Ik vind het prima dat je mijn quotes aanpast, maar ik verzoek je om niet met kanker te schelden.quote:
Dat niet snappen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat een paupersynoniem
Onduidelijke synoniemen gebruiken
Eerst een 1 en nu een 10quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Emma, ik ben van mening veranderd. Je krijgt nu op schaal van draak een 10.
van wie? Emma? wees blijquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb nog geen foto's gezien nu hoor ik er niet bij
Nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb nog geen foto's gezien nu hoor ik er niet bij
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Eerst een 1 en nu een 10, heb je je bril opgezet ofzo?
impliceren dat kkr in die quote stond voor kankerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je mijn quotes aanpast, maar ik verzoek je om niet met kanker te schelden.
Bij voorbaat dank,
Farrokh Bulsara
Gast.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat een paupersynoniem
Onduidelijke synoniemen gebruiken
Als je alles snapt op het ICT-gebied...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Impliceren dat ik alles maar gewoon kan snappen
Beunhaas
lolwutquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
impliceren dat kkr in die quote stond voor kanker
happen
geen papegaai meer
Dan zeg ik gewoon "wat een lelijk wijf".quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Een van de beste synoniemen ooit.
Zie je zo'n lelijk wijf rondparaderen op de straat, tik je een van je maten aan en schreeuw je keihard: WANNE DRAAK
Beter gaat het leven niet worden.
Alle wijven zijn lelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon "wat een lelijk wijf".
Dat is saai en standaard. Draak is het betere werk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon "wat een lelijk wijf".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |