Ook met veren en 'Lorre' roepend?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Het Erik... Buuf is er morgen ook, wederom in speciale outfit!
Ik heb ook blauw bloed (heel erg verdund via mijn moeder maar toch) en een familiewapenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het zelf vooral corpsballerig.Maar dat is mijn familie ook.
[..]
Ik ben niet hautain!Toch?
Weer als hoer? Waarom dat danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Als ze dat doet prop ik droge maria kaakjes in d;r snavelquote:
Mocht ze willenquote:
Wavooroutfitdan?!quote:
In Nederland is er eigenlijk geen echte adel meer. In de tijd van Napoleon raakte iedereen z'n titel kwijt, en kon je deze (terug)kopen. Dus kregen nieuwe familie opeens een titel. Een hoop oude adel wilde daar niet aan mee doen, en hebben sinds die tijd geen titel meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Ang3l het volgende: [..] Kun je die kopen? Hmmz. Dat devalueert wel een beetje de "echte titels" dan
![]()
Puike beharingquote:
Da ziedde merrege wel!quote:
is het inderdaad gelukt om die pakken alsnog geregeld te krijgen ? Goed hioor !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Mjah... Het is ook dubbel. Maar om met zo'n ding te lopen vind ik zo.... Nou ja. Hautain.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef Ang3l het volgende:
En G_E... ik snap het corpsballerige van zegelringen idd ook wel een beetje. het is maar hoe je er zelf mee omgaat. Aan de ene kant heeft het iets traditioneels en romantisch, aan de andere kant wellicht iets ballerig kliekerigs ja. Sociëteit.
Jullie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef Ang3l het volgende:
IK heb Gaytero laten schrikken....
Ik typte:
Zeg
NAAM........
Ik moet je iets zeggen..........
En dat was eigenlijk "Ik ga naar bed", maar hij hapte al helemaal aan adem en moest aan de zuurstofOeps.
Snap ik. Dat is een beetje als Linda de Mol die ene lintje krijgt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In Nederland is er eigenlijk geen echte adel meer. In de tijd van Napoleon raakte iedereen z'n titel kwijt, en kon je deze (terug)kopen. Dus kregen nieuwe familie opeens een titel. Een hoop oude adel wilde daar niet aan mee doen, en hebben sinds die tijd geen titel meer.
Ik wil mijn hand op zijn buik leggenquote:
Ja als je er de hele tijd mee loopt te flashen welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Het is ook dubbel. Maar om met zo'n ding te lopen vind ik zo.... Nou ja. Hautain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |