Ook met veren en 'Lorre' roepend?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Het Erik... Buuf is er morgen ook, wederom in speciale outfit!
Ik heb ook blauw bloed (heel erg verdund via mijn moeder maar toch) en een familiewapenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het zelf vooral corpsballerig.Maar dat is mijn familie ook.
[..]
Ik ben niet hautain!Toch?
Weer als hoer? Waarom dat danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Als ze dat doet prop ik droge maria kaakjes in d;r snavelquote:
Mocht ze willenquote:
Wavooroutfitdan?!quote:
In Nederland is er eigenlijk geen echte adel meer. In de tijd van Napoleon raakte iedereen z'n titel kwijt, en kon je deze (terug)kopen. Dus kregen nieuwe familie opeens een titel. Een hoop oude adel wilde daar niet aan mee doen, en hebben sinds die tijd geen titel meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Ang3l het volgende: [..] Kun je die kopen? Hmmz. Dat devalueert wel een beetje de "echte titels" dan
![]()
Puike beharingquote:
Da ziedde merrege wel!quote:
is het inderdaad gelukt om die pakken alsnog geregeld te krijgen ? Goed hioor !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Mjah... Het is ook dubbel. Maar om met zo'n ding te lopen vind ik zo.... Nou ja. Hautain.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef Ang3l het volgende:
En G_E... ik snap het corpsballerige van zegelringen idd ook wel een beetje. het is maar hoe je er zelf mee omgaat. Aan de ene kant heeft het iets traditioneels en romantisch, aan de andere kant wellicht iets ballerig kliekerigs ja. Sociëteit.
Jullie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef Ang3l het volgende:
IK heb Gaytero laten schrikken....
Ik typte:
Zeg
NAAM........
Ik moet je iets zeggen..........
En dat was eigenlijk "Ik ga naar bed", maar hij hapte al helemaal aan adem en moest aan de zuurstofOeps.
Snap ik. Dat is een beetje als Linda de Mol die ene lintje krijgt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In Nederland is er eigenlijk geen echte adel meer. In de tijd van Napoleon raakte iedereen z'n titel kwijt, en kon je deze (terug)kopen. Dus kregen nieuwe familie opeens een titel. Een hoop oude adel wilde daar niet aan mee doen, en hebben sinds die tijd geen titel meer.
Ik wil mijn hand op zijn buik leggenquote:
Ja als je er de hele tijd mee loopt te flashen welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Het is ook dubbel. Maar om met zo'n ding te lopen vind ik zo.... Nou ja. Hautain.
En dan nog pagina's blijven hangen jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:27 schreef Peter het volgende:
Ohja, nu echt truste ( lijkt vroeger wel zo)
Dan is het toch niet opmerkelijk en juist begrijpelijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:28 schreef Ouqz het volgende:
Opmerkelijk dat dit topic in ONZ staat. De mods begrijpen blijkbaar prima dat zelfs op fora homo's in het afvoerputje van de maatschappij horen.
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:28 schreef Ouqz het volgende:
Opmerkelijk dat dit topic in ONZ staat. De mods begrijpen blijkbaar prima dat zelfs op fora homo's in het afvoerputje van de maatschappij horen.
Ergens in de familiestamboom (die is ooit uitgezocht door de gemeente) zit wel adel, maar dat is vast zo verwaterd dat hooguit de blaue kleur van m'n ogen er nog vandaan komtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:29 schreef Great.Expectations het volgende:
En de "families" herkennen elkaar aan andere dingen dan een ring, die hebben een soort gaydar.
''Jij bent er ook nog hè.''quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog pagina's blijven hangen ja
Of dat: En nu hang ik op. Echt. nee ik hang op. Hang jij maar op. Oke we hangen samen op. HANG OP!
Nou ik ga iig slapen, dus dan is er iig niks hatelijks en achterbaks meer aan de hand hirquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zo wegGaan jullie eens slapen want ik wil niks missen.
Mijn handen zijn niet zo groot.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als je er de hele tijd mee loopt te flashen welals je hem gewoon voor jezelf draagt vind ik het wel iets moois hebben. Tenzij het echt een heel opzichtig lellijk glimmend knotsgroot ding is
Ik wil door zijn borsthaartjes kroelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil mijn hand op zijn buik leggen.
Dat je dan nog wat gehijg en gegiechel hoort aan de andere kant van de lijnquote:
Puurrrrr natuuurrrrrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn handen zijn niet zo groot.
Maar ik hou niet van dingen aan mijn lijf, ik draag ook geen horloge. En een bril alleen maar omdat ik lenzen niet kan verdragen.
taalgebruik zoals ijskast ipv koelkast zeggen ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:29 schreef Great.Expectations het volgende:
En de "families" herkennen elkaar aan andere dingen dan een ring, die hebben een soort gaydar.
Ik zeg meestal niet eens doei voor ik ophangquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ophanggedoe. Ik hang gewoon op nadat ik doei zeg hoor
.
Ik bel gewoon nooitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ophanggedoe. Ik hang gewoon op nadat ik doei zeg hoor
.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil door zijn borsthaartjes kroelen.
Dat valt me trouwens altijd op in USA serie.s.. dat niemand gedag zegt! Ze hangen gewoon op als ze hun antwoord hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zeg meestal niet eens doei voor ik ophangHoe sneller dat gesprek ten einde is, hoe beter.
Dat sowiesoquote:
Have fun, smakelijk eten met de stroepwoffels!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef wonderer het volgende:
Maarrrr ik ga met een stel Amerikaanse homo's Alles is liefde kijken
Maar TV is niet echt hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat valt me trouwens altijd op in USA serie.s.. dat niemand gedag zegt! Ze hangen gewoon op als ze hun antwoord hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |