quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Ziet er goed uit!
Je moet Bregje Kats bellen Miss. Die naam alleen al, ik vind dr nu al leuk.
Ze heeft ook grote tandenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Ziet er goed uit!
Je moet Bregje Kats bellen Miss. Die naam alleen al, ik vind dr nu al leuk.
Ik vind het in deze ook beter om de waarheid niet te spreken.quote:
Ik had dr al gevonden, ik begon niet zomaar over linkedin. Vind Bregje wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het in deze ook beter om de waarheid niet te spreken.
Liegen doe ik niet
http://www.linkedin.com/pub/bregje-kats/15/462/a42
Oh ze ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het in deze ook beter om de waarheid niet te spreken.
Liegen doe ik niet
http://www.linkedin.com/pub/bregje-kats/15/462/a42
Ja ze ziet er wel uit als een vrolijke meid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had dr al gevonden, ik begon niet zomaar over linkedin. Vind Bregje wel leuk eigenlijk.
Dat google he toch gelijk! Als je ergens een naam ziet staan huppa.quote:
Ik doe dat eigenlijk nooitquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat google he toch gelijk! Als je ergens een naam ziet staan huppa.
Ik google fucking iedereen.
Dat zou ik bewaren voor later.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
Pff, zit me nu al in de zenuwen te denken...
Ik echt zo vaak.quote:
Oh, heb je mij ook begluurd op facebook?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik echt zo vaak.
Als eerste facebook. Daar zie ik mensen het liefste. Dat heeft bregje ook door.![]()
Geen fucking facebook of heel dicht gezet
Nee want weet je echte naam niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, heb je mij ook begluurd op facebook?
Heb jij geen FB?quote:
Ik die van jou ook nietquote:
Oh haha, handig. Die zijn er van mij niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
Iemand met dezelfde voor en achternaam heeft alle hits
Godt wil je vast wel betalen om niets los te latenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet ze van jullie beide. Voor een klein bedrag wil ik best wat loslaten.
Profiel staat toch dicht als het goed is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godt wil je vast wel betalen om niets los te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |