quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dus 1 op de 50 tracks is maar een echte hit. Faalsite.
Da's jammer van je punten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
Per ongeluk weggeklikt. Ik had 35 punten.
Nee hoor, iemand heeft een site geïntroduceerd die zogenaam "Hits" speelt die je moet raden. Maar eigenlijk is het gewoon kutmuziek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef yosander het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Daarom ga ik dus nooit online op msn.
No Doubt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Kut, per ongeluk weggeklikt. Naja jammer dan.
Hoe heette dat bandje van Gwen Stefani ook alweer?
Dingen doen wat een ander van je vraagt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
vraagt dat ding mij te registreren, doe ik dat krijg ik geen activatie mail
Ja en hoorde dat Suzanne jullie owntquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand heeft een site geïntroduceerd die zogenaam "Hits" speelt die je moet raden. Maar eigenlijk is het gewoon kutmuziek.
suzanne is een bazin jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en hoorde dat Suzanne jullie ownt?
Ik doe niet meer mee. Slaat nergens op. "Hits"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en hoorde dat Suzanne jullie ownt?
Ja i know, maar toch.. LAS KETCHUP WTFquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel een hit. 50 tracks na de vorige.
Site is vast 10 jaar lang niet geüpdatet. Af en toe wat nieuwe tracks zoals Who's That Chick erin en ze denken dat het wel weer mee kan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja i know, maar toch.. LAS KETCHUP WTF
Preciesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Site is vast 10 jaar lang niet geüpdatet. Af en toe wat nieuwe tracks zoals Who's That Chick erin en ze denken dat het wel weer mee kan.
Ik ben hem al genoktquote:
Beaunquote:
Ben je er nu van overtuigd dat die site faalt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef TJV het volgende:
WTF, alleen maar neprock in rock. Waar zijn Bruce Springsteen, Roy Orbison etc?
IK keek.quote:
Jaja Flitskikker nou weten we het wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben je er nu van overtuigd dat die site faalt?
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben je er nu van overtuigd dat die site faalt?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaja Flitskikker nou weten we het wel.
Hij was weer geweldig zoals altijd.quote:
Correct.!quote:
Moet je doen kan je mij toevoegen enzo ?quote:
Jij bent de kapsalon waardig, mijn vrindquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij was weer geweldig zoals altijd.
Ik had bijna een 2de besteld maar toch maar niet gedaan.
Bij dat spel. Zo heet ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet je doen kan je mij toevoegen enzo ?
Maar hebben ze nabij FF geen kapsalon?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij bent de kapsalon waardig, mijn vrind
Misschien wel, want het vindt plaats in Almere zelf. Dus dan zullen er misschien nog wel kebabzaken open zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar hebben ze nabij FF geen kapsalon?
Ben de tel kwijt eigenlijkquote:
Hier in mijn dorp hebben ze geen kebabzaken geloof ik. Dus ik kan het hier niet proeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien wel, want het vindt plaats in Almere zelf. Dus dan zullen er misschien nog wel kebabzaken open zijn
Oke.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben de tel kwijt eigenlijknee dit was geen Kapsalon ontgroening voor mij.
Niet benoemingswaardig dus.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zat ergens tussen rang 10 en 20 toen ik voor het laatst keek.
Ik werd een beetje panisch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Ik klikte na de eerste vraag al weg omdat ik mijn eigen muziek wilde luisteren.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Flitsquote:
KOM DAN JONGUH!quote:
Bij de meet okay?quote:
quote:
quote:Kapsalon kipdöner ¤ 6,00
Kapsalon shoarma ¤ 6,50
Kapsalon kipfilet ¤ 6,50
Weet je hoe lekker goede donuts zijn.quote:
Deze 'donuts' zijn niet lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker goede donuts zijn.
Beetje zoutzuur kan geen kwaad.quote:
Nou, morgen bestellen of langsgaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Flitskikker het volgende:
Kijk nou eens, ze hebben het wel hier
http://www.shoarma.nl/plaats/nieuwkoop/restaurant/oliva_9794.html
[..]
Ik ook. Had ik maar zo'n reep..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu wel trek in een melkchocoladereep met hazelnoten.
Welke? En is het niet overpriced?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, morgen bestellen of langsgaan!
Jordyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
Junkie en Jordy willen niet meer met ons slowchatten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
Een spel op het internet waarbij je liedjes en artiesten moet raden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al anderhalve SC geen idee waar het over gaat, dus welk spel?
Klinkt als een dom spelletjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een spel op het internet waarbij je liedjes en artiesten moet raden.
Ja. Maar wel gratis bezorgkosten (bij ons vanaf 6 euro). Dus met bezorging valt wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke? En is het niet overpriced?
Bij jou was het toch maar 5 euro?
Ja ditquote:
Oh, gelukkig heb ik helemaal niks met muziek, dus van zoiets zal ik geen last hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een erg verslavend spel. Echt serieus. Elke keer denk je 'nog één keer'.
Bij 1 pizzeria is het ¤7,50 krijg je wel uber veel + een gratis consumptie bij de andere is het gewoon ¤5,00.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar wel gratis bezorgkosten (bij ons vanaf 6 euro). Dus met bezorging valt wel mee.
Heb ze duurder gezien.
Door jou heb ik zin in chocola.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, gelukkig heb ik helemaal niks met muziek, dus van zoiets zal ik geen last hebben.
Morgen hele dag vrij niets te doen dit dat. Moet lukken.quote:
Ik ook, pas 's avonds werken, dus gaan we samen topic 400 knallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen hele dag vrij niets te doen dit dat. Moet lukken.
Date al gehad, met Gitaarmat toevalligquote:
Eindelijk kap je er mee Beaun.quote:
Vandaag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen hele dag vrij niets te doen dit dat. Moet lukken.
Kijk eens boven haar UIquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Date al gehad, met Gitaarmat toevallig?
Vandaag, ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag.
Toto was enorm fucking baas!…
Ja, daarom vroeg ik hetquote:
Retorische vraagquote:
Soort vanquote:
Ik zit tot fucking 0.50 in die kuttreinen, ik wil naar bed want slaaptekort en mn wekker gaat weer om 6.45quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Vandaag, ook goed.
Nice! Nu op weg naar huis?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
I SEE YOU DRIVIN ROUND TOWN WITH THE GIRL I LIKE AND IM LIKE
MOTHERFUCKER
I
HOPE
YOU
BURN
IN
HELL
hoi
Ja, omdat faalspel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
oke ik ben gestopt met dat spel nou blij
De dramaqueen wilt ook aandacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
Jordy, wil je ook een relatie met mij, dan worden we ook een stelletje jwz
oee ik zou het doen hoor Jordyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
nee ik ga al met ezell gr grquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
Niemand wil een stelletje met mij op FOK! zijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
awhh jochie tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
Jaaaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Jordy gaat mij naar het altaar begeleiden als ik met Sander ga trouwen.
kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
ha ha haaaaaaha hahaaaaa jordy gaat trouwen met een miesjen waarvan hij niet eens weet hoe ze eruit ziet hihahahohooooooo ha ha ha
Tijd nodig ja, gaat toch ook niet zo lang duren voordat je een stijfje hebt en we eindelijk iets kunnen doen hè?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa.
Ben nog steeds bezig trouwens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tijd nodig ja, gaat toch ook niet zo lang duren voordat je een stijfje hebt en we eindelijk iets kunnen doen hè?
Wil je met mij trouwen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ook niemand wil een stelletje met mij zijn hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
ha ha haaaaaaha hahaaaaa jordy gaat trouwen met een miesjen waarvan hij niet eens weet hoe ze eruit ziet hihahahohooooooo ha ha ha
Ik kom dan zeker kijken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
Ik voorspel dat we straks een nieuw stelletje hebben: emzor1994 en Pino112.
Nee, dan gaat 'ie zo van: *floep*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tijd nodig ja, gaat toch ook niet zo lang duren voordat je een stijfje hebt en we eindelijk iets kunnen doen hè?
Je hebt mij automatisch aan pino gekoppeld? Etsu de love dokter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Flitskikker, volgens mij blijven wij over...![]()
Maak je geen zorgen, er zijn ook nog mensen die normaal hier wel waren maar nu nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Flitskikker, volgens mij blijven wij over...![]()
Nouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
Dit lijkt net de basisschool. 'Zij hebben verkering. Wil jij dan met mij?![]()
'
Basisschoolquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
'
Met briefjus geven enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
'
Wie dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er zijn ook nog mensen die normaal hier wel waren maar nu niet
Oeh.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
D
Oke mooi, ik hou niet van wachten.
Mijn fictieve ja op jouw fictieve huwelijksaanzoek leidt tot een fictief bruiloft in een fictieve tuin..quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ff snel ragguh in de plee yea lekker geyl
Goeie vraagquote:
Jah keihard tog hmmlekkorrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ff snel ragguh in de plee yea lekker geyl
hee wat is dezequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn fictieve ja op jouw fictieve huwelijksaanzoek leidt tot een fictief bruiloft in een fictieve tuin..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hee wat is dezelaat maar zitten b*tch
WIL JE NU MET MIJ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hee wat is dezelaat maar zitten b*tch
Joah doen we hmhmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |