Is er weer een account geband?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Chipp het volgende:
[..]
Nee. Verkering is voor hetero's! Homo's mogen dat niet! Dat is uitgesloten!
Ben al voorzienquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter, heb je zin in geslachtsgemeenschap met mij?
Het is geen Cahirquote:
Ah, en wie vond hij dan achterbaks?quote:
subtiel... vooral omdat het geen "nee" is.quote:
O jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 3000!!!! Nog voor Friso, dat was toch het doel
?
Dat kon toch helemaal niet... zei men hier tegen mij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 3000!!!! Nog voor Friso, dat was toch het doel
?
Ruim begrip. Mondelinge overeenkomst. De inhoud staat niet vast.quote:Verkering is een staat in de menselijke relaties wanneer twee personen, via een meestal mondelinge overeenkomst, hebben verklaard dat zij voor een onbepaalde tijd door het leven gaan als partners.
Het liefst doen en ook echt doen is dan weer een verschilletje... wat doen we onszelf toch aan he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat hele geneuzel met relatie, verkering, trouwen etc is toch alleen omdat mensen krampachtig proberen vast te houden aan de illusie van monogamie, terwijl iedereen weet dat mensen - en homo's helemaal - van nature promiscue wezens zijn die het liefst het doen met iedereen met wie ze kans te krijgen.
Kort is wel weg namelijkquote:
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
subtiel... vooral omdat het geen "nee" is.
Ik vind het achterbaks dat de_kardinaal hetgeen mijn kant opschuift. Als het waar was, was het okay with me. Dat is het niet.quote:
Meneer Aart?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar Ang3l, ik weet nu wel eindelijk aan wie ik altijd moet denken als ik jou posts lees![]()
Aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar Ang3l, ik weet nu wel eindelijk aan wie ik altijd moet denken als ik jou posts lees![]()
Ten eerste: Ik doe niet als de God in Frankrijk, want als er iemand lang geen relatie heeft gehad dan ben ik het wel. Je kent me niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Chipp het volgende:
He ehm, Ang3l? Ik begrijp, omdat je geen verkering hebt, je jezelf als god in Frankrijk mag en kan rondbewegen op eigen idee? Want immers: er is nooit uitsluitsel geweest over de serieusiteit van je 'relatie'.
Het verkering, hoe je het ook noemt, maakt iets wat enigszins los is toch wat vaster. Hoe je het ook vraagt/meldt.
- 'we zijn nu wel serieus bezig heen daarna weer verder zoenen'
- 'wil je verkering?'
- 'zullen we eens langs je ouders'
Je hoeft het beestje niet bij de naam te noemen om hetzelfde te bedoelen. Dus stiekem kan je verkering hebben.
[..]
Ruim begrip. Mondelinge overeenkomst. De inhoud staat niet vast.
Succes Ang3l.
quote:
Nee. Aan Karen van Will&Grace. Maar dan met een slechte timing en zonder de humorquote:
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het liefst doen en ook echt doen is dan weer een verschilletje... wat doen we onszelf toch aan he?
Slim opgemerktquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.
Maar wel net zo hatelijk, slecht getimed, maar zonder humor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is lang zo beschonken niet als Karen. En niet getrouwd met een dikke vent (helaaaaas, want dat zou ik kunnen zijn!!!!)
Wil jij met Ang3l trouwen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is lang zo beschonken niet als Karen. En niet getrouwd met een dikke vent (helaaaaas, want dat zou ik kunnen zijn!!!!)
Leer mij de Kardinaal "kennen"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Chipp het volgende:
[..]
Ik vind het achterbaks dat de_kardinaal hetgeen mijn kant opschuift. Als het waar was, was het okay with me. Dat is het niet.
Ik hou van karenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Aan Karen van Will&Grace. Maar dan met een slechte timing en zonder de humor
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wel net zo hatelijk, slecht getimed, maar zonder humor.
Hoezo?quote:
Daar kan je voor naar de dokter, krijg je pilletjes en voor nu een luier.quote:
Dat vind ik dan ook weer zo flauw, dat je het altijd met elkaar eens moet zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.
Dat is incontinentquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kan je voor naar de dokter, krijg je pilletjes en voor nu een luier.
Ach, voor iemand met bindingsangst ligt het begrip verkering natuurlijk wat gevoelig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Peter het volgende:
Voor iemand die vindt dat anderen mogen vinden en dat hij zelf wel oordeelt over de eigen relatie verdedig je jezelf wel telkens flink..
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wel net zo hatelijk, slecht getimed, maar zonder humor.
Ik volg op twitter de Karenbot... om de zoveel tijd een quotequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Karen is stiekem ook mijn favoriet uit de serie. Niet om te slijmen, want dat was al voor deze avond zo
.
Ik noem het liever relatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, voor iemand met bindingsangst ligt het begrip verkering natuurlijk wat gevoelig.
Jupquote:
Vooral als hij eerst roept en roept dat het te snel gaat en na 6 keer afspreken toch al een vriendje heeft he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, voor iemand met bindingsangst ligt het begrip verkering natuurlijk wat gevoelig.
Waren dat die met die Hippie ouders? (Stacy dan)quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vond Ned & Stacy altijd leuk... Will & Grace vond ik niet leuk.
Dan zal het gevoel wel heel sterk zijn geweest en de dates uiterst succesvolquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Vooral als hij eerst roept en roept dat het te snel gaat en na 6 keer afspreken toch al een vriendje heeft he?
Ik trek het enigszins breed, het woord verkering. Hoop dat je dat ziet. Het is gewoon het punt waarop je (mogelijke) toekomstige RELATIE contouren krijgt. Prillere fase, niet samenwonend doch verbonden met elkander. Geef het een naam. What the fuck... Ik zou het erg leuk vinden als het mij misschien wel in zoverre benoemd wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik doe niet als de God in Frankrijk, want als er iemand lang geen relatie heeft gehad dan ben ik het wel. Je kent me niet.
Ten tweede: je weet niets over de serieusheid van mijn relatie. Daar mag je je mening best over geven hoor, vraag me alleen af waarop die dan gebaseerd is
Ten derde: het ging me ook niet om het vragen om zekerheid maar echt bewust om het woord "verkering", wat ik een middelbare school klank vind hebben. Dat dat nou nog steeds niet duidelijk is ligt echt niet meer aan mij, want ik heb dit 3x letterlijk zwart op wit getypt. Dus het ging in dit geval WEL om de nama die je het beestje gaf.
Succes Chipp.
Met je collega's heb je een werkrelatie, met familie een familierelatie.. das nogal makkelijkquote:
Hij riep het al na date 2quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Vooral als hij eerst roept en roept dat het te snel gaat en na 6 keer afspreken toch al een vriendje heeft he?
En dat met een twijfelende hetero....quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal het gevoel wel heel sterk zijn geweest en de dates uiterst succesvol.
Of zijn bestaan gaat nu eenmaal zo snel vooruitquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal het gevoel wel heel sterk zijn geweest en de dates uiterst succesvol.
Dat is Dharma & Greg. Ned & Stacey is met Grace van Will & Grace.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren dat die met die Hippie ouders? (Stacy dan)
Dat is Dharma & Gregquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren dat die met die Hippie ouders? (Stacy dan)
Van wat ik heb meegekregen heeft die eigenlijk maar vrij weinig getwijfeld en wilde nog veel harder gaan dan Ang3l zelfquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dat met een twijfelende hetero....
Ik vergeet die link naar jouw intieme boekjes steedsquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij riep het al na date 2dat vond ik wel HEUL snel
Na date 6 staat in het boek van Angel's relatie-wetten dat het dan wel geoorloofd is
Heb je nou potdomme dat boekje nog steeds niet gelezen?!
Voor een hetermo is het denk ik goed dat-ie het wel uitspreekt... Don't take it too heavy!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij riep het al na date 2dat vond ik wel HEUL snel
Na date 6 staat in het boek van Angel's relatie-wetten dat het dan wel geoorloofd is
Heb je nou potdomme dat boekje nog steeds niet gelezen?!
JEEEJJquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Chipp het volgende:
[..]
Ik trek het enigszins breed, het woord verkering. Hoop dat je dat ziet. Het is gewoon het punt waarop je (mogelijke) toekomstige RELATIE contouren krijgt. Prillere fase, niet samenwonend doch verbonden met elkander. Geef het een naam. What the fuck... Ik zou het erg leuk vinden als het mij misschien wel in zoverre benoemd wordt.
Ik zeg altijd heel grappig: 'verkering heb je wanneer je je facebookstatus gaat omzetten in 'relatie'.
Het komt wel goed. Maar let wel: het begrip verkering kan voor iedereen een andere belading hebben.. het kan soms goed zijn om die dingen wel goed uit te spreken, want dan weet jij en je 'verkering' waar je aan toe bent. Tenzij het zo goed voelt dat je het idee hebt dat dat niet hoeft. Persoonlijk ben ik wel het type die een kleine houvast wel waardeert (
)
Nee, alleen rellendequote:
Hetero Zonder Naam?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Met je collega's heb je een werkrelatie, met familie een familierelatie.. das nogal makkelijk
Wat voor relatie heb je met de HZN?
harder?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van wat ik heb meegekregen heeft die eigenlijk maar vrij weinig getwijfeld en wilde nog veel harder gaan dan Ang3l zelf.
Wel schattigquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero Zonder Naam?
Een relatie-relatie, als in vriendje & vriendje.
Als in "Ik date geen andere mensen". Je weet wel, zoals "verkering"o op de basisschool, maar dan met de seks
Ik schrok er gewoon van zo snel... en ik was bang dat hij zo verrekte snel gaat omdat het allemala nieuw en spannend is, want de eerste keer met een jongen. Die angst heeft ie een beetje weggehaald, vandaar dat ik nu zeg "Nah vooruit" (oke, dat klinkt wel heel koeltjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Chipp het volgende:
[..]
Voor een hetermo is het denk ik goed dat-ie het wel uitspreekt... Don't take it too heavy!
Ga het nou niet makkelijk makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Steve het volgende:
Ang3l heeft gewoon verkering, maar noemt het anders. Daar draait de hele discussie eigenlijk gewoon om..
Kies mij! Kies mij! Kies mij! Toe dan! Kies mij!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil er trouwens IEMAND verkering met mij? Ik ben vrij wanhopig aan het worden namelijk!
Ik mag niet. I'm occupied sort-of.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil er trouwens IEMAND verkering met mij? Ik ben vrij wanhopig aan het worden namelijk!
ik niet, ik heb al verkering en ik zie hem elk weekendquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk wel, maar dat mogen wij "het plebs" niet zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Steve het volgende:
Ang3l heeft gewoon verkering, maar noemt het anders. Daar draait de hele discussie eigenlijk gewoon om..
Het maakt niet uit hoe je het noemt, huwelijk, relatie, verkering, overeenkomst, verbintenis, gemeenschap, samenlevingsvorm, partnerschap, liefdesband. Het is allemaal hetzelfde. (De verschillen zitten hem in de gradaties van erkenning door de buitenwereld).quote:
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Steve het volgende:
En je wil niet. Ofja, anders had je al lang je move gemaakt waarschijnlijk.quote:
Heb je al een piemel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies mij! Kies mij! Kies mij! Toe dan! Kies mij!
Goedzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrok er gewoon van zo snel... en ik was bang dat hij zo verrekte snel gaat omdat het allemala nieuw en spannend is, want de eerste keer met een jongen. Die angst heeft ie een beetje weggehaald, vandaar dat ik nu zeg "Nah vooruit" (oke, dat klinkt wel heel koeltjes) .. meer een "Weet je... fuck it... we gaan het gewoon proberen... en als het niet komt dan komt 't niet".
Ksssstquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je wil niet. Ofja, anders had je al lang je move gemaakt waarschijnlijk.
Jep, zeker voor mijn doenquote:
Handfasting!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt, huwelijk, relatie, verkering, overeenkomst, verbintenis, gemeenschap, samenlevingsvorm, partnerschap, liefdesband. Het is allemaal hetzelfde. (De verschillen zitten hem in de gradaties van erkenning door de buitenwereld).
Na de 2e keer wilde hij ook nog meer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
want de eerste keer met een jongen. Die angst heeft ie een beetje weggehaald,
Maar, verkering mag niet van Ang3lquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef creno het volgende:
[..]
ik niet, ik heb al verkering en ik zie hem elk weekend
Wat heb jij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt, huwelijk, relatie, verkering, overeenkomst, verbintenis, gemeenschap, samenlevingsvorm, partnerschap, liefdesband. Het is allemaal hetzelfde. (De verschillen zitten hem in de gradaties van erkenning door de buitenwereld).
O die angst komt nog zeker 17x om dehoek kijken hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Chipp het volgende:
[..]
Goedzo
En nu niet meer bang zijn, okeee?
Jawel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, verkering mag niet van Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wel eentje die goed vast blijft zitten he. Ik wil 'm niet weer kwijtraken.quote:
Dan moet ik een ring gaan halen enzo, veel te duur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bind hem goed strak vast.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel eentje die goed vast blijft zitten he. Ik wil 'm niet weer kwijtraken.
Scheer je nu alle hetero's over 1 kam?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt ene ongegronde angst aangezien ik het al vaker mee heb gemaakt,.
Eerst in een rood met wit ei kruipen!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies mij! Kies mij! Kies mij! Toe dan! Kies mij!
Je mag het niet zo noemen. Van Ang3l. Jij mag het best zo noemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, verkering mag niet van Ang3l
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die angst komt nog zeker 17x om dehoek kijken hoor
Ik vind het ook niet echt ene ongegronde angst aangezien ik het al vaker mee heb gemaakt,.
Daar vraag je ook wel een beetje om bij ene hetero-fetish
Puhlease, ik ben overal in beeld!quote:
wordt dat ook in Frankrijk erkend eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een bij een notaris geregistreerd partnerschap.
Ja, met zo'n hoofd lukt dat ook wel ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mietjequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga slapen... ik moet morgen heel wat schrijven...
Whutwhat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst in een rood met wit ei kruipen!!!
Flikker nou toch gauw eens ff op met dat "het plebs"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat mogen wij "het plebs" niet zeggen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, met zo'n hoofd lukt dat ook wel ja!Mijn hoofd is juist mijn sterkste punt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
sja jij wil geen geslachtsgemeenschap, dan is de lol er ook zo snel af.quote:
Pokemon... "Ik kies jou!"quote:
Ga je ook naar friso?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Deel 3000, gefeliciteerd homo's!
Nee, alleen de hetero's die voor het eerst denken iets voor een jongen te voelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Scheer je nu alle hetero's over 1 kam?
Jij schuurt je de laatste maaanden hier tegen alles aan wat beweegtquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sja jij wil geen geslachtsgemeenschap, dan is de lol er ook zo snel af.
Ik ben gelukkig niet de enige die het opvalt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikker nou toch gauw eens ff op met dat "het plebs"
Dat jij je zo voelt... dat is echt jouw ding.
Geen idee. in Frankrijk heb je een pax, vergelijkbaar met wat hier een geregistreerd partnerschap is. En dat kan ook tussen mensen van het gelijke geslacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
wordt dat ook in Frankrijk erkend eigenlijk?
Dat zou ik moeten weten, want ik waan me als God in Frankrijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
wordt dat ook in Frankrijk erkend eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij schuurt je de laatste maaanden hier tegen alles aan wat beweegttsssk Tilburger!
Erik in kooitje MI. Nice.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef Chipp het volgende:
Paaaatrique?
Mag ik Erik in een kooitje doen als huisdier? Is-ie nooit meer alleen
Zetten we er een bruine bij, noemen we hem Juan.
Wat moet ik in een kooitje? Behalve dansen. En dat kan ik niet, dus wat moet ik in een kooitje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef Chipp het volgende:
Paaaatrique?
Hmm... moet ik even een nachtje over slapen hoor..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef Chipp het volgende:
Paaaatrique?
Slechts een dekmantelquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi Chipp trouwens.![]()
Nooit eerder gezien.
In zo'n wieltje rondrennen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ik in een kooitje? Behalve dansen. En dat kan ik niet, dus wat moet ik in een kooitje?
Oh, dat gaat 'm niet worden dan.quote:
Ja. Ik vind het zo zielig dat je geen verkering hebtquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ik in een kooitje? Behalve dansen. En dat kan ik niet, dus wat moet ik in een kooitje?
NEE! Want dan kunnen wij niet meer met hem spelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef Chipp het volgende:
Paaaatrique?
'Lorre' roepen en met je veren schuddenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef Peter het volgende:
[..]
'Lorre' roepen en met je veren schudden
Oh, net als real life dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef Peter het volgende:
[..]
'Lorre' roepen en met je veren schudden
Jij kan morgen met me spelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE! Want dan kunnen wij niet meer met hem spelen
Dan kwijnt ie weg in z'n kooitje...
You're just an empty cage girl, if you kill the bird
homohuwelijk is toch net weer afgewezen? wat is daar dan nog het verschil?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Geen idee. in Frankrijk heb je een pax, vergelijkbaar met wat hier een geregistreerd partnerschap is. En dat kan ook tussen mensen van het gelijke geslacht.
Wil je een koekje?quote:
Beter dat hij niet de andere kant op trok.. die krampquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef creno het volgende:
mijn grote teen stond net stijf, en dat was dus niet fijn
kramp in mijn been die doortrok naar mijn voet en mijn grote teen stond keihard omhoog en ik kon er niets tegen doen
Huwelijk is iets kerkelijks volgens mij. Dat het homohuwelijk afgeschaft is wil niet zeggen dat er geen geregistreerd partnerschap kan zijn tussen 2 mannen of 2 vrouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
homohuwelijk is toch net weer afgewezen? wat is daar dan nog het verschil?
Dag Sjip. Je weet me te vinden als Patty niet meer wilquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Chipp het volgende:
Maaar goed, ik ga weer naar andere topics en zo
dat is weg te trekken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Beter dat hij niet de andere kant op trok.. die kramp
47.8% tenzij ie van rockmuziek houdt, dan is het slechts 21.7%quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar, hoe groot is de kans dat iemand met een duimring homo is?
Het is sowieso slechte smaak. Dus waarschijnlijk heteroquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
mah... hoe groot is de kans dat iemand met een duimring hetero is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar geregistreerd partnerschap en huwelijk zijn in NL ook burgerrechtelijk en niet van dezelfde waardequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huwelijk is iets kerkelijks volgens mij. Dat het homohuwelijk afgeschaft is wil niet zeggen dat er geen geregistreerd partnerschap kan zijn tussen 2 mannen of 2 vrouwen.
net zo groot als een jongen met een haarband.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ligt eraan of hij op mannen valt of niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Kijkt hij ook naar kontjes en kruizen van mooie mannen? Dan 89%quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Deal!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij kan morgen met me spelen. Terwijl Steve de hetero bezig houdt.
Ik kan ook best doen alsof ik hetero ben. Dat denkt men toch alquote:
Dan is het een homo die hetero wil lijken, want mijn hetero's lopen niet met duimringen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is sowieso slechte smaak. Dus waarschijnlijk hetero.
Dat hoeft niet te betekenen dat buitenlandse verbintenissen niet erkend worden. Of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Peter het volgende:
Ben jij homo dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan ook best doen alsof ik hetero ben. Dat denkt men toch al.
Ook met veren in een kooitje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
aaaahw ik wil de gaytero hebben om mee te spelen
In Nederland hebben we ook geen homohuwelijk, maar is het huwelijk opengesteld voor mensen met hetzelfde geslacht. Dat was administratief makkelijker dan een nieuwe huwelijksvorm met dezelfde rechten en plichten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is zelfs op de ABC-eilanden nog een gedoe, zo vreemd is dat niet..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat buitenlandse verbintenissen niet erkend worden. Of bedoelde je dat niet?
Bel me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik lig niet aan een ketting! Ik ben een vrij man.
Af jijquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
aaaahw ik wil de gaytero hebben om mee te spelen
Pas op!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Te laat.. nu groet ze nooit meer een piemelquote:
Hetero's met slechte smaahaaaaak! Zoals die van Ang3lquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het een homo die hetero wil lijken, want mijn hetero's lopen niet met duimringen hoor.
"Hallo piemel!"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Pas op!
[..]
Te laat.. nu groet ze nooit meer een piemel
Dat is lastig waar te nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijkt hij ook naar kontjes en kruizen van mooie mannen? Dan 89%
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al bijna twee jaar verkering
De ABC-eilanden moeten Nederlandse homohuwelijken erkennen, maar dat is op basis van iets anders dan wanneer bijvoorbeeld Frankrijk zou erkennen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Peter het volgende:
Dat is zelfs op de ABC-eilanden nog een gedoe, zo vreemd is dat niet..
En binnen de USA ook nog we, in de verschillende statenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is zelfs op de ABC-eilanden nog een gedoe, zo vreemd is dat niet..
Kan iets met slechte smaak op Ang3l vallen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetero's met slechte smaahaaaaak! Zoals die van Ang3l.
"Strooeeepwoffels"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef wonderer het volgende:
Crisis, ik ben even boodschappen doen en jullie lullen een eind weg.
De stroopwafels kosten hier trouwens $5.99. Dat doe ik dus ook nooit meer
Dat is toch onderdeel van je gaydar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is lastig waar te nemen.
Zo noemen de hetero's dat niet!quote:
Nou ja, als ie hetero is, en dus op vrouwen valt.... Ang3l is niet echt een knappe vrouwquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan iets met slechte smaak op Ang3l vallen dan?
Ja want ik ben hautain en achterbaks en vind jullie allemaal plebs. Ik heb ene naar naar karakter, ik ben hatelijk, heb geen gevoel voor timing en vooral geen humorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan iets met slechte smaak op Ang3l vallen dan?
[Lesbeau] #363: Aan welke kant van het bed slaap jij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Voetbalt de hetero?
Ik wil ook een potje
Wel langig krullend haar en danst de cancan toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als ie hetero is, en dus op vrouwen valt.... Ang3l is niet echt een knappe vrouw.
Vroeger vergiste men zich er wel eens inquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als ie hetero is, en dus op vrouwen valt.... Ang3l is niet echt een knappe vrouw.
Ja, aangezien ze Gouda ook al verbasteren to koeda...quote:
Ik vind je lief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want ik ben hautain en achterbaks en vind jullie allemaal plebs. Ik heb ene naar naar karakter, ik ben hatelijk, heb geen gevoel voor timing en vooral geen humorHmmz. Wat DOET die hetero eigenlijk bij mij? Ik ga hem nu ff whatsappen!
Zoek je weer bevestiging bij hem he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want ik ben hautain en achterbaks en vind jullie allemaal plebs. Ik heb ene naar naar karakter, ik ben hatelijk, heb geen gevoel voor timing en vooral geen humorHmmz. Wat DOET die hetero eigenlijk bij mij? Ik ga hem nu ff whatsappen!
Mijn gaydar bliepte bij iemand, en ik vroeg mij af of die duimring een bevestiging zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is toch onderdeel van je gaydar?
Ik let wel op dat soort dingen namelijk als ik iemand daarop taxeer.
Dat doe jij toch niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger vergiste men zich er wel eens in
Nu nog wel eens van de achterkant trouwens
Met die heupen??quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger vergiste men zich er wel eens in
Nu nog wel eens van de achterkant trouwens
In dat geval is een duimring: 100 %quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn gaydar bliepte bij iemand, en ik vroeg mij af of die duimring een bevestiging zou kunnen zijn.
Kijk eens naar zijn ogen als er een lekker stuk voorbij looptquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn gaydar bliepte bij iemand, en ik vroeg mij af of die duimring een bevestiging zou kunnen zijn.
Zegt niks. Ik kijk ook naar vrouwen maar ik val er niet op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn ogen als er een lekker stuk voorbij loopt.
Ik durf dat nooitquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Neeeeej, ik danste niet de can can... ik danste de Sparkling Diamonds!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel langig krullend haar en danst de cancan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nou, er was een lekker stuk (en daar keek ik zelf dus naarquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja snap jij 't?quote:
En dan twijfel jij nog?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, er was een lekker stuk (en daar keek ik zelf dus naar) en duimring stapte meteen op het lekker stuk af om er mee te kletsen.
Ik mag hem niet whatsappen want hij heeft afcheidsborrels daarzo en als ie mijn berichtjes ziet wordt ie geilquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoek je weer bevestiging bij hem he?
betrapt!
Nou ja, ik werd pre-op met een strak shirt aan ook wel eens met meneer aangesproken..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja snap jij 't?Daar past toch gondsonmogelijk never nooit een kind doorheen?!
Je zit wel erg onder de plak nu he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hem niet whatsappen want hij heeft afcheidsborrels daarzo en als ie mijn berichtjes ziet wordt ie geil
Sukkel
Weet je zeker dat ie 35 is en geen 15quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hem niet whatsappen want hij heeft afcheidsborrels daarzo en als ie mijn berichtjes ziet wordt ie geil
Sukkel
Voor je het weet duikt ie met een geil monteurtje de bandenstapel inquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sukkel
Jij blijquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik werd pre-op met een strak shirt aan ook wel eens met meneer aangesproken..
Wat voor berichtjes stuur jij dan??quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sukkel
Ik kijk altijd net iets te lang naar mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf dat nooit. Want ik ben bang dat ze terugkijken en me stom vinden
.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sukkel
Nee, meestal niet want op een gegeven moment bemerken ze hun "vergissing" en dat is nog veel pijnlijker.quote:
We hadden dan ook wel gewoon lekker kosteloos operatieloos van lijf kunnen ruilenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik werd pre-op met een strak shirt aan ook wel eens met meneer aangesproken..
Ja, dat werktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kijk altijd net iets te lang naar mensen..
Oh ja, dat is dan wel kut.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, meestal niet want op een gegeven moment bemerken ze hun "vergissing" en dat is nog veel pijnlijker.
Maar daar heb ik nu geen last meer van
Oh, ielig zou ik niet mee zitten, flink de sportschool in en zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden dan ook wel gewoon lekker kosteloos operatieloos van lijf kunnen ruilenLekker bodyswitchen! Had je wel een iets ieliger lijf gehad
Observeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee dan vinden ze je een beetje engig en denken ze dat er iets is ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat werkt! Want dan denken ze dat je ze leuk vind en komen ze op je af.
"Ik heb zin om je motor door te smeren"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor berichtjes stuur jij dan??
Heel onschuldige!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor berichtjes stuur jij dan??
hihihi, herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja je zou bijna verwachten dat ie verkering ging vragen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie 35 is en geen 15? Puberaal gedoe
.
Ik denk dan altijd dat er tandpasta aan mijn lip zit ofzo...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee dan vinden ze je een beetje engig en denken ze dat er iets is ofzo.
Als ie daar al geil van wordt... hoe oud is ie ook alweer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel onschuldige!
Iets over laatste avondmaal en in de Here zijn en het kruis aanbidden.
Nah, dat is gewoon Bijbels hoor... dat betrof zijn afscheidsdiner!
Je snapt sarcasme niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je zit wel erg onder de plak nu he?
Nou er zaten wel wat meer berichtjes tussenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie daar al geil van wordt... hoe oud is ie ook alweer?
Of zo heel langzaam je blik over zijn lijf laten glijden en dan waarderend knikkenquote:
Als je niet aanstaart half open mond en speekselspoortje langs je kin, dan valt dat best mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee dan vinden ze je een beetje engig en denken ze dat er iets is ofzo.
Ja, ik heb details nodig, mijn volgende boek speelt zich in het nu af dus dan kan ik die SMS'jes ook daadwerkelijk gebruikenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou er zaten wel wat meer berichtjes tussenOke... betrapt. DETAILS!
O, dus DAAR is Mike_Hunt!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor je het weet duikt ie met een geil monteurtje de bandenstapel in
of MMS-jesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik heb details nodig, mijn volgende boek speelt zich in het nu af dus dan kan ik die SMS'jes ook daadwerkelijk gebruiken
Ja ik heb al een tijd niet meer in m'n dagboek geschreven he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik heb details nodig, mijn volgende boek speelt zich in het nu af dus dan kan ik die SMS'jes ook daadwerkelijk gebruiken
Dan denken mensen dat je OF een engerd bent OF down hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je niet aanstaart half open mond en speekselspoortje langs je kin, dan valt dat best mee.
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb al een tijd niet meer in m'n dagboek geschreven he?![]()
Nee! Ik zei al tegen G.E, waar moet ik nu mijn inspiratie vandaan halenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb al een tijd niet meer in m'n dagboek geschreven he?![]()
Nee dat doe ik niet gek!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Als je niet aanstaart half open mond en speekselspoortje langs je kin, dan valt dat best mee.
Je hebt toch geen duimring hèquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik kijk ook altijd te lang en opvallend.
iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeuuuuuuwwww, oostblokachtig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet gek!. Gewoon knipogen en langzaam met het puntje van mijn tong over mijn lippen. Niks geks.
Dat vind ik altijd zoietsquote:
Ik heb er gewoonweg niet veel tijd voor gehad met Moulin Rouge en Bruce en Friso en 3 banen en zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee! Ik zei al tegen G.E, waar moet ik nu mijn inspiratie vandaan halen
ow, dat vond je niet leuk... sorry.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets
Ik heb ooit eens telefoonnummers uitgewisseld om te kunnen sms'en en bellen... komt er ineens een stijve piemel binnen als eerste reactie
Ik heb al sorry gezegd daarvoor en gevraagd of je het er nooit meer over wilde hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets
Ik heb ooit eens telefoonnummers uitgewisseld om te kunnen sms'en en bellen... komt er ineens een stijve piemel binnen als eerste reactie
In welk boek zit nu een jongen met een Franse vriend?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee! Ik zei al tegen G.E, waar moet ik nu mijn inspiratie vandaan halen
Wacht, ik ga er NU iets in zetten!quote:
Dat was een grapje, lieverdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In welk boek zit nu een jongen met een Franse vriend?
Je had je op zijn minst kunnen scherenquote:
Nope, helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt toch geen duimring hè
ik was getrimd, dan was het toch erik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had je op zijn minst kunnen scheren
Mijn moeder zei tegen me toen ik net uit de kast was "Erik, moet je nou ook niet zo'n oorbel gaan dragen?"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope, helaas.
Moet ik er een aanschaffen als subtiele aanwijzing?
Zorg maar voor een e-book versie, zelfs JKR durft dat nu aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was een grapje, lieverd
Oh nee, kut.
Dat moet je zelf maar lezen, lieverd
Ah, je bent niet de enige. Ik ook. Alleen die van Creno beweegt, dat scheelt nog net.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef Steve het volgende:
Ik haal Ang3l en creno nu steeds door elkaar door de op elkaar lijkende usericon's (vind ik, kan me heel goed voorstellen dat je het daar niet mee eens bent omdat er ook grote verschillen aan te wijzen zijn, maar in mijn hoofd lijken ze op elkaar).
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder zei tegen me toen ik net uit de kast was "Erik, moet je nou ook niet zo'n oorbel gaan dragen?"
Vrij serieus ook nog.
quote:
Het is maar goed dat die disclaimer er staat Stevepeefje!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef Steve het volgende:
Ik haal Ang3l en creno nu steeds door elkaar door de op elkaar lijkende usericon's (vind ik, kan me heel goed voorstellen dat je het daar niet mee eens bent omdat er ook grote verschillen aan te wijzen zijn, maar in mijn hoofd lijken ze op elkaar).
wobbelwobbelwobbelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die disclaimer er staat Stevepeefje!
Die van hem beweegt en die van mij staat stil
Liever dat dan dat ze denken dat je je ieder weekend laat uitwonen door 17 gespierde negers in een darkroomquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder zei tegen me toen ik net uit de kast was "Erik, moet je nou ook niet zo'n oorbel gaan dragen?"
Vrij serieus ook nog.
Oh maar daar liet ik ze bij mijn coming out foto's van zien. Voelen ze zich toch betrokken, snap je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze denken dat je je ieder weekend laat uitwonen door 17 gespierde negers in een darkroom
Ik moest Fabians ex nog een naam geven en ik overwoog Erik, maar Rudy's ex heet ook Erik en aangezien Fabian op hem is gebaseerd leek me dat niet zo'n goed ideequote:
"Wat een aardige jongens, die houden wel van een goeie polonaise"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar daar liet ik ze bij mijn coming out foto's van zien. Voelen ze zich toch betrokken, snap je?
Uuuhm... nee volgens mij niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Kun je eigenlijk zien of iemand je Facebook profiel heeft bekeken?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Kun je eigenlijk zien of iemand je Facebook profiel heeft bekeken?
O come on, no-one runs away with a hulking black guy!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze denken dat je je ieder weekend laat uitwonen door 17 gespierde negers in een darkroom
Persoonlijk hou ik niet van ringen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope, helaas.
Moet ik er een aanschaffen als subtiele aanwijzing?
Ik heb er 2 om, al heel lang. Gewoon strakke zilveren. En als ik ze niet om heb voelt dat heel kaal. Al valt dat de laatste tijd wel mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet van ringen.
Hebben jullie ene zegelring en familiewapen? Wat... uh... ridderlijkquote:Ik breek ook met een familietraditie door geen zegelring met familiewapen te dragen.Maar ach, ik ben toch al het zwarte/roze schaap.
Heel je familie draagt zo'n ring dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet van ringen.
Ik breek ook met een familietraditie door geen zegelring met familiewapen te dragen.Maar ach, ik ben toch al het zwarte/roze schaap.
Koop een titel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ik maar van adel. Het zou me best staan, zo'n harnas.
je hebt al een blauwe nick.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Met welk geld?quote:
Kun je die kopen? Hmmz. Dat devalueert wel een beetje de "echte titels" danquote:
Ik vind het zelf vooral corpsballerig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 2 om, al heel lang. Gewoon strakke zilveren. En als ik ze niet om heb voelt dat heel kaal. Al valt dat de laatste tijd wel mee.
Zijn 2 ringen van m'n ex trouwens
[..]
Hebben jullie ene zegelring en familiewapen? Wat... uh... ridderlijk
Ik ben niet hautain!quote:Nu snap ik ook je hautaine gedrag... het is gewoon terecht
Oh, okquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:17 schreef Peter het volgende:
[..]
zijn alleen zoentjes
Bovendien is Onzin google-ads-loos voor zover ik weet
http://www.regaltitles.com/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |