quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en etsu, op de schaal van draak, wat is de score van emma
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en etsu, op de schaal van draak, wat is de score van emma
lolwutquote:
Jordy is een fapkoning, dat is wat ik weet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een fappers zijn jullie allemaal?
haha jij jaloers want jij kan dat nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, hoor. Ik fap nooit ofte nimmer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
lolwutquote:
Geen Google-resultaten op "schaal van draak". Is dat niet goed dan ofzo? Dan welgemeende excuses.quote:
Iedereen fapt. Behalve ik natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik fap nooit ofte nimmer.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha jij jaloers want jij kan dat niet![]()
![]()
lolwutquote:
Draak is een synoniem voor een afschuwelijk lelijk wijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen Google-resultaten op "schaal van draak". Is dat niet goed dan ofzo? Dan welgemeende excuses.
Oké.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen Google-resultaten op "schaal van draak". Is dat niet goed dan ofzo? Dan welgemeende excuses.
Dat kan ik me voorstellen. Einstein zou jaloers op je zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Draak is een synoniem voor een afschuwelijk lelijk wijf.
Schaal van draak heb ik zelf bedacht. Ben er best trots op.
Gefeliquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Einstein zou jaloers op je zijn.
Dankje.quote:
Wat een paupersynoniemquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |