quote:First of all, a lot has been made about the new “fourth pillar” of story telling. Is it really all they are making it out to be? In my personal opinion, yes, it really is a big deal and let me tell you why. In the short time I’ve been playing SW:TOR I have already given more thought to my character than I ever did in all the years I played WOW. I’ve had to make hard choices with my Bounty Hunter that have made me honestly think about who he is and what he’s like. At first I intended to play him as a real asshole but some of the moral quagmires these quests put you in just aren’t that black and white. Do I do what gets me the most credits? Do I stay loyal to the person who gave me the job even it means hurting Innocent people? As a result of all this I have a character that is a hard ass bounty hunter who has a soft spot for people in trouble and children. The only thing I could tell you about my WOW character Dudefella is that he was a mage and a hell of a good dancer.
lolquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef JediSimons het volgende:
Ik kon geen nieuw volg-topic openen. Omdat er blijkbaar nog een ander topic over SWTOR open was. Ik kreeg een foutmelding.
Anyway. http://www.penny-arcade.com/
[..]
Lol , ik ook gek genoeg , en kreeg ook een fout melding :|quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou ook een topic openen maar dat werkte ook niet
Wel mooie OP
Hmm , ben er nog niet over uit wat nu m'n main character gaat worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Je krijgt 8 character slots op je account, ik weet nu al zeker welke de mijne worden!
Jedi Knight>Jedi Sentinel
Imperial Agent>Sniper
Sith Warrior>Sith Juggernaut
Smuggler>Gunslinger
Bounty Hunter>Mercenary
Trooper>Vanguard
Jedi Consular>Jedi Sage
Sith Inquisitor>Sith Assassin
SWG , dat heb ik ook nog een tijdje gespeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
http://forums.station.sony.com/swg/posts/list.m?topic_id=1220357
Bawwwwwww
Wat jammer nouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
http://forums.station.sony.com/swg/posts/list.m?topic_id=1220357
Bawwwwwww
I'll just wing itquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Je krijgt 8 character slots op je account, ik weet nu al zeker welke de mijne worden!
Jedi Knight>Jedi Sentinel
Imperial Agent>Sniper
Sith Warrior>Sith Juggernaut
Smuggler>Gunslinger
Bounty Hunter>Mercenary
Trooper>Vanguard
Jedi Consular>Jedi Sage
Sith Inquisitor>Sith Assassin
Het enige weaar ik me zorgen over maak is dat het zo dood oogt, zelfs Mass Effect kende meer leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef LeaderRoel het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)eta-screenshots.html
Het is een beta waar nog maar een paar honderd mensen aan meedoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het enige weaar ik me zorgen over maak is dat het zo dood oogt, zelfs Mass Effect kende meer leven.
Bedoelde qua NPC'squote:Op woensdag 29 juni 2011 09:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het is een beta waar nog maar een paar honderd mensen aan meedoen.
Ziet er nice uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef LeaderRoel het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)eta-screenshots.html
Dat viel me idd ook wel op , hoop dat ze het nog iets levendiger maken.quote:
quote:Copypasting some impressions from the MMO-Champion forums:
-Overall general impressions are amazing. It truly is one of favorite games ever already.
-The leveling quality and quest design are so far above any game that I have ever played that it's comical. The ending quests of certain planets are just plain epic win.
-The ships are pretty damned big. Everything is built to scale in the game. You don't walk into a hut and magically see many layers and huge rooms.
-Companions are absolutely wonderful. The only shitty part is that you can't talk to them whenever you want. They talk to you when they are scripted to do so at certain places on the map, in your ship, or as the game progresses. I really wih I could talk to them more often.
-The class stories are all very VERY engaging IMO. The weakest one I tried was the Inquisitor, although it was not bad by any means at all. I just personally liked some others better.
-I've tried:
~Imperial Agent (dps) to level 16. Cover took some time to get used to, but then was easy to do. Great damage and kicked ass in PvP. (You just have to play it correctly)
~Sith Warrior Marauder (dps) to level 17. Was fun wrecking things.
~Juggernaut (tank) to level 17. Was fun to tank and PvP with. I dealt good damage and soaked a lot as well. Threat never seemed to be a problem if I was paying attention.
~Sith Inquisitor Sorcerer (healer/lightning) to level 18. Was a lot of fun both with lightning and healing. Healing is not as "advanced" as it is in WoW. The reason is because WoW healer can do nothing else except heal. TOR's can still dps well. It feels better IMO.
~Bounty Hunter Mercenary (dps) to level 22. Was a lot of fun running around with 2 pistols.
~Bounty Hunter Powertech (tank) to level 29. Was a lot of fun. I didn't feel like a tank until level 20, though after that was awesome. PvP is great as a tank. I like seeing big numbers in the sheilded colunn after a warzone.
~Trooper to level 6. Not enough time, but was fun.
It's hard finding time to play all I want to. lol
-I had fun healing. I could dps as well with everything other than boss fights.
-I had a lot of fun tanking. A LOT. Especially in PvP. It is really awesome.
-Leveling as a tank or healer is great. I doesn't feel slower at all. The companions compliment you nicely, and you are not a weak little pud.
-Animations don't evolve with levels, but you do get new skills as you level that have new animations. nothing is done twice with a simple flash added to it. Everything is unique.
-There are a ton of choices you need to make that are unclear (regardless of it telling you you get LS/DS points for it) as to what the outcome will be. The choices without LS/DS point gains are also tough. I do litterally sit there pondering my choices at times.
-The voice acting is fantastic for the most part. Some people have super annoying voices and make me want to punch babies, but that's kind of the point sometimes. lol. I have no complaints at all except for when it bugs. :/
-I personally have never enjoyed space shooter games. I've had fun with some, and Star Fox is the only one I can actually remember liking. That said, I won't be playing the Space Combat mini-game. It's not bad for what it is, but it's not something I enjoy either. Though I will say, i am also a staunch supporter of Bioware NEVER adding more space flying elements into the game. I just hate that kind of game. Their main game is too amazing for me to waste time playing with a space ship.
-I only played a little bit of Trooper, so no. No companions by that point for me.
-Force users do not feel special to me at all. Bioware went to great lengths to make non force users really super badass. And that's not to say force users are not, cause they are. Story is amazing for all. Power is actually really well balanced. They are tweaking between builds, and certain classes (Cough Commando especially, and Sage/Sorcerer a bit cough) are OP atm, but they were not last build. So, this is just tweaking on Bioware's part to try a few things. But, overall it really feels super balanced.
-Animations and graphics are the best I've ever seen in an MMO.
-Combat is sweet. You engage a group of 3 mobs, and one rushes at you, 2 others seperate and take cover. It adds challenges I have never seen in an MMO before. You really do feel like an
epic ass kicker.
-The fun factor is really the biggest thing. I've never had as much fun with another MMO as I have with my time with this game. I'm really excited to see endgame.
-Huttball is absolutey awesome IF other players know what they are doing. Otherwise it can be a little annoying. lol "Just pass the fucking ball!!!" "No, run to THEIR goal line, not ours!!!"
-Alderaan's warzone is awesome. I never really cared for Arathi Basin in WoW, but I really like this one.
-The Voidstar is hit or miss. It's a take turns to get through the objective scenario. Usually one team just dominates the other.
-I've never been, nor ever seen anyone get stunlocked. The resolve bar helps in that respect. Though, if 3 or 4 people are all attacking you, they can kill you and keep you stunned. But that's common sense.
-You will rarely win a 2v1 scenario. But you can be smart about it and live a long time, killing one in the process.
-This game is far better than anything you've seen on it yet. Playing it makes all the difference.
Kan hier geen filmpjes kijken op mn werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:14 schreef JediSimons het volgende:
BTW check de comments onder die screenshot. Staan een aantal linkjes naar paar gameplay videos.
Volgens mij 2 delen!
[..]
Volgens mij staan de vid's niet meer online. de hoster heeft ze verwijderdquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan hier geen filmpjes kijken op mn werk![]()
Die reacties zien er iig positief uit kwa gameplay etc.
Bleh... jammer..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:42 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Volgens mij staan de vid's niet meer online. de hoster heeft ze verwijderd
haha. Heb wel iets anders gevonden in Star Wars Insider #124 staat een verhaal van Darth Malgus waar hij wordt aangevallen op Alderaan door 2 jedi's en daarnaast wordt er verteld wat de laatste wijze les was van zijn vader voordat Malgus op de shuttle naar Dormund Kaas werd gezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Bleh... jammer..
Ben wel toe aan wat nieuwe ingame footage ;p
Man man man , laten we het hopen.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Vandaag is het weer tijd voor een update, zou er een release komen?
Wat dacht je van naar de officiële site gaan? http://www.swtor.com/ Gewoon een account aanmaken en dan aangeven dat je mee wil doen met de bèta.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:02 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar piemels, kan ik me nog ergens inschrijven voor de béta?
Ik bedenk me namelijk dat ik mij zo'n 2 jaar al had ingeschreven,maar dat was met mijn gehackte e-mail adres
![]()
![]()
![]()
Sja de kans dat je de lotto wint is ongeveer nog groter dan dat je een beta-invite krijgt..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Wat dacht je van naar de officiële site gaan? http://www.swtor.com/ Gewoon een account aanmaken en dan aangeven dat je mee wil doen met de bèta.
Ik sta ook al eeuwig ingeschreven, maar heb ook (nog) geen invite gekregen.
Klopt, de "quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja de kans dat je de lotto wint is ongeveer nog groter dan dat je een beta-invite krijgt..
Nicequote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)ic-sith-warrior.html
Mooie planeet die Dromund Kaas, er hangt ook zo'n lekker Evil Empire sfeertjequote:Op woensdag 6 juli 2011 09:48 schreef JediSimons het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)ic-dromund-kaas.html
Een hele rits aan screenshots
![]()
Nee dat had ik ook een keer dan moet je gewoon een keer terugkomen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Hammer20 het volgende:
Zal SW:TOR uitkomen in de komende dagen?
"SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!"
Ga er maar niet vanuit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Hammer20 het volgende:
Zal SW:TOR uitkomen in de komende dagen?
Bedankt! Ik ga wel even het filmpje kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef JediSimons het volgende:
Nog meer screenshots.
http://betacake.blogspot.(...)almora-belsavis.html
+ een beta gameplay video in 1080p http://www.multiupload.com/EMSIT41334
Het blijft maar lekken!
Al heb ik daarin bij lange na niet alles doorgewerkt, het is tof, maar niet echt handig. Geef me dan maar een encylopedie op papier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef JediSimons het volgende:
Codex @ 1:15 is gewoon super tof. In Mass Effect was dat ook al interessante leesvoer.
De Lore van Star Wars vind ik altijd wel leuk om te lezen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Al heb ik daarin bij lange na niet alles doorgewerkt, het is tof, maar niet echt handig. Geef me dan maar een encylopedie op papier.
Codex is gewoon voor je hele account denk ik?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef JediSimons het volgende:
Zo zag ik ook dat er 375 codex entries zijn (planets, species, organisations etc,). Het is toch gewoon tof om een complete codex te verzamelen? Maar dat zal niet zo moeilijk zijn denk ik, naarmate je verder komt in het spel.
Wist helemaal niks van dit spel af, maar wat een bazen spel. Zal wel eind 2011 worden nu dan.quote:
En er stond tussen de comments daar ook nog een filmpje van de eerste paar minuten. Hij is wel in het Duits. Rare Duitsers die niet gewoon in het Engels (willen) spelen ...quote:
Of Star Wars: The New Essential Chronologyquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De Lore van Star Wars vind ik altijd wel leuk om te lezen!
En als je echt alles wil weten is er Wookieepedia.
Ja, net zomin lees ik alles via internet door. Nogmaals, geef mij maar gewoon een boek waar alles handig in staat, dat leest gewoon veel relaxter dan ergens in een game of op het internet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De Lore van Star Wars vind ik altijd wel leuk om te lezen!
En als je echt alles wil weten is er Wookieepedia.
Duurt lang!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vandaag is er ook weer een Friday Update
Ze lieten in ieder geval een nieuwe speeder bike zien die er wel cool uit ziet en niet als een soort segwayquote:
Helaas, het is een taxi. Als je op let zie je dat hij pas level 1 is, je eerste speederbike krijg je op level 25.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze lieten in ieder geval een nieuwe speeder bike zien die er wel cool uit ziet en niet als een soort segway![]()
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat die segway je eerste speeder is en dat je later ook van die coole speeder bikes krijgt zoals in het plaatjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Helaas, het is een taxi. Als je op let zie je dat hij pas level 1 is, je eerste speederbike krijg je op level 25.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die segway je eerste speeder is en dat je later ook van die coole speeder bikes krijgt zoals in het plaatje
Whoop!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wil wel graag op deze manier kunnen reizen, lijkt me zo vet...
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nice. Je gaat er in ieder geval niet als clown rondlopen.
Je kunt de kleuren van je gehele armour aanpassen aan de kleuren van je chestpiece, zodat je hele armour dus de zelfde kleur heeft. En je dus niet rode handschoenen met een groene broek hebt of iets dergelijks (tenzij je dat zelf wilt). Maar dat was al een aardig tijdje bekendquote:
Is dat dan alleen voor jou of ook voor anderen zo te zien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kunt de kleuren van je gehele armour aanpassen aan de kleuren van je chestpiece, zodat je hele armour dus de zelfde kleur heeft. En je dus niet rode handschoenen met een groene broek hebt of iets dergelijks (tenzij je dat zelf wilt). Maar dat was al een aardig tijdje bekend.
Doet me denken aan Jedi Knight jedi Academyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor anderen ook natuurlijk. Net zoals de helm/cloak aan/uit vinkjes bij WoW. Je moet het zien alsof je gratis je armour kan verven in de kleuren van je chest piece (en visa versa).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is dat dan alleen voor jou of ook voor anderen zo te zien?
Lijkt mij juist wel origineel om verschillende kleuren te hebben. Daarom ga ik juist dat doen. En áls ik dan toch wil dat ik alle kleuren combined wil hebben, lekker gratis aantikken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Voor anderen ook natuurlijk. Net zoals de helm/cloak aan/uit vinkjes bij WoW. Je moet het zien alsof je gratis je armour kan verven in de kleuren van je chest piece (en visa versa).
Ik vind het ook wel charme hebben; als alle lagere levels met "ongecoördineerde" gear rondlopen en dat je dan op hoger level er pas een beetje fatsoenlijk uit gaat zien. Ook is het dan leuker als je nieuwe gear krijgt die voor de verandering wel goed bij de rest van je spul past. Maar goed ze willen dat iedereen zich een echte held voelt en daar hoort een mooi outfit ook bij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel origineel om verschillende kleuren te hebben. Daarom ga ik juist dat doen. En áls ik dan toch wil dat ik alle kleuren combined wil hebben, lekker gratis aantikken.
Volgens mij heb je dan pechquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
En als je de kleur van je chestpiece nou lelijk vindt?Of mag je die zelf instellen?
quote:
Die feature zit er dus niet in momenteel. Zoals bijvoorbeeld hier te lezen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=361880quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Cool, want die lichtgroene Jedi Guardian armor die ze steeds laten zien
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook één van de irritante dingen in wow.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nice. Je gaat er in ieder geval niet als clown rondlopen.
Dat klinkt vreemd. Dan hebben itemdrops echt alleen maar stats als functie, juist dat je combinaties van armor kunt verzamelen die goed op elkaar aansluiten houdt dat toch wel aardig.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is ook één van de irritante dingen in wow.
Als je in het begin erbij loopt als een zwerver maakt me dat niet zo veel uit , omdat je dan toch nog low level bent.
Maar als je met full epic gear er nog steeds bij loopt als een clown , is dat niet tof meer imo.
Het zou nice zijn als je niet alleen de kleur kan veranderen , maar ook de looks kan houden van gear die je al eens gehad hebt maar wel met de nieuwe stats van het nieuwe/betere item.
De enige spellen waar dat logisch voor is (en dan ook geïmplementeerd) zijn de superhelden spellen. Tenslotte loopt spiderman ook niet steeds in een ander pakje rond. Bij bijvoorbeeld Champions Online is het als volgt gedaan. Je verzamelt gear met verschillende looks, maar je kan zelf per onderdeel (chest, head etc.) kiezen welke van die looks je daarvoor gebruikt. Zo blijft het leuk als je nieuwe gear verzamelt dat je er weer anders uit kan gaan zien. Maar toch is de voldoening van nieuwe gear vinden minder groot dan bij spellen waar je niet zelf je look kan kiezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat klinkt vreemd. Dan hebben itemdrops echt alleen maar stats als functie, juist dat je combinaties van armor kunt verzamelen die goed op elkaar aansluiten houdt dat toch wel aardig.
Anders kun je eigenlijk net zo goed kappen met itemdrops die betere skills leveren. Vul die bonuspunten dan op een andere manier in.
Dit is niet vreemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat klinkt vreemd. Dan hebben itemdrops echt alleen maar stats als functie, juist dat je combinaties van armor kunt verzamelen die goed op elkaar aansluiten houdt dat toch wel aardig.
Anders kun je eigenlijk net zo goed kappen met itemdrops die betere skills leveren. Vul die bonuspunten dan op een andere manier in.
Hier heb ik dus werkelijk niks aan hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit is niet vreemd.
Als je lange tijd mmo's hebt gespeeld zal je snappen wat ik bedoel.
Had geen tijd vanmiddag om een heel betoog te houden , dus mijn excuses daarvoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier heb ik dus werkelijk niks aan heHeerlijk zo'n argument wat je verdedigt op basis van eigen autoriteit, maar waar je inhoudelijk niks zegt.
moet zeggen, ik heb me daar in WoW echt nooit aan geërgerd. Maar was ook niet iemand die druk bezig was met endgame content, ben nooit voorbij lvl 70 gekomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Had geen tijd vanmiddag om een heel betoog te houden , dus mijn excuses daarvoor.
Dit is al iets wat al jaren speelt in de mmo-scene.
Vooral bij World of Warcraft zijn er grote petities over geweest , dit kwam omdat de gear steeds slechter op elkaar was afgestemd.
Je kon hele setjes verzamelen , die waren over het algemeen goed op elkaar afgestemd.( maar vaak wel erg lelijk )
Daarnaast had je veel losse items met de vreemdste kleuren combinaties , en dit was vooral vervelend voor bepaalde classes.
Je hebt echt toffe setjes gehad , maar een heel groot deel liep je er echt gewoon bij als een clown in end-game raiding gear...
- felgele helm
- roze handgloves
- paarse shoulderpads
- groene legs
Dit soort combinaties kwamen vaak voor , al moet ik zeggen dat dat nu stukken minder is geworden.
Nu wilde veel mensen graag een bepaalde functie invoeren in WoW zodat je nieuwe gear er zo uit kon laten zien als gear die je eerder gehad heb. ( dus wat je wel ooit gedragen hebt , dit is wel belangrijk )
Dus aan de linker kant bijvoorbeeld een menu waar je je gear zoals je die ge-equipped heb ziet, en rechts je gear zoals je deze er uit wilt laten zien , kleuren kon je dan niet veranderen om het enigzins normaal te houden aangezien je altijd gasten heb die de gekste dingen gaan doen met dit soort opties.
Nu zou dit bij WoW een geweldige functie kunnen zijn omdat er echt heel veel gear gewoon dramatisch is afgestemd op elkaar kwa kleuren en looks , mischien is dit bij SWtor helemaal anders.
Sja , heb redelijk die-hard wow gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
moet zeggen, ik heb me daar in WoW echt nooit aan geërgerd. Maar was ook niet iemand die druk bezig was met endgame content, ben nooit voorbij lvl 70 gekomen.
Denk eerlijk gezegd dat het een veel kleiner probleem gaat worden in SW, dat universum biedt niet echt wat je noemt kleurrijke mogelijkheden voor armor en dergelijke. Veel grijs, blauw, bruin e.d., het sluit dus vrij snel op elkaar aan. Ik bedoel, hoe bizar zou het zijn als een Jedi Knight in een roze outfit loopt of een Sith Lord met gouden schoenen
Truequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:59 schreef JediSimons het volgende:
Dit is anders best nog wel WoW-achtig.
[ afbeelding ]
Afgelopen weken hebben we zoveel Cake gekregenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef JediSimons het volgende:
Je kunt elke dag Betacake in de gaten houden als je nieuwe screenshots wilt bekijken.
meh, ik wil liever nog wat te ontdekken hebben in de gamequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef JediSimons het volgende:
Je kunt elke dag Betacake in de gaten houden als je nieuwe screenshots wilt bekijken.
quote:Nasty rumor going around that on 07/21/2011 They will be saying what you get if you per order the game, Can not confrim it, But as soon as a game store posted it on offical fourms it was taken down with in 30 secs.
Eigenlijk niks aan de hand maar toch.quote:Pre-orders on 21st, beta access with pre-order, normal + CE versions
*edit* That was the rumour, not stating that as fact
imo wel tof die langere pvp battles. Star Wars-achtig toch!quote:I played a little of the PvP beta yesterday and I thought it needed some improvement. The warzones themselves were amazing (visually and setup-wise...i.e. what you had to do). However, I think they need to spend some time on actually working on balancing --- this could all change (I hope it does), but as it stands in the current beta build (July 17th) all levels participate in the same warzone --- lvl 50's going against lvl 7's for example. Everyone is buffed (in health, force, etc.) to even things out, but you only get the skills that you have --- you don't get additional skills when entering. So...a lvl 50 will have all of his different skills and you might only have your 3 or 4
Not only that, but it seemed to take WAY too long to kill some people...for example, there was a lvl 12 consular getting attacked by 4 of our team and she hung around for like a minute...we would get her to 1/4 health and she would pop back up to full or very close. Maybe this is by design --- does Bioware want longer, more drawn out battles? --- I hope not, because the battle was a bit static for me. I am guessing they will improve on this as Beta testers submit comments.
Overall it was a lot of fun! the PvP was pretty epic -- all the sabers, blasters and such made it very, very fun! I definitely didn't feel underpowered compared to the Jedi --- my Bounty Hunter held his own!
Stephen Reid zat op twitter ook zwaar te hinten naar pre-order info oid's. Donderdagavond om half 1 zit ik achter mijn PC, hopen dat er iets naar buiten komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef JediSimons het volgende:
Gaan geruchten over pre-order start op de 21e. Is net iets gelekt op internet.
[..]
[..]
Eigenlijk niks aan de hand maar toch.![]()
Anyway. Bevestigd door beta-tester. PVP in beta-build 17 juli.
[..]
imo wel tof die langere pvp battles. Star Wars-achtig toch!
Mooie voorkantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag, let op.....
Tevens: Geen soep
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag, let op.....
Tevens: Geen soep
We moeten nog beslissen of we bij FOK! met Republic of Empire een guild makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Killaht het volgende:
[..]
Voor mijn info, zijn er ook realms of verschillende werelden. En zo ja, waar gaan de fokkers starten?
Er is al lang gekozen voor Empirequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We moeten nog beslissen of we bij FOK! met Republic of Empire een guild maken
Bij Republic wordt ik Jedi Knight>Sentinel
Bij Empire wordt ik Imperial Agent>Sniper
Idd nigga kom niet haten mangquote:
Voor mij voor de Republic in ieder geval Trooper -> Vanguard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is al lang gekozen voor Empire Republic
Ik had graag willen no-lifen deze zomervakantie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd nigga kom niet haten mang
Ik wil bovendien NU dit spel GVD spelen. Al die hoerenspellen komen NA de zomervakantie, wtf
Ik ook man! Ben door m'n enkel gegaan dus kan nu i.e.g. dit weekje niet gamen, maar er is NIETS episch op dit momentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:45 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik had graag willen no-lifen deze zomervakantie.
Bij mij wordt het Modern Warfare 3 en SWTOR tegelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef JediSimons het volgende:
Zul je zien straks. SWTOR tegelijk met Battlefield 3. Dilemma.
Ziet er heel mooi uit! Maar ¤150 is misschien een beetje veel iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Misschien toch niet, 150 is wel veel![]()
Details of the collector version 149.99 euro
- Exclusive figurine of Dark Malgus by Gentle Giant
- Star Wars discs in metal case
- The diary of Master Ghost-Dural
- Map of the galaxy
- Personal authenticator
- Music CD
- Collector's Set includes high-quality 7 objects IG
- Launch rockets, shoot incendiary projectiles (some on-equip item i believe)
- Battle droids: moving by your side
- Holodancer: your projected holographic image
- Holocam: Record your adventures on video
- STAP: unique vehicle design
- Droid-mouse exclusive companion
- Exclusive Collector's Shop: Access to the platform with dynamic sales of special items.
Als ze er 3 maanden speeltijd bij doen betaal ik 150 euroquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit! Maar ¤150 is misschien een beetje veel idd
Daarvoor kan je ook gewoon de game kopen en zo'n 10 maanden spelen
Is een bug, helaas.quote:
quote:OS: Windows XP, Windows Vista/7
CPU: AMD Athlon 64x2 (Dual-core 4000+) or better / Intel Core 2 Duo Processor 2.0 GHZ or better
RAM: At least 1.5GB or better for XP, 2GB or better for Windows Vista/7, PC using built in graphic chipsets, 2GB RAM recommended
Hard Drive: 8xDVD-ROM or better
Video: ATI XT800 or better, NVIDIA 7800 or better, Intel 4100 or better, 256MB Minimum Video RAM, Shader 3.0 or better fully compatible graphics card
Volgens mij kan je toch ook geen dubbele lightsaber + single lightsaber? (Naast de verkeerde kleuren.)quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gelukkig want lijkt me niet echt leuk als iedereen zo rondloopt
De minimum requirements lijkt me dan (aangezien ze zo laag zijn)? Oftewel daarmee kan je de game net opstarten.quote:
Kloptquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch ook geen dubbele lightsaber + single lightsaber? (Naast de verkeerde kleuren.)
[..]
De minimum requirements lijkt me dan (aangezien ze zo laag zijn)? Oftewel daarmee kan je de game net opstarten.
September 2011, you heard it here first!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef RickoKun het volgende:
GVD ik heb helemaal geen zin om lang te wachten op een nieuwe MMO![]()
![]()
guild wars 2 duurt ook nog zo lang
Morgen Pre-Order info. RD op Gamescom of Pax Prime ( een week later).quote:
Als de release in september is waarom maken ze de release zo laat bekendquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen Pre-Order info. RD op Gamescom of Pax Prime ( een week later).
Release in september.
Omdat het een MMO is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als de release in september is waarom maken ze de release zo laat bekend
Fijn dat de fysieke CE ook in Nederlandse winkels verschijnt, nu is het wachten tot hij op Bol komt.quote:
zo te zien wel, zou niet weten waarom je daar 25 dollar voor zou betalenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Tain het volgende:
Wat? De digitale CE voor 74,99 en je krijgt alleen:
Includes 5 Additional Digital Items:
Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP
als extra?
Vind dat ook wel een beetje veel voor een paar digitale items... Die 150 euro voor de boxed CE klinkt wel heel geloofwaardig als ze voor de digitale CE al zoveel vragen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
zo te zien wel, zou niet weten waarom je daar 25 dollar voor zou betalenhet zou wel zo leuk zijn als je dan twee maanden speeltijd kreeg en bij de echte CE 90. Maar goed.
Volgens mij krijg je bij pre-orderen een early access code waamee je al kunt spelen voordat de fysieke CE arriveert. Je kunt dan de bestanden al digitaal downloaden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Wil de fysieke ce, maar eigenlijk ook een digitale editie zodat ik niet hoef te wachten
zie zo snel niet waar je die verschillen qua dag vandaan haaltquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je bij pre-orderen een early access code waamee je al kunt spelen voordat de fysieke CE arriveert. 3 dagen voor de digitale editie, 6 voor de fysieke CE.
Je kunt dan de bestanden al digitaal downloaden.
http://www.swtor.com/preorder/faq
Nee, je hebt gelijk, het stond bij eerder gelekte informatie op het forum, maar niet op de officiële pagina zie ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
zie zo snel niet waar je die verschillen qua dag vandaan haalt
Denk je niet dat men op de releasedag giga veel zal moeten downen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
zie zo snel niet waar je die verschillen qua dag vandaan haalt
Wat is RP-PVP server eigenlijk? Sorry hoor maar ik ben niet zo bekend met die termen en op elke server kan je toch hetzelfde of zijn er verschillen?quote:
Bol.com en Bart Smit vragen standaard 10 euro te veel. Beter kijk je op budgetgaming.nl en bestel je hem bij een fatsoenlijke gameshopquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat ze die CE's maar eens bij bol.com of Bart Smit neerzetten, ik moet verdorie van m'n geld af!
PvP = Player versus Player. Dit betekent dat je door iedereen kan worden aangevallen, zodra je de starting zone verlaat (bijvoorbeeld na level 10). DIt houdt bij bijvoorbeeld World of Warcraft in, dat je als level 30 constant gesloopt kunt worden door een level 80 speler, terwijl je rustig wilt questen.quote:
Bij een PVP server kan je dan als Jedi zijnde alleen door iemand van Empire aangevallen worden of ook van Republic?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Bol.com en Bart Smit vragen standaard 10 euro te veel. Beter kijk je op budgetgaming.nl en bestel je hem bij een fatsoenlijke gameshop.
Verder kreeg je bij dit soort acties je pre-order code ook gewoon als je hem bij een webshop bestelde (bijvoorbeeld bij Champions Online). Dus ik naam aan dat je dan ook gewoon early game acces krijgt (en een colour crystal). Wel geinig dat je ook de kleur van je blaster bolts kan aanpassen trouwens.
Ik ga in ieder geval als main (Republic) op een PvE server zitten. Qua alt zou de Empire dan logisch zijn.
[..]
PvP = Player versus Player. Dit betekent dat je door iedereen kan worden aangevallen, zodra je de starting zone verlaat (bijvoorbeeld na level 10). DIt houdt bij bijvoorbeeld World of Warcraft in, dat je als level 30 constant gesloopt kunt worden door een level 80 speler, terwijl je rustig wilt questen.
PvE = Player versus Environment. Dit betekent dat je alleen in selecte (PvP) zones kan worden aangevallen. Of je moet zelf aangeven (jezelf een PvP tag geven) dat je kan worden aangevallen door de vijand. Dus hier kan je een stuk rustiger questen e.d..
RP= Roleplaying. Dus dat je net doet of je echt een character in het spel bent. En dus veelal alleen over termen praat uit Star Wars e.d.. (Dus niet over dat je boodschappen moet doen, om maar eens eens willekeurig voorbeeld te noemen).
Scherp, al denk ik vast alleen empire vs republic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij een PVP server kan je dan als Jedi zijnde alleen door iemand van Empire aangevallen worden of ook van Republic?
Alleen door de Empire. Alleen je zult dus ook no-lifers van de Empire krijgen die het leuk vinden om als level 50 naar een level 20 gebied te gaan, om daar Republic mensen af te slachten op een PvP server. En als een bepaald quest gebied voor zowel Empire en Republic is, zul je (afhankelijk van hoe druk het daar is), weinig toe komen aan questen, omdat je steeds met elkaar aan het vechten bent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij een PVP server kan je dan als Jedi zijnde alleen door iemand van Empire aangevallen worden of ook van Republic?
Gewoon bestellen bij een willekeurige webshop die mee doet aan de pre-order acties? Die zullen de komende dagen wel bekend worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef rednitro het volgende:
Nah, ik heb geen credit card dus heb ik hem maar bij Gamemania besteld.
vraag me wel af hoe je aan een pre order code kan komen zonder een credit card.
Hoeft niet per sé. Het gaat erom dat je andere mensen die aan RP doen in hun waarde laat. Je kunt gerust als non-RPer spelen op een RP realm. Je zult zien dat de sfeer veel beter is op een RP galaxy.quote:RP= Roleplaying. Dus dat je net doet of je echt een character in het spel bent. En dus veelal alleen over termen praat uit Star Wars e.d.. (Dus niet over dat je boodschappen moet doen, om maar eens eens willekeurig voorbeeld te noemen).
PVP serversquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef JediSimons het volgende:
PVP server gaat mij voorkeur naar. Ik bedoel, je zit in een oorlog tussen Republic en Empire. Op een PVE galaxy loopt een Jedi Knight langs een Sith Warrior heen bijvoorbeeld. Je /waved misschien naar hem, that's it.![]()
En aangevallen door een high-level lijkt me zeer onwaarschijnlijk @ release. Iedereen begint toch op level 1 ? Dat je misschien aangevallen wordt door een groepje van de andere faction zit er wel in, maar even vragen om hulp in /1 general en je hebt zat spelers die jou willen mee helpen om de tegenstander te verslaan. Resultaat? WorldPVP. En dat maakt een MMORPG voor mij the bomb.![]()
Oja en RP? Omdat ik heb ervaren in Warcraft dat er op een RP server een veel volwassen community aanwezig is dan een PVE of PVP realm.
Vandaar RPPVP. Beste ervaring mee gehad in World of Warcraft.
Persoonlijk is mijn ervaring met "WorldPvP" dat het je gewoon onmogelijk wordt gemaakt om te questen in bepaalde gebieden als daar te veel tegenstanders rondlopen. Dan ben je dus gewoon genoodzaakt om uit te loggen en het een andere keer opnieuw te proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef JediSimons het volgende:
PVP server gaat mij voorkeur naar. Ik bedoel, je zit in een oorlog tussen Republic en Empire. Op een PVE galaxy loopt een Jedi Knight langs een Sith Warrior heen bijvoorbeeld. Je /waved misschien naar hem, that's it.![]()
En aangevallen door een high-level lijkt me zeer onwaarschijnlijk @ release. Iedereen begint toch op level 1 ? Dat je misschien aangevallen wordt door een groepje van de andere faction zit er wel in, maar even vragen om hulp in /1 general en je hebt zat spelers die jou willen mee helpen om de tegenstander te verslaan. Resultaat? WorldPVP. En dat maakt een MMORPG voor mij the bomb.![]()
Rare conclusie. PvE: PvP is tot zover 2:1. En ik ga in ieder geval Republic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Oké dus we maken een RP-PVP Guild met FOK!
Nu nog het volgende: welke kant kiezen we?
Horen we bij de Galactic Republic of Sith Empire?
Ik maak wel even een pollquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Rare conclusie. PvE: PvP is tot zover 2:1. En ik ga in ieder geval Republic.
Tja precies wat ik zei.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Altron het volgende:
PVP servers > all. imo.
Tuurlijk je zal wel eens geganked worden maar dat hoort er allemaal bij vind ik.
Dit wordt allemaal zwaar overdreven hier lol.
Wat is er nou leuk aan als je spelers tegen komt van de andere faction en je kunt ze niet aanraken ?
Mij boeit dat dus geen malle moer. Als ik wil questen ga ik naar gebied X, als ik wil PvPen ga ik naar gebied Y. Zelfs een Horde speler helpen (met bijv. een elite mob) als Alliance speler deed ik nog wel eens. In bijvoorbeeld Stranglethorn Vale was het gewoon niet te doen om te questen 's avonds, omdat het daar altijd zo druk was op mijn PvP server.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Altron het volgende:
PVP servers > all. imo.
Tuurlijk je zal wel eens geganked worden maar dat hoort er allemaal bij vind ik.
Dit wordt allemaal zwaar overdreven hier lol.
Wat is er nou leuk aan als je spelers tegen komt van de andere faction en je kunt ze niet aanraken ?
Nog zo'n mooie conclusie n.a.v. één iemand die het heeft over een RP server (die zijn er misschien niet eens bij de launch.)quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de duidelijkheid: we gaan dus op een RP server? Maar welke van de twee?
Idd persoonlijke voorkeur, maar ook erg afhankelijk van hoe druk het op je server is en wat de verhoudingen zijn tussen de factions. Ik heb het zelf een paar weken na de launch van WoW geprobeerd op een PVP server, maar door de scheve verhoudingen tussen Alliance en Horde was het op de server waar ik speelde als Horde gewoon niet fijn. Veel hoge levels waren er niet om je te beschermen en als ze er waren dan had je een kwartiertje rust en toen begon het weer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:10 schreef JediSimons het volgende:
Tja persoonlijke voorkeur. Ik vind het eigenlijk ook wel extreem weergegeven door jullie. ''Hele tijd geganked''. Zo heb ik het nooit ervaren. Misschien even 10 minuten in de problemen, totdat onze high levels er waren om je te beschermen. Dat hield de tegenstander wel bezig en ik kon gewoon weer verder met mijn quests.
Het bracht wel wat spanning met zich mee, wat het spel voor mij alleen maar beter maakte.
Dat is het hem ook wel een beetje. Kijk, ik vind het prima dat mensen RP-en, maar ik zelf doe daar niet (meer) aan mee. Vroeger toen ik JK2 deed, deed ik dat nog wel, maar dat ben ik nu lang en breed ontgroeid. Ik wil namelijk ook nogal eens over dikke onzin lullen, en om dat nu 100% van mijn tijd te moeten doen tussen haakjes en juist de ergenis van andere RP-spelers, lijkt mij het beter dat ik gewoon naar een non-RP pvp server ga.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef JediSimons het volgende:
Kneuterig? Please explain yourself.
Ik ben zelf ook een non-rper, maar heb nooit geërgerd aan spelers die wel aan RP doen.
Dat dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan de poll in het volgende topic in de OP worden gezet?
En ik heb op PVP gestemd omdat ik het logischer vind dat als een Jedi en Sith elkaar zien ze elkaar gaan aanvallen, niet dat ze gewoon langs elkaar lopen en gewoon hallo zeggen
Ja, hij staat hier ook bij: http://www.swtor.com/preorder/quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef Rahl het volgende:
Krijg je bij GameMania preorder ook de Early Acces key?
http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=25176quote:Pre-Order deze game volledig gratis en geniet van exclusieve Pre-Order voordelen!
Keek ik ook naar, maar er stond bij dat ze niet doen aan ''shipping overseas'' omdat de box te groot is. Ga jij hem dan ophalen in Engeland?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Ceased2Be het volgende:
heb de CE maar gepreordered bij Game.co.uk
Is vandaag pas bekend gemaakt, Nederlandse winkels weten daar nog helemaal niks vanquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef rednitro het volgende:
Vandaag bij de Gamemania in Delft gevraagd.
Ze weten van niets, er is hun nog niets bekend dat het spel de pre-order open is.
Over eventuele pre-order code kon hij al helemaal niets zeggen.
Die heb ik even gemist, maar ook daar is een mouw aan te passen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Keek ik ook naar, maar er stond bij dat ze niet doen aan ''shipping overseas'' omdat de box te groot is. Ga jij hem dan ophalen in Engeland?
quote:3:59
Nikole:
You'll be able to change appearance, weapons and what your companions look like. You can change skin color (red, blue, yellow).
quote:4:00
Nikole:
by appearance I mean armor, outfits.
Damnquote:4:00p: James talks about companion characters; they are integral part of BioWare games. Can change companion weapons and outfits. Now we can cusotmize companions looks, and gives example of skin color change. Then teases in a few weeks that we customize the ai of the companions a la dragon age. Depth of control as well. They'll be testing and talking about it soon
Beter check je Newsaramaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:00 schreef JediSimons het volgende:
Over companions:
[..]
[..]
![]()
Dus nog een beetje vaag over skin-color.
[..]
Damn![]()
Nee, dat is gewoon een 20 euro aanbetaling voor je preorder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:20 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.bartsmit.com/p(...)c-collectors-edition
Placeholder?
Je kan toch gewoon bij bol.com of zo gaan pre-orderen? je hoeft niet digitaal te doen. En dat de CE meer dan 60 euro zou zijn had je ook zelf kunnen radenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef rednitro het volgende:
De bloody CE komt niet eens met een paar maanden sub.
Ik had me eigen voorgenomen de CE voor een euri of 60 te nemen met een maand of 6 sub erbij.
klote EA, pre orderen kan alleen met een Credit card.
als ik de start al ga missen boeit het me niet meer ook.
Klote EA
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef JediSimons het volgende:
Ik ben zo hyped. Nog nooit geweest voor een spelletje.
http://www.newsarama.com/(...)ic-panel-110721.htmlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat was er vannacht te zien dan?
Vandaag weer friday-update
Dat klopt inderdaad wat Vader_Aardbei zegt. Ik kan me nog herinneren dat game.co.uk bij een collector's edition van een ander spel (dacht Warhammer Online) iemand een week voor de release vertelde dat ze hem niet konden verzenden...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist, maar ook daar is een mouw aan te passen.
Daarbij als ik hem in NL kan preorderen is deze zo geannulleerd.
De uitkomst van deze poll wordt ons besluit? Me gusta Jedi Knight!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de mensen die nog moesten stemmen:
Poll: Welke kant kies je voor de FOK! Guild?
• Galacitc Republic
• Sith Empire
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op wat voor server moet de FOK! Guild gaan?
• PvE
• PvP
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wanneer is het holiday in USA? Eind oktober / november toch?quote:7:17p: We are targeting holiday 2011. RV: We're testing the game, balancing, we won't release crap.
quote:7:28p: JO: We have an unannounced feature that will unlock other races/species for factions. (Legacy system)
Holiday season is eind november t/m begin januariquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:36 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Wanneer is het holiday in USA? Eind oktober / november toch?
[..]
![]()
Leverdatum?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:27 schreef Thormodo het volgende:
Game (normale editie) besteld bij amazon.co.uk voor 45 euro. Ik kreeg gelijk de pre-order key in de mailbox.
Nog niet bekend uiteraardquote:
Blijkbaar? Bij Bart smit is die nog wel te bestellen: http://www.bartsmit.com/p(...)c-collectors-editionquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef JediSimons het volgende:
wtf is de CE bij Bol.com nu al uitverkocht ?
Haha, wauw echt? Dan was ik net op tijd. 0_oquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef JediSimons het volgende:
Nu wachten op de e-mail of sms berichtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar de normale edition gekocht op bol.com. Als ik de CE bij Bartsmit misloop heb ik de normale edition tenminste nog.![]()
Maar ik moet die CE hebben.
Wat een wanhoop.![]()
Bleh ...inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef JediSimons het volgende:
Alle filialen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef Morthill het volgende:
Media Markt gaat ze maandag of dinsdag in de winkels leggen, de pre-order kits that is. Dus als je er dan snel bij bent kun je nog scoren.
Die kans zit er dik in ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
De CE is overigens te bestellen bij amazon.de maar dan is ALLES in het Duits of niet? Ik meen me te herinneren dat het iig gelokaliseerd werd voor Duitsland.
Language zal gewoon te veranderen zijn in de game door een language pack te downloaden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
De CE is overigens te bestellen bij amazon.de maar dan is ALLES in het Duits of niet? Ik meen me te herinneren dat het iig gelokaliseerd werd voor Duitsland.
Het doosje zal sowieso in het Duits zijn, dus ik zou er maar van uit gaan dat ze de kaart e.d. ook vertalen.quote:
En de journal e.d.... ik wacht wel even op Bart Smit en als dat ook niks wordt ga ik maar voor de Digital Deluxe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Het doosje zal sowieso in het Duits zijn, dus ik zou er maar van uit gaan dat ze de kaart e.d. ook vertalen.
Ti4200quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Dementor het volgende:
Het doet me wel een beetje denken aan Star Wars Galaxies (daar heb ik wel de CE van).
Dat spel heb ik ook helemaal kapot gespeeld op een Geforce 4 TI 4600.
Ik was Master Entertainer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ti4200Wat een lag tijdens grote PVP battles en skirmishes in grote steden (I'm looking at you Mos Eisley).
*diepe zucht* mooie tijden
Credits zullen wel goed zijn geweest jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho dat was een hele leuke profession hoor.
Wauwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef JediSimons het volgende:
Friday Update van vandaag ! Het filmpje waar ik het vanacht over had.
Ja! Dus die neem ik wel van je over!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef JediSimons het volgende:
Toch de CE bij Amazon besteld.
Ik heb nu de Normal van Bol.com en de CE van Amazon. Beta-code heb ik al ingevoerd. Beta-code van Bol.com krijg ik dus nog.
Is het toegestaan om deze code aan een vriend te geven?
Moet je bij Bol.com gelijk de volle prijs neerleggen of enkel een "pre-order fee" en pas het hele bedrag op launch day?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:18 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Hier kun je jouw eigen ophalen!
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582070/index.html
fok die trailers, dan is het wachten helemaal ondoenlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef JediSimons het volgende:
http://comic-con.gamespot(...)s-it-is-your-destiny
dat dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
fok die trailers, dan is het wachten helemaal ondoenlijk
De animaties gaan wel wat schokkerig, dat mogen ze wel wat vloeiender makenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef JediSimons het volgende:
Friday Update van vandaag ! Het filmpje waar ik het vanacht over had.
raar, ik vermoed gewoon maandag/dinsdag zoals de Media Markt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Krijgt net een DM van de Bart Smit twitter dat ze nog niet weten wanneer de preorders open gaan... maar goed dat ik via Amazon besteld heb dus
Iemand?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet je bij Bol.com gelijk de volle prijs neerleggen of enkel een "pre-order fee" en pas het hele bedrag op launch day?
Ik gok voorlopig nog op oktober/november, zeker niet 2012. De beta begint gewoon in september, dan ga je niet nog een half jaar wachten. Vroege release was logisch om de concurrentie voor te zijn, decemberrelease lijkt mij een heel slecht plan. Veel te veel grote games die dan uitkomen, waardoor je de massa moeilijk bereikt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Lekker eerst alle developers aangeven dat de spellen in september worden uitgebracht, terwijl alles uiteindelijk in maart 2012 uitgebracht wordt
Lijkt me wel zo handigquote:Op zondag 24 juli 2011 18:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan deze ook weer in de volgende OP?
Poll: Welke kant kies je voor de FOK! Guild?
• Galacitc Republic
• Sith Empire
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Op wat voor server moet de FOK! Guild gaan?
• PvE
• PvP
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |