abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:50:33 #1
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_98584403

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/

De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

[ Bericht 1% gewijzigd door JediSimons op 24-06-2011 01:03:27 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:53:00 #2
339055 JediSimons
pi_98584551
Ik kon geen nieuw volg-topic openen. Omdat er blijkbaar nog een ander topic over SWTOR open was. Ik kreeg een foutmelding. :(

Anyway. http://www.penny-arcade.com/

quote:
First of all, a lot has been made about the new “fourth pillar” of story telling. Is it really all they are making it out to be? In my personal opinion, yes, it really is a big deal and let me tell you why. In the short time I’ve been playing SW:TOR I have already given more thought to my character than I ever did in all the years I played WOW. I’ve had to make hard choices with my Bounty Hunter that have made me honestly think about who he is and what he’s like. At first I intended to play him as a real asshole but some of the moral quagmires these quests put you in just aren’t that black and white. Do I do what gets me the most credits? Do I stay loyal to the person who gave me the job even it means hurting Innocent people? As a result of all this I have a character that is a hard ass bounty hunter who has a soft spot for people in trouble and children. The only thing I could tell you about my WOW character Dudefella is that he was a mage and a hell of a good dancer.
:D
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:58:25 #3
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98584852
He, zonet had je nog filmpjes van alle klassen in je OP staan....
pi_98587573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef JediSimons het volgende:
Ik kon geen nieuw volg-topic openen. Omdat er blijkbaar nog een ander topic over SWTOR open was. Ik kreeg een foutmelding. :(

Anyway. http://www.penny-arcade.com/

[..]

:D
lol :D

Pfft , hoe meer ik van die filmpjes en interviews etc etc ziet , hoe meer zin ik krijg om te spelen :'(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98594565
Ik wou ook een topic openen maar dat werkte ook niet :(
Wel mooie OP ^O^
pi_98596462
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou ook een topic openen maar dat werkte ook niet :(
Wel mooie OP ^O^
Lol , ik ook gek genoeg , en kreeg ook een fout melding :|

Mischien omdat we er alle 3 mee bezig waren.
OP ziet er wel nice uit zo :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98596770
Je krijgt 8 character slots op je account, ik weet nu al zeker welke de mijne worden! ^O^
Jedi Knight>Jedi Sentinel
Imperial Agent>Sniper
Sith Warrior>Sith Juggernaut
Smuggler>Gunslinger
Bounty Hunter>Mercenary
Trooper>Vanguard
Jedi Consular>Jedi Sage
Sith Inquisitor>Sith Assassin
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:06:45 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98599527
ik wil droideka zijn
pi_98604562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Je krijgt 8 character slots op je account, ik weet nu al zeker welke de mijne worden! ^O^
Imperial Agent>Sniper
Smuggler>Gunslinger
Bounty Hunter>Mercenary
Trooper>Vanguard
Jedi Consular>Jedi Sage
Hmm , ben er nog niet over uit wat nu m'n main character gaat worden.

Ik denk toch dat het een Bounty Hunter gaat worden.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98611671
Ah hier zijn we :)

kanniewachtennie
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:42:23 #11
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_98622137
http://www.swtor.com/media/trailers/alderaan-highlights
nieuwe trailer, met een overzicht van een missie waarbij je de koning van Alderaan moet afzetten.
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:42:42 #12
107445 Jajong
Hadouken!
pi_98627534
TVPow!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:26:47 #13
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_98630040
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_98631600
quote:
SWG , dat heb ik ook nog een tijdje gespeeld.
Moet zeggen dat het best tof was in het begin , werdt alleen uber saai later in het spel helaas.
Die uitbreiding maakte veel goed , maar kwam helaas te laat...

8 jaar heeft het nog bestaan , wist niet dat het al zo oud was :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98636442
quote:
Wat jammer nou :')
Hoeveel mensen spelen dat nog? 20? :P
pi_98698781
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Imperial Agent>Sniper
Smuggler>Gunslinger
Bounty Hunter>Mercenary
Trooper>Vanguard
Jedi Consular>Jedi Sage
I'll just wing it
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_98807571
quote:
Het enige weaar ik me zorgen over maak is dat het zo dood oogt, zelfs Mass Effect kende meer leven.
pi_98807640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het enige weaar ik me zorgen over maak is dat het zo dood oogt, zelfs Mass Effect kende meer leven.
Het is een beta waar nog maar een paar honderd mensen aan meedoen.
pi_98808243
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:09 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Het is een beta waar nog maar een paar honderd mensen aan meedoen.
Bedoelde qua NPC's
pi_98808361
quote:
Ziet er nice uit :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98808394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Bedoelde qua NPC's
Dat viel me idd ook wel op , hoop dat ze het nog iets levendiger maken.

Al moet ik zeggen dat het bij SWG ook meeviel kwa npc's , maar omdat er zoveel spelers altijd wel gewoon met groepjes bij elkaar stonden etc , was het altijd overal wel een drukke bedoeling , vooral in die steden.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:02:29 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98808770
Hey maar piemels, kan ik me nog ergens inschrijven voor de béta?

Ik bedenk me namelijk dat ik mij zo'n 2 jaar al had ingeschreven, ;( maar dat was met mijn gehackte e-mail adres :( :( :( :(
pi_98808939
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Bedoelde qua NPC's
Oh in dat filmpje van anderhalf uur zag ik er genoeg op Tython
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:14:22 #25
339055 JediSimons
pi_98809075
BTW check de comments onder die screenshot. Staan een aantal linkjes naar paar gameplay videos.

Volgens mij 2 delen!

quote:
Copypasting some impressions from the MMO-Champion forums:

-Overall general impressions are amazing. It truly is one of favorite games ever already.
-The leveling quality and quest design are so far above any game that I have ever played that it's comical. The ending quests of certain planets are just plain epic win.
-The ships are pretty damned big. Everything is built to scale in the game. You don't walk into a hut and magically see many layers and huge rooms.
-Companions are absolutely wonderful. The only shitty part is that you can't talk to them whenever you want. They talk to you when they are scripted to do so at certain places on the map, in your ship, or as the game progresses. I really wih I could talk to them more often.
-The class stories are all very VERY engaging IMO. The weakest one I tried was the Inquisitor, although it was not bad by any means at all. I just personally liked some others better.
-I've tried:
~Imperial Agent (dps) to level 16. Cover took some time to get used to, but then was easy to do. Great damage and kicked ass in PvP. (You just have to play it correctly)
~Sith Warrior Marauder (dps) to level 17. Was fun wrecking things.
~Juggernaut (tank) to level 17. Was fun to tank and PvP with. I dealt good damage and soaked a lot as well. Threat never seemed to be a problem if I was paying attention.
~Sith Inquisitor Sorcerer (healer/lightning) to level 18. Was a lot of fun both with lightning and healing. Healing is not as "advanced" as it is in WoW. The reason is because WoW healer can do nothing else except heal. TOR's can still dps well. It feels better IMO.
~Bounty Hunter Mercenary (dps) to level 22. Was a lot of fun running around with 2 pistols.
~Bounty Hunter Powertech (tank) to level 29. Was a lot of fun. I didn't feel like a tank until level 20, though after that was awesome. PvP is great as a tank. I like seeing big numbers in the sheilded colunn after a warzone.
~Trooper to level 6. Not enough time, but was fun.
It's hard finding time to play all I want to. lol
-I had fun healing. I could dps as well with everything other than boss fights.
-I had a lot of fun tanking. A LOT. Especially in PvP. It is really awesome.
-Leveling as a tank or healer is great. I doesn't feel slower at all. The companions compliment you nicely, and you are not a weak little pud.
-Animations don't evolve with levels, but you do get new skills as you level that have new animations. nothing is done twice with a simple flash added to it. Everything is unique.
-There are a ton of choices you need to make that are unclear (regardless of it telling you you get LS/DS points for it) as to what the outcome will be. The choices without LS/DS point gains are also tough. I do litterally sit there pondering my choices at times.
-The voice acting is fantastic for the most part. Some people have super annoying voices and make me want to punch babies, but that's kind of the point sometimes. lol. I have no complaints at all except for when it bugs. :/
-I personally have never enjoyed space shooter games. I've had fun with some, and Star Fox is the only one I can actually remember liking. That said, I won't be playing the Space Combat mini-game. It's not bad for what it is, but it's not something I enjoy either. Though I will say, i am also a staunch supporter of Bioware NEVER adding more space flying elements into the game. I just hate that kind of game. Their main game is too amazing for me to waste time playing with a space ship.
-I only played a little bit of Trooper, so no. No companions by that point for me.
-Force users do not feel special to me at all. Bioware went to great lengths to make non force users really super badass. And that's not to say force users are not, cause they are. Story is amazing for all. Power is actually really well balanced. They are tweaking between builds, and certain classes (Cough Commando especially, and Sage/Sorcerer a bit cough) are OP atm, but they were not last build. So, this is just tweaking on Bioware's part to try a few things. But, overall it really feels super balanced.
-Animations and graphics are the best I've ever seen in an MMO.
-Combat is sweet. You engage a group of 3 mobs, and one rushes at you, 2 others seperate and take cover. It adds challenges I have never seen in an MMO before. You really do feel like an
epic ass kicker.
-The fun factor is really the biggest thing. I've never had as much fun with another MMO as I have with my time with this game. I'm really excited to see endgame.
-Huttball is absolutey awesome IF other players know what they are doing. Otherwise it can be a little annoying. lol "Just pass the fucking ball!!!" "No, run to THEIR goal line, not ours!!!"
-Alderaan's warzone is awesome. I never really cared for Arathi Basin in WoW, but I really like this one.
-The Voidstar is hit or miss. It's a take turns to get through the objective scenario. Usually one team just dominates the other.
-I've never been, nor ever seen anyone get stunlocked. The resolve bar helps in that respect. Though, if 3 or 4 people are all attacking you, they can kill you and keep you stunned. But that's common sense.
-You will rarely win a 2v1 scenario. But you can be smart about it and live a long time, killing one in the process.
-This game is far better than anything you've seen on it yet. Playing it makes all the difference.

[ Bericht 95% gewijzigd door JediSimons op 29-06-2011 10:21:36 ]
pi_98811936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:14 schreef JediSimons het volgende:
BTW check de comments onder die screenshot. Staan een aantal linkjes naar paar gameplay videos.

Volgens mij 2 delen!

[..]

Kan hier geen filmpjes kijken op mn werk :'(

Die reacties zien er iig positief uit kwa gameplay etc.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98812460
Must...resist...watching...spoilers
pi_98814010
Kan niet wachten ^O^
Ik denk dat dit spel sowieso in de herfst uitkomt!
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:42:29 #29
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_98814170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef Altron het volgende:

[..]

Kan hier geen filmpjes kijken op mn werk :'(

Die reacties zien er iig positief uit kwa gameplay etc.
Volgens mij staan de vid's niet meer online. de hoster heeft ze verwijderd
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_98814222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:42 schreef Hammer20 het volgende:

[..]

Volgens mij staan de vid's niet meer online. de hoster heeft ze verwijderd
Bleh... jammer..

Ben wel toe aan wat nieuwe ingame footage ;p
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:01:08 #31
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_98822727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef Altron het volgende:

[..]

Bleh... jammer..

Ben wel toe aan wat nieuwe ingame footage ;p
haha. Heb wel iets anders gevonden in Star Wars Insider #124 staat een verhaal van Darth Malgus waar hij wordt aangevallen op Alderaan door 2 jedi's en daarnaast wordt er verteld wat de laatste wijze les was van zijn vader voordat Malgus op de shuttle naar Dormund Kaas werd gezet.
pi_98903112
Vandaag is het weer tijd voor een update, zou er een release komen? ^O^
pi_98904637
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Vandaag is het weer tijd voor een update, zou er een release komen? ^O^
Man man man , laten we het hopen.....

Al is het december , als ik maar weet WANNEER ! :D
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:04:15 #34
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_98904970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:02 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar piemels, kan ik me nog ergens inschrijven voor de béta?

Ik bedenk me namelijk dat ik mij zo'n 2 jaar al had ingeschreven, ;( maar dat was met mijn gehackte e-mail adres :( :( :( :(
Wat dacht je van naar de officiële site gaan? http://www.swtor.com/ Gewoon een account aanmaken en dan aangeven dat je mee wil doen met de bèta.
Ik sta ook al eeuwig ingeschreven, maar heb ook (nog) geen invite gekregen :(.
pi_98905149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Wat dacht je van naar de officiële site gaan? http://www.swtor.com/ Gewoon een account aanmaken en dan aangeven dat je mee wil doen met de bèta.
Ik sta ook al eeuwig ingeschreven, maar heb ook (nog) geen invite gekregen :(.
Sja de kans dat je de lotto wint is ongeveer nog groter dan dat je een beta-invite krijgt..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98916950
Ik wil de dual pistols EN het armor van de powertech :(
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:03:45 #37
339055 JediSimons
pi_98941659
Begin echt te twijfelen of ik wel SI ga spelen. BH is zo BRUUT. :Y

Ik denk dat BH story ook super gaaf gaat worden.
pi_98941810
En dit is dus waarom ik BH wil zijn :D
pi_98941912
Heh, als het zo doorgaat lopen er dadelijk meer bounty hunters rond dan jedi/sith

* Ceased2Be ging ook voor de bountyhunter
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:54:11 #40
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_98942295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef Altron het volgende:

[..]

Sja de kans dat je de lotto wint is ongeveer nog groter dan dat je een beta-invite krijgt..
Klopt, de " :( " was meer als sarcasme bedoeld @ RickoKun :P.
Maar goed, er komt ongetwijfeld nog wel een keer een grotere bèta waar meer mensen mee kunnen doen. Nadat de NDA weg is of zo.

En ik heb in WoW destijds 3 characters gespeeld. Warlock (main), Priest (als tweede/healbot) & Death knight (Tank). De tankrol rol vond ik eigenlijk toch wel het leukste om te spelen.
Dus misschien word ik wel een Jedi Tank. Hoewel er geloof ik ook een Ranged Tank is? Dat zou dan helemaal mooi aansluiten met wat ik leuk vind. Maar je kunt er natuurlijk pas echt wat zinnigs over zeggen na wat gespeeld te hebben :P.

[ Bericht 12% gewijzigd door Thormodo op 02-07-2011 11:25:24 ]
pi_98942717
Ik vind de Imperial Agent wel leuker dan de Bounty Hunter ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:37:45 #42
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_98958700
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_98958895
quote:
Nice ^O^
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:48:50 #45
339055 JediSimons
pi_99106802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:48 schreef JediSimons het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)ic-dromund-kaas.html
Een hele rits aan screenshots

:)
Mooie planeet die Dromund Kaas, er hangt ook zo'n lekker Evil Empire sfeertje ^O^
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:35:25 #47
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_99108623
Zal SW:TOR uitkomen in de komende dagen?

"SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!"
pi_99109337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Hammer20 het volgende:

"SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!"
Nee dat had ik ook een keer dan moet je gewoon een keer terugkomen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:57:32 #49
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99109493
Woensdag is er altijd maintenance.
pi_99110355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Hammer20 het volgende:

Ga er maar niet vanuit.
Ben al blij als ie dit jaar nog uitkomt...

Hoe eerder hoe beter natuurlijk , maar ik wacht liever nog een maandje extra dan dat ze dingen gaan afraffelen , zit er nu toch al een paar jaar op te wachten dus die paar maandjes kunnen er ook nog wel bij :'(
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:34:18 #51
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99113410
Wanneer komt dit spel uit :P
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_99114230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Killaht het volgende:
Wanneer komt dit spel uit :P
Ze zeiden 2011.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:58:22 #53
339055 JediSimons
pi_99154111
Nog meer screenshots.

http://betacake.blogspot.(...)almora-belsavis.html

+ een beta gameplay video in 1080p http://www.multiupload.com/EMSIT41334

Het blijft maar lekken! ^O^
pi_99155285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef JediSimons het volgende:
Nog meer screenshots.

http://betacake.blogspot.(...)almora-belsavis.html

+ een beta gameplay video in 1080p http://www.multiupload.com/EMSIT41334

Het blijft maar lekken! ^O^
Bedankt! Ik ga wel even het filmpje kijken ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:36:05 #55
339055 JediSimons
pi_99155855
Codex @ 1:15 is gewoon super tof. In Mass Effect was dat ook al interessante leesvoer. ^O^
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:07:41 #56
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_99157348
Video ziet er goed uit!
pi_99176270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef JediSimons het volgende:
Codex @ 1:15 is gewoon super tof. In Mass Effect was dat ook al interessante leesvoer. ^O^
Al heb ik daarin bij lange na niet alles doorgewerkt, het is tof, maar niet echt handig. Geef me dan maar een encylopedie op papier.
pi_99178972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Al heb ik daarin bij lange na niet alles doorgewerkt, het is tof, maar niet echt handig. Geef me dan maar een encylopedie op papier.
De Lore van Star Wars vind ik altijd wel leuk om te lezen! ;)
En als je echt alles wil weten is er Wookieepedia. :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:03:55 #59
339055 JediSimons
pi_99179524
Zo zag ik ook dat er 375 codex entries zijn (planets, species, organisations etc,). Het is toch gewoon tof om een complete codex te verzamelen? Maar dat zal niet zo moeilijk zijn denk ik, naarmate je verder komt in het spel. :Y
pi_99179726
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef JediSimons het volgende:
Zo zag ik ook dat er 375 codex entries zijn (planets, species, organisations etc,). Het is toch gewoon tof om een complete codex te verzamelen? Maar dat zal niet zo moeilijk zijn denk ik, naarmate je verder komt in het spel.
Codex is gewoon voor je hele account denk ik?
Aangezien je als Republic niet op Dromund Kaas, Korriban en Hutta kan komen?
En Empire kan weer niet op Coruscant, Ord Mantell en Tython komen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:22:49 #61
339055 JediSimons
pi_99186731
Weet niet. Misschien hebben Republic en Empire allebei een andere Codex.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:38:10 #62
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99186912
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ze zeiden 2011.
Wist helemaal niks van dit spel af, maar wat een bazen spel. Zal wel eind 2011 worden nu dan.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:53:08 #63
339055 JediSimons
pi_99187093
:D Weer nieuwe screenshots @ Betacake.
pi_99187898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:53 schreef JediSimons het volgende:
Mooie screenshots :)
Vandaag is er ook weer een Friday Update
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:51:05 #65
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99188358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:53 schreef JediSimons het volgende:
En er stond tussen de comments daar ook nog een filmpje van de eerste paar minuten. Hij is wel in het Duits. Rare Duitsers die niet gewoon in het Engels (willen) spelen ...

http://www.multiupload.com/2D3VJW8RQ8
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:01:25 #66
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_99188646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Of Star Wars: The New Essential Chronology
pi_99189960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ja, net zomin lees ik alles via internet door. Nogmaals, geef mij maar gewoon een boek waar alles handig in staat, dat leest gewoon veel relaxter dan ergens in een game of op het internet.
pi_99192872
Ze zullen nu toch echt met een RD moeten komen want alle data van de concurrenten staan al vast.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:53:29 #69
339055 JediSimons
pi_99218805
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]
Vandaag is er ook weer een Friday Update
Duurt lang!
pi_99220136
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Duurt lang!
Staat er nu, een verhaaltje over de kaarten :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:56:36 #71
339055 JediSimons
pi_99221973
Interessant *)
pi_99226119
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef JediSimons het volgende:
Interessant *)
Ze lieten in ieder geval een nieuwe speeder bike zien die er wel cool uit ziet en niet als een soort segway :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 03:39:48 #73
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99233476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ze lieten in ieder geval een nieuwe speeder bike zien die er wel cool uit ziet en niet als een soort segway :)
[ afbeelding ]
Helaas, het is een taxi. Als je op let zie je dat hij pas level 1 is, je eerste speederbike krijg je op level 25.
pi_99235020
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 03:39 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Helaas, het is een taxi. Als je op let zie je dat hij pas level 1 is, je eerste speederbike krijg je op level 25.
Ik las ergens dat die segway je eerste speeder is en dat je later ook van die coole speeder bikes krijgt zoals in het plaatje ;)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:21:55 #75
339055 JediSimons
pi_99236643
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ik las ergens dat die segway je eerste speeder is en dat je later ook van die coole speeder bikes krijgt zoals in het plaatje ;)

Nu weet ik dus niet zeker of die epic mount het model heeft op dat plaatje. Ik twijfel omdat de level 25 mount dezelfde naam heeft als de epic mount. :? ''Hover bike'' Volgens mij gaat het dus om die segways.

http://betacake.blogspot.(...)xclusive-tester.html
pi_99237409
Ik wil wel graag op deze manier kunnen reizen, lijkt me zo vet... :@
pi_99237718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Whoop!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:30:47 #78
339055 JediSimons
pi_99238639

Wel nice. Je gaat er in ieder geval niet als clown rondlopen.
pi_99241983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe bedoel je? :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:49:13 #80
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99242972
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :P
Je kunt de kleuren van je gehele armour aanpassen aan de kleuren van je chestpiece, zodat je hele armour dus de zelfde kleur heeft. En je dus niet rode handschoenen met een groene broek hebt of iets dergelijks (tenzij je dat zelf wilt). Maar dat was al een aardig tijdje bekend :P.
pi_99243602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:49 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Je kunt de kleuren van je gehele armour aanpassen aan de kleuren van je chestpiece, zodat je hele armour dus de zelfde kleur heeft. En je dus niet rode handschoenen met een groene broek hebt of iets dergelijks (tenzij je dat zelf wilt). Maar dat was al een aardig tijdje bekend :P.
Is dat dan alleen voor jou of ook voor anderen zo te zien? :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:15:21 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99243762
quote:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Jedi Knight jedi Academy ;( Oh dat waren nog eens goede tijden.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:16:31 #83
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99243799
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Is dat dan alleen voor jou of ook voor anderen zo te zien? :P
Voor anderen ook natuurlijk. Net zoals de helm/cloak aan/uit vinkjes bij WoW. Je moet het zien alsof je gratis je armour kan verven in de kleuren van je chest piece (en visa versa).
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:18:53 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99243856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Voor anderen ook natuurlijk. Net zoals de helm/cloak aan/uit vinkjes bij WoW. Je moet het zien alsof je gratis je armour kan verven in de kleuren van je chest piece (en visa versa).
Lijkt mij juist wel origineel om verschillende kleuren te hebben. Daarom ga ik juist dat doen. En áls ik dan toch wil dat ik alle kleuren combined wil hebben, lekker gratis aantikken.
pi_99243928
En als je de kleur van je chestpiece nou lelijk vindt? :P Of mag je die zelf instellen?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:53:39 #86
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99244719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel origineel om verschillende kleuren te hebben. Daarom ga ik juist dat doen. En áls ik dan toch wil dat ik alle kleuren combined wil hebben, lekker gratis aantikken.
Ik vind het ook wel charme hebben; als alle lagere levels met "ongecoördineerde" gear rondlopen en dat je dan op hoger level er pas een beetje fatsoenlijk uit gaat zien. Ook is het dan leuker als je nieuwe gear krijgt die voor de verandering wel goed bij de rest van je spul past. Maar goed ze willen dat iedereen zich een echte held voelt en daar hoort een mooi outfit ook bij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
En als je de kleur van je chestpiece nou lelijk vindt? :P Of mag je die zelf instellen?
Volgens mij heb je dan pech :).
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:59:05 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99244850
Je zal vast wel dyes hebben denk ik
pi_99244951
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Cool, want die lichtgroene Jedi Guardian armor die ze steeds laten zien :r
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:14:58 #89
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99249449
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:59 schreef RickoKun het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:02 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Cool, want die lichtgroene Jedi Guardian armor die ze steeds laten zien :r
Die feature zit er dus niet in momenteel. Zoals bijvoorbeeld hier te lezen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=361880

[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 09-07-2011 18:22:18 ]
pi_99299759
Vandaag begonnen aan Fatal Alliance, geen groots boek, maar zeker erg vermakelijk. Schetst een erg tof beeld van het universum.
  maandag 11 juli 2011 @ 00:23:00 #91
277821 pugehenis
keytar hero
pi_99304335
Heb echt zin in dit spel. Samen met guild wars 2 gaan hier heel wat uren in zitten.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_99313384
quote:
[ afbeelding ]
Inderdaad.
Dat blijven toch wel de tofste speeders imo.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99313703
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is ook één van de irritante dingen in wow.
Als je in het begin erbij loopt als een zwerver maakt me dat niet zo veel uit , omdat je dan toch nog low level bent.

Maar als je met full epic gear er nog steeds bij loopt als een clown , is dat niet tof meer imo.

Het zou nice zijn als je niet alleen de kleur kan veranderen , maar ook de looks kan houden van gear die je al eens gehad hebt maar wel met de nieuwe stats van het nieuwe/betere item.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99314737
In LOTRO heb je cosmetic outfits daarvoor... mijn armor matcht voor geen meter maar heb gewoon een toffe cosmetic outfit samengesteld :)
pi_99331155
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef Altron het volgende:

[..]

Dat is ook één van de irritante dingen in wow.
Als je in het begin erbij loopt als een zwerver maakt me dat niet zo veel uit , omdat je dan toch nog low level bent.

Maar als je met full epic gear er nog steeds bij loopt als een clown , is dat niet tof meer imo.

Het zou nice zijn als je niet alleen de kleur kan veranderen , maar ook de looks kan houden van gear die je al eens gehad hebt maar wel met de nieuwe stats van het nieuwe/betere item.
Dat klinkt vreemd. Dan hebben itemdrops echt alleen maar stats als functie, juist dat je combinaties van armor kunt verzamelen die goed op elkaar aansluiten houdt dat toch wel aardig.

Anders kun je eigenlijk net zo goed kappen met itemdrops die betere skills leveren. Vul die bonuspunten dan op een andere manier in.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:44:12 #96
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99332626
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat klinkt vreemd. Dan hebben itemdrops echt alleen maar stats als functie, juist dat je combinaties van armor kunt verzamelen die goed op elkaar aansluiten houdt dat toch wel aardig.

Anders kun je eigenlijk net zo goed kappen met itemdrops die betere skills leveren. Vul die bonuspunten dan op een andere manier in.
De enige spellen waar dat logisch voor is (en dan ook geïmplementeerd) zijn de superhelden spellen. Tenslotte loopt spiderman ook niet steeds in een ander pakje rond. Bij bijvoorbeeld Champions Online is het als volgt gedaan. Je verzamelt gear met verschillende looks, maar je kan zelf per onderdeel (chest, head etc.) kiezen welke van die looks je daarvoor gebruikt. Zo blijft het leuk als je nieuwe gear verzamelt dat je er weer anders uit kan gaan zien. Maar toch is de voldoening van nieuwe gear vinden minder groot dan bij spellen waar je niet zelf je look kan kiezen.

Ik vind het verzamelen van nieuwe gear en dan ook daadwerkelijk het verschil zien juist het leukste van gear vergaren. De voldoening is vele malen groter als je een tijd met bijvoorbeeld roze gloves rondloopt (terwijl de rest van je armour een andere kleur heeft) en iets moois vind, dan als je look er niet door veranderd.
pi_99364377
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dit is niet vreemd.
Als je lange tijd mmo's hebt gespeeld zal je snappen wat ik bedoel.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99365340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit is niet vreemd.
Als je lange tijd mmo's hebt gespeeld zal je snappen wat ik bedoel.
Hier heb ik dus werkelijk niks aan he :D Heerlijk zo'n argument wat je verdedigt op basis van eigen autoriteit, maar waar je inhoudelijk niks zegt.
pi_99371552
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hier heb ik dus werkelijk niks aan he :D Heerlijk zo'n argument wat je verdedigt op basis van eigen autoriteit, maar waar je inhoudelijk niks zegt.
Had geen tijd vanmiddag om een heel betoog te houden , dus mijn excuses daarvoor. :)

Dit is al iets wat al jaren speelt in de mmo-scene.
Vooral bij World of Warcraft zijn er grote petities over geweest , dit kwam omdat de gear steeds slechter op elkaar was afgestemd.

Je kon hele setjes verzamelen , die waren over het algemeen goed op elkaar afgestemd.( maar vaak wel erg lelijk )
Daarnaast had je veel losse items met de vreemdste kleuren combinaties , en dit was vooral vervelend voor bepaalde classes.

Je hebt echt toffe setjes gehad , maar een heel groot deel liep je er echt gewoon bij als een clown in end-game raiding gear...

- felgele helm
- roze handgloves
- paarse shoulderpads
- groene legs

Dit soort combinaties kwamen vaak voor , al moet ik zeggen dat dat nu stukken minder is geworden.

Nu wilde veel mensen graag een bepaalde functie invoeren in WoW zodat je nieuwe gear er zo uit kon laten zien als gear die je eerder gehad heb. ( dus wat je wel ooit gedragen hebt , dit is wel belangrijk )

Dus aan de linker kant bijvoorbeeld een menu waar je je gear zoals je die ge-equipped heb ziet, en rechts je gear zoals je deze er uit wilt laten zien , kleuren kon je dan niet veranderen om het enigzins normaal te houden aangezien je altijd gasten heb die de gekste dingen gaan doen met dit soort opties.

Nu zou dit bij WoW een geweldige functie kunnen zijn omdat er echt heel veel gear gewoon dramatisch is afgestemd op elkaar kwa kleuren en looks , mischien is dit bij SWtor helemaal anders.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99375781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Altron het volgende:

[..]

Had geen tijd vanmiddag om een heel betoog te houden , dus mijn excuses daarvoor. :)

Dit is al iets wat al jaren speelt in de mmo-scene.
Vooral bij World of Warcraft zijn er grote petities over geweest , dit kwam omdat de gear steeds slechter op elkaar was afgestemd.

Je kon hele setjes verzamelen , die waren over het algemeen goed op elkaar afgestemd.( maar vaak wel erg lelijk )
Daarnaast had je veel losse items met de vreemdste kleuren combinaties , en dit was vooral vervelend voor bepaalde classes.

Je hebt echt toffe setjes gehad , maar een heel groot deel liep je er echt gewoon bij als een clown in end-game raiding gear...

- felgele helm
- roze handgloves
- paarse shoulderpads
- groene legs

Dit soort combinaties kwamen vaak voor , al moet ik zeggen dat dat nu stukken minder is geworden.

Nu wilde veel mensen graag een bepaalde functie invoeren in WoW zodat je nieuwe gear er zo uit kon laten zien als gear die je eerder gehad heb. ( dus wat je wel ooit gedragen hebt , dit is wel belangrijk )

Dus aan de linker kant bijvoorbeeld een menu waar je je gear zoals je die ge-equipped heb ziet, en rechts je gear zoals je deze er uit wilt laten zien , kleuren kon je dan niet veranderen om het enigzins normaal te houden aangezien je altijd gasten heb die de gekste dingen gaan doen met dit soort opties.

Nu zou dit bij WoW een geweldige functie kunnen zijn omdat er echt heel veel gear gewoon dramatisch is afgestemd op elkaar kwa kleuren en looks , mischien is dit bij SWtor helemaal anders.
moet zeggen, ik heb me daar in WoW echt nooit aan geërgerd. Maar was ook niet iemand die druk bezig was met endgame content, ben nooit voorbij lvl 70 gekomen.

Denk eerlijk gezegd dat het een veel kleiner probleem gaat worden in SW, dat universum biedt niet echt wat je noemt kleurrijke mogelijkheden voor armor en dergelijke. Veel grijs, blauw, bruin e.d., het sluit dus vrij snel op elkaar aan. Ik bedoel, hoe bizar zou het zijn als een Jedi Knight in een roze outfit loopt of een Sith Lord met gouden schoenen :D
pi_99382637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

moet zeggen, ik heb me daar in WoW echt nooit aan geërgerd. Maar was ook niet iemand die druk bezig was met endgame content, ben nooit voorbij lvl 70 gekomen.

Denk eerlijk gezegd dat het een veel kleiner probleem gaat worden in SW, dat universum biedt niet echt wat je noemt kleurrijke mogelijkheden voor armor en dergelijke. Veel grijs, blauw, bruin e.d., het sluit dus vrij snel op elkaar aan. Ik bedoel, hoe bizar zou het zijn als een Jedi Knight in een roze outfit loopt of een Sith Lord met gouden schoenen :D
Sja , heb redelijk die-hard wow gespeeld.
En op een gegeven moment ga je je daar dan aan ergeren mischien :)

Maar wat je al zegt , ik denk dat we daar met swtor niet zo bang voor hoeven te zijn.
Heel deze setting is gelukkig compleet anders :)
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:59:19 #102
339055 JediSimons
pi_99383613
Dit is anders best nog wel WoW-achtig.

:P
pi_99389089
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:59 schreef JediSimons het volgende:
Dit is anders best nog wel WoW-achtig.

[ afbeelding ]

:P
True :D

oogt verder best gaaf
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:00:53 #104
339055 JediSimons
pi_99390726
Hier zie je de uitwerking op een female character.

Gaat hier wel om een oudere build van het spel. :)
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:57:47 #105
339055 JediSimons
pi_99408498
Je kunt elke dag Betacake in de gaten houden als je nieuwe screenshots wilt bekijken. :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:02:09 #106
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99408664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef JediSimons het volgende:
Je kunt elke dag Betacake in de gaten houden als je nieuwe screenshots wilt bekijken. :P
Afgelopen weken hebben we zoveel Cake gekregen _O_
pi_99413789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef JediSimons het volgende:
meh, ik wil liever nog wat te ontdekken hebben in de game
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:36:27 #108
339055 JediSimons
pi_99414672
Oké
  maandag 18 juli 2011 @ 21:34:32 #109
339055 JediSimons
pi_99637829
Gaan geruchten over pre-order start op de 21e. Is net iets gelekt op internet.

quote:
Nasty rumor going around that on 07/21/2011 They will be saying what you get if you per order the game, Can not confrim it, But as soon as a game store posted it on offical fourms it was taken down with in 30 secs.
quote:
Pre-orders on 21st, beta access with pre-order, normal + CE versions

*edit* That was the rumour, not stating that as fact
Eigenlijk niks aan de hand maar toch. :')

Anyway. Bevestigd door beta-tester. PVP in beta-build 17 juli.

quote:
I played a little of the PvP beta yesterday and I thought it needed some improvement. The warzones themselves were amazing (visually and setup-wise...i.e. what you had to do). However, I think they need to spend some time on actually working on balancing --- this could all change (I hope it does), but as it stands in the current beta build (July 17th) all levels participate in the same warzone --- lvl 50's going against lvl 7's for example. Everyone is buffed (in health, force, etc.) to even things out, but you only get the skills that you have --- you don't get additional skills when entering. So...a lvl 50 will have all of his different skills and you might only have your 3 or 4 :(

Not only that, but it seemed to take WAY too long to kill some people...for example, there was a lvl 12 consular getting attacked by 4 of our team and she hung around for like a minute...we would get her to 1/4 health and she would pop back up to full or very close. Maybe this is by design --- does Bioware want longer, more drawn out battles? --- I hope not, because the battle was a bit static for me. I am guessing they will improve on this as Beta testers submit comments.

Overall it was a lot of fun! the PvP was pretty epic -- all the sabers, blasters and such made it very, very fun! I definitely didn't feel underpowered compared to the Jedi --- my Bounty Hunter held his own!
imo wel tof die langere pvp battles. Star Wars-achtig toch!

[ Bericht 42% gewijzigd door JediSimons op 18-07-2011 21:48:12 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 21:56:43 #110
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99639084
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef JediSimons het volgende:
Gaan geruchten over pre-order start op de 21e. Is net iets gelekt op internet.

[..]

[..]

Eigenlijk niks aan de hand maar toch. :')

Anyway. Bevestigd door beta-tester. PVP in beta-build 17 juli.

[..]

imo wel tof die langere pvp battles. Star Wars-achtig toch!
Stephen Reid zat op twitter ook zwaar te hinten naar pre-order info oid's. Donderdagavond om half 1 zit ik achter mijn PC, hopen dat er iets naar buiten komt.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:46:56 #111
339055 JediSimons
pi_99642278
Just got an information from the french official swtor forum :

"The old republic pourra se pré-commandé a partir du 21 juillet, de plus ceux qui le réserve auront droit a un accès a la beta de 10 jours.

Plus il existera une version normal et collector

Information véridique car je travail pour une très grande enseigne de jeux vidéo et c'est notre centrale principale qui nous a communiqué l'information (aujourd'hui même ) et mercredi on va recevoir les jaquette signé EA-Bioware pour nos réservations."

For those who don't speak french, the game "should" be in pre-order at the end of the week. This guy is working for a big game reseller in France and he just received an email today with this info.

He is saying that the game will be released in a normal and a collector edition (nothing shocking here), and that we will be granted whith 10 days of "beta" or pre-release game.

I don't know this guy personnally but it seems other people working in this sector received this kind of emails. Maybe they are just all f*cking fake but maybe not.

Just wanted to share this with you, wait and see now.
pi_99643881
Ze hadden zojuist een huuuuuge spoiler geplaatst op Betacake over Darth Revan en ik moet de verleiding weerstaan om er niet op te klikken :(
  dinsdag 19 juli 2011 @ 02:23:40 #113
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99650674

Donderdag, let op.....

Tevens: Geen soep
  dinsdag 19 juli 2011 @ 03:23:03 #114
339055 JediSimons
pi_99653132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 02:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]

Donderdag, let op.....

Mooie voorkant :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:21:10 #116
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99654597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 02:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]

Donderdag, let op.....

:9~

Voor mijn info, zijn er ook realms of verschillende werelden. En zo ja, waar gaan de fokkers starten?
pi_99655229
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Killaht het volgende:

[..]

Voor mijn info, zijn er ook realms of verschillende werelden. En zo ja, waar gaan de fokkers starten?
We moeten nog beslissen of we bij FOK! met Republic of Empire een guild maken :P
Bij Republic wordt ik Jedi Knight>Sentinel
Bij Empire wordt ik Imperial Agent>Sniper
;)
pi_99658366
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

We moeten nog beslissen of we bij FOK! met Republic of Empire een guild maken :P
Bij Republic wordt ik Jedi Knight>Sentinel
Bij Empire wordt ik Imperial Agent>Sniper
;)
Er is al lang gekozen voor Empire :{w
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:40:46 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99658684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Er is al lang gekozen voor Empire :{w
Idd nigga kom niet haten mang :{w

Ik wil bovendien NU dit spel GVD spelen. Al die hoerenspellen komen NA de zomervakantie, wtf :{w
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:42:20 #120
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99658734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Er is al lang gekozen voor Empire Republic :{w
Voor mij voor de Republic in ieder geval Trooper -> Vanguard.

En voor de Empire weet ik het nog niet. Waarschijnlijk dan melee DPS (dus Sith Marauder of misschien Sith Assassin). Maar afhankelijk van hoe healer zijn werkt, kan dat ook leuk zijn.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:45:05 #121
339055 JediSimons
pi_99658838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Idd nigga kom niet haten mang :{w

Ik wil bovendien NU dit spel GVD spelen. Al die hoerenspellen komen NA de zomervakantie, wtf :{w
Ik had graag willen no-lifen deze zomervakantie. :(
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:50:45 #122
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99659011
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:45 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Ik had graag willen no-lifen deze zomervakantie. :(
Ik ook man! Ben door m'n enkel gegaan dus kan nu i.e.g. dit weekje niet gamen, maar er is NIETS episch op dit moment :(
pi_99659320
Alle games komen altijd in de herfst uit, maar dan heb ik weer school en niet zo'n beetje ook :'(
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:23:35 #124
339055 JediSimons
pi_99667588
Zul je zien straks. SWTOR tegelijk met Battlefield 3. Dilemma. :'(
pi_99668252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef JediSimons het volgende:
Zul je zien straks. SWTOR tegelijk met Battlefield 3. Dilemma. :'(
Bij mij wordt het Modern Warfare 3 en SWTOR tegelijk :P
pi_99668829
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef JediSimons het volgende:
-snip-
HYPED :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:32:32 #127
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99672425

Are you prepared?
pi_99672617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]

Are you prepared?
Verkocht.
pi_99672961
Misschien toch niet, 150 is wel veel :9

Details of the collector version 149.99 euro
- Exclusive figurine of Dark Malgus by Gentle Giant
- Star Wars discs in metal case
- The diary of Master Ghost-Dural
- Map of the galaxy
- Personal authenticator
- Music CD
- Collector's Set includes high-quality 7 objects IG
- Launch rockets, shoot incendiary projectiles (some on-equip item i believe)
- Battle droids: moving by your side
- Holodancer: your projected holographic image
- Holocam: Record your adventures on video
- STAP: unique vehicle design
- Droid-mouse exclusive companion
- Exclusive Collector's Shop: Access to the platform with dynamic sales of special items.
pi_99673323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Misschien toch niet, 150 is wel veel :9

Details of the collector version 149.99 euro
- Exclusive figurine of Dark Malgus by Gentle Giant
- Star Wars discs in metal case
- The diary of Master Ghost-Dural
- Map of the galaxy
- Personal authenticator
- Music CD
- Collector's Set includes high-quality 7 objects IG
- Launch rockets, shoot incendiary projectiles (some on-equip item i believe)
- Battle droids: moving by your side
- Holodancer: your projected holographic image
- Holocam: Record your adventures on video
- STAP: unique vehicle design
- Droid-mouse exclusive companion
- Exclusive Collector's Shop: Access to the platform with dynamic sales of special items.
Ziet er heel mooi uit! Maar ¤150 is misschien een beetje veel idd :P
Daarvoor kan je ook gewoon de game kopen en zo'n 10 maanden spelen ;)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:35:53 #131
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99674697
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Verkocht.
MFW:
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:31:33 #132
339055 JediSimons
pi_99676767

:9~ :9~ :9~

Bron dat de CE 150 kost? :)

Ik ga em écht wel halen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:50:41 #133
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99677582
Er is nog geen prijs bevestigd, omdat het ding nog niet eens officieel is aangekondigd. Dit is allemaal gelekt. :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:01:31 #134
339055 JediSimons
pi_99678003
Waarschijnlijk wordt dit pas officieel donderdag bevestigd @ Comic Con :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:57:06 #135
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99684125
Hebben!
pi_99696318
Wat is deze
pi_99697022
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:57 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ziet er heel mooi uit! Maar ¤150 is misschien een beetje veel idd :P
Daarvoor kan je ook gewoon de game kopen en zo'n 10 maanden spelen ;)
Als ze er 3 maanden speeltijd bij doen betaal ik 150 euro :Y
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:41:18 #138
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99697131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is deze
[ afbeelding ]
Is een bug, helaas.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chocolatebear op 20-07-2011 10:53:11 ]
pi_99697511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Is een bug, helaas.
Gelukkig want lijkt me niet echt leuk als iedereen zo rondloopt :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:42:58 #140
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99699015
System Reqs:

quote:
CPU: AMD Athlon 64x2 (Dual-core 4000+) or better / Intel Core 2 Duo Processor 2.0 GHZ or better
RAM: At least 1.5GB or better for XP, 2GB or better for Windows Vista/7, PC using built in graphic chipsets, 2GB RAM recommended
Hard Drive: 8xDVD-ROM or better
Video: ATI XT800 or better, NVIDIA 7800 or better, Intel 4100 or better, 256MB Minimum Video RAM, Shader 3.0 or better fully compatible graphics card
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:57:26 #141
339055 JediSimons
pi_99699456
Ik vind het jammer dat er een standaard Lekku model is. Ik heb een paar character-creation videos bekeken en ik kan bevestigen dat je tot nu toe de Lekku van een Twi'Lek niet kunt veranderen, :{

Jammer. Had wel wat diversiteit verwacht.

http://starwars.wikia.com/wiki/Lekku
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:57:53 #142
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99699471
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:55 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Gelukkig want lijkt me niet echt leuk als iedereen zo rondloopt :')
Volgens mij kan je toch ook geen dubbele lightsaber + single lightsaber? (Naast de verkeerde kleuren.)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef Chocolatebear het volgende:
System Reqs:

[..]

De minimum requirements lijkt me dan (aangezien ze zo laag zijn)? Oftewel daarmee kan je de game net opstarten.
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:01:32 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99699582
GVD ik heb helemaal geen zin om lang te wachten op een nieuwe MMO ;( :( :(

guild wars 2 duurt ook nog zo lang
pi_99700007
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef Chocolatebear het volgende:
System Reqs:

[..]

Mooi die past dus weer op mijn pc!
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:57:24 #145
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99701216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Volgens mij kan je toch ook geen dubbele lightsaber + single lightsaber? (Naast de verkeerde kleuren.)

[..]

De minimum requirements lijkt me dan (aangezien ze zo laag zijn)? Oftewel daarmee kan je de game net opstarten.
Klopt

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef RickoKun het volgende:
GVD ik heb helemaal geen zin om lang te wachten op een nieuwe MMO ;( :( :(

guild wars 2 duurt ook nog zo lang
September 2011, you heard it here first!
pi_99709806
De minimum requirements van WoW en LotrO zijn ook laag, dat houdt vooral in dat je het op 640x480 met directx9 op een laptop van 3 jaar oud ook nog kan spelen... op een high-end systeem ziet het er dan vooral beter uit. De doelgroep en insteek is ook anders dan bij een Crysis bijv. dus staar je niet blind op de min. reqs. :)
pi_99726730
Hoe laat wordt de RD bekend gemaakt? :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:29:17 #148
339055 JediSimons
pi_99726905
Je bedoelt op het evenement Comic Con? Volgens mij niet.

Denk wel dat ze officieel de pre-order status gaan bekendmaken. (wat we nu al weten). :)

Wel sneu voor BioWare maar ja. :9
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:44:59 #149
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99727844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe laat wordt de RD bekend gemaakt? :P
Morgen Pre-Order info. RD op Gamescom of Pax Prime ( een week later).

Release in september.
pi_99729570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Morgen Pre-Order info. RD op Gamescom of Pax Prime ( een week later).

Release in september.
Als de release in september is waarom maken ze de release zo laat bekend :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:25:34 #151
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99730181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:13 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Als de release in september is waarom maken ze de release zo laat bekend :')
Omdat het een MMO is.
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:33:28 #153
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99739367
quote:
Fijn dat de fysieke CE ook in Nederlandse winkels verschijnt, nu is het wachten tot hij op Bol komt.
pi_99739820
Wat wel weer balen is, is het feit dat als je de digitale versie wil je dit alleen kan doen met die maffe origins site. En die versie die ze nu gebruiken accepteert alleen maar creditcards plus ik kan het niet als een gift aanvragen.

Mijn vriend wil namelijk de digitale CE editie, jammer genoeg zit hij op zijn werk en niet in de buurt van een PC :/ en ik heb zijn inlog gegevens niet. :(
pi_99740339
Hij staat ook nog niet op play.com zie ik, dus benieuwd wanneer pre-order ook daadwerkelijk kan. Wil sowieso die fysieke editie namelijk :9
pi_99740576
Wat? De digitale CE voor 74,99 en je krijgt alleen:
Includes 5 Additional Digital Items:
Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP

als extra?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99740690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Tain het volgende:
Wat? De digitale CE voor 74,99 en je krijgt alleen:
Includes 5 Additional Digital Items:
Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP

als extra?
zo te zien wel, zou niet weten waarom je daar 25 dollar voor zou betalen :') het zou wel zo leuk zijn als je dan twee maanden speeltijd kreeg en bij de echte CE 90. Maar goed.
pi_99740765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

zo te zien wel, zou niet weten waarom je daar 25 dollar voor zou betalen :') het zou wel zo leuk zijn als je dan twee maanden speeltijd kreeg en bij de echte CE 90. Maar goed.
Vind dat ook wel een beetje veel voor een paar digitale items... Die 150 euro voor de boxed CE klinkt wel heel geloofwaardig als ze voor de digitale CE al zoveel vragen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99740941
Wil de fysieke ce, maar eigenlijk ook een digitale editie zodat ik niet hoef te wachten :')
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:49:46 #160
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99741030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Wil de fysieke ce, maar eigenlijk ook een digitale editie zodat ik niet hoef te wachten :')
Volgens mij krijg je bij pre-orderen een early access code waamee je al kunt spelen voordat de fysieke CE arriveert. Je kunt dan de bestanden al digitaal downloaden.

http://www.swtor.com/preorder/faq

[ Bericht 3% gewijzigd door Vader_Aardbei op 21-07-2011 11:02:02 ]
pi_99741260
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je bij pre-orderen een early access code waamee je al kunt spelen voordat de fysieke CE arriveert. 3 dagen voor de digitale editie, 6 voor de fysieke CE.

Je kunt dan de bestanden al digitaal downloaden.

http://www.swtor.com/preorder/faq
zie zo snel niet waar je die verschillen qua dag vandaan haalt
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:01:53 #162
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99741408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk, het stond bij eerder gelekte informatie op het forum, maar niet op de officiële pagina zie ik.

Zal er maar niet vanuit gaan dan. Ik weet wel dat hoe eerder je preordert, hoe eerder je aan de beurt bent om te spelen. Nogal een slim systeem om mensen over te halen snel te reserveren.
pi_99741537
Je kan hem dus pre-orderen maar ze zeggen niet wanneer die uitkomt :')
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:13:49 #164
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99741744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Denk je niet dat men op de releasedag giga veel zal moeten downen?

Maar ach, je hebt wel gelijk, zoveel maakt dat ook nu weer niet uit...

@leaderRoel, idd :') ik zie ook nergens iets in mijn mail
pi_99741760
Dat ze die CE's maar eens bij bol.com of Bart Smit neerzetten, ik moet verdorie van m'n geld af! :(
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:15:45 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99741793
Zo die prijs is ook best duur: 56,50 voor een PC game!
pi_99741796
Ik ga gewoon voor de standard edition :P Maar denk wel gewoon pre-orderen want ik ben wel benieuwd naar die color-stone :)
pi_99741871
Dus krijg je alleen een pre order code als je besteld via origins?
En dan moet dat weer moet zo'n focking CREDIT CARD.

Is er een andere manier om aan je pre order code te komen?
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:19:08 #169
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99741875
Waar bestel ik die collectors edition in Nederland?

Gamemania ofzo?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:20:02 #170
339055 JediSimons
pi_99741901
Ik mot ook een NL site hebben. :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:20:46 #171
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99741925
Och mensen, dat komt nog wel! Effe een dagje of 3 wachten en dan checken op budgetgaming.nl ofzo
pi_99742057
Ik vind het tijd om te beslissen wat onze guild wordt. Galactic Republic of Sith Empire?
En daar mag je main of alt in zitten :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:30:56 #174
339055 JediSimons
pi_99742259
Republic op een RPPVP galaxy :7
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:32:42 #175
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99742325
Ok ok maten, ik zal hem aanschaffen, maar eerst wil ik wel weten wat de release date is.
pi_99742403
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef JediSimons het volgende:
Republic op een RPPVP galaxy :7
Wat is RP-PVP server eigenlijk? Sorry hoor maar ik ben niet zo bekend met die termen en op elke server kan je toch hetzelfde of zijn er verschillen? :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:35:39 #177
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99742423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat ze die CE's maar eens bij bol.com of Bart Smit neerzetten, ik moet verdorie van m'n geld af! :(
Bol.com en Bart Smit vragen standaard 10 euro te veel. Beter kijk je op budgetgaming.nl en bestel je hem bij een fatsoenlijke gameshop :P.
Verder kreeg je bij dit soort acties je pre-order code ook gewoon als je hem bij een webshop bestelde (bijvoorbeeld bij Champions Online). Dus ik naam aan dat je dan ook gewoon early game acces krijgt (en een colour crystal). Wel geinig dat je ook de kleur van je blaster bolts kan aanpassen trouwens :).

Ik ga in ieder geval als main (Republic) op een PvE server zitten. Qua alt zou de Empire dan logisch zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is RP-PVP server eigenlijk?
PvP = Player versus Player. Dit betekent dat je door iedereen kan worden aangevallen, zodra je de starting zone verlaat (bijvoorbeeld na level 10). DIt houdt bij bijvoorbeeld World of Warcraft in, dat je als level 30 constant gesloopt kunt worden door een level 80 speler, terwijl je rustig wilt questen.
PvE = Player versus Environment. Dit betekent dat je alleen in selecte (PvP) zones kan worden aangevallen. Of je moet zelf aangeven (jezelf een PvP tag geven) dat je kan worden aangevallen door de vijand. Dus hier kan je een stuk rustiger questen e.d..
RP= Roleplaying. Dus dat je net doet of je echt een character in het spel bent. En dus veelal alleen over termen praat uit Star Wars e.d.. (Dus niet over dat je boodschappen moet doen, om maar eens eens willekeurig voorbeeld te noemen :P).

[ Bericht 14% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2011 11:41:14 ]
pi_99742486
Met main wil ik denk ik het hoofdverhaal volgen dus wil ik Jedi Sentinel zijn :P Bij alt zit ik te twijfelen tussen Sith Juggernaut en Sniper ;)
pi_99742666
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Bol.com en Bart Smit vragen standaard 10 euro te veel. Beter kijk je op budgetgaming.nl en bestel je hem bij een fatsoenlijke gameshop :P.
Verder kreeg je bij dit soort acties je pre-order code ook gewoon als je hem bij een webshop bestelde (bijvoorbeeld bij Champions Online). Dus ik naam aan dat je dan ook gewoon early game acces krijgt (en een colour crystal). Wel geinig dat je ook de kleur van je blaster bolts kan aanpassen trouwens :).

Ik ga in ieder geval als main (Republic) op een PvE server zitten. Qua alt zou de Empire dan logisch zijn.

[..]

PvP = Player versus Player. Dit betekent dat je door iedereen kan worden aangevallen, zodra je de starting zone verlaat (bijvoorbeeld na level 10). DIt houdt bij bijvoorbeeld World of Warcraft in, dat je als level 30 constant gesloopt kunt worden door een level 80 speler, terwijl je rustig wilt questen.
PvE = Player versus Environment. Dit betekent dat je alleen in selecte (PvP) zones kan worden aangevallen. Of je moet zelf aangeven (jezelf een PvP tag geven) dat je kan worden aangevallen door de vijand. Dus hier kan je een stuk rustiger questen e.d..
RP= Roleplaying. Dus dat je net doet of je echt een character in het spel bent. En dus veelal alleen over termen praat uit Star Wars e.d.. (Dus niet over dat je boodschappen moet doen, om maar eens eens willekeurig voorbeeld te noemen :P).

Bij een PVP server kan je dan als Jedi zijnde alleen door iemand van Empire aangevallen worden of ook van Republic? :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:46:30 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99742788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Bij een PVP server kan je dan als Jedi zijnde alleen door iemand van Empire aangevallen worden of ook van Republic? :P
Scherp, al denk ik vast alleen empire vs republic.
pi_99742996
Nah, ik heb geen credit card dus heb ik hem maar bij Gamemania besteld.

vraag me wel af hoe je aan een pre order code kan komen zonder een credit card.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:54:42 #182
339055 JediSimons
pi_99743132
PVP server gaat mij voorkeur naar. Ik bedoel, je zit in een oorlog tussen Republic en Empire. Op een PVE galaxy loopt een Jedi Knight langs een Sith Warrior heen bijvoorbeeld. Je /waved misschien naar hem, that's it. :')

En aangevallen door een high-level lijkt me zeer onwaarschijnlijk @ release. Iedereen begint toch op level 1 ? Dat je misschien aangevallen wordt door een groepje van de andere faction zit er wel in, maar even vragen om hulp in /1 general en je hebt zat spelers die jou willen mee helpen om de tegenstander te verslaan. Resultaat? WorldPVP. En dat maakt een MMORPG voor mij the bomb. ^O^

Oja en RP? Omdat ik heb ervaren in Warcraft dat er op een RP server een veel volwassen community aanwezig is dan een PVE of PVP realm.

Vandaar RPPVP. Beste ervaring mee gehad in World of Warcraft. :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:54:52 #183
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99743141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Alleen door de Empire. Alleen je zult dus ook no-lifers van de Empire krijgen die het leuk vinden om als level 50 naar een level 20 gebied te gaan, om daar Republic mensen af te slachten op een PvP server. En als een bepaald quest gebied voor zowel Empire en Republic is, zul je (afhankelijk van hoe druk het daar is), weinig toe komen aan questen, omdat je steeds met elkaar aan het vechten bent.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef rednitro het volgende:
Nah, ik heb geen credit card dus heb ik hem maar bij Gamemania besteld.

vraag me wel af hoe je aan een pre order code kan komen zonder een credit card.
Gewoon bestellen bij een willekeurige webshop die mee doet aan de pre-order acties? Die zullen de komende dagen wel bekend worden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:56:54 #184
339055 JediSimons
pi_99743209
Oja en de kans dat je spelers tegen komt op een PVE/PVP realm met namen als XxLordVaderxX Imyourvader, Ewokslayer Uberjedi. :') Nee, doe mij maar een RP realm.

quote:
Hoeft niet per sé. Het gaat erom dat je andere mensen die aan RP doen in hun waarde laat. Je kunt gerust als non-RPer spelen op een RP realm. Je zult zien dat de sfeer veel beter is op een RP galaxy.
pi_99743396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef JediSimons het volgende:
PVP server gaat mij voorkeur naar. Ik bedoel, je zit in een oorlog tussen Republic en Empire. Op een PVE galaxy loopt een Jedi Knight langs een Sith Warrior heen bijvoorbeeld. Je /waved misschien naar hem, that's it. :')

En aangevallen door een high-level lijkt me zeer onwaarschijnlijk @ release. Iedereen begint toch op level 1 ? Dat je misschien aangevallen wordt door een groepje van de andere faction zit er wel in, maar even vragen om hulp in /1 general en je hebt zat spelers die jou willen mee helpen om de tegenstander te verslaan. Resultaat? WorldPVP. En dat maakt een MMORPG voor mij the bomb. ^O^

Oja en RP? Omdat ik heb ervaren in Warcraft dat er op een RP server een veel volwassen community aanwezig is dan een PVE of PVP realm.

Vandaar RPPVP. Beste ervaring mee gehad in World of Warcraft. :)
PVP servers :r Dat heb ik bij WoW een week volgehouden tot ik het al compleet zat was dat je niet meer aan questen toe kan komen omdat je de hele tjid geganked wordt door hogere levels of groepjes van je eigen level... Voor World PVP hoef je ook echt niet op een PVP server te zitten. Als de opzet van PVP goed is dan heb je ook genoeg World PVP op een PVE server. In WoW was er in Classic genoeg World PVP tot ze besloten om battlegrounds te maken...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:01:32 #186
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99743407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef JediSimons het volgende:

Persoonlijk is mijn ervaring met "WorldPvP" dat het je gewoon onmogelijk wordt gemaakt om te questen in bepaalde gebieden als daar te veel tegenstanders rondlopen. Dan ben je dus gewoon genoodzaakt om uit te loggen en het een andere keer opnieuw te proberen.
Ik vond PvP servers pas leuk worden toen ik maximum level werd en dus mijn guildies bijvoorbeeld kon gaan helpen ergens.

Maar volgens mij zijn er zat gebieden in swtor waar je gewoon heen kunt voor PvP en waar iedereen dus met een PvP flag rond loopt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:10:49 #187
339055 JediSimons
pi_99743774
Tja persoonlijke voorkeur. Ik vind het eigenlijk ook wel extreem weergegeven door jullie. ''Hele tijd geganked''. Zo heb ik het nooit ervaren. Misschien even 10 minuten in de problemen, totdat onze high levels er waren om je te beschermen. Dat hield de tegenstander wel bezig en ik kon gewoon weer verder met mijn quests.

Het bracht wel wat spanning met zich mee, wat het spel voor mij alleen maar beter maakte.

Ik heb wel eerder geprobeerd om op een PVE realm spelen omdat mijn vrienden dat graag wilden. Uiteindelijk liep ik in een contested zone te questen en kwam een speler tegen van de andere faction. Ik wilde hem gewoon aanvallen. (eerlijk gevecht) maar het kon dus gewoon niet omdat hij PVP uit had staan. Het is gewoon saai.

Als je eenmaal PVP gewend bent met de omstandigheden wil je gewoon niet meer terug.

Maar ja. RP-PVP realms zijn nog niet eens officieel bevestigd door BioWare/Daniel Erickson. Hij heeft wel bevestigd om er over na te denken. Die vraag werd namelijk gesteld door een fan tijdens de E3 Tatooine gameplay + Q&A.
pi_99743887
Oké dus we maken een RP-PVP Guild met FOK! :P
Nu nog het volgende: welke kant kiezen we?
Horen we bij de Galactic Republic of Sith Empire? :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:15:10 #189
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99743970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Oké dus we maken een RP-PVP Guild met FOK! :P
Nu nog het volgende: welke kant kiezen we?
Horen we bij de Galactic Republic of Sith Empire? :)
Rare conclusie. PvE: PvP is tot zover 2:1. En ik ga in ieder geval Republic.
pi_99744065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Rare conclusie. PvE: PvP is tot zover 2:1. En ik ga in ieder geval Republic.
Ik maak wel even een poll ;)
pi_99744083
PVP servers > all. imo.

Tuurlijk je zal wel eens geganked worden maar dat hoort er allemaal bij vind ik.
Dit wordt allemaal zwaar overdreven hier lol.

Wat is er nou leuk aan als je spelers tegen komt van de andere faction en je kunt ze niet aanraken ?
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:18:46 #192
339055 JediSimons
pi_99744151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Altron het volgende:
PVP servers > all. imo.

Tuurlijk je zal wel eens geganked worden maar dat hoort er allemaal bij vind ik.

Wat is er nou leuk aan als je spelers tegen komt van de andere faction en je kunt ze niet aanraken ?
Tja precies wat ik zei. :)
pi_99744268
Poll: Welke kant kies je voor de FOK! Guild?
Galacitc Republic
Sith Empire
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op wat voor server moet de FOK! Guild gaan?
PvE
PvP
Tussenstand:

Voor de duidelijkheid: we gaan dus op een RP server? Maar welke van de twee? :P
En je main hoeft er niet in te zitten als je wilt. Je mag ook je alt erin stoppen zolang het maar je eerste of je tweede qua actieve char is ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:24:12 #194
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99744353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Altron het volgende:
PVP servers > all. imo.

Mij boeit dat dus geen malle moer. Als ik wil questen ga ik naar gebied X, als ik wil PvPen ga ik naar gebied Y. Zelfs een Horde speler helpen (met bijv. een elite mob) als Alliance speler deed ik nog wel eens. In bijvoorbeeld Stranglethorn Vale was het gewoon niet te doen om te questen 's avonds, omdat het daar altijd zo druk was op mijn PvP server.

En het ligt er maar net aan hoe het allemaal opgezet is en hoe druk het wordt in bepaalde gebieden. Is het niet zo (achterlijk) druk en blijft het aantal griefers beperkt, dan is PvP leuker ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de duidelijkheid: we gaan dus op een RP server? Maar welke van de twee? :P
Nog zo'n mooie conclusie n.a.v. één iemand die het heeft over een RP server (die zijn er misschien niet eens bij de launch.)
En je hebt Galactic Republic verkeerd geschreven -,-.

[ Bericht 11% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2011 12:31:30 ]
pi_99744623
Kan de poll in het volgende topic in de OP worden gezet? :)
En ik heb op PVP gestemd omdat ik het logischer vind dat als een Jedi en Sith elkaar zien ze elkaar gaan aanvallen, niet dat ze gewoon langs elkaar lopen en gewoon hallo zeggen :')
pi_99744854
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:10 schreef JediSimons het volgende:
Tja persoonlijke voorkeur. Ik vind het eigenlijk ook wel extreem weergegeven door jullie. ''Hele tijd geganked''. Zo heb ik het nooit ervaren. Misschien even 10 minuten in de problemen, totdat onze high levels er waren om je te beschermen. Dat hield de tegenstander wel bezig en ik kon gewoon weer verder met mijn quests.

Het bracht wel wat spanning met zich mee, wat het spel voor mij alleen maar beter maakte.
Idd persoonlijke voorkeur, maar ook erg afhankelijk van hoe druk het op je server is en wat de verhoudingen zijn tussen de factions. Ik heb het zelf een paar weken na de launch van WoW geprobeerd op een PVP server, maar door de scheve verhoudingen tussen Alliance en Horde was het op de server waar ik speelde als Horde gewoon niet fijn. Veel hoge levels waren er niet om je te beschermen en als ze er waren dan had je een kwartiertje rust en toen begon het weer.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99744934
Republic en PvP !

pi_99745100
Wat voor class gaan jullie dan nemen voor de guild? :P
Ik doe Jedi Sentinel voor Republic en Imperial Agent voor als de guild Empire is ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:51:23 #199
339055 JediSimons
pi_99745518
Non-force user @ Republic. Waarschijnlijk neem ik dan de Trooper class. :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:57:50 #200
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99745806
Ik ga overigens niet op een RP server, daar kan ik mij sowieso niet gedragen want dat is mij iets te kneuterig dus I'm out!
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:01:51 #201
339055 JediSimons
pi_99745959
Kneuterig? Please explain yourself.

Ik ben zelf ook een non-rper, maar heb nooit geërgerd aan spelers die wel aan RP doen.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:10:14 #202
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99746252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef JediSimons het volgende:
Kneuterig? Please explain yourself.

Ik ben zelf ook een non-rper, maar heb nooit geërgerd aan spelers die wel aan RP doen.
Dat is het hem ook wel een beetje. Kijk, ik vind het prima dat mensen RP-en, maar ik zelf doe daar niet (meer) aan mee. Vroeger toen ik JK2 deed, deed ik dat nog wel, maar dat ben ik nu lang en breed ontgroeid. Ik wil namelijk ook nogal eens over dikke onzin lullen, en om dat nu 100% van mijn tijd te moeten doen tussen haakjes en juist de ergenis van andere RP-spelers, lijkt mij het beter dat ik gewoon naar een non-RP pvp server ga.
pi_99748923
Zolang er een light-RP server is vind ik het wel leuk, RP-en op zijn tijd en als je geen zin hebt wordt je ook niet afgerekend daarop.
Als dat er niet is dan liever geen RP server voor mij :)
pi_99759114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan de poll in het volgende topic in de OP worden gezet? :)
En ik heb op PVP gestemd omdat ik het logischer vind dat als een Jedi en Sith elkaar zien ze elkaar gaan aanvallen, niet dat ze gewoon langs elkaar lopen en gewoon hallo zeggen :')
Dat dus :)

En ik wil Sith Empire :{w niet die laffe Republic (al vind ik Rebublic ook prima :P)
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:11:09 #205
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_99760045
Krijg je bij GameMania preorder ook de Early Acces key?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:57:00 #206
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99761524
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef Rahl het volgende:
Krijg je bij GameMania preorder ook de Early Acces key?
Ja, hij staat hier ook bij: http://www.swtor.com/preorder/
En dan klikken op de pre-order knop.

En op de site van GameMania staat ook:
quote:
Pre-Order deze game volledig gratis en geniet van exclusieve Pre-Order voordelen!
http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=25176
Alleen er staat nog geen prijs bij GameMania, dat vind ik nogal vreemd... Vragen die lui normaal gesproken de retail prijs (nu dus 55 euro) of minder?
pi_99761808
dit spel word zo baas :9~
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_99761844
heb de CE maar gepreordered bij Game.co.uk

:')
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:58:42 #209
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99766656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Ceased2Be het volgende:
heb de CE maar gepreordered bij Game.co.uk

Keek ik ook naar, maar er stond bij dat ze niet doen aan ''shipping overseas'' omdat de box te groot is. Ga jij hem dan ophalen in Engeland?
pi_99768545
Vandaag bij de Gamemania in Delft gevraagd.
Ze weten van niets, er is hun nog niets bekend dat het spel de pre-order open is.
Over eventuele pre-order code kon hij al helemaal niets zeggen.
pi_99770178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef rednitro het volgende:
Vandaag bij de Gamemania in Delft gevraagd.
Ze weten van niets, er is hun nog niets bekend dat het spel de pre-order open is.
Over eventuele pre-order code kon hij al helemaal niets zeggen.
Is vandaag pas bekend gemaakt, Nederlandse winkels weten daar nog helemaal niks van ;)
pi_99772815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Keek ik ook naar, maar er stond bij dat ze niet doen aan ''shipping overseas'' omdat de box te groot is. Ga jij hem dan ophalen in Engeland?
Die heb ik even gemist, maar ook daar is een mouw aan te passen.
Daarbij als ik hem in NL kan preorderen is deze zo geannulleerd.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:54:45 #213
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99772881

You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
pi_99774043
De bloody CE komt niet eens met een paar maanden sub.
Ik had me eigen voorgenomen de CE voor een euri of 60 te nemen met een maand of 6 sub erbij.

klote EA, pre orderen kan alleen met een Credit card.
als ik de start al ga missen boeit het me niet meer ook.

Klote EA
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:43:35 #215
339055 JediSimons
pi_99775713
Ik wacht gewoon tot de pre-order bij Bart Smit of FRS ofzo. Het liefst wil ik me CE op de dag van de release zelf op komen halen bij een filiaal. Geen gekloot met PostNL etc. (net als Gran Turismo 5 :') )

Ik ben zo hyped. Nog nooit geweest voor een spelletje. ^O^

Het enige wat mij af kan houden van SWTOR is, naast Battlefield 3, een announcement van Star Wars Battlefront 3.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:31:04 #216
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99778124
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:31:39 #217
339055 JediSimons
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:00:29 #218
339055 JediSimons
pi_99779417
Over companions:

quote:
3:59

Nikole:
You'll be able to change appearance, weapons and what your companions look like. You can change skin color (red, blue, yellow).
^O^

quote:
4:00

Nikole:
by appearance I mean armor, outfits.
:s)

Dus nog een beetje vaag over skin-color.

quote:
4:00p: James talks about companion characters; they are integral part of BioWare games. Can change companion weapons and outfits. Now we can cusotmize companions looks, and gives example of skin color change. Then teases in a few weeks that we customize the ai of the companions a la dragon age. Depth of control as well. They'll be testing and talking about it soon
Damn _O_

[ Bericht 24% gewijzigd door JediSimons op 22-07-2011 01:12:44 ]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:16:34 #219
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99780016
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 01:00 schreef JediSimons het volgende:
Over companions:

[..]

^O^

[..]

:s)

Dus nog een beetje vaag over skin-color.

[..]

Damn _O_
Beter check je Newsarama

http://www.newsarama.com/(...)ic-panel-110721.html

Die Nikole heeft kennelijk geen zin om te typen :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:20:21 #220
339055 JediSimons
pi_99780141
Ja. Ik had via SWTOR forums al een linkje naar newsarama. Veel beter idd. :)

Nice nieuwe gameplay trailer. :9~
  vrijdag 22 juli 2011 @ 02:23:55 #221
339055 JediSimons
pi_99781716
Die 2 kerels lullen de hele nacht door over SWTOR. :D (Tja in de middag bij hen. Maar toch. ). Heerlijke geeks zijn het toch.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:20:07 #222
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99783443
pi_99784367
Wat was er vannacht te zien dan? :P
Vandaag weer friday-update :D
pi_99784506
quote:
Nee, dat is gewoon een 20 euro aanbetaling voor je preorder.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99785022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef rednitro het volgende:
De bloody CE komt niet eens met een paar maanden sub.
Ik had me eigen voorgenomen de CE voor een euri of 60 te nemen met een maand of 6 sub erbij.

klote EA, pre orderen kan alleen met een Credit card.
als ik de start al ga missen boeit het me niet meer ook.

Klote EA
Je kan toch gewoon bij bol.com of zo gaan pre-orderen? je hoeft niet digitaal te doen. En dat de CE meer dan 60 euro zou zijn had je ook zelf kunnen raden ;) ik verwachtte eigenlijk dat ie 80-100 zou zijn, 150 vind ik ook verdomd veel, het enige probleem is

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef JediSimons het volgende:
Ik ben zo hyped. Nog nooit geweest voor een spelletje. ^O^

vrijdag 22 juli 2011 @ 10:22:38 #226
339055 JediSimons
pi_99785960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat was er vannacht te zien dan? :P
Vandaag weer friday-update :D
http://www.newsarama.com/(...)ic-panel-110721.html

Je kunt de live-feed doornemen. ;)

Grote announcement van Comic Con was dus de pre-order sale. Wat eigenlijk geen verrassing meer was.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:23:27 #227
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99785987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik even gemist, maar ook daar is een mouw aan te passen.
Daarbij als ik hem in NL kan preorderen is deze zo geannulleerd.
Dat klopt inderdaad wat Vader_Aardbei zegt. Ik kan me nog herinneren dat game.co.uk bij een collector's edition van een ander spel (dacht Warhammer Online) iemand een week voor de release vertelde dat ze hem niet konden verzenden...
pi_99786066
Voor de mensen die nog moesten stemmen:

Galacitc Republic
Sith Empire
Tussenstand:

PvE
PvP
Tussenstand:

vrijdag 22 juli 2011 @ 10:27:25 #229
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99786125
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de mensen die nog moesten stemmen:

Galacitc Republic
Sith Empire
Tussenstand:
[ afbeelding ]

PvE
PvP
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De uitkomst van deze poll wordt ons besluit? Me gusta Jedi Knight!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:36:29 #230
339055 JediSimons
pi_99786360
quote:
7:17p: We are targeting holiday 2011. RV: We're testing the game, balancing, we won't release crap.
Wanneer is het holiday in USA? Eind oktober / november toch?

quote:
7:28p: JO: We have an unannounced feature that will unlock other races/species for factions. (Legacy system)

http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582071/index.html

[ Bericht 26% gewijzigd door JediSimons op 22-07-2011 10:48:01 ]
pi_99786752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:36 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Wanneer is het holiday in USA? Eind oktober / november toch?

[..]

Holiday season is eind november t/m begin januari ;)
Dus ik denk dat ze hem eind november releasen ivm Kerst enzo.

En ik had ook zoiets gelezen dat de Cyborg race er is! Dan wordt ik een Cyborg Sith Juggernaut net zoals Darth Vader :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:51:35 #232
339055 JediSimons
pi_99786809
Ik wacht nog op het filmpje door Darth Hater van Comic Con. Wil graag een fragment zien van customization van je companion character. :) Echt een dikke + punt !
pi_99786850
Wel chill dat er elke dag nieuwe leaks verschijnen op betacake :)
pi_99787812
Digital deluxe preorder geplaatst. :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:27:33 #235
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99787902
Game (normale editie) besteld bij amazon.co.uk voor 45 euro. Ik kreeg gelijk de pre-order key in de mailbox.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:28:14 #236
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99787916
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:27 schreef Thormodo het volgende:
Game (normale editie) besteld bij amazon.co.uk voor 45 euro. Ik kreeg gelijk de pre-order key in de mailbox.
Leverdatum? ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:31:00 #237
339055 JediSimons
pi_99788010
wtf is de CE bij Bol.com nu al uitverkocht ?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:01 #238
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99788233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:28 schreef Killaht het volgende:

[..]

Leverdatum? ;)
Nog niet bekend uiteraard :P.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef JediSimons het volgende:
Blijkbaar? Bij Bart smit is die nog wel te bestellen: http://www.bartsmit.com/p(...)c-collectors-edition
En bij de mediamarkt heeft die nog helemaal niet op de site gestaan (als die dat al komt).
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:42:01 #239
339055 JediSimons
pi_99788363
Ok dus het is gewoon wachten op een mail van Bart Smit.

Zul je zien dat ik op dat moment juist niet over een PC kan beschikken. :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:52:27 #240
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99788688
Wordt allemaal lastig hor eind dit jaar. Dit spel, MW3 en Diablo 3. Als ik dat allemaal moet spelen, dan kom ik nooit meer buiten _O-
pi_99788884
Ja besteld op Bol, de normale editie.
Levering 3-8 staat er.
Dat zal dan wel de pre order code zijn.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:58:18 #242
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99788922
quote:
Haha, wauw echt? Dan was ik net op tijd. 0_o
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:59:07 #243
339055 JediSimons
pi_99788950
Ik heb voor de zekerheid maar de normale edition gekocht op bol.com. Als ik de CE bij Bartsmit misloop heb ik de normale edition tenminste nog. :')

Maar ik moet die CE hebben. :(

Wat een wanhoop. :')
pi_99789007
:') say wot, nu al de CE uitverkocht, verwachten ze maar 5 exemplaren voor heel NL of zo :{
pi_99789246
Denk dat dit spel minstens wel 1,5 miljoen actieve spelers zal hebben! ^O^
pi_99789308
Ik had verwacht dat ik veel hopelozer zou zijn om dit spel snel in handen te krijgen.
Voor mijn gevoel valt het wel mee.
`t is maar een spelletje.

Slaat wijf een blauw oog, gooit kind uit raam.
Papa wil spelen!!! Niet zeiken nu!!
pi_99789418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar de normale edition gekocht op bol.com. Als ik de CE bij Bartsmit misloop heb ik de normale edition tenminste nog. :')

Maar ik moet die CE hebben. :(

Wat een wanhoop. :')
Nu wachten op de e-mail of sms bericht ;(
pi_99789496
quote:
Bleh ...inderdaad :(

Must have CE!

[ Bericht 2% gewijzigd door Altron op 22-07-2011 12:23:48 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:30:40 #249
339055 JediSimons
pi_99789838
Help me Bart Smit. You are my only hope.
pi_99790170
Sith Empire heeft er ineens een heleboel stemmen bij in de poll? :P
pi_99790379
Media Markt gaat ze maandag of dinsdag in de winkels leggen, de pre-order kits that is. Dus als je er dan snel bij bent kun je nog scoren.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:52:00 #252
339055 JediSimons
pi_99790461
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef Morthill het volgende:
Media Markt gaat ze maandag of dinsdag in de winkels leggen, de pre-order kits that is. Dus als je er dan snel bij bent kun je nog scoren.
Alle filialen?

Off-topic: Ik kwam deze avatar tegen.

_O-

[ Bericht 21% gewijzigd door JediSimons op 22-07-2011 12:59:58 ]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:04:53 #253
232633 Erlandil
The Stormwalker
pi_99790857
Collectors Edition bij Bol.com besteld vanmorgen nadat ik gister al de hele dag het forum topic op SWTOR aan het volgen was over de hoeveelheid problemen er wel niet waren bij Pre-orders.
Australie die niet mag pre-orderen. Canadezen die vooral nergens hun digitale variant mogen hebben etc. En uiteraard het feit dat wij nederlanders nog in geen van de 3 officiele shops konden pre-orderen.

Blijkt dat inderdaad vandaag alles door de nederlandse winkels verwerkt gaat worden. Ik had echter wel verwacht dat de pre-order kits ook digitaal verzonden zouden worden. Mailtje naar customer service van Bol.com geeft aan dat ze die starter kits versturen zodra ze geleverd zijn. Wel zuur, want op de SWTOR site staat dat de volgorde van Pre-order code invoeren bepalend is voor het moment van early game access. Zal dus minimaal 7 dagen van te voren zijn, OF langer (stresstesten oid?).

Apart is wel, vriend van me heeft de CE op Amazon.com besteld en heeft wel de digitale code reeds ontvangen. Snap dus niet zo goed waarom we het hier met de starterkits moeten doen. Naja.. het zal wel. Ik ben al blij zat dat ik nog een CE kon pre-orderen :D. Zie wel wanneer die kit binnenkomt.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:44:45 #254
51794 Rahl
pi_99801629
potverdikkeme, nu die preorder geplaatst is kan ik ook niet meer wachten eigenlijk.
last.fm
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:46:08 #255
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99801714
Hoop dat ik nog een CE bij Bart Smit kan scoren, Game stuurde net een mail dat ze m'n order gecancelled hebben idd :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:06:08 #256
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99802784
De CE is overigens te bestellen bij amazon.de maar dan is ALLES in het Duits of niet? Ik meen me te herinneren dat het iig gelokaliseerd werd voor Duitsland.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:21:55 #257
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99803733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
De CE is overigens te bestellen bij amazon.de maar dan is ALLES in het Duits of niet? Ik meen me te herinneren dat het iig gelokaliseerd werd voor Duitsland.
Die kans zit er dik in ja.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:23:14 #258
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99803804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Language zal gewoon te veranderen zijn in de game door een language pack te downloaden.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:23:48 #259
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99803827
Tja... gok van 150 euro ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:27:22 #260
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99804033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Tja... gok van 150 euro ;)
Het doosje zal sowieso in het Duits zijn, dus ik zou er maar van uit gaan dat ze de kaart e.d. ook vertalen.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:28:23 #261
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99804092
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Het doosje zal sowieso in het Duits zijn, dus ik zou er maar van uit gaan dat ze de kaart e.d. ook vertalen.
En de journal e.d.... ik wacht wel even op Bart Smit en als dat ook niks wordt ga ik maar voor de Digital Deluxe.
pi_99806062
Ik heb de normale versie bij Bol.com besteld.
Voorheen was ik een ster in het najagen van spellen bij webwinkels maar tegenwoordig vind ik het wel best.
Ik hoop wel dat de preorder kits een beetje vlot verstuurd zullen worden, dat gezeik m.b.t. first come first serve geloof ik niet zo in aangezien ze tegenwoordig ook digitaal kunnen leveren.
Wat betreft de servers, die prikken ze gewoon bij indien nodig.
pi_99806099
Het doet me wel een beetje denken aan Star Wars Galaxies (daar heb ik wel de CE van).
Dat spel heb ik ook helemaal kapot gespeeld op een Geforce 4 TI 4600. :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:18:52 #264
339055 JediSimons
pi_99806266
Friday Update van vandaag ! Het filmpje waar ik het vanacht over had.

vrijdag 22 juli 2011 @ 18:19:15 #265
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99806287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Dementor het volgende:
Het doet me wel een beetje denken aan Star Wars Galaxies (daar heb ik wel de CE van).
Dat spel heb ik ook helemaal kapot gespeeld op een Geforce 4 TI 4600. :D
Ti4200 O+ Wat een lag tijdens grote PVP battles en skirmishes in grote steden (I'm looking at you Mos Eisley).

*diepe zucht* mooie tijden O+
AFC AJAX
pi_99806312
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef msnk het volgende:

[..]

Ti4200 O+ Wat een lag tijdens grote PVP battles en skirmishes in grote steden (I'm looking at you Mos Eisley).

*diepe zucht* mooie tijden O+
Ik was Master Entertainer.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:21:31 #267
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99806374
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik was Master Entertainer.
Tweede account mag ik hopen :')! :P
AFC AJAX
pi_99806592
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef msnk het volgende:

[..]

Tweede account mag ik hopen :')! :P
Ho ho dat was een hele leuke profession hoor.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:37:01 #269
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99806974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ho ho dat was een hele leuke profession hoor.
Credits zullen wel goed zijn geweest ja :P Macro, afk, cashen :D
AFC AJAX
pi_99807444
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef JediSimons het volgende:

Wauw :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:49:30 #271
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99807455
Amazon.com had ze weer... besteld. :)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:02:52 #272
92471 HenkdeV
delirious
pi_99807977
Thanks Ceased2Be, ik was nogal pissig na de annulering van play.co.uk en was bang dat ik helemaal geen CE meer kon scoren maar inmiddels heb ik van amazon de bevestiging gekregen en de CE code geregistreerd. =)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:04:15 #273
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_99808028
Ik had hetzelfde en absoluut geen zin om op Bart Smit te wachten :)
pi_99811245
Order geannuleerd bij Bol.com en besteld via Origin.
Preorder key geregistreerd en nu is het wachten op de download..
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:45:03 #275
339055 JediSimons
pi_99815350
Toch de CE bij Amazon besteld.

Ik heb nu de Normal van Bol.com en de CE van Amazon. Beta-code heb ik al ingevoerd. Beta-code van Bol.com krijg ik dus nog.

Is het toegestaan om deze code aan een vriend te geven?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:13:43 #276
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99816933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef JediSimons het volgende:
Toch de CE bij Amazon besteld.

Ik heb nu de Normal van Bol.com en de CE van Amazon. Beta-code heb ik al ingevoerd. Beta-code van Bol.com krijg ik dus nog.

Is het toegestaan om deze code aan een vriend te geven?
Ja! Dus die neem ik wel van je over!

Please?

vrijdag 22 juli 2011 @ 22:18:32 #277
339055 JediSimons
pi_99817226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:

Hier kun je jouw eigen ophalen!

http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582070/index.html

vrijdag 22 juli 2011 @ 22:54:27 #278
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99819489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:18 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Hier kun je jouw eigen ophalen!

http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582070/index.html

Moet je bij Bol.com gelijk de volle prijs neerleggen of enkel een "pre-order fee" en pas het hele bedrag op launch day?
pi_99822505
tsja, ik ga maandag gewoon richting Media Markt, hopelijk daar nog geluk en anders geen CE. Ik overleef het wel zonder :)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:28:01 #280
339055 JediSimons
pi_99826715
Nice, nice nice!

Companion customizing.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:12 #281
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_99826783
tvp
*Hosselcopter*
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:48:57 #282
339055 JediSimons
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:52:55 #283
51794 Rahl
pi_99831266
quote:
fok die trailers, dan is het wachten helemaal ondoenlijk :(
last.fm
pi_99831449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Rahl het volgende:

[..]

fok die trailers, dan is het wachten helemaal ondoenlijk :(
dat dus :X kippenvel all over the place
pi_99831506
Fuck dit gaat ownen.
pi_99832729
Kan serieus niet wachten :D
Dit spel heeft dezelde requirements als Black Ops en die kan ik goed op maximaal spelen dus komt goed :)
pi_99833412
Krijgt net een DM van de Bart Smit twitter dat ze nog niet weten wanneer de preorders open gaan... maar goed dat ik via Amazon besteld heb dus :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:21:34 #288
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99833434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef JediSimons het volgende:

De animaties gaan wel wat schokkerig, dat mogen ze wel wat vloeiender maken :@
pi_99834060
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Krijgt net een DM van de Bart Smit twitter dat ze nog niet weten wanneer de preorders open gaan... maar goed dat ik via Amazon besteld heb dus :)
raar, ik vermoed gewoon maandag/dinsdag zoals de Media Markt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:51:22 #290
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_99834325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Moet je bij Bol.com gelijk de volle prijs neerleggen of enkel een "pre-order fee" en pas het hele bedrag op launch day?
Iemand?
pi_99847331
Begin nu te twijfelen of ik toch voor de CE had moeten gaan... ondanks dat ik het die 75 euro niet waard vindt voor alleen de ingame CE store (al die boekjes etc boeien mij echt niks).
Had hem misschien toch moeten bestellen toen ze bij bol.com nog aanwezig waren...

Amazon.com word niks omdat ik geen CC heb en het risico met die 3vcash prepaid CC te groot, omdat amazon.com pas het bedrag in rekening brengt op moment van verzenden en dat is nog niet bekent.

@ chocolatebear: Normaal gesproken kan je er bij bol.com voor kiezen om vooruit te betalen, via cc geloof ik of doormiddel van een acceptgiro en dan betaal je dus pas na de levering. Weet niet hoe het in dit geval zit.
pi_99853764
Vergeet niet dat je een authenticator bij de CE krijgt, dus dat hoef je dan ook niet meer apart te regelen. Misschien niet dé overtuigings regel voor de prijs van de CE, maar bedenk wel dat je die kosten van de CE af moet halen omdat je toch apart zou betalen als je een authenticator los koopt. Dus dat is ongv ¤10,-?

[ Bericht 4% gewijzigd door Dcept op 23-07-2011 21:43:24 ]
pi_99860523
Deceived en Fatal Alliance tijdje terug besteld, FA was vrij snel binnen. Deceived nog steeds niet op voorraad dus maar eens gemaild. Antwoord was dat voorraad soms 28 dagen op zich laat wachten. Leuk, maar de bestelling is19-6 geplaatst...
pi_99868602
Release wordt wellicht uitgesteld :{ omdat de aandelen inzakten toen bekend werd dat er in september een open beta komt, gaat de launch niet meer zoals voorspeld in oktober plaatsvinden maar misschien nu pas in december :(

http://www.gamesindustry.(...)o-11m-for-first-year
  zondag 24 juli 2011 @ 14:16:18 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99875752
:') Lekker eerst alle developers aangeven dat de spellen in september worden uitgebracht, terwijl alles uiteindelijk in maart 2012 uitgebracht wordt
pi_99877497
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef RickoKun het volgende:
:') Lekker eerst alle developers aangeven dat de spellen in september worden uitgebracht, terwijl alles uiteindelijk in maart 2012 uitgebracht wordt
Ik gok voorlopig nog op oktober/november, zeker niet 2012. De beta begint gewoon in september, dan ga je niet nog een half jaar wachten. Vroege release was logisch om de concurrentie voor te zijn, decemberrelease lijkt mij een heel slecht plan. Veel te veel grote games die dan uitkomen, waardoor je de massa moeilijk bereikt.
pi_99885313
Kan deze ook weer in de volgende OP?

Galacitc Republic
Sith Empire
Tussenstand:

PvE
PvP
Tussenstand:

zondag 24 juli 2011 @ 19:00:23 #298
339055 JediSimons
pi_99887655
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan deze ook weer in de volgende OP?

Galacitc Republic
Sith Empire
Tussenstand:
[ afbeelding ]

PvE
PvP
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel zo handig :)
pi_99888494
Moet het topic wel snel dicht, want anders zijn we het weer vergeten :D
pi_99888758