Dat wou ik net zeggen. Ik heb een paar jaar naast zo'n moeder inclusief krijsende baby gewoond, en als de baby begon dan deed die moeder er nog een schepje bovenop. Nog nooit zo'n teringherrie meegemaakt als in die periode.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef twiFight het volgende:
Joh, en loop nu eens door een zwarte buurt van een willekeurige grote stad. Gemiddelde reactie op een krijsende baby is een harder terugkrijsende moeder.
Ik heb ook wel eens zulke mensen midden in een druk winkelcentrum gezien. Dat die mensen zich niet schamen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Ik heb een paar jaar naast zo'n moeder inclusief krijsende baby gewoond, en als de baby begon dan deed die moeder er nog een schepje bovenop. Nog nooit zo'n teringherrie meegemaakt als in die periode.
Neuken totdat de kater klaar is, dan krijgt ie zijn phallus er niet uit en dat doet pijn. Bij allebei.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ervaring mee: een uur lang janken, elke nacht weer. En dan steeds dat gekrijs tussendoor. Wat doen die katten toch?
het gekrijs omdat de larf zn zin niet krijgt is puur opvoeding.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef StateOfMind het volgende:
Als oom van 3 kleine nichtjes (anderhalf jaar, bijna anderhalf jaar en 4 maanden) kan ik beamen dat het idd onzin is wat hij zegt
Dit dus ook voor het mogen nemen van kinderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
Eigenlijk zou men een soort van screening moeten ondergaan voordat je een hond mag aanschaffen, zodat honden ook echt goed terechtkomen bij de juiste mensen.
Een verbod op babies in openbare ruimtes, tenzij die ruimtes specifiek voor babies zijn ingericht, zoals een baby-opvangcentrum oid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:09 schreef bijdehand het volgende:
Vooral mensen in de trein met een jankende baby, of in een restaurantHeb een keer gezien dat iemand haar baby mee wilde nemen in de bioscoop
_!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een verbod op babies in openbare ruimtes, tenzij die ruimtes specifiek voor babies zijn ingericht, zoals een baby-opvangcentrum oid.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Babies mogen wel in openbare ruimtes komen maar wanneer zij beginnen te huilen of verschoont moeten worden dien je gewoon even naar buiten te gaan. We leven in een samenleving, dan kun je ook rekening houden met elkaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een verbod op babies in openbare ruimtes, tenzij die ruimtes specifiek voor babies zijn ingericht, zoals een baby-opvangcentrum oid.
Niks overdreven. De enorme overlast die huilende babies veroorzaken (nu ook wetenschappelijk vastgelegd!) hoeft geen anderen te treffen. Als jij zo graag een baby wil is dat je eigen verantwoordelijkheid en daar moet je geen anderen mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Babies mogen wel in openbare ruimtes komen maar wanneer zij beginnen te huilen of verschoont moeten worden dien je gewoon even naar buiten te gaan. We leven in een samenleving, dan kun je ook rekening houden met elkaar.
Wil je mensen met een stinkende adem uit hun mond ook verbieden om openbare gebouwen te betreden? Want ja ze kiezen er zelf voor om te ademen en anderen hoeven geen last te hebben van zijn stank.. Nee zoals ik al zei leven we in een samenleving en is het geven en nemen. Wat jij propageert is geen maatschappij waar ik in wil leven. Een vrouw die een baby wil verschonen naar buiten sturen, best. Maar babies gaan verbieden gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks overdreven. De enorme overlast die huilende babies veroorzaken (nu ook wetenschappelijk vastgelegd!) hoeft geen anderen te treffen. Als jij zo graag een baby wil is dat je eigen verantwoordelijkheid en daar moet je geen anderen mee lastig vallen.
Net zoals roken in openbare ruimtes niet meer mag, moeten ook (huilende) babies geweerd worden.
De tijd van theedrinken met overlastgevers is voorbij en gelukkig zijn er tegenwoordig al restaurants waar kinderen verboden zijn...een bemoedigende eerste stap.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:19 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wil je mensen met een stinkende adem uit hun mond ook verbieden om openbare gebouwen te betreden? Want ja ze kiezen er zelf voor om te ademen en anderen hoeven geen last te hebben van zijn stank.. Nee zoals ik al zei leven we in een samenleving en is het geven en nemen. Wat jij propageert is geen maatschappij waar ik in wil leven. Een vrouw die een baby wil verschonen naar buiten sturen, best. Maar babies gaan verbieden gaat mij te ver.
In restaurants enzo ben ik het met je eens hoor, daar horen gewoon geen babies thuis. Ik doelde meer op het gemeentehuis en dat soort dingen, ik denk niet dat het verstandig is om daar vrouwen met babies de toegang te ontzeggen. Voor de rest ben ik het wel met je eens, de tijd van theedrinken is voorbij; alle overlastgevers keihard aanpakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijd van theedrinken met overlastgevers is voorbij en gelukkig zijn er tegenwoordig al restaurants waar kinderen verboden zijn...een bemoedigende eerste stap.
Restaurant is niet openbaar terrein hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijd van theedrinken met overlastgevers is voorbij en gelukkig zijn er tegenwoordig al restaurants waar kinderen verboden zijn...een bemoedigende eerste stap.
Dat is idd de eerste stap, de volgende stappen zijn de openbare gelegenheden. Elke grote reis begint met een eerste stap.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Restaurant is niet openbaar terrein he
Zullen we dan ook joden gaan verbieden in restaurants enzo? En Marokkanen. En alleenstaande moeders. En mensen zonder rijbewijs? etc etcquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd de eerste stap, de volgende stappen zijn de openbare gelegenheden. Elke grote reis begint met een eerste stap.
[ afbeelding ]
Want die zitten in je oor te tetteren terwijl jij probeert te genieten van je maaltijd? Ridiculiseer het nou niet, je ontneemt anderen gewoon een heleboel plezier met zo'n baby.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen we dan ook joden gaan verbieden in restaurants enzo? En Marokkanen. En alleenstaande moeders. En mensen zonder rijbewijs? etc etc
Als mensen overlast veroorzaken worden ze geweigerd, ongeacht afkomst, leeftijd en ras.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen we dan ook joden gaan verbieden in restaurants enzo? En Marokkanen. En alleenstaande moeders. En mensen zonder rijbewijs? etc etc
oh, boehoe, hoe vaak zit jij nu in een restaurant (en dan niet de MacDonald's of Burger King) met een blerende baby naast je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:41 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want die zitten in je oor te tetteren terwijl jij probeert te genieten van je maaltijd? Ridiculiseer het nou niet, je ontneemt anderen gewoon een heleboel plezier met zo'n baby.
Die mensen zijn er wel. Maargoed, dat kan gewoon verboden worden. Op een openbare plaats mag het gewoon niet verboden worden zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:42 schreef Chevalric het volgende:
[..]
oh, boehoe, hoe vaak zit jij nu in een restaurant (en dan niet de MacDonald's of Burger King) met een blerende baby naast je?
Hebben we nog niet genoeg regels in de politiestaat die we nederland noemen. Ik vind het typisch dat men altijd alleen maar over respect voor elkaar spreekt als men bedoeld dat de ander respect voor jou moet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen zijn er wel. Maargoed, dat kan gewoon verboden worden. Op een openbare plaats mag het gewoon niet verboden worden zeg.
Duidelijk, je weet dus echt niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
het gekrijs omdat de larf zn zin niet krijgt is puur opvoeding.
huilen om verdriet, pijn of honger is een ander verhaal. Het verschil is dan ook hoorbaar.
[..]
Dit dus ook voor het mogen nemen van kinderen.
voor elk wissewasje moet je tegenwoordig een brevet of diploma hebben maar elke jostie mag een kind produceren.
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Duidelijk, je weet dus echt niet waar je het over hebt
Ik vind jankende kinderen veel erger... Een baby huilt omdat er geen andere manier van communiceren beschikbaar is. Kinderen die kunnen praten en toch continu lopen te janken als ze hun zin niet krijgen, dat zijn de onopgevoede verwende kutkoters waar ik ondertussen wel genoeg van heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |