ik meen omdat Rayo toen Fabienne heeft genomineerd..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef Ransjih het volgende:
heb nooit begrepen waarom hij niet tegen hem sprak
dat meen je niet, wat een loser zeg, snapt het spel nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik meen omdat Rayo toen Fabienne heeft genomineerd..
hooguit dat Rayo de kippen was vergeten..quote:
nooit geweten dat die dingen ook in blik verkrijgbaar zijn ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:16 schreef beequeen het volgende:
Wat een debiel gedoe, Weinachten in de zomer. Ze hebben ook allemaal eten gekregen, o.a. gans.
Jawel, en dan mogen ze alcohol bestellen. Ze doen het nooit omdat ze het te duur vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef Darklight het volgende:
Mogen ze trouwens geen alcohol bestellen?Of hebben ze nog nooit een WO gehaald?
Graag gedaan.quote:
Ik heb allang gemute. Ik kan hier echt niet tegen en het is allemaal toneel. Ze doet me echt denken aan Nikki. Ook zo'n crybaby.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef akveor het volgende:
ZE JANKPRAAT AL BIJNA EEN HALF UUR... MUTE!!!!!!!!!
Dat dus! En die zeuren nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Ransjih het volgende:
goed zo daggy, rayo en ingrid zijn achtergesteld en lisa kreeg zelfs bezoek
Nikki vergelijken met Lisa vind ik echt vloeken in de BB kerk. Nikki stond bekend om haar high en lows. Haar tantrums zijn echt. Zij heeft ook echte problemen doorgemaakt zoals d'r eetstoornissen. Lisa is slechts een fake zeikwijf wat alleen maar krokodillentranen jankt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb allang gemute. Ik kan hier echt niet tegen en het is allemaal toneel. Ze doet me echt denken aan Nikki. Ook zo'n crybaby.
Kom op zeg, Nikki was ook een wandelend toneelstuk en attention whore. Met of zonder eetstoornis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef akveor het volgende:
Nikki vergelijken met Lisa vind ik echt vloeken in de BB kerk. Nikki stond bekend om haar high en lows. Haar tantrums zijn echt. Zij heeft ook echte problemen doorgemaakt zoals d'r eetstoornissen. Lisa is slechts een fake zeikwijf wat alleen maar krokodillentranen jankt.
Dat IS Anninaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
Op de chat zeggen ze dat Annina is uit BB9.
[ afbeelding ]
ik kijk via adamski in FireFox http://adamski.at.ua/index.html.. en dan onderin links adamski tv aanklikken .... wil die niet dan wil tijdelijke internetbestanden verwijderen misschien helpen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef DINGSKE het volgende:
Help op welke stream kijken jullie , geen enkele werkt hier
Match.... ik moet steeds denken aan Jasmin.... ik hoorde haar zeggen dat zij geen enkele match, buiten de live show, heeft gehad. En ja ik baal nog steeds dat Jasmin weg isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net op BB fun dat er een match geweest is. 2 mannen (Steve en Rayo) tegen 2 vrouwen (Ingrid en Daggy), flessen opduiken. Mannen hebben gewonnen. Daggi werd niet goed ofzoiets.
Daarna 2 mannen (Barry en Timmy) tegen 2 vrouwen (Lisa en Fabi), vlinderdingen opblazen en om armen of benen doen in het zwembad. Mannen hebben gewonnen. 2-0 dus. De beloning horen ze later.
Ze hebben bijna 2 uur in de slaapkamer gezeten en iedere match duurde 30 seconden. Dus 1 minuut voor de totale match, wat een moeite om niks.
Ik ook, met name door het vertrek van Jordan. Wat een shitactie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef akveor het volgende:
Match.... ik moet steeds denken aan Jasmin.... ik hoorde haar zeggen dat zij geen enkele match, buiten de live show, heeft gehad. En ja ik baal nog steeds dat Jasmin weg is![]()
quote:Steve und Cosimo reden über's buzzern. Cosimo sagt er könnte eigentlich zwei Secrets buzzern gehen und hätte dann das Finalticket... Steve meint aber, es könne ihm ja jederzeit wieder abgenommen werden. Cosimo sagt er würde eh nicht buzzern gehen, da er kein solcher Typ sei...
quote:Fabi sagt sie kenne drei Secrets! Sie glaubt aber nicht, dass noch jemand buzzern geht.
Barry doet het Nieuwe Legge even voor... dé gimmick na zijn spuug hik scheet en kuchgeluidjes om de Show door te komen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch nog maar eens een aflevering kijken... Maar of dat wel zo'n goed idee was, kerstmis...
Ik zou voor de zekerheid maar een keer op a en een keer op b stemmen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wie heeft de Mona Lisa geschilderd: a:Wolfgang Petry of b:Leonardo DaVinci. Kortom de vraag is weer het hoogtepunt van deze aflevering...Wist ik het antwoord maar...
Ja, dat is inderdaad het beste... Bij zo een moeilijke vraag... Straks heeft helemaal niemand het goed en kunnen ze die 1000 euro zelf houden...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maar een keer op a en een keer op b stemmen..
Met deze notaris is alles mogelijk....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het beste... Bij zo een moeilijke vraag... Straks heeft helemaal niemand het goed en kunnen ze die 1000 euro zelf houden...
Big Brother UK 2011 auditions, behind the scenesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat BB UK 1 juli zou beginnen. Nou ja, ik zie het wel.
OnTopic:
De mannen mogen als beloning voor het winnen van de match tafelvoetballen en bier drinken. Flo heeft geen zin en vraagt of hij weg mag. Ik hoor de stem niet zeggen dat het mag maar hij zegt danke en vertrekt.
Vandaag nog niet gezien... ik loop 5 dagen achter... het zijn wel allemaal een stel jankerds zeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is vandaag wel de grote Cosimo show... Het draait alleen maar om hem en zijn gezeur...
Ja, ik ben benieuwd hoeveel fouten ze mogen maken.quote:
Steve maakt de volgende foutquote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoeveel fouten ze mogen maken.
Die Timmy is echt gestoord, wat een debiel.
Op de chat denken ze dat het aan zijn dialect ligt.quote:
Dus eigenlijk is dat oneerlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:27 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk gebeurt er iets. Ik hoop op een blitzvoting van het publiek en dan Timmy raus gevolgd door Fabi.![]()
![]()
![]()
Die 2 worden toch nooit genomineerd.
Niks oneerlijks aan, die 2 nerven blijkbaar iedereen als ik de chat lees. Alleen de bewoners niet, onbegrijpelijk. Wrs denken ze dat Muh Kuh en zijn obssesieve vrouw heel popi zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef akveor het volgende:
Dus eigenlijk is dat oneerlijk.![]()
Maar idd zoiets zal het worden. Vanavond zullen ze voorzichtig moeten zijn na dat achterlijke gedoe met Jordan vs Jasmin. BB is bezig zich terug in te likken bij het stem vee.
Hoe kun je je als redactie onsterfelijk belachelijk te maken door tijdens een exit zoveel aandacht aan 1 persoon te geven terwijl de ander (wat ik begrepen heb) geen enkele match heeft mogen spelen buiten de uitzendingen. Dat je de hele BB om een 18 jarige verwende zeik puber laat draaien die amper 12 uur later na die Jordan show gewoon opstapt. Waar voor niemand ook nog niet echt duidelijk is waarom ze is opgestapt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks oneerlijks aan, die 2 nerven blijkbaar iedereen als ik de chat lees. Alleen de bewoners niet, onbegrijpelijk. Wrs denken ze dat Muh Kuh en zijn obssesieve vrouw heel popi zijn.
Jordan vs Jamin kan ik nog steeds boos om worden.
Niks aan toe te voegen!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef akveor het volgende:
Hoe kun je je als redactie onsterfelijk belachelijk te maken door tijdens een exit zoveel aandacht aan 1 persoon te geven terwijl de ander (wat ik begrepen heb) geen enkele match heeft mogen spelen buiten de uitzendingen. Dat je de hele BB om een 18 jarige verwende zeik puber laat draaien die amper 12 uur later na die Jordan show gewoon opstapt. Waar voor niemand ook nog niet echt duidelijk is waarom ze is opgestapt.
Het lukt me bijna niet om de uitzendingen terug te kijken wat normaal gesproken iets is waar ik naar uitkijk.![]()
![]()
![]()
It better be good tonight....
Dat zijn ook mijn favo's Roevka.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:43 schreef akveor het volgende:
M'n favorieten... (bij gebrek aan beter)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een mooie reden om haar te gaan nominerenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven, Lisa wil sigaretten of tabak bestellen uit de gezamelijk pot van 50 euro. Wat een aso en iedereen gaat akkoord.
Bestel dat lekker van je eigen geld !
Klopt, maar ik heb liever dat Timmy en Fabi vertrekken.quote:
Ik kijk geen Adamski meer. Raar gedoe met al die reclames. Ik kijk alleen nog BB11.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef akveor het volgende:
Ik word niet goed van die broadcasters die zoveel reclame troep op de site pleuren...
Ik verdenk Adamski er sterk van m'n pc volgedrukt te hebben met spyware waardoor ik tot vannacht 4 uur bezig geweest ben Windows 7 te herstellen. Super Antispyware vond enorm veel troep en na opschoning was het helemaal mis.
Ik kijk normaal via bb-friendz... maar soms is ie al slapen en loopt de stream vast of is ie nog niet wakker..quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk geen Adamski meer. Raar gedoe met al die reclames. Ik kijk alleen nog BB11.
Alleen maar. Dat is al 2 dagen zo.quote:
Maximum aantal kijkers vanuit mijn land bereikt, betaal of zie niets.quote:
deze misschien? http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1394216464quote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maximum aantal kijkers vanuit mijn land bereikt, betaal of zie niets.
Iemand met een alternatief?
Nee, sorry. Maar je mist niks hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef spapaars het volgende:
Deze werkt nog ..... http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1394216464quote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Topquote:Op maandag 27 juni 2011 19:33 schreef snetje het volgende:
[..]
deze misschien? http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1394216464
Ga voor de live show, dagelijkse afleveringen zijn toch gemanipuleerd, zoals alle dagelijkse BB's in the world.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef spapaars het volgende:
Ga voor de live show, dagelijkse afleveringen zijn toch gemanipuleerd, zoals alle dagelijkse BB's in the world.
Ja nee die zijn niet gemanipuleerd....quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga voor de live show, dagelijkse afleveringen zijn toch gemanipuleerd, zoals alle dagelijkse BB's in the world.
Zeg! Je wilt toch niet zeggen dat het niet eerlijk gaat tijdens de live show?quote:
Genetisch gemanipuleerde bende, niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja nee die zijn niet gemanipuleerd....![]()
![]()
Jij kijkt teveel p0rn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef spapaars het volgende:
Genetisch gemanipuleerde bende, niets is wat het lijkt.
Ach beetje manipuleren kan ik best mee leven. Maar dit was gewoon gemeen. Echt, ik kan het nog niet begrijpen dat ze zo'n bewoner zo naaien. Ze wou ten koste van alles blijven en dan kiezen ze voor Jordan die na een halve dag opstapt. Jaja ik weets....quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg! Je wilt toch niet zeggen dat het niet eerlijk gaat tijdens de live show?
Daar zijn we het absoluut over eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef akveor het volgende:
Ach beetje manipuleren kan ik best mee leven. Maar dit was gewoon gemeen. Echt, ik kan het nog niet begrijpen dat ze zo'n bewoner zo naaien. Ze wou ten koste van alles blijven en dan kiezen ze voor Jordan die na een halve dag opstapt. Jaja ik weets....
Grappige p0rn is dat shit gedoe bij cam4? Sla mij maar over.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef spapaars het volgende:
Alleen grappige p0rn.
De rest kan me gestolen worden.
Op Cam 4 zijn ze allemaal token\tip/fooien geilquote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn we het absoluut over eens.
[..]
Grappige p0rn is dat shit gedoe bij cam4? Sla mij maar over.
Daar zou ik echt van balen.quote:mmm moment, da steht exit voting NACH der live show
Ik ook Roevka, maar ik heb al gezegd dat het om de kijkcijfers gaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef akveor het volgende:
Ze zijn werkelijk knettergek om die Valencia en Jordan ook nog maar iets van exposure te geven. Schijtziek word ik van die twee.
Zal je net beleven dat het hele koffergedoe een lokkertje is en er dus niemand weg moet.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
Nog even , dit lees ik op de chat.
[..]
Daar zou ik echt van balen.
Hi ransjihquote:Op maandag 27 juni 2011 21:12 schreef Ransjih het volgende:
ben dr ook weer eens![]()
iemand een link voor me dalijk?
Ik ben nu al teleurgesteld...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Guten Abend allen... Ga ook maar weer eens kijken. Ik hoop dat ze me niet zullen teleurstellen...
Het is een goed begin maar wij willen meer!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef akveor het volgende:
Gelbe/Swartz zimmer is afgesloten en dat was slechts der Anfang...
Alleen met zijn koeienpop???quote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef Ransjih het volgende:
met wie heeft die tim eigenlijk wel gepraat
Hier ook ik word gek ban die ventilators...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kan hier wel goed merken dat het opeens een stuk warmer is... De ventilators in mijn PC moeten vandaag hard werken...
Jasmin oogt wel erg teleurgesteld...
jij lellebelquote:Op maandag 27 juni 2011 21:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zou zeggen een grote bak met modder en dan die 2 hun catfight laten uitvechten...
Ja het is meer dan duidelijk dat de verkeerde vorige week het huis uitgetrapt is met dank aan BB.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef snetje het volgende:
wat is Jordan verschrikkelijk irri en ordie
Ik dacht dat het niet dommer kon... Maar wel dus...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraagje voor de liefhebber ..... mijn God![]()
[ afbeelding ]
Ik ga voor dequote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraagje voor de liefhebber ..... mijn God![]()
[ afbeelding ]
Ze zegt zelf pas 18 jaar...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef DjinN het volgende:
Hoe oud is Jordan ook al weer ? Ze ziet eruit als 35Ordinair wijf..met een nog irritantere stem...
bullshit...ik geloof er niks vanquote:
Maar die hebben Lisa met haar rugpijn erbij. Als daar ook maar iets van waar is gaat zij dit niet halen...quote:
Ze mogen elkaar helpen...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar die hebben Lisa met haar rugpijn erbij. Als daar ook maar iets van waar is gaat zij dit niet halen...
en vult Jordan even aan dat Ingrid de waarheid heeft verteldquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jasmin zeikt Coisimo even lekker af ..........
Zus van Barryquote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef akveor het volgende:
gadver... weer die akelige Valencia.. en de zuster van Barry...
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef snetje het volgende:
de ninja's zijn een doodshoofd vergeten mee te nemen ...
Maar wel allemaal CAPs maken...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fakking lelijke heks is het toch, en dan heb ik het nog niets eens over haar karakter .....![]()
Karakter? Valencia?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fakking lelijke heks is het toch, en dan heb ik het nog niets eens over haar karakter .....![]()
[ afbeelding ]
Wie is die rechterquote:
quote:
Barry is toch een negerquote:
Oww verkeerde foto... dat is Timmy...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Barry is toch een negerDie kerel op die foto is WIT
hope so hope so.....pleaseeeeeeequote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie de dames elkaar nog wel te lijf gaan ......
Dat is Timmy met geblondeerd haar...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Barry is toch een negerDie kerel op die foto is WIT
Nee, lijkt mij ook, ze hadden het beter andersom kunnen doen .....quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie de dames elkaar nog wel te lijf gaan ......
Dat met die grote bak modder was zo'n slecht idee nog niet... Toch???quote:
eens kijken wat Florian gaat beslissen...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook, ze hadden het beter ander om kunnen doen .....
Barry durft niet, scheisse .....
Die zegt ja, 100%zekerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef akveor het volgende:
Hij zegt dus nee... ben benieuwd wat Florian gaat doen...
Dan kan Barry wel eens opstappen.... die is het SB meer dan zat...quote:
Dat dus, zo jammer, allebei bang voor hun eigen hachje .....quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze durven daar niets meer... Niet dit soort dingen aan te nemen... Niet meer op iemands geheim buzzern... Echt niets meer, wat toch wel bij het spel hoort...
Tja dat heeft BB goed voor elkaar... stemmen ze elkaar niet weg dan dondert BB je er wel zonder goede reden uit...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze durven daar niets meer... Niet dit soort dingen aan te nemen... Niet meer op iemands geheim buzzern... Echt niets meer, wat toch wel bij het spel hoort...
Ja Valencia gaat aardig te keer tegen Jasmin zo te horen..quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, die dames op de bank, en die Valencia haar maniertjes .......![]()
[ afbeelding ]
Je hebt wel wat leuke momenten in de studio gemist ..... gezellig sfeertje daarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef beequeen het volgende:
Ik val net pas binnen. Die zus van Barrry.
Kortom, gooi ze alle vier (terug) het huis in, gegarandeerd oorlog ......quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef DjinN het volgende:
ValenciaZit ze daar met haar bloempje
Ik lach me hier kapot
4 diva's op de bank. Valencia de opperdiva, zus van Barry de wannabe-diva, Jasmine de fakediva en Jordan...nah laten we het daar maar niet over hebben
Gegarandeerd actie inderdaad!!! Op een duitse site hadden ze het er wel over dat ze voor 2 personen extra boodschappen mochten doen... Dus wie weet...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kortom, gooi ze alle vier (terug) het huis in ......
Ken je dit? Dit is mijn eerste BB DE..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Brrr voor mij hoeft dat niet zo nodig met die schedels...
Mee eens... Ook hun website wordt maar 1 of 2 keer per dag geüpdate... Da's allemaal maar magertjes...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef akveor het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk over de sociale media voor BB Deutschland... is ook dramatisch slecht.
Nee, ik vind dingen als schedels gewoon eng...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je dit? Dit is mijn eerste BB DE..
Probeer deze eens...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Verse_Koffie het volgende:
ik moet elke 1 a 2 minuten verversen... omdat ik het moet kopen?
Om het te kunnen kijken. pfft
Hey ze kunnen niet meer Jasmin stemmen...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef beequeen het volgende:
Ik ben de weg kwijt. Aan wie stellen ze zoveel vragen?
En deze open noms stellen natuurlijk niks voor.
Ah, ok. Tsja, creatief zijn ze idd niet. Breek me de bek niet open.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef akveor het volgende:
Nee, ik vind dingen als schedels gewoon eng...
Ik vind het ook altijd wat ongepast in dit soort shows. Een gebrek aan creativiteit.
Ik heb echt wat gemist. Stemmen op Jasmin?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
Hey ze kunnen niet meer Jasmin stemmen...
Ben benieuwd of Florian het gelukt is ze op Barry te laten stemmen.
Die schijnt dus echt niet dood te zijn volgens de chat.quote:
Dat dus...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
Echt he, Lisa altijd met haar stomme geblaatbij elke gelegenheid die ze krijgt bléren dat ze haar Sharia zo mist
"Ich liebe meine family uber alles! Sharia ich liebe dich!" Flikker op trut we don't care!
Dat staat mooi bij de trouwjurk die ze aan heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Schjodan met een kroontje op?
omdat ze niet spoort?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Schjodan met een kroontje op?
Ik zou die 1000 euro best willen winnen... Maar dit is wel een heel moeilijke vraag...quote:
Yep, vooral met Rayo. Maar terug komt ze dus niet meer, ondanks de grote sociale media aanhang.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef akveor het volgende:
Jasmin is echt zo sterk... BB's beslissing blijft voor mij echt onbegrijpelijk.
Zoveel verhaallijnen down de drain...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |