's Middags, ik ga nu voorbereiden en slapen voor een aantal belangrijke proefwerken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:15 schreef Regenaar het volgende:
[..]
vertel...
Ik vind verhalen wel interessant. Miss krijg je ook tips van anderen hier dat zou wel goed zijn.
Ik gebruik het nu elke dag wel om met 1 vriendin te praten en als die andere online komt is het feest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:33 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Of de gebruikt MSN niet zoveel. Ik gebruikte het vroeger bijvoorbeeld meer dan nu.
Ik hoor nog wel van je. Morgen ben ik wel ergens op bezoek maar ik verzin wel ietsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
's Middags, ik ga nu voorbereiden en slapen voor een aantal belangrijke proefwerken.
Succes met de meisjes.
Het vetgedrukte is onzin, de rest is waar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:09 schreef Suncatcher het volgende:
Friendszone?
Vind jij elke vrouw die er enigzins gemiddeld uitziet 'aantrekkelijk' op een seksuele manier?
Maar natuurlijk niet! Als je eenmaal onder de categorie van 'niet goed genoeg of onaantrekkelijk' valt dan zal je eeuwig slechts een vriend blijven. Onbewust wordt dat al binnen een paar seconden bepaald en daarna kan je er vrij weinig verandering in brengen. Tenzij je natuurlijk geloofd in het principe van hard to get of de klootzak uithangen. In dat geval wens ik je veel plezier met de vele honderden euro's die je uit gaat geven aan workshops () en boeken hierover van mensen als David d'angelo die keihard cashen op sukkels die daarin geloven omdat ze met daten falen. Alles is gewoon gebasseerd op iets heel simpels : Je hebt het of je hebt het niet. Hetzelfde met vrouwen die het wel of niet hebben om er een relatie mee aan te gaan, zonder dat je direct naar het uiterlijk kijkt. Het gaat uiteindelijk alleen maar om wat jij op dat moment uitstraalt voor diegene die je voor het eerst ziet
![]()
Oke, afknappen op de kleinere details tijdens het daten is een tweede![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Friendzone bestaat naar mijn mening niet.
Je bent gewoon niet leuk genoeg.
Als een man vergeet dat hij gewoon wil neuken en de vrouw daardoor denkt dat hij een echte vriend is die niet alleen maar wil neuken.quote:
Wel eens haar gevraagd of dat inderdaad zo is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef Regenaar het volgende:
Als een meisje denkt dat je een goede vriend bent in plaats van potentieel vriendje
Dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als een man vergeet dat hij gewoon wil neuken en de vrouw daardoor denkt dat hij een echte vriend is die niet alleen maar wil neuken.
Als je over wil komen als een debiel dan zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:19 schreef Regenaar het volgende:
En als je een leuke meid ontmoet dat je meteen moet zeggen dat je geen vrienden wil worden
Dit (meestal)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als een man vergeet dat hij gewoon wil neuken en de vrouw daardoor denkt dat hij een echte vriend is die niet alleen maar wil neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |