Hoezo dominante geslacht.... Jij als vrouw lokt hem toch in de val door je te laten bezwangeren....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef elieni het volgende:
[..]
En hij is niet in fout door weg te lopen? Het dominante geslacht komt weer naar boven hoor
Maar waarom is hij dan wel goed, hij gaat weg van mij dat is dan toch niet eerlijk tegenover het kind, je hebt toch een stabiele omgeving nodig als het na 6 maand al heen en weer wordt gedragen dan is daar ook niet echt iets plezant aan he, niet voor mij en niet voor hem. Dat hij het niet meer wilt zijn volste recht maar dan kan hij er toch ook de gevolgen van dragen. Ik mag het nu wel 9 maand dragen terwijl hij gaat gaan feesten. Oke ja het is ongewenst ik weet het maar nu is het te laat he dus door zo'n commentaar te geven zal het er niet beter op worden hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef Karammel het volgende:
Wat me niet aanstaat aan dit verhaal is dat die man als slechterik wordt neergezet. Die vent is een relatie aangegaan, maar leek er al redelijk snel op uitgekeken te zijn. Kan gebeuren. Jammer, maar helaas. Volgende keer beter zou je denken. Maar nee hoor. Mevrouw is namelijk slordig geweest en heeft zich laten bezwangeren.
Die vent schrikt zich dood, en geef hem eens ongelijk, en tot zijn schrik besluit TS het kind nog te willen houden ook! Ondanks dat hij direct aangeeft er niet klaar voor te zijn en er fel op tegen te zijn.
Vervolgens kiest hij toch eieren voor zijn geld door de relatie stop te zetten. Niet heel gek als je eigenlijk al op elkaar uitgekeken bent toch?
Nou blijkt dat hij er wél voor het kind wil zijn, alleen niet in combinatie met een relatie met de moeder. Lijkt me behoorlijk schappelijk. En dan hier doodleuk lopen verkondigen er alles aan te willen doen dat hij nergens aanspraak op zal kunnen maken. Potdikke. Hoe haal je het in je hoofd om die man hier zwart te lopen maken. Uit alles blijkt dat je zelf niet helemaal lekker bent.
Je bent nog steeds niet weg, troll.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan wel goed, hij gaat weg van mij dat is dan toch niet eerlijk tegenover het kind, je hebt toch een stabiele omgeving nodig als het na 6 maand al heen en weer wordt gedragen dan is daar ook niet echt iets plezant aan he, niet voor mij en niet voor hem. Dat hij het niet meer wilt zijn volste recht maar dan kan hij er toch ook de gevolgen van dragen. Ik mag het nu wel 9 maand dragen terwijl hij gaat gaan feesten. Oke ja het is ongewenst ik weet het maar nu is het te laat he dus door zo'n commentaar te geven zal het er niet beter op worden he
Waarom in de val, als jij een vriendin zou hebben en ze raakt ongewenst zwanger en ze zegt dat ze het wil houden zou je dan ook zomaar je valiezen nemen en weggaan, je weet dat een vrouw nog altijd zelf mag beslissen over haar eigen lichaam. en het is niet dat hij nooit heeft gezegd dat hij het niet wou want hij zei dat een kind doel zou geven aan zijn leven. Dus je moet niet alles op mij steken want hij heeft er evenveel schuld aan ook al is hij vertrokken, ik kan niet zomaar een knop in mijn buik omdraaien van nu wil ik het niet meer hé, dus das niet eerlijk wat je zegt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo dominante geslacht.... Jij als vrouw lokt hem toch in de val door je te laten bezwangeren....
Hij was toch al weg voordat hij wist dat je zwanger was?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan wel goed, hij gaat weg van mij dat is dan toch niet eerlijk tegenover het kind, je hebt toch een stabiele omgeving nodig als het na 6 maand al heen en weer wordt gedragen dan is daar ook niet echt iets plezant aan he, niet voor mij en niet voor hem. Dat hij het niet meer wilt zijn volste recht maar dan kan hij er toch ook de gevolgen van dragen. Ik mag het nu wel 9 maand dragen terwijl hij gaat gaan feesten. Oke ja het is ongewenst ik weet het maar nu is het te laat he dus door zo'n commentaar te geven zal het er niet beter op worden he
Damn right als die trut al weet dat ik geen relatie met haar wil....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef elieni het volgende:
[..]
Waarom in de val, als jij een vriendin zou hebben en ze raakt ongewenst zwanger en ze zegt dat ze het wil houden zou je dan ook zomaar je valiezen nemen en weggaan, je weet dat een vrouw nog altijd zelf mag beslissen over haar eigen lichaam. en het is niet dat hij nooit heeft gezegd dat hij het niet wou want hij zei dat een kind doel zou geven aan zijn leven. Dus je moet niet alles op mij steken want hij heeft er evenveel schuld aan ook al is hij vertrokken, ik kan niet zomaar een knop in mijn buik omdraaien van nu wil ik het niet meer hé, dus das niet eerlijk wat je zegt.
Wil hij toch ook, hij heeft aangegeven voor het kind te willen zorgen alleen niet in combinatie met een samenwonen/trouwen met de moeder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar nee hij was op reis, lees mijn verhaal eens goed, hij woonde zelf nog bij mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij was toch al weg voordat hij wist dat je zwanger was?
Als ze weet dat ik geen kind wil, zeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef elieni het volgende:
[..]
Waarom in de val, als jij een vriendin zou hebben en ze raakt ongewenst zwanger en ze zegt dat ze het wil houden zou je dan ook zomaar je valiezen nemen en weggaan, je weet dat een vrouw nog altijd zelf mag beslissen over haar eigen lichaam. en het is niet dat hij nooit heeft gezegd dat hij het niet wou want hij zei dat een kind doel zou geven aan zijn leven. Dus je moet niet alles op mij steken want hij heeft er evenveel schuld aan ook al is hij vertrokken, ik kan niet zomaar een knop in mijn buik omdraaien van nu wil ik het niet meer hé, dus das niet eerlijk wat je zegt.
Ja, maar volgens mij had ie toen al aangegeven dat ie niet meer wilde....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:05 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar nee hij was op reis, lees mijn verhaal eens goed, hij woonde zelf nog bij mij.
Daar geloof ik nu eens geen kloten van ofwel ben je dan maar een even grote klootzak amaiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn right als die trut al weet dat ik geen relatie met haar wil....
Ik zei dan ook niet bye bye, jij wel.quote:
Toen zei hij dat hij het wel nog wou later op reis zei hij dat hij het niet meer wou.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij had ie toen al aangegeven dat ie niet meer wilde....
Mja, ik ben dan ook zo verstandig om niet meer mijn lul zonder condoom in haar te hangen... (of uberhaupt in haar te hangen) als ik geen relatie meer met haar wilquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:06 schreef elieni het volgende:
[..]
Daar geloof ik nu eens geen kloten van ofwel ben je dan maar een even grote klootzak amai
Maar toen het gebeurd is had hij er geen problemen mee hé, hij moest zelf maar voorzichtig geweest zijn om zijn dick niet in mij te steken, ik kon ook niet weten dat ik zwanger ging worden hé, hij is evenveel in fout als ik, je moet dat niet ontkennenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ben dan ook zo verstandig om niet meer mijn lul zonder condoom in haar te hangen... (of uberhaupt in haar te hangen) als ik geen relatie meer met haar wil
Dat is ook het verschil tussen een jochie en een vent. De meeste jonge vrouwen pappen met jochies aan "omdat ik zo'n stoute jongen als brave meid toch wel erg spannend vind"...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tja, het klinkt inderdaad erg grof wat ze hier zeggen maar toch. Hij riep in he tbegin al dat hij er niet aan toe was.. Tja anderzijds.. als hij volwassen genoeg wil zijn zijn lul ergens in te duwen dan ook maar volwassen genoeg om de gevolgen te dragen.
Dat kon je wel weten want je gebruikte geen voorbehoedsmiddelen, heb je wel sexuele voorlichting gehad TS?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar toen het gebeurd is had hij er geen problemen mee hé, hij moest zelf maar voorzichtig geweest zijn om zijn dick niet in mij te steken, ik kon ook niet weten dat ik zwanger ging worden hé, hij is evenveel in fout als ik, je moet dat niet ontkennen
Nee hoor, want als hij er van uit is gegaan dat jij netjes braaf je pilletje elke avond neemt, dan snap ik hem....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar toen het gebeurd is had hij er geen problemen mee hé, hij moest zelf maar voorzichtig geweest zijn om zijn dick niet in mij te steken, ik kon ook niet weten dat ik zwanger ging worden hé, hij is evenveel in fout als ik, je moet dat niet ontkennen
Mensen die vertrouwen op het vermogen van vrouwen om eenmaal daags een pil te slikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, want als hij er van uit is gegaan dat jij netjes braaf je pilletje elke avond neemt, dan snap ik hem....
Oh ja, das voor sommige dames inderdaad een opgave....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Mensen die vertrouwen op het vermogen van vrouwen om eenmaal daags een pil te slikken
Gewoon dagelijks herinnerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, das voor sommige dames inderdaad een opgave....
Oké ja nu gaan jullie me wel helemaal uitlachen maar ik nam geen pil en hij wist dat en toch heeft hij seks met me gehad, maar kom ik ben eerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, want als hij er van uit is gegaan dat jij netjes braaf je pilletje elke avond neemt, dan snap ik hem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |