laatste seizoen was beduidend minder..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb hetzelfde gevoel, maar dan bij Friends![]()
waarom..
Gelukkig volgde ik Friends alleen laatste seizoen dus miste ik hen niet erg, al met al wel het eindequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef djgrasveld het volgende:
waarom..
Elke keer jank ik om die scene, de tering waarom is Will zo goed!quote:
Klopt! was een mooie aflevering - Seizoen 4, ep 24quote:
Wat een kut serie was dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:59 schreef schommelstoel het volgende:
De serie was leuk,klopt.
Maar ik was/ben meer fan van Friends.
Hoop dat daar ooit nog een reünie aflevering van zal worden gemaakt.
Men hoopt ook op die van Fresh Princequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:59 schreef schommelstoel het volgende:
De serie was leuk,klopt.
Maar ik was/ben meer fan van Friends.
Hoop dat daar ooit nog een reünie aflevering van zal worden gemaakt.
Will Smith is een zeer getalenteerde gozer. Hij was toegelaten tot een pre-programma van MIT, maar was daar niet op ingegaan, zijn debut was in deze film:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:52 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Elke keer jank ik om die scene, de tering waarom is Will zo goed!
Want Amerikaanse series van tegenwoordig zijn ook maar enigzins grof?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Klopt! was een mooie aflevering - Seizoen 4, ep 24
Zo zijn er nog een boel afleveringen en ook een boel andere series in die tijd die ook gewoon goed waren. Ze waren niet overdreven grof etc. Heel vaak ging het uiteindelijk om normen en waarden. "Family Ties" en "The Cosby Show" was precies hetzelfde. Leuke series waren dat
quote:
Friends!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef djgrasveld het volgende:
waarom..
Lulkoek, Ze waren 26/27 toen ze er mee begonnen in 1994. toen speelden ze al dat ze 25/26 waren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:02 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Friends!!
Een groepje 30-ers die zich voordoen als 20-jarige "vrienden voor het leven" maar wel met een attitude van lullig zijn tegen anderen is oke!
Net als Seinfeld. Wat een boutprogramma!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
laatste seizoen was beduidend minder..
[/quote[quote]Op vrijdag 24 juni 2011 00:35 schreef TippieTop het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig volgde ik Friends alleen laatste seizoen dus miste ik hen niet erg, al met al wel het einde
Hij's leuk...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |