abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98571645
Deed 2 jaar lang een bèta-master aan de TU Delft, maar ik heb niets gehaald ;(
Heb wel een bèta-hbo :Y

Ik weet 1 ding: NOOIT ga ik de techniek in :{w

Ik ben in mijn vorige topic niet helemaal eerlijk geweest:

1-jarig master na HBO-Elektrotechniek richting management

Ik heb niet verteld dat ik al studeerde na een hbo :)

Maar ja, 2 jaar dus weg, weet wel dat het niets voor mij is.

Ik dacht Accountancy & Control, dat lijkt mij wel wat. Ben ik als ik fulltime studeer in 2,5 jaar klaar, bij TUDelft kan het wel 3 jaar duren. Plus ik kan altijd terug in de techniek, andersom gaat moeilijker. Ik zie dat de deadline voor Nyenrode t/m 2 september is, maar aangezien ik geen duale studie wil doen, hoef ik mij ook niet druk te maken om een werkgever.

En de opleiding wordt iig makkelijker dan TUDelft Techniek :P

Suggesties mensen voor een master?
pi_98571883
Niks gehaald in 2 jaar?
Wut? :')
gr gr
pi_98572072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Niks gehaald in 2 jaar?
Wut? :')
Jup, en ik heb nog hard gewerkt ook niet dat ik heb geluierd.
Bèta is niets voor mij.
pi_98572147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Jup, en ik heb nog hard gewerkt ook niet dat ik heb geluierd.
Bèta is niets voor mij.
Hoezo had je dan niet eerder besloten om te stoppen? Na een jaar ofzo, als je merkt dat het niet lukt met hard werken?
gr gr
pi_98572298
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Hoezo had je dan niet eerder besloten om te stoppen? Na een jaar ofzo, als je merkt dat het niet lukt met hard werken?
Ik dacht dat ik dan NOG harder moest werken, al werkte ik de tyfus.
Dit jaar heb ik als een autist geleefd en het lukt gewoon niet. Het gaat gewoon niet. Ook als ik doorga duurt het nog min. 3 jaar inclusief herkansingen, stageuitstel etc. dus liever een nieuwe master, ik kan altijd nog terug in de techniek :Y
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:11:43 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_98573219
Een beetje tegen mij liegen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_98582054
Nog interessante masters iemand? Ik weet niet wat ik van die masters kan verwachten aangezien ik vrijwel niemand ken die een master doet :?
pi_98582494
Een MSc Marketing lijkt me echt gaaf om te hebben O+ Weet niet of jij er wat aan vindt.
pi_98582670
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een MSc Marketing lijkt me echt gaaf om te hebben O+ Weet niet of jij er wat aan vindt.
Toevallig ken ik wel iemand die dat heeft :P
En die persoon kan bijna nergens aan de bak komen, want een MSc in Marketing klinkt velen vreemd in de oren ;(
pi_98584103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Toevallig ken ik wel iemand die dat heeft :P
En die persoon kan bijna nergens aan de bak komen, want een MSc in Marketing klinkt velen vreemd in de oren ;(
Tsja, marketing is juist wat mij leuk lijkt aan dat hele bedrijfsgebeuren ;( Het lijkt mij weer niet leuk om de hele dag financiën van één of ander bedrijfje op orde te krijgen. Ik vind het al erg genoeg om een reslutatenbegroting en een liquiditeitsbegroting op te stellen :')

Maar goed, het gaat om jou. MSc Finance? MSc Business Administration? Misschien zelfs een MSc Econometrics, al hoor ik dat dit een @#%#%!Q@#%moeilijke studie is.
pi_98584400
Waarom niet een jaartje werken/reizen/whatever maar iig NIET studeren.

En oh ja.. je MOET geen master halen he, ken redelijk wat mensen die met een master na HBO helemaal niks daarmee doen, en gewoon 'HBO-werk' doen. (al voegt het persoonlijk wel wat toe denk ik).
pi_98584499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom niet een jaartje werken/reizen/whatever maar iig NIET studeren.

En oh ja.. je MOET geen master halen he, ken redelijk wat mensen die met een master na HBO helemaal niks daarmee doen, en gewoon 'HBO-werk' doen. (al voegt het persoonlijk wel wat toe denk ik).
Naja, twee jaar studie verspillen is ook niet niets he :P
Als ik nu in 2 jaar mijn master haal ben ik al 26! :P Terwijl ik op mijn 21e al hbo had :')

En ja mijn master wil ik vooral halen zodat ik doorkan naar MBA in London ofzo en daarna grof geld verdienen :P
pi_98585324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Naja, twee jaar studie verspillen is ook niet niets he :P
Valt nog mee hoor, 2 jaar verspilling :X :D.
pi_98585718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Valt nog mee hoor, 2 jaar verspilling :X :D.
Ja als je 19 bent dan is het nog prima te doen, ik ben al 24 ik ga niet meer jaren verkwisten :N
  vrijdag 24 juni 2011 @ 01:10:47 #15
202546 Baszh
The Dude abides
pi_98589014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik dan NOG harder moest werken, al werkte ik de tyfus.
Dit jaar heb ik als een autist geleefd en het lukt gewoon niet. Het gaat gewoon niet. Ook als ik doorga duurt het nog min. 3 jaar inclusief herkansingen, stageuitstel etc. dus liever een nieuwe master, ik kan altijd nog terug in de techniek :Y
The Fresh Prince of Bel Air afgelopen...
Hele week tentamens en ik zit op FOK!

Hoe kan je dan tijd hebben om te fokken en 150 afleveringen van Fresh Prince te kijken. :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_98589182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Baszh het volgende:

[..]

The Fresh Prince of Bel Air afgelopen...
Hele week tentamens en ik zit op FOK!

Hoe kan je dan tijd hebben om te fokken en 150 afleveringen van Fresh Prince te kijken. :P
Dit was ruim voor de tentamens.
pi_98596970
Ik krijg opeens heimwee om terug te gaan, ik weet dat ik het niet haal maar alsnog wil ik terug naar mijn studie ;(
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:09:05 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_98597245
Maar overweeg je serieus om accountant te worden :? Ik heb het idee dat je er te gemakkelijk over denkt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_98597695
Andere topic gesloten.
Ja doei.
pi_98605239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Ja als je 19 bent dan is het nog prima te doen, ik ben al 24 ik ga niet meer jaren verkwisten :N
Geloof me, kan altijd erger :P.

Je hebt tenminste je HBO al, dan vind ik 24/25 echt niet oud hoor om nog aan een master te beginnen :D. Zeker niet op Nyenrode ofzo
pi_99461123
TS denk goed na wat je gaat doen, premaster plus master duurt 2 jaar!

Ik vind het zelf jammer dat ik mijn HBO P nooit heb gehaald in eerste jaar anders was ik nu ook al klaar, vorig jaar nog ;(
pi_99485549
Je kan ook over de grens kijken, daar hoef je vaak geen schakeljaar te doen omdat ze daar geen onderscheidt maken tussen hbo en uni.
pi_99496234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef poo het volgende:
Je kan ook over de grens kijken, daar hoef je vaak geen schakeljaar te doen omdat ze daar geen onderscheidt maken tussen hbo en uni.
Is wel te laat nu denk ik...
pi_99496371
Niks halen is wel erg weinig. Ik haalde in mn eerste jaar op de TU (na HBO) vrij weinig studiepunten maar zeker wel een stuk meer dan 0 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')