En dan vind je MIJ makkelijk scoren?quote:
Dat zeg ik ook niet, dat zij de enige is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joh, elke keer als ik weer eens in de SC kijk heeft de één dit, de ander dat, die weer zus, en zij weer zo. Dat is echt alleen fr niet.
Nee, ik probeerde het een beetje te beamenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, dat zij de enige is.![]()
En ik vind niet eens dat f_r zo zielig doet, ze is vaak zat ook gewoon positief hoor.
@Elies, augurken zijn ook gewoon smerig.
Ik vind augurken lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.![]()
En ik vind niet eens dat f_r zo zielig doet, ze is vaak zat ook gewoon positief hoor.
@Elies, augurken zijn ook gewoon smerig.
Ik check bij heel veel salades of er augurk inzit. Als dat zo is eet ik het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind augurken lekker
Als ik bij mn ouders komt verstopt mn stiefvader de augurken "omdat ik wel zwanger lijk"
Oh zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde het een beetje te beamen
Een oprecht bedoelde post: ga eens met iemand praten over jouw gedrevenheid om altijd ergens boven te moeten staan, altijd ergens op neer te moeten kijken, je altijd ergens tegen af te moeten zetten. Het is nooit jouw schuld, anderen zijn of doen áltijd wel iets achterlijks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
( sorry ik had visite, nieuwe kersenlevering )
Ik zei hier ook dat ze issues heeft waar ze hulp mee moest gaan zoeken, en dat heb ik echt al heel vaak tegen haar gezegd. Ook dat ze altijd het glas halfleeg ziet etc etc etc.
En nee ik had het daar niet openlijk moeten neerzetten, maar ik wist ook dat het hier geen zin had om haar zo met haar neus op de feiten te drukken, omdat ze er toch niks mee doet.
Want ik denk echt dat de hele situatie vreselijk ongezond is daar, voor haarzelf, en ik hoop ook oprecht dat ze es voor zichzelf op gaat komen en niet in de slachtofferrol blijft hangen.
Ze koopt er werkelijk geen drol voor om alleen maar door iedereen zielig gevonden te worden.
Ik ben niet degene die het hier neerzet en dr met dr neus er in duwt.
Sorry f_r, het was zeker niet mijn bedoeling om je direct te kwetsen want dan had ik het wel gewoon hier neergezet!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind augurken lekker
Als ik bij mn ouders komt verstopt mn stiefvader de augurken "omdat ik wel zwanger lijk"
Je had het gewoon niet eens moeten zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Anyway Hara, ik zeg dat ik het daar niet neer had moeten zetten en ik bied mn excuses aan aan f_r.
Ik denk niet dat jaloezie het goede woord is ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef Bamba het volgende:
Ik geloof ook niet dat F_R zielig gevonden wilt worden. Wel denk ik dat ze hier in de SC een soort uitlaatklep gevonden heeft. Het is geen kattenpis wat ze de afgelopen 9 maanden heeft meegemaakt en het einde van d'r zwangerschap is ook nog eens niet prettig verlopen. Ik weet uit ervaring hoe jaloers je kunt zijn als je ziet dat bij een ander de kraamperiode wel prettig verloopt en dat frustreert enorm. En als je zoiets in het echte leven zegt, zegt men idd al snel: "het is toch goed afgelopen en ze is toch gezond". En dan voel je je echt zwaar klote en onbegrepen...En als je dan ook nog ergens anders in een sc belachelijk gemaakt wordt...Onder het mom van: ik heb het heus wel goed met d'r voor...
Alsjeblieft Yns, géén (GEEN) foto'squote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
![]()
augurken met tomaatjes en kaas op een broodje in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaargh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
augurken met tomaatjes en kaas op een broodje in de oven
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
En dan vind je MIJ makkelijk scoren?Lees dan eens goed alsjeblieft
Ik sluit mij hier bij aan:quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Jeetje APK, lees nog eens wat er staat, klik eens op de linkjes, combineer A en B en kom dan nog eens terug met je mening.
Met als toevoeging dat het dom is van oh-oh om in een openbaar subforum haar mening te geven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou denk ik dat iedereen weleens met z'n ogen rolt bij een post van F_R, want ze kan soms gewoon nogal naief zijn, of onnavolgbaar. Maar om dat dan elders af te gaan zitten kraken is ook wel erg jammer.
Maar goed, die totale verbazing en afschuw hier is ook wel erg over the top. F_R post onnavolgbaar, dat weet iedereen, en oh-oh kan soms een bitch zijn. En er wordt geroddedl op FOK! Of het nou ergens is waar je het nog terug kan lezen, of achter de schermen, op een meet, per PM, DM, MSN, etc.
Maar nogmaals; het neemt niet weg dat er laag is iemand in een andere SC zó te kakken te zetten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
Even in een spoiler want anders praat ik er zo ordinair overheenEen plaatje zegt meer dan 1000 woorden. De spoiler had dus gewoon achterwege kunnen blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. De spoiler had dus gewoon achterwege kunnen blijvenGeen augurken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nog liever de carnibest van Oscar.![]()
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Anyway Hara, ik zeg dat ik het daar niet neer had moeten zetten en ik bied mn excuses aan aan f_r.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. De spoiler had dus gewoon achterwege kunnen blijvenLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en APK, ik ben iig blij dat jij hier laat weten wat je van me vindt en niet ergens waar ik het niet lees, weet ik dat ook weer
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Sorry, ik bedoel er ook niet mee dat F_R jaloers is, dat was ik zelf wel. En jaloezie betekent natuurlijk niet automatisch dat je het iemand niet gunt..Maar we bedoelen idd hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jaloezie het goede woord is ook.
Ze gunt het haar zus wel maar wel met zo'n gevoel van waarom kon het bij mij nou niet zo makkelijk gaan.
Ofzoiets.
Ik hoop dat je het oprecht meent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk vind ik augurken best lekker. Vooral op een hamburgerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Geen augurken.![]()
Ik eet nog liever de carnibest van Oscar.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
Even in een spoiler want anders praat ik er zo ordinair overheenDat zijn ook echt plaatjes die niet gezien mogen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img]Maar dan ook echt plaatjes![/img]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik denk altijd dat het over dm's gaat wanneer ze het tegen jou hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Als iemand DM zegt denk ik steeds dat het over mij gaat.
Ik zeg niet wat ik van jou vind, ik zeg wat ik van de situatie vindquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Oh en APK, ik ben iig blij dat jij hier laat weten wat je van me vindt en niet ergens waar ik het niet lees, weet ik dat ook weer
Dat begreep ik ook uit je post ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel er ook niet mee dat F_R jaloers is, dat was ik zelf wel. En jaloezie betekent natuurlijk niet automatisch dat je het iemand niet gunt..Maar we bedoelen idd hetzelfde
Da's onze geheimtaal en nu moet je het weer verklappenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk altijd dat het over dm's gaat wanneer ze het tegen jou hebben
Als ik bij de mac eet bestel ik altijd een big mac zónder augurk en saus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik augurken best lekker. Vooral op een hamburger
quote:
Gelukkig hebben we jou nog voor de temperende werkingquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Dat zijn ook echt plaatjes die niet gezien mogen worden
[ [url=Maar dan ook echt plaatjes! O+]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het over dm's gaat wanneer ze het tegen jou hebben
Heel logisch en vooral heel menselijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook uit je post ja.
Ik heb dat ook. Ik kan m'n rijbewijs niet halen. Ik vind het echt leuk voor een vriendin of nichtje als zij slaagt. Maar toch steekt het een beetje af en toe. Terwijl ik écht heel blij voor ze ben dan.
Ja ja, je vindt het makkelijk scoren om het hier neer te gooienquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat ik van jou vind, ik zeg wat ik van de situatie vind
Ow, en voor de schermen kusjekroel doen tegen dezelfde user is dan ook oké. Dan snap ik het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit mij hier bij aan:
[..]
Met als toevoeging dat het dom is van oh-oh om in een openbaar subforum haar mening te geven.
Dat moet ze gewoon lekker via DM of PM doen, net zoals andere mensen dat doen.
Ik ben vergeten mee te doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar nu het weer kalm is, ga es naar dit topic en stem
Stemtopic schrijfwedstrijd 'Maand van het spannende boek'
en wie moet ik als 2 en 3 zetten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar nu het weer kalm is, ga es naar dit topic en stem
Stemtopic schrijfwedstrijd 'Maand van het spannende boek'
quote:
Als jij mij op 1 weet te zetten zonder dat je de usernamen bij de verhalen hebt dan werp ik me aan je voetenquote:
Tombo!quote:
Dat mag ik toch vinden zonder jou meteen te ontervenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Ja ja, je vindt het makkelijk scoren om het hier neer te gooienEn aangezien ik degene ben die het hier neerzet vind je mij dus makkelijk scoren neem ik aan?
![]()
Maar prima, weet ik dat
Ja nou hoor, anders voelt Oognip zich zo genegeerd en dan hebben we alweer een nieuwe rel. Ik probeer de vrede te bewarenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig hebben we jou nog voor de temperende werking
Ze zijn wel uberkjoet
alleen maar aan voeten werpen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als jij mij op 1 weet te zetten zonder dat je de usernamen bij de verhalen hebt dan werp ik me aan je voeten
Ouwe koeien en slotenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja nou hoor, anders voelt Oognip zich zo genegeerd en dan hebben we alweer een nieuwe rel. Ik probeer de vrede te bewaren
Geen idee. Als ze komen moet het snel zijn, over 8 weken ga ik op vakantie dus een zwangere moederpoes is al niet handig. Maar volgens mij is het rustig op het moederpoezenfront. Weeskittens genoeg, maar die kan ik niet hebben helaas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
Krijg je nog kittens Cat?
Oh gawd nu stel ik de vraag die ik altijd zo irritant vind als mensen hem aan mij stellen
Dat mag je vinden, maar mag ik alsjeblieft me aangevallen voelen als je mijn post veroordeelt? Ik was niet live aan het meelezen in V&A, ik las dat terug. En ik postte het hier, waar oh-oh bij was, toen ze thuis was, dus niet achterbaks toen ze er niet was... Ik heb er echt wel over nagedacht of ik dit zou doen of niet hoor, het was geen opwelling ofzo...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag ik toch vinden zonder jou meteen te onterven
Ik kreeg gewoon een rotgevoel van die hysterische reacties toen ik terug ging lezen, zoals jij (toen je live aan het meelezen was) een rotgevoel kreeg over die opmerkingen in de V&A SC.
quote:
Dan kun je dus makkelijk hoger inzettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]als zelfs mijn buurvrouw het niet kan vind ik het knap als het jou lukt
Want jouw buurvrouw kan allesquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]als zelfs mijn buurvrouw het niet kan vind ik het knap als het jou lukt
Ah wel lekker voor je eigen team ja als ze die kleintjes niks vindenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze komen moet het snel zijn, over 8 weken ga ik op vakantie dus een zwangere moederpoes is al niet handig. Maar volgens mij is het rustig op het moederpoezenfront. Weeskittens genoeg, maar die kan ik niet hebben helaas.
En stiekem vind ik het niet heel erg, mijn eigen team vindt het huis voor henzelf heerlijk.![]()
Yns, het tocht.quote:
Sawyer is niet engquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip zou dat echt geweldig vinden, die is dol op dat kleine spul.
Ik niet, ik vind kittens eng.
* Ynske ritst tent dichtquote:
Dat mag allemaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Dat mag je vinden, maar mag ik alsjeblieft me aangevallen voelen als je mijn post veroordeelt? Ik was niet live aan het meelezen in V&A, ik las dat terug. En ik postte het hier, waar oh-oh bij was, toen ze thuis was, dus niet achterbaks toen ze er niet was... Ik heb er echt wel over nagedacht of ik dit zou doen of niet hoor, het was geen opwelling ofzo...
Dus makkelijk scoren my ass, als ik makkelijk had willen scoren had ik niks gezegd en gewoon lief en aardig gebleven
Mag ik dan nu ook vinden dat ik jouw post vervelend vind en jou iets minder hoog heb zitten nu? Dank je wel
Massa- of kuddegedrag hoeft niet per definitie fout te zijn he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag allemaal.
Ik kan gewoon erg slecht tegen massa- of kuddegedrag, zelfs als het gedrag natuurlijk lijkt
Nageltjes zijn toch niet engquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik vind de nageltjes gewoon eng.![]()
En ik ben gewoon meer een hondenmens.
Mjah, als er nou eenmaal meerderen hetzelfde over iets denken, dan is het ook wel weer erg makkelijk om dat 'kuddegedrag' te noemen. Soms hebben diverse mensen eens een keer dezelfde mening over iets. Er wordt wel vaker massaal iets afgekeurd hoor, ook in het echte leven, niet alleen op internetquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag allemaal.
Ik kan gewoon erg slecht tegen massa- of kuddegedrag, zelfs als dat gedrag natuurlijk lijkt
Ah, dus ook al zou je dezelfde mening hebben als een grote groep hier dan zou je nog een tegengestelde mening uitdragen omdat je anders kuddegedrag vertoont?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag allemaal.
Ik kan gewoon erg slecht tegen massa- of kuddegedrag, zelfs als dat gedrag natuurlijk lijkt
Oh nee huuu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nageltjes zijn toch niet eng
Gister was er een vrouw op het asiel die vertelde dat ze ook kittens had gekregen, maar die waren nog erg wild. Als ze bij ze in de buurt kwam sprongen ze zo in haarHet spijt me maar dat lijkt me eigenlijk best cool om zo'n wild ding, lief te maken
omdat hij uitverkocht was bij de zaak waar ik net wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oognip wat een schatjes zeg![]()
![]()
![]()
Yns, waarom koop je 'm dan niet gewoon?(ik lees niet altijd alles terug dus ik zal vast iets gemist hebben hierin hoor)
Ik wil er nogmaals in gooien dat ik van een aantal van hier een hele lieve beterschap kaart kreeg. Dank jullie wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik bij jou mijn kater brengen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister was er een vrouw op het asiel die vertelde dat ze ook kittens had gekregen, maar die waren nog erg wild. Als ze bij ze in de buurt kwam sprongen ze zo in haarHet spijt me maar dat lijkt me eigenlijk best cool om zo'n wild ding, lief te maken
Dat doet Sawyer ook, ik kan niet vegen zonder kitten op mn bezemquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sara mag uit logerenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een keer naar een hondencamping.
Met Oscar en Careltje.
Hoeft niet nee, maar het is gewoon niet mijn dingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Massa- of kuddegedrag hoeft niet per definitie fout te zijn he.
Wilde kittens vind ik leuk tot een week of 7quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mag ik bij jou mijn kater brengen dan?Elies heeft gisteren aan de lijven ondervonden dat hij het niet fijn vind om gecorrigeerd te worden..Met als toetje een tetanus spuit
Waaaat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mag ik bij jou mijn kater brengen dan?Elies heeft gisteren aan de lijven ondervonden dat hij het niet fijn vind om gecorrigeerd te worden..Met als toetje een tetanus spuit
Beter in je bezem dan vier pootjes en tandjes in je been tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doet Sawyer ook, ik kan niet vegen zonder kitten op mn bezem
Wmb is dit een andere discussie hoor... Maar goed, als jij erover op wilt houden primaquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeft niet nee, maar het is gewoon niet mijn ding
In mijn optiek sloeg het door naar de andere kant.
Wmb houden we er over op hoor, hoeft niet, maar het is inmiddels mosterd na de maaltijd
Als ik niet veeg hangt ie in mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter in je bezem dan vier pootjes en tandjes in je been toch
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het lijkt me echt echt coolquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip ik zie het al voor me, jij met zo'n kitten
Damnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wilde kittens vind ik leuk tot een week of 7ouder moet ik ze echt niet hebben
Dat lijkt me ook een geweldig mooie uitdaging. Kittens zijn zon flexibel, kun je vaak nog heel veel van maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
DMLquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oognip wat een schatjes zeg![]()
![]()
![]()
Yns, waarom koop je 'm dan niet gewoon?(ik lees niet altijd alles terug dus ik zal vast iets gemist hebben hierin hoor)
Ik wil er nogmaals in gooien dat ik van een aantal van hier een hele lieve beterschap kaart kreeg. Dank jullie wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nog wel melden dat het UWV aan mijn kant staat en mijn baas me gewoon uit moet betalen dus jeuj![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan nog wel melden dat het UWV aan mijn kant staat en mijn baas me gewoon uit moet betalen dus jeuj![]()
Spinnend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik niet veeg hangt ie in mijSpinnend
Jij zegt dat je weloverwogen gepost hebt, dan heb je ongetwijfeld ook geanticipeerd op de gevoelens die dit los zou maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Aan gezien ik begon met de mening uitdragen, kun je mij van alles behalve kuddegedrag beschuldigen lijkt me? Nogmaals, lees volgende keer even beter terug voordat je reageert
Op een ouwe koe moet je het lerenquote:
Ja dat moest ik je nog steeds pm-en sorry. Hij is niet zo snugger maar dat wist je toch al?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
DML
Deed ie dat niet dan?Hij krijgt ht geld notabene van het UWV
Getver!quote:
bied je je aan dr aan?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
Krijg je nog kittens Cat?
Oh gawd nu stel ik de vraag die ik altijd zo irritant vind als mensen hem aan mij stellen
Maar ik wilde je net QFTenquote:
Dat klinkt inderdaad niet best.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Bamba het volgende:
Het is echt hopeloos met 'm. Hij gebruikte mij altijd wel als afreageermiddel, maar als hij naar buiten kan gaat het nog wel. Maar nu zit hij natuurlijk al 8 weken binnen ivm de renovatie. De moeder en vader kunnen alles met 'm doen, hij zal nooit aanvallen..Oke, af en toe even een mepje uitdelen tegen een enkel..Ik was gisteren 10 minuten binnen en hij ging in de stoel naast me zitten en me continu aanvallen. Toen Elies 'm daarna wilde corrigeren viel hij dr echt onwijs aan, omdat zij natuurlijk ook niet losliet. Ze zit helemaal onder de schrammen![]()
Waarschijnlijk gaan we naar de gedragstherapeut van Elies d'r dierenarts, want dit is echt niet leuk natuurlijk..
Zegquote:
Maar leuk dat je er was!quote:
Nee dat wist ik al en wist van de troubles maar had nooit verwacht dat hij gekregen geld zou houden...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat moest ik je nog steeds pm-en sorry. Hij is niet zo snugger maar dat wist je toch al?![]()
Ik ben er echt heel blij mee. Meer rust in mijn hoofd en hier in huis want geen loon krijgen is niet leuk voor je relatie![]()
Yns wat suf![]()
Maaruh wat ga je met die tent doen? Wat voor plannen hebbie en waarheen?
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt dat je weloverwogen gepost hebt, dan heb je ongetwijfeld ook geanticipeerd op de gevoelens die dit los zou maken.
Owja, en nu kusknufkroel zekerquote:
Oei, dat is niet zo bestquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Bamba het volgende:
Het is echt hopeloos met 'm. Hij gebruikte mij altijd wel als afreageermiddel, maar als hij naar buiten kan gaat het nog wel. Maar nu zit hij natuurlijk al 8 weken binnen ivm de renovatie. De moeder en vader kunnen alles met 'm doen, hij zal nooit aanvallen..Oke, af en toe even een mepje uitdelen tegen een enkel..Ik was gisteren 10 minuten binnen en hij ging in de stoel naast me zitten en me continu aanvallen. Toen Elies 'm daarna wilde corrigeren viel hij dr echt onwijs aan, omdat zij natuurlijk ook niet losliet. Ze zit helemaal onder de schrammen![]()
Waarschijnlijk gaan we naar de gedragstherapeut van Elies d'r dierenarts, want dit is echt niet leuk natuurlijk..
Haal hem terug!quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
plannen, niet echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat moest ik je nog steeds pm-en sorry. Hij is niet zo snugger maar dat wist je toch al?![]()
Ik ben er echt heel blij mee. Meer rust in mijn hoofd en hier in huis want geen loon krijgen is niet leuk voor je relatie![]()
Yns wat suf![]()
Maaruh wat ga je met die tent doen? Wat voor plannen hebbie en waarheen?
hmm, neh, hoeft nietquote:
Want? Dan kan ik beestje vasthouden daar en de krassen oplopen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Oognip het volgende:
M_M misschien kun je samen met Bamba naar de gedragstherapeut
Of in onze tuin kamperenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Ynske het volgende:
plannen, niet echt
afgelopen weekend en t weekend ervoor ff bij mn ouders op de camping geweest in alkmaar.
oude tent begint dood te gaan. daarom wil ik een nieuwe
en ik weet dat als ik een vlucht oid moet boeken, dat ik dit jaar weer niet weg ga, en t eigenlijk heel hard nodig heb
iets met voelsprieten op mn kop die nu heel erg antenne spelen![]()
dacht er aan om eind aug/begin sept een week naar zee, belgische kust ofzo? te gaan.
andere optie is noordduitsland in gaan, en daar ergens mn ouders treffen
quote:
Nee dan kan je Rhana leren dat ik heul niet eng ben en ik heul niet open gekrabd hoef te wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Want? Dan kan ik beestje vasthouden daar en de krassen oplopen?
Idd, het is om hopeloos van te worden. Ik zit vaak niet eens op me gemak, omdat hij dan weer naar me aan het loeren isquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet best.Een goede gedragstherapeut kan vaak wat tips geven waar je zelf helemaal niet aan hebt gedacht. Hopelijk helpt het.
Wel eerst een tetanusprik halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Want? Dan kan ik beestje vasthouden daar en de krassen oplopen?
Ik ga je pmen want het verhaal zit wat ingewikkelder in elkaar. Maar mijn verlof is voorbij ja. Ik heb nu een ziektewet uitkering n.a.v. ziek na bevalling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al en wist van de troubles maar had nooit verwacht dat hij gekregen geld zou houden...
En nu? Want je verlof is al voorbij?
Mag altijdquote:
Goed dat je in ziet dat je met het vliegtuig toch niet gaat. Als je een tent aanschaft wil je daar ook gebruik van maken en pak je dus je rust!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
plannen, niet echt
afgelopen weekend en t weekend ervoor ff bij mn ouders op de camping geweest in alkmaar.
oude tent begint dood te gaan. daarom wil ik een nieuwe
en ik weet dat als ik een vlucht oid moet boeken, dat ik dit jaar weer niet weg ga, en t eigenlijk heel hard nodig heb
iets met voelsprieten op mn kop die nu heel erg antenne spelen![]()
dacht er aan om eind aug/begin sept een week naar zee, belgische kust ofzo? te gaan.
andere optie is noordduitsland in gaan, en daar ergens mn ouders treffen
Oei, dan krijg je het dus ook behoorlijk voor je kiezen. Gelukkig dat er wat je werk betreft een oplossing is. En ik hoor vaak goede resultaten van bezoeken aan de ostheopaat, hopelijk bij Puck ook!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga je pmen want het verhaal zit wat ingewikkelder in elkaar. Maar mijn verlof is voorbij ja. Ik heb nu een ziektewet uitkering n.a.v. ziek na bevalling.
Ik loop bij een bekkenbodem fysio en manueel therapeut en een psycholoog om zowel mijn pijnklachten als mijn psychische staat onder controle te krijgen. Dat laatste is vooral omdat Puck veel huilt en voor hem lopen we nu bij een osteopaat. Hij had zijn elleboog naast zijn hoofd bij zijn geboorte (hence mijn schade) en blijkt daar zelf ook nu veel last van te hebben en is daarom een huilbaby.
Kortom, we zijn hard aan het werk om alles en iedereen weer op de rit te krijgen hier.
Jeetjequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga je pmen want het verhaal zit wat ingewikkelder in elkaar. Maar mijn verlof is voorbij ja. Ik heb nu een ziektewet uitkering n.a.v. ziek na bevalling.
Ik loop bij een bekkenbodem fysio en manueel therapeut en een psycholoog om zowel mijn pijnklachten als mijn psychische staat onder controle te krijgen. Dat laatste is vooral omdat Puck veel huilt en voor hem lopen we nu bij een osteopaat. Hij had zijn elleboog naast zijn hoofd bij zijn geboorte (hence mijn schade) en blijkt daar zelf ook nu veel last van te hebben en is daarom een huilbaby.
Kortom, we zijn hard aan het werk om alles en iedereen weer op de rit te krijgen hier.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dan krijg je het dus ook behoorlijk voor je kiezen. Gelukkig dat er wat je werk betreft een oplossing is. En ik hoor vaak goede resultaten van bezoeken aan de ostheopaat, hopelijk bij Puck ook!
dat ja. moet er gewoon ff uit, en idd t geeft dan ook wat druk om te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed dat je in ziet dat je met het vliegtuig toch niet gaat. Als je een tent aanschaft wil je daar ook gebruik van maken en pak je dus je rust!
Klinkt beiden prima. Al is wat gezelschap vast ook fijn.
dank jequote:Ik zag trouwens weer mooie foto's van je voorbij komen in OUD. Mooi gedaan
Hoop dat t met jou en met die kleine kanjer van je snel beter gaat!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Robin gaat toevallig vanaf deze week ook naar de osteopaatquote:
Is nu wegquote:
Kan ik het nog op zwangerschapsdementie gooien?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Maar Robin is heul niet van DML toch?
Nee, da's de mijnequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Maar Robin is heul niet van DML toch?
Ben je weer zwanger dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan ik het nog op zwangerschapsdementie gooien?
Dat weet ikquote:
Nee, nog van de vorige keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |