mogguh bloempje!quote:
Jaloersquote:
het mag hier niet regenen. moet straks op de camping gaan liggen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Het regent hier alsof het een jaar lang niet geregend heeft terwijl het al de hele week regent
Ga je naar een festival of gewoon weekendje weg?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het mag hier niet regenen. moet straks op de camping gaan liggen..
weekendje met een paar vrienden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je naar een festival of gewoon weekendje weg?
SVquote:
kutplaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:52 schreef dignitas het volgende:
Oh, oh
I want some more
Oh, oh
What are you waitin' for?
Take a bite of my heart tonight
Oh oh
quote:
niet vaag, maar mysterieusquote:
Ik had als ondertitel ''The Mask'' gezet maar blijkbaar is het nu weg. Ik denk dat ik toch niet zo mysterieus benquote:
je doet alsof het winter isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:02 schreef Oceanview het volgende:
Zo warme choco
Heeft iemand slagroom voor mij?
eckte bazen doen uiteraard allebei!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
Weet iemand of je bij N&G op de havo slechts óf natuurkunde óf scheikunde kunt kiezen of zijn ze allebei verplicht? Groetjes.
Volgens mij zijn ze allebei verplichtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
Weet iemand of je bij N&G op de havo slechts óf natuurkunde óf scheikunde kunt kiezen of zijn ze allebei verplicht? Groetjes.
*stort mentaal in*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei verplicht
*schuift glaasje roosvicee toe*quote:
Dan moet je een ander profiel nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
Ik wilde verdomme naar de Havo om scheikunde te kunnen laten vallen, degradatie wel. 6VWO -> 5HAVO.
N&G is sowieso een kutprofielquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Met dezelfde vakken alleen zonder SK?
Fuck, briljant idee.
Nee, hebben ze niet op de Havo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
Zou je latijn mogen blijven doen op de Havo? Ik wil ik wil ik wil.
je bent wel veeleisend he.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
Zou je latijn mogen blijven doen op de Havo? Ik wil ik wil ik wil.
ik wil ook!quote:
ach ja, moet toch niet te veel eten vandaag.quote:
BBQquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, moet toch niet te veel eten vandaag.
moet vanavond nog asociaal barbecueën
Je mag mijn auto wassen.quote:
jij mag de salades opetenquote:
het is een held hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef sharr het volgende:
"Ik twijfel of ik havo moet gaan doen"
"Ik denk dat dat te hoog is voor je."
"Te hoog?"
"Jah."
"Ik doe nu gymnasium heh.."
"Oh."
Dignitas
mogguhquote:
wie? wat? waar?quote:
are you high again?quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:12 schreef Gridlok het volgende:
ik ga zo masturberen en daarna een overheerlijke ovenmaaltijd klaarmaken.
niet zo slim, hehquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef Creeg het volgende:
Ik heb mijn vinger verbrand aan de tosti-ijzer
Nee idd, en ik heb net al heel lang m'n vinger onder de kraan gedaan zeg maar, en dan is het even verdoofd, maar paar minuten later brand het gewoon weer net zo hardquote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef FreezePop het volgende:
Tos mudderfuggin ti's. Het beste voedsel ooit.
Wie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef FreezePop het volgende:
Tos mudderfuggin ti's. Het beste voedsel ooit.
Ohwquote:
aah, now falls the quarterquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga nu een Italiaanse bol maken met mozzerella, tomaat, pesto en bascillicum
quote:
ik zal het doorgeven (een vriend van mij heet echt zo)quote:
Klopt, want Imbruglia klinkt ook niet lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
en liever een mooi meisje met een vieze naam dan andersom
die heeft toch wel een aparte plekje bij jou he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt, want Imbruglia klinkt ook niet lekker.
Ik moest gewoon ineens aan die naam denken toen jij dat zeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft toch wel een aparte plekje bij jou he?
godverdomme what the fuckquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Beach het volgende:
http://freezepop.mediafet(...)ries/worldrecord.php
kutjesquote:
hallonquote:
Geen kloon met een kerstmuts, ik heb wel een kerst UIquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutjes
[..]
hallon
hee dral, heb jij een kloon met een kerstmuts?
hmm, dan heeft iemand die gepikt waarschijnlijk. ff zoeken of ik het topic nog vindtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geen kloon met een kerstmuts, ik heb wel een kerst UI
hmm, vind hem zo snel niet. heb schijnbaar zelf niet gereageert in dat topic. was in PTA ergens dacht ikquote:
Je hoeft niet zo verlegen te zijn gekkiequote:
Oh okquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verlegen te zijn gekkie
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach, ik heb een foto van je gespot op FOK!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef Beach het volgende:
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
onmogelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:46 schreef Creeg het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach, ik heb een foto van je gespot op FOK!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Al de 8min teaser gezien van het komende seizoen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
Ik dacht dat True Blood alweer begonnen was.
Dat is niet zo
Dan maar het boek lezen.
Nope, straks maar even kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Al de 8min teaser gezien van het komende seizoen?
Zoek een leuk iemand om verliefd op te worden danquote:
Mag ik je vriendje? :2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zoek een leuk iemand om verliefd op te worden dan
Tjaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Twee samen met Flippie, en daarna één alleen. Maar allemaal geen succesIk heb ook geen idee wat we zoeken ook. Is het wel een blikje? Dat was mijn focus tenminste.
Ik zag bij de laatste locatie wel allemaal lege blikje red bull, maar er lag veel rotzooi in de bosjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tjaik zag een blikje red bull voor me met een code onderop ofzo maar nu je het zegt kan het natuurlijk ook iets heel anders zijn
Kijk het nog steeds regelmatig op tvquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen op DVD ! HD en nooit uitgezonden beelden.
Ik maak wel een tatoeage op z'n kontquote:
pics van die kontquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik maak wel een tatoeage op z'n kont
Helemaal niet, ik wilde je zelfs m'n broertje gevenquote:
Wordt hier misschien nog eens veel gepostquote:
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wordt hier misschien nog eens veel gepost
Welke god? Die van christenen, joden, moslims of een andere groep?quote:
Dat is een Thaise maaltijdquote:
Ohhoi, mag ik alsjeblieft de hemel in in ruil voor mijn broertje? En Klips ook in de hemel? En kunt u dan een groot deel van mijn familie in de hel stoppen? Dankuwelquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohhoi, mag ik alsjeblieft de hemel in in ruil voor mijn broertje? En Klips ook in de hemel? En kunt u dan een groot deel van mijn familie in de hel stoppen? Dankuwel
hep pastaman het beter voor elkaar, hij laat het brengenquote:
pics van die zusjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kreeg vandaag een aanbod om van familie te ruilen tegen 2 zusjes van iemandIk ben 2 krengen waard
Boeiend.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Twee lelijke zusjes met een grote bek en een plat accent
Tape op hun smoeltjensch en dan een zak erover.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Twee lelijke zusjes met een grote bek en een plat accent
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie zijn vreselijk, zo praat je alleen over Marokkaanse straathoertjes!
Poolse hoertjes dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja oke, daar heb je wel gelijk in, ze verdienen het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee niet aardig als mensen op je x-box staan
Ahww, arme jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik verdien ook veel. Krijg alleen niks,
Hij heeft er zelfs 2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Beach het volgende:
Klips is een retrogamer. Of hij heeft geen geld voor een Xbox 360.
Hahaha, allebei niet echtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klips is rijk of heeft rijke ouders? Either way dan gaan we trouwen!
Sorry liefjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje is gemeenHenkie wil jij met mij trouwen?
jij moet hem niet zo hetero makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry liefjeik doe het niet expres. Je moet gewoon Klips niet steeds willen stelen
0kquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje is gemeenHenkie wil jij met mij trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |