http://nos.nl/artikel/250(...)gen-in-new-york.htmlquote:Tieneridool Justin Bieber is voor warenhuis Macy's in New York tegen de grond geslagen door een onbekende man.
De man sprong over een afzetting heen en rende op de popster af en sloeg hem neer.
Bieber raakte lichtgewond door de klap. Hij zei te zijn geschrokken. De politie heeft de man gearresteerd.
Het incident gebeurde voor de ogen van honderden fans die naar verluidt al twee dagen voor het warenhuis kampeerden om hun idool te zien. Bieber was in Macy's voor de introductie van zijn nieuwe geurtje.
Hij was binnen, maar wilde toch nog even naar zijn fans zwaaien. Toen hij naar buiten kwam, werd hij aangevallen.
Ahoy
Justin Bieber is internationaal zeer populair onder pubers. Onlangs was hij nog in Nederland voor een optreden in Ahoy.
Met al die honderden fans die er stonden te wachten moet er toch zeker weten wel iemand zijn die dit heeft opgenomen.quote:
Nice....deze is gewoon eng...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trouwens, muziek van Bieber, 800% vertraagt klinkt best goed, dat dan weer wel.
Zou serieus een filmscene kunnen zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Yi-Long het volgende:
Och, waarschijnlijk ving zijn kapsel het grootste gedeelte van de klap op. Niets aan de hand.
Je bedoelt te zeggen dat je hem een 'Ryan Dunn' wil zien doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Het zou pas leuk zijn als hij straalbezopen met zijn Porsche GT3 tegen een boom knalt.
Ik neem aan van wel ja..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Met al die honderden fans die er stonden te wachten moet er toch zeker weten wel iemand zijn die dit heeft opgenomen.*zoeken gaat*
Niemand is jaloers het is gewoon een ego trippend mannetje wat geluk heeft met dat al die tieneridool geile 12 jarige niet beter wetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Alle Fokkertjes jaloers op een kind van 12.
Toch bezocht je dit topic. En ik neem niet aan uit medelijden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Alle Fokkertjes jaloers op een kind van 12.
Daar heb je natuurlijk wel een punt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Vincent. het volgende:
Ik moet niks hebben van dat bieberfiguur, maar een kind neerslaan is best wel kansloos
Nou, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch bezocht je dit topic. En ik neem niet aan uit medelijden.
Zo ja, dan kies ik toch voor die jaloerse kant
Pionnen zijn er om opgeofferd te worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel.
Ik snap die haat niet zo goed.
Geloof me, ik heb zijn muziek ook herhaaldelijk afgezeken, ook hier, maar het joch zelf is toch ook maar een pion van rijke managers en geldbeluste ouders?
Dus als iets als dit gebeurt dan juich ik dat niet toe.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Pionnen zijn er om opgeofferd te worden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Pionnen zijn er om opgeofferd te worden.
Jammerquote:Tieneridool Justin Bieber heeft in New York voor de nodige opschudding gezorgd. Nu trekken zijn optredens wel vaker horden gillende fans, maar bij warenhuis Macy's leek het allemaal uit de hand te lopen.
Amerikaanse media meldden aan het eind van de avond (Nederlandse tijd) dat de jonge popster was neergeslagen door een man van rond de veertig. De 17-jarige Bieber zou lichtgewond zijn geraakt, maar verder niets mankeren. Wel zou hij erg zijn geschrokken.
Het bleek allemaal anders te liggen, meldden diezelfde media ongeveer een uur later. Bieber was niet aangevallen en ook niet geslagen. Het hele incident was een gevolg van één groot misverstand.
Undercoveragent
Wat is er gebeurd? De Canadese zanger was in het beroemde warenhuis om zijn nieuwe geurtje, 'Someday', te presenteren. Buiten hadden zich enkele honderden fans verzameld.
Na de presentatie ging Bieber nog even naar buiten om naar zijn fans te zwaaien. Toen hij naar buiten kwam, drong de menigte zich om de popster. Een undercover-agent van de New Yorkse politie die tussen het publiek stond, vreesde dat Bieber in de knel zou komen en sprong over de afzetting heen om Bieber te beschermen.
Maar Bieber kende de man niet en reageerde vervolgens defensief omdat hij dacht dat het een gestoorde fan was. Dat dacht ook Biebers eigen beveiliging die de politieagent vervolgens te lijf ging en hem bij Bieber wegduwde.
Toen de agent zich vervolgens identificeerde, was de kous af en kon Bieber nog even blijven zwaaien, alvorens hij weer naar binnen ging om handtekeningen uit te delen aan tientallen fans die zo gelukkig waren dat ze een kaartje hadden voor een meet and greet. Bieber heeft het hele incident ongeschonden doorstaan. Eind goed, al goed dus
Dus hij is helemaal niet neergeslagen?quote:
"Nou meneer, lever die vuisten van U maar in."?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Belachelijk dat dit kan gebeuren, ik dacht dat ze de veiligheid een beetje op orde hadden daar? Wat een farce. Het wordt echt tijd voor preventieve controles bij openbare plekken.
Hij is 17, volgens de Amerikaanse wetgeving oud genoeg om als volwassene behandeld te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:47 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb zelf weinig met die muziek verder, maar komt die online 'haat' niet voort uit jaloezie dat hij wel op z'n 14e / 15e zijn piemeltje in 1000en meiden kon steken en de haters er op die leeftijd zelf maar een slinger thuis onder lakens aan moesten geven?
Verder is fysiek geweld van een volwassen man tegen een kind bijzonder treurig.
Misschien komt het meer omdat mannen meer 'rationeel' denken, terwijl de hype rondom dat jochie compleet irrationeel is (zoals de fans), en dat het dus ook mede voortkomt uit onbegrip...!?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:47 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb zelf weinig met die muziek verder, maar komt die online 'haat' niet voort uit jaloezie dat hij wel op z'n 14e / 15e zijn piemeltje in 1000en meiden kon steken en de haters er op die leeftijd zelf maar een slinger thuis onder lakens aan moesten geven?
Verder is fysiek geweld van een volwassen man tegen een kind bijzonder treurig.
Mooi. Even een lieve brief onder een meisjes-alibi sturen, smekend om een plukje haar. Vervolgens een ander vervelend tieneridooltje uit de weg ruimen en die pluk haar op de crime-scene achterlaten, en voila...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij is 17, volgens de Amerikaanse wetgeving oud genoeg om als volwassene behandeld te worden
So be it. Had je ook met de eerste boy bands zoals Take That. Of wat denk je van de hysterie wat de Beatles teweeg brachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien komt het meer omdat mannen meer 'rationeel' denken, terwijl de hype rondom dat jochie compleet irrationeel is (zoals de fans), en dat het dus ook mede voortkomt uit onbegrip...!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |