Gebruik hem maar gewoon Meet animo topicquote:
Heerlijkquote:
Wat slecht. Zomaar van sigaretten-merk veranderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb op 't werk een pakje gekocht. Die proleten hadden niet eens Camel zonder filter. Toen heb ik maar Caballero zonder filter gekocht.
Verrekte kolenboer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk.
Kan ik nog meer neger worden
Eventjes maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat slecht. Zomaar van sigaretten-merk veranderen.
Tabbladenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de link plaatsen, ik ga niet uit SC omdat jij een link in de OP wil.
Zomerquote:
Zo goed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tabbladen
Teven is het op herhaaldelijk verzoek van Suzanne.
Meet animo topic
Is kut.quote:
Jaaaquote:
Ja ik wil ook. Ik ben op zich neit zo'n strandmens maar ach.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa! Maandag en dinsdag maar weer 's naar 't strand dus
!
Niet alleen hier, het is gewoon overal en altijd nooit goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach, het is ook nooit goed hier.
Ja dat ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet alleen hier, het is gewoon overal en altijd nooit goed.
Aah, met vrienden is altijd wel lachequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook. Ik ben op zich neit zo'n strandmens maar ach.
Ja, die hebben ze hier ook, maar dat vind ik smerig en word ik ziek van, dus ga ik niet heen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah, met vrienden is altijd wel lache. Ligt hier toch zo'n recreatieplas op nog tien minuten fietsen vandaan
.
Ja, die dingen mis ik idd ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stom dat je niet kan vergroten oid, of kan centraliseren.
Heroinjunk! Ga je wel eens naar het E3-strand in Eersel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze hier ook, maar dat vind ik smerig en word ik ziek van, dus ga ik niet heen.![]()
Nee nooit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heroinjunk! Ga je wel eens naar het E3-strand in Eersel?
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze hier ook, maar dat vind ik smerig en word ik ziek van, dus ga ik niet heen.![]()
Dominatorquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heroinjunk! Ga je wel eens naar het E3-strand in Eersel?
Dat is niet bestquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons zit er meestal blauwalg in.
Verstandigquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, daarom ga ik er ook niet heen.
Ja, voelde me wel verraad plegen maar ach.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon je het wel hebben? Was het niet vervelend in je 'wereldje' om maar even zo te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |