Is er weer een account geband?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Chipp het volgende:
[..]
Nee. Verkering is voor hetero's! Homo's mogen dat niet! Dat is uitgesloten!
Ben al voorzienquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter, heb je zin in geslachtsgemeenschap met mij?
Het is geen Cahirquote:
Ah, en wie vond hij dan achterbaks?quote:
subtiel... vooral omdat het geen "nee" is.quote:
O jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 3000!!!! Nog voor Friso, dat was toch het doel
?
Dat kon toch helemaal niet... zei men hier tegen mij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 3000!!!! Nog voor Friso, dat was toch het doel
?
Ruim begrip. Mondelinge overeenkomst. De inhoud staat niet vast.quote:Verkering is een staat in de menselijke relaties wanneer twee personen, via een meestal mondelinge overeenkomst, hebben verklaard dat zij voor een onbepaalde tijd door het leven gaan als partners.
Het liefst doen en ook echt doen is dan weer een verschilletje... wat doen we onszelf toch aan he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat hele geneuzel met relatie, verkering, trouwen etc is toch alleen omdat mensen krampachtig proberen vast te houden aan de illusie van monogamie, terwijl iedereen weet dat mensen - en homo's helemaal - van nature promiscue wezens zijn die het liefst het doen met iedereen met wie ze kans te krijgen.
Kort is wel weg namelijkquote:
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
subtiel... vooral omdat het geen "nee" is.
Ik vind het achterbaks dat de_kardinaal hetgeen mijn kant opschuift. Als het waar was, was het okay with me. Dat is het niet.quote:
Meneer Aart?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar Ang3l, ik weet nu wel eindelijk aan wie ik altijd moet denken als ik jou posts lees![]()
Aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar Ang3l, ik weet nu wel eindelijk aan wie ik altijd moet denken als ik jou posts lees![]()
Ten eerste: Ik doe niet als de God in Frankrijk, want als er iemand lang geen relatie heeft gehad dan ben ik het wel. Je kent me niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Chipp het volgende:
He ehm, Ang3l? Ik begrijp, omdat je geen verkering hebt, je jezelf als god in Frankrijk mag en kan rondbewegen op eigen idee? Want immers: er is nooit uitsluitsel geweest over de serieusiteit van je 'relatie'.
Het verkering, hoe je het ook noemt, maakt iets wat enigszins los is toch wat vaster. Hoe je het ook vraagt/meldt.
- 'we zijn nu wel serieus bezig heen daarna weer verder zoenen'
- 'wil je verkering?'
- 'zullen we eens langs je ouders'
Je hoeft het beestje niet bij de naam te noemen om hetzelfde te bedoelen. Dus stiekem kan je verkering hebben.
[..]
Ruim begrip. Mondelinge overeenkomst. De inhoud staat niet vast.
Succes Ang3l.
quote:
Nee. Aan Karen van Will&Grace. Maar dan met een slechte timing en zonder de humorquote:
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het liefst doen en ook echt doen is dan weer een verschilletje... wat doen we onszelf toch aan he?
Slim opgemerktquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.
Maar wel net zo hatelijk, slecht getimed, maar zonder humor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is lang zo beschonken niet als Karen. En niet getrouwd met een dikke vent (helaaaaas, want dat zou ik kunnen zijn!!!!)
Wil jij met Ang3l trouwen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is lang zo beschonken niet als Karen. En niet getrouwd met een dikke vent (helaaaaas, want dat zou ik kunnen zijn!!!!)
Leer mij de Kardinaal "kennen"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Chipp het volgende:
[..]
Ik vind het achterbaks dat de_kardinaal hetgeen mijn kant opschuift. Als het waar was, was het okay with me. Dat is het niet.
Ik hou van karenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Aan Karen van Will&Grace. Maar dan met een slechte timing en zonder de humor
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wel net zo hatelijk, slecht getimed, maar zonder humor.
Hoezo?quote:
Daar kan je voor naar de dokter, krijg je pilletjes en voor nu een luier.quote:
Dat vind ik dan ook weer zo flauw, dat je het altijd met elkaar eens moet zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.
Dat is incontinentquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kan je voor naar de dokter, krijg je pilletjes en voor nu een luier.
Ach, voor iemand met bindingsangst ligt het begrip verkering natuurlijk wat gevoelig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Peter het volgende:
Voor iemand die vindt dat anderen mogen vinden en dat hij zelf wel oordeelt over de eigen relatie verdedig je jezelf wel telkens flink..
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wel net zo hatelijk, slecht getimed, maar zonder humor.
Ik volg op twitter de Karenbot... om de zoveel tijd een quotequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Karen is stiekem ook mijn favoriet uit de serie. Niet om te slijmen, want dat was al voor deze avond zo
.
Ik noem het liever relatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, voor iemand met bindingsangst ligt het begrip verkering natuurlijk wat gevoelig.
Jupquote:
Vooral als hij eerst roept en roept dat het te snel gaat en na 6 keer afspreken toch al een vriendje heeft he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, voor iemand met bindingsangst ligt het begrip verkering natuurlijk wat gevoelig.
Waren dat die met die Hippie ouders? (Stacy dan)quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vond Ned & Stacy altijd leuk... Will & Grace vond ik niet leuk.
Dan zal het gevoel wel heel sterk zijn geweest en de dates uiterst succesvolquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Vooral als hij eerst roept en roept dat het te snel gaat en na 6 keer afspreken toch al een vriendje heeft he?
Ik trek het enigszins breed, het woord verkering. Hoop dat je dat ziet. Het is gewoon het punt waarop je (mogelijke) toekomstige RELATIE contouren krijgt. Prillere fase, niet samenwonend doch verbonden met elkander. Geef het een naam. What the fuck... Ik zou het erg leuk vinden als het mij misschien wel in zoverre benoemd wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik doe niet als de God in Frankrijk, want als er iemand lang geen relatie heeft gehad dan ben ik het wel. Je kent me niet.
Ten tweede: je weet niets over de serieusheid van mijn relatie. Daar mag je je mening best over geven hoor, vraag me alleen af waarop die dan gebaseerd is
Ten derde: het ging me ook niet om het vragen om zekerheid maar echt bewust om het woord "verkering", wat ik een middelbare school klank vind hebben. Dat dat nou nog steeds niet duidelijk is ligt echt niet meer aan mij, want ik heb dit 3x letterlijk zwart op wit getypt. Dus het ging in dit geval WEL om de nama die je het beestje gaf.
Succes Chipp.
Met je collega's heb je een werkrelatie, met familie een familierelatie.. das nogal makkelijkquote:
Hij riep het al na date 2quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Vooral als hij eerst roept en roept dat het te snel gaat en na 6 keer afspreken toch al een vriendje heeft he?
En dat met een twijfelende hetero....quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal het gevoel wel heel sterk zijn geweest en de dates uiterst succesvol.
Of zijn bestaan gaat nu eenmaal zo snel vooruitquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal het gevoel wel heel sterk zijn geweest en de dates uiterst succesvol.
Dat is Dharma & Greg. Ned & Stacey is met Grace van Will & Grace.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren dat die met die Hippie ouders? (Stacy dan)
Dat is Dharma & Gregquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren dat die met die Hippie ouders? (Stacy dan)
Van wat ik heb meegekregen heeft die eigenlijk maar vrij weinig getwijfeld en wilde nog veel harder gaan dan Ang3l zelfquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dat met een twijfelende hetero....
Ik vergeet die link naar jouw intieme boekjes steedsquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij riep het al na date 2dat vond ik wel HEUL snel
Na date 6 staat in het boek van Angel's relatie-wetten dat het dan wel geoorloofd is
Heb je nou potdomme dat boekje nog steeds niet gelezen?!
Voor een hetermo is het denk ik goed dat-ie het wel uitspreekt... Don't take it too heavy!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij riep het al na date 2dat vond ik wel HEUL snel
Na date 6 staat in het boek van Angel's relatie-wetten dat het dan wel geoorloofd is
Heb je nou potdomme dat boekje nog steeds niet gelezen?!
JEEEJJquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Chipp het volgende:
[..]
Ik trek het enigszins breed, het woord verkering. Hoop dat je dat ziet. Het is gewoon het punt waarop je (mogelijke) toekomstige RELATIE contouren krijgt. Prillere fase, niet samenwonend doch verbonden met elkander. Geef het een naam. What the fuck... Ik zou het erg leuk vinden als het mij misschien wel in zoverre benoemd wordt.
Ik zeg altijd heel grappig: 'verkering heb je wanneer je je facebookstatus gaat omzetten in 'relatie'.
Het komt wel goed. Maar let wel: het begrip verkering kan voor iedereen een andere belading hebben.. het kan soms goed zijn om die dingen wel goed uit te spreken, want dan weet jij en je 'verkering' waar je aan toe bent. Tenzij het zo goed voelt dat je het idee hebt dat dat niet hoeft. Persoonlijk ben ik wel het type die een kleine houvast wel waardeert (
)
Nee, alleen rellendequote:
Hetero Zonder Naam?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Met je collega's heb je een werkrelatie, met familie een familierelatie.. das nogal makkelijk
Wat voor relatie heb je met de HZN?
harder?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van wat ik heb meegekregen heeft die eigenlijk maar vrij weinig getwijfeld en wilde nog veel harder gaan dan Ang3l zelf.
Wel schattigquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero Zonder Naam?
Een relatie-relatie, als in vriendje & vriendje.
Als in "Ik date geen andere mensen". Je weet wel, zoals "verkering"o op de basisschool, maar dan met de seks
Ik schrok er gewoon van zo snel... en ik was bang dat hij zo verrekte snel gaat omdat het allemala nieuw en spannend is, want de eerste keer met een jongen. Die angst heeft ie een beetje weggehaald, vandaar dat ik nu zeg "Nah vooruit" (oke, dat klinkt wel heel koeltjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Chipp het volgende:
[..]
Voor een hetermo is het denk ik goed dat-ie het wel uitspreekt... Don't take it too heavy!
Ga het nou niet makkelijk makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Steve het volgende:
Ang3l heeft gewoon verkering, maar noemt het anders. Daar draait de hele discussie eigenlijk gewoon om..
Kies mij! Kies mij! Kies mij! Toe dan! Kies mij!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil er trouwens IEMAND verkering met mij? Ik ben vrij wanhopig aan het worden namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |