abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2011 @ 02:16:38 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_98591115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef twiFight het volgende:
Joh, en loop nu eens door een zwarte buurt van een willekeurige grote stad. Gemiddelde reactie op een krijsende baby is een harder terugkrijsende moeder.
Dat wou ik net zeggen. Ik heb een paar jaar naast zo'n moeder inclusief krijsende baby gewoond, en als de baby begon dan deed die moeder er nog een schepje bovenop. Nog nooit zo'n teringherrie meegemaakt als in die periode.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98591504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat wou ik net zeggen. Ik heb een paar jaar naast zo'n moeder inclusief krijsende baby gewoond, en als de baby begon dan deed die moeder er nog een schepje bovenop. Nog nooit zo'n teringherrie meegemaakt als in die periode.
Ik heb ook wel eens zulke mensen midden in een druk winkelcentrum gezien. Dat die mensen zich niet schamen. :')
pi_98591664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar heb ik ook ervaring mee: een uur lang janken, elke nacht weer. En dan steeds dat gekrijs tussendoor. Wat doen die katten toch?

Neuken totdat de kater klaar is, dan krijgt ie zijn phallus er niet uit en dat doet pijn. Bij allebei.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:55:08 #29
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_98593047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef StateOfMind het volgende:

Als oom van 3 kleine nichtjes (anderhalf jaar, bijna anderhalf jaar en 4 maanden) kan ik beamen dat het idd onzin is wat hij zegt :Y
het gekrijs omdat de larf zn zin niet krijgt is puur opvoeding.
huilen om verdriet, pijn of honger is een ander verhaal. Het verschil is dan ook hoorbaar.

quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef StateOfMind het volgende:

Eigenlijk zou men een soort van screening moeten ondergaan voordat je een hond mag aanschaffen, zodat honden ook echt goed terechtkomen bij de juiste mensen.

Dit dus ook voor het mogen nemen van kinderen.
voor elk wissewasje moet je tegenwoordig een brevet of diploma hebben maar elke jostie mag een kind produceren.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_98593175
Vooral mensen in de trein met een jankende baby, of in een restaurant :r Heb een keer gezien dat iemand haar baby mee wilde nemen in de bioscoop :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98593379
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:09 schreef bijdehand het volgende:
Vooral mensen in de trein met een jankende baby, of in een restaurant :r Heb een keer gezien dat iemand haar baby mee wilde nemen in de bioscoop :')_!
Een verbod op babies in openbare ruimtes, tenzij die ruimtes specifiek voor babies zijn ingericht, zoals een baby-opvangcentrum oid.
pi_98593544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een verbod op babies in openbare ruimtes, tenzij die ruimtes specifiek voor babies zijn ingericht, zoals een baby-opvangcentrum oid.
:')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98594110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Babies mogen wel in openbare ruimtes komen maar wanneer zij beginnen te huilen of verschoont moeten worden dien je gewoon even naar buiten te gaan. We leven in een samenleving, dan kun je ook rekening houden met elkaar.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98594175
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Babies mogen wel in openbare ruimtes komen maar wanneer zij beginnen te huilen of verschoont moeten worden dien je gewoon even naar buiten te gaan. We leven in een samenleving, dan kun je ook rekening houden met elkaar.
Niks overdreven. De enorme overlast die huilende babies veroorzaken (nu ook wetenschappelijk vastgelegd!) hoeft geen anderen te treffen. Als jij zo graag een baby wil is dat je eigen verantwoordelijkheid en daar moet je geen anderen mee lastig vallen.

Net zoals roken in openbare ruimtes niet meer mag, moeten ook (huilende) babies geweerd worden.
pi_98594235
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niks overdreven. De enorme overlast die huilende babies veroorzaken (nu ook wetenschappelijk vastgelegd!) hoeft geen anderen te treffen. Als jij zo graag een baby wil is dat je eigen verantwoordelijkheid en daar moet je geen anderen mee lastig vallen.

Net zoals roken in openbare ruimtes niet meer mag, moeten ook (huilende) babies geweerd worden.
Wil je mensen met een stinkende adem uit hun mond ook verbieden om openbare gebouwen te betreden? Want ja ze kiezen er zelf voor om te ademen en anderen hoeven geen last te hebben van zijn stank.. Nee zoals ik al zei leven we in een samenleving en is het geven en nemen. Wat jij propageert is geen maatschappij waar ik in wil leven. Een vrouw die een baby wil verschonen naar buiten sturen, best. Maar babies gaan verbieden gaat mij te ver.
pi_98594355
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:19 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Wil je mensen met een stinkende adem uit hun mond ook verbieden om openbare gebouwen te betreden? Want ja ze kiezen er zelf voor om te ademen en anderen hoeven geen last te hebben van zijn stank.. Nee zoals ik al zei leven we in een samenleving en is het geven en nemen. Wat jij propageert is geen maatschappij waar ik in wil leven. Een vrouw die een baby wil verschonen naar buiten sturen, best. Maar babies gaan verbieden gaat mij te ver.
De tijd van theedrinken met overlastgevers is voorbij en gelukkig zijn er tegenwoordig al restaurants waar kinderen verboden zijn...een bemoedigende eerste stap.
pi_98594407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De tijd van theedrinken met overlastgevers is voorbij en gelukkig zijn er tegenwoordig al restaurants waar kinderen verboden zijn...een bemoedigende eerste stap.
In restaurants enzo ben ik het met je eens hoor, daar horen gewoon geen babies thuis. Ik doelde meer op het gemeentehuis en dat soort dingen, ik denk niet dat het verstandig is om daar vrouwen met babies de toegang te ontzeggen. Voor de rest ben ik het wel met je eens, de tijd van theedrinken is voorbij; alle overlastgevers keihard aanpakken.
pi_98594481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Restaurant is niet openbaar terrein he
pi_98594576
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Restaurant is niet openbaar terrein he
Dat is idd de eerste stap, de volgende stappen zijn de openbare gelegenheden. Elke grote reis begint met een eerste stap.

pi_98594740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:32 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat is idd de eerste stap, de volgende stappen zijn de openbare gelegenheden. Elke grote reis begint met een eerste stap.

[ afbeelding ]
Zullen we dan ook joden gaan verbieden in restaurants enzo? En Marokkanen. En alleenstaande moeders. En mensen zonder rijbewijs? etc etc
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:40:45 #41
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_98594780
Ik denk dat velen van jullie baby-gehuil verwarren met peuter/kleuter-gejank. Een baby heeft nu eenmaal geen ander communicatiemiddel dan huilen. Als ze eenmaal een beetje kunnen praten, is huilen een machtsmiddel en dan komt de opvoeding om de hoek kijken.

Als ik al zou gaan uit eten met mijn dochter van 1 maand erbij, dan zou ik inderdaad even naar buiten gaan met haar als ze heel erg gaat huilen, of in ieder geval zorgen dat haar luier schoon is en ze een volle buik heeft.

Maar goed, de pubers hier spreek ik nog wel als ze zelf aan kinderen beginnen. En voor de verzuurde dertigers zonder kinderen: grow up. Dat je geen kinderen wil, betekent niet dat andere mensen ook geen kinderen mogen :P.

On-topic:
als kersverse vader kan ik beamen dat je eigenlijk niks kunt presteren als je kleintje huilt. Het werkt echt direct op je stress-niveau. Bij kinderen van anderen werkt het op je irritatie-niveau, maar bij je eigen kind wordt het echt stress, want je wilt niet dat je kind lijdt. Lijkt mij op zich logisch dat dat evolutionair zo bepaald is.
pi_98594789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zullen we dan ook joden gaan verbieden in restaurants enzo? En Marokkanen. En alleenstaande moeders. En mensen zonder rijbewijs? etc etc
Want die zitten in je oor te tetteren terwijl jij probeert te genieten van je maaltijd? Ridiculiseer het nou niet, je ontneemt anderen gewoon een heleboel plezier met zo'n baby.
pi_98594836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als mensen overlast veroorzaken worden ze geweigerd, ongeacht afkomst, leeftijd en ras.
Een alleenstaande joodse moeder van Marokkaanse afkomst zonder rijbewijs is dus welkom, zolang ze haar jankende baby maar thuis laat.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:42:53 #44
7957 Chevalric
pi_98594838
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:41 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Want die zitten in je oor te tetteren terwijl jij probeert te genieten van je maaltijd? Ridiculiseer het nou niet, je ontneemt anderen gewoon een heleboel plezier met zo'n baby.
oh, boehoe, hoe vaak zit jij nu in een restaurant (en dan niet de MacDonald's of Burger King) met een blerende baby naast je?
pi_98594891
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:42 schreef Chevalric het volgende:

[..]

oh, boehoe, hoe vaak zit jij nu in een restaurant (en dan niet de MacDonald's of Burger King) met een blerende baby naast je?
Die mensen zijn er wel. Maargoed, dat kan gewoon verboden worden. Op een openbare plaats mag het gewoon niet verboden worden zeg.
pi_98594937
Doet me denken aan die geniale actie van de buschauffeur in DL die vorig jaar een moeder met baby uit de bus heeft gezet, vanwege een stinkluier. Hoop verontwaardigde reacties, maar gelukkig is er een tendens waar te nemen dat steeds meer mensen klaar zijn met dat soort overlast.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)-bus-stinkluier.html
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:48:08 #47
7957 Chevalric
pi_98594958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die mensen zijn er wel. Maargoed, dat kan gewoon verboden worden. Op een openbare plaats mag het gewoon niet verboden worden zeg.
Hebben we nog niet genoeg regels in de politiestaat die we nederland noemen. Ik vind het typisch dat men altijd alleen maar over respect voor elkaar spreekt als men bedoeld dat de ander respect voor jou moet hebben.
Wat is er mis met even naar de desbetreffende ouders toe lopen (mits ze geen enorme tokkies zijn) en vragen of ze misschien even iets aan het huilende kind willen doen omdat het wel erg storend is? Desnoods vraag je de ober/serveerster om het te vragen, als je het zelf te eng vindt om sociaal te doen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 juni 2011 @ 10:05:30 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98595444
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 07:55 schreef marcel-o het volgende:

[..]

het gekrijs omdat de larf zn zin niet krijgt is puur opvoeding.
huilen om verdriet, pijn of honger is een ander verhaal. Het verschil is dan ook hoorbaar.

[..]

Dit dus ook voor het mogen nemen van kinderen.
voor elk wissewasje moet je tegenwoordig een brevet of diploma hebben maar elke jostie mag een kind produceren.
Duidelijk, je weet dus echt niet waar je het over hebt :')

Ik vind jankende kinderen veel erger... Een baby huilt omdat er geen andere manier van communiceren beschikbaar is. Kinderen die kunnen praten en toch continu lopen te janken als ze hun zin niet krijgen, dat zijn de onopgevoede verwende kutkoters waar ik ondertussen wel genoeg van heb.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98595691
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Duidelijk, je weet dus echt niet waar je het over hebt :')

Ik vind jankende kinderen veel erger... Een baby huilt omdat er geen andere manier van communiceren beschikbaar is. Kinderen die kunnen praten en toch continu lopen te janken als ze hun zin niet krijgen, dat zijn de onopgevoede verwende kutkoters waar ik ondertussen wel genoeg van heb.
Dit dus.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:19:15 #50
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_98595838
klopt, van dat gejank zou je bijna, spontane moordneigingen kunnen krijgen. })
maarja dat doe je dan maar niet want dat is sociaal niet geaccepteerd. :N
mee bekant vangde gin haas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')