Ken het wel, morgen, woensdag en vrijdag tentamens maar ik hang hier ook maar een beetje. Aan de andere kant, als ik niet op FOK! was ging ik wel op nu.nl kijken oid. Gewoon schijtziek van het studeren, maakt niet uit waar ik nu zit zolang het maar niet in de boeken is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef TippieTop het volgende:
Ik denk dat meer lui zich hier in herkennen, dank u wel voor de verslaving, FOK!
En niet te vergeten genant.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef daftme het volgende:
FOK! kan heel erg leerzaam zijn. Zo leer je bijvoorbeeld sowieso en überhaupt goed te schrijven.
Same here, deed internet uit maar dan zit ik alsnog op mijn Nintendo DS Pokemon te spelenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ken het wel, morgen, woensdag en vrijdag tentamens maar ik hang hier ook maar een beetje. Aan de andere kant, als ik niet op FOK! was ging ik wel op nu.nl kijken oid. Gewoon schijtziek van het studeren, maakt niet uit waar ik nu zit zolang het maar niet in de boeken is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef daftme het volgende:
FOK! kan heel erg leerzaam zijn. Zo leer je bijvoorbeeld sowieso en überhaupt goed te schrijven.
Soberso, uberhaupt en chanant.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ik niet op FOK! was ging ik wel op nu.nl kijken oid. Gewoon schijtziek van het studeren, maakt niet uit waar ik nu zit zolang het maar niet in de boeken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |