Mensen die mij niet leuk vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest horo
Ik ga dan niet het gesprek opvullen met praatjes over het weer of 'weet je nog'-gezwets.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de capaciteiten om op alle niveaus te kunnen communiceren.
Liever zulke onderwerpen dan dodelijke stiltes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga dan niet het gesprek opvullen met praatjes over het weer of 'weet je nog'-gezwets.
Die zullen er best wel zijn.quote:
Kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zullen er best wel zijn.
Stiltes zijn juist mooi. De ongemakkelijkheid van de ander altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever zulke onderwerpen dan dodelijke stiltes.
Waarom verzin jij niet wat leuks?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiltes zijn juist mooi. De ongemakkelijkheid van de ander altijd.Ik kan daar wel van genieten. En dan maar zaken noemen als 'Wat een weer, he?', of 'Hehe, wel rustig he?' Ik ga daar niet op in, kom op zeg, verzin iets leuks.
Vervelende zaak, maar helaas weinig aan te doen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiltes zijn juist mooi. De ongemakkelijkheid van de ander altijd.Ik kan daar wel van genieten. En dan maar zaken noemen als 'Wat een weer, he?', of 'Hehe, wel rustig he?' Ik ga daar niet op in, kom op zeg, verzin iets leuks.
Over het weer praten is een vorm van 'iets leuks vertellen', in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, soms heb ik wat leuks te vertellen, hoor. Dat doe ik dan ook.
Nee, want je bespreekt iets wat je allebei al weet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over het weer praten is een vorm van 'iets leuks vertellen', in mijn ogen.
Hoeft niet. Er zijn altijd mensen die nooit naar buiten kijken of komen, dan licht je degene in door te vertellen hoe het weer is. Altijd plezant om te weten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want je bespreekt iets wat je allebei al weet.
Zulke dingen zeg ik wel eens als ik nog met een gesprek bezig ben...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer is dat, want daarmee verraad je je onzekerheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg ik wel eens als ik nog met een gesprek bezig ben...
Dat is anders inderdaad. Dan is het prettig om even verslag te doen van het weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Er zijn altijd mensen die nooit naar buiten kijken of komen, dan licht je degene in door te vertellen hoe het weer is. Altijd plezant om te weten.
Ik raak soms een beetje snel afgeleid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer is dat, want daarmee verraad je je onzekerheid.
Nou, dan vind ik dat over het weer praten toegestaan is in de SC.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is anders inderdaad. Dan is het prettig om even verslag te doen van het weer.
We weten allemaal wat voor weer het is geweest jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik dat over het weer praten toegestaan is in de SC.
Helemaal super.quote:
Nee, want FOK!kers komen nooit buiten, überhaupt van hun zolderkamertje af. Dat zou je moeten weten, als ware FOK!ker in hart en nieren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
We weten allemaal wat voor weer het is geweest ja
Ik wist dat jij dit cliché zou aandragen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want FOK!kers komen nooit buiten, überhaupt van hun zolderkamertje af. Dat zou je moeten weten, als ware FOK!ker in hart en nieren.
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dit cliché zou aandragen.
Er is nu een nieuwe generatie FOK!kers die wel buiten komen en sociaal zeer sterk zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want FOK!kers komen nooit buiten, überhaupt van hun zolderkamertje af. Dat zou je moeten weten, als ware FOK!ker in hart en nieren.
Doet er allemaal niet toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe generatie FOK!kers die wel buiten komen en sociaal zeer sterk zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe generatie FOK!kers die wel buiten komen en sociaal zeer sterk zijn.
Hele kleine generatie moet dat zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze zijn nog in opkomst.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hele kleine generatie moet dat zijn.
Vanochtend helemaal zeiknat geregend, was wat minder. Dat was rond de klok van zes. Toen om half zeven stopte het, net toen ik aankwam op 't werk. Toen in de koffiepauze, rond tienen, was het prima weer. Helemaal mijn smaak. Donkere wolken, geenszins regen en een temperatuur van veertien graden. Heerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo.
Wat vond je van het weer vandaag, Dastan?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vanochtend helemaal zeiknat geregend, was wat minder. Dat was rond de klok van zes. Toen om half zeven stopte het, net toen ik aankwam op 't werk. Toen in de koffiepauze, rond tienen, was het prima weer. Helemaal mijn smaak. Donkere wolken, geenszins regen en een temperatuur van veertien graden. Heerlijk.
Helaas kwam even na het middaguur de zon door de wolken die het gebouw waarin ik werk volledig opwarmde, zoals altijd gebeurt, waardoor het erg benauwd werd. Toen ik weer terug naar huis fietste was het aangenaam, zoals in de koffiepauze. Nu is het een blauwe lucht met nog wat laatste zonnestralen. Ach, ik moet het ermee doen.
Oké.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu. Zet eens een linkje naar het meet-animo topic in de OP
Vanmorgen heeft het geregend, dat was wat minder. Maar kan ermee door. Ik heb niets te klagen in ieder geval. Wat voor weer wordt het morgen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
Wat vond jij van het weer vandaag, Etsu?
Ik weet het niet. Ik zie wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft het geregend, dat was wat minder. Maar kan ermee door. Ik heb niets te klagen in ieder geval. Wat voor weer wordt het morgen?
Ja, ben heel benieuwd naar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Dastan het volgende:
Etsu, wil je nog weten hoe het is afgelopen met mijn sigarettenschaarste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |