Hoezo had je dan niet eerder besloten om te stoppen? Na een jaar ofzo, als je merkt dat het niet lukt met hard werken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Jup, en ik heb nog hard gewerkt ook niet dat ik heb geluierd.
Bèta is niets voor mij.
Ik dacht dat ik dan NOG harder moest werken, al werkte ik de tyfus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoezo had je dan niet eerder besloten om te stoppen? Na een jaar ofzo, als je merkt dat het niet lukt met hard werken?
Toevallig ken ik wel iemand die dat heeftquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een MSc Marketing lijkt me echt gaaf om te hebbenWeet niet of jij er wat aan vindt.
Tsja, marketing is juist wat mij leuk lijkt aan dat hele bedrijfsgebeurenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Toevallig ken ik wel iemand die dat heeft
En die persoon kan bijna nergens aan de bak komen, want een MSc in Marketing klinkt velen vreemd in de oren
Naja, twee jaar studie verspillen is ook niet niets hequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom niet een jaartje werken/reizen/whatever maar iig NIET studeren.
En oh ja.. je MOET geen master halen he, ken redelijk wat mensen die met een master na HBO helemaal niks daarmee doen, en gewoon 'HBO-werk' doen. (al voegt het persoonlijk wel wat toe denk ik).
Valt nog mee hoor, 2 jaar verspillingquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Naja, twee jaar studie verspillen is ook niet niets he
Ja als je 19 bent dan is het nog prima te doen, ik ben al 24 ik ga niet meer jaren verkwistenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Valt nog mee hoor, 2 jaar verspilling![]()
.
The Fresh Prince of Bel Air afgelopen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dan NOG harder moest werken, al werkte ik de tyfus.
Dit jaar heb ik als een autist geleefd en het lukt gewoon niet. Het gaat gewoon niet. Ook als ik doorga duurt het nog min. 3 jaar inclusief herkansingen, stageuitstel etc. dus liever een nieuwe master, ik kan altijd nog terug in de techniek
Dit was ruim voor de tentamens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
The Fresh Prince of Bel Air afgelopen...
Hele week tentamens en ik zit op FOK!
Hoe kan je dan tijd hebben om te fokken en 150 afleveringen van Fresh Prince te kijken.
Geloof me, kan altijd ergerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ja als je 19 bent dan is het nog prima te doen, ik ben al 24 ik ga niet meer jaren verkwisten
Is wel te laat nu denk ik...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef poo het volgende:
Je kan ook over de grens kijken, daar hoef je vaak geen schakeljaar te doen omdat ze daar geen onderscheidt maken tussen hbo en uni.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |