Zit jij nou gewoon de Holocaust te ontkennen?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Idd. Ik vind dat ook dat ze altijd maar doen van, wij hebben geleden dus wij mogen alles.
Zelf ben ik in Auschwitz geweest en daar kreeg ik zelfs al het idee dat er dingen opgezet waren en dat er dingen zijn die je niet te zien krijgt.
En ze lieten een gaskamer zien, waar je duidelijk kon zien dat het een soort kantoor ruimte was geweest, want je zag aan de zijkant en op de vloer allemaal van die strepen, en stukken baksteen aan de zijkant waar je duidelijk kon zie dat er tussen muren waren die ze weggehakt hadden om zo een ''gaskamer'' te creëren.
Heb je het al. Dus als ik vind dat daar iets niet klopt. Ontken ik dus de holocaustquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef JulesWinnfield het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon de Holocaust te ontkennen?!![]()
Heb je die rij met foto's ook gezien? Echt ongelovelijk indrukwekkend. Wat wel direct opvalt is dat veel zwart wit foto's daar van die hoofden duidelijk pixels bevatten. Dat effect wat je krijgt als je een HD foto print met een goedkope printer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Prullenbak6 het volgende:
Idd. Ik vind dat ook dat ze altijd maar doen van, wij hebben geleden dus wij mogen alles.
Zelf ben ik in Auschwitz geweest en daar kreeg ik zelfs al het idee dat er dingen opgezet waren en dat er dingen zijn die je niet te zien krijgt.
En ze lieten een gaskamer zien, waar je duidelijk kon zien dat het een soort kantoor ruimte was geweest, want je zag aan de zijkant en op de vloer allemaal van die strepen, en stukken baksteen aan de zijkant waar je duidelijk kon zie dat er tussen muren waren die ze weggehakt hadden om zo een ''gaskamer'' te creëren.
Je zou haast geloven dat er werkelijk een Zionistisch complot bestaat als ik jullie ervaringen mag geloven dat bij wat er naast in de Holocaust echt is gebeurd, er veel dingen zo gemaakt worden dat het lijkt alsof het erger is. Dat is gewoon bedrog en een ernstige belediging voor de geschiedenis, die op een eerlijke manier gebracht hoort te worden en niet veranderd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Heb je die rij met foto's ook gezien? Echt ongelovelijk indrukwekkend. Wat wel direct opvalt is dat veel zwart wit foto's daar van die hoofden duidelijk pixels bevatten. Dat effect wat je krijgt als je een HD foto print met een goedkope printer.
Bij ritueel slachten heb je dat de dieren nog minuten moeten lijden voordat ze dood gaan, omdat het zonder verdoving moet volgens religieuze voorschriften, terwijl bij het slachten in de vleesindustrie het dier eerst wordt verdoofd en er daarna bijvoorbeeld een snee in de halsslagader wordt gemaakt, waardoor het dier pijnloos sterft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef fwokker het volgende:
Wat is je kritiek op ritueel slachten t.o.v. slachten zoals in de vleesindustrie?
Je word daar letterlijk overspoeld met alles over de holocaust. Muren die volhangen met foto's en dan ook echt grote uitvergrote foto's. Om zo indruk te maken op jou en over de holocaust. Kamers vol met schoenen, koffers, lege blikken zyklon B (waarmee gevangen werden ontluizd voor ziektes die zouden kunnen ontstaan) en heel veel persoonlijke spullen. Vitrines met gevangen uniformen erin, net of 2 van die uniformen niet genoeg zijn. Naar mijn zeggen vind ik Auschwitz één grote plaats waar verheerlijking plaats vindt. Dit mag dan wel allemaal gebeurd zijn en het is erg wat daar gebeurd is. Maar dat isreal dit gebeuren nog steeds gebruikt om de palestijnen te onderdrukken slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je zou haast geloven dat er werkelijk een Zionistisch complot bestaat als ik jullie ervaringen mag geloven dat bij wat er naast in de Holocaust echt is gebeurd, er veel dingen zo gemaakt worden dat het lijkt alsof het erger is. Dat is gewoon bedrog en een ernstige belediging voor de geschiedenis, die op een eerlijke manier gebracht hoort te worden en niet veranderd.
Is Wikipedia offline?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:14 schreef Linkiss het volgende:
Wat is antisemiet dan? Heb het vaak gelezen, maar heb geen idee wat het is.
een joden hater zeg maar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:14 schreef Linkiss het volgende:
Iemand die joden haat omdat ze joods zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:14 schreef Linkiss het volgende:
Bullshit, verder terechte klacht. Sowieso het feit dat anitsemitisme jodenhaat betekent terwijl joden bij lange na niet het enige semitische volk zijn maakt me kotsmisselijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
terwijl het hier om dierenwelzijn gaat
Weer bullshit, je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten de hele term "verdoofd slachten" is een gore leugen omdat de slachtmethode de verdoving is. Het is niet zo dat die beesten eerst een verdoving toegediend krijgen en dat ze erna gedood worden. Ze worden vergast, geëlektrocuteerd of een pin door de kop gejaagd en dat noemen ze verdoven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Bij ritueel slachten heb je dat de dieren nog minuten moeten lijden voordat ze dood gaan, omdat het zonder verdoving moet volgens religieuze voorschriften, terwijl bij het slachten in de vleesindustrie het dier eerst wordt verdoofd en er daarna bijvoorbeeld een snee in de halsslagader wordt gemaakt, waardoor het dier pijnloos sterft.
Mensen die werkelijk op alles happen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mensen die alle joden maar meteen haten omdat ze het relateren aan Ajax
Jij bent een kritische denker. Ik zou inderdaad aandachtig luisteren naar iemand die de volgende beweringen doet:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je zou haast geloven dat er werkelijk een Zionistisch complot bestaat als ik jullie ervaringen mag geloven
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:00 schreef Prullenbak6 het volgende:
lege blikken zyklon B (waarmee gevangen werden ontluizd voor ziektes die zouden kunnen ontstaan) en heel veel persoonlijke spullen. Naar mijn zeggen vind ik Auschwitz één grote plaats waar verheerlijking plaats vindt.
Ja, de Joodse inwoners van Israel krijgen allemaal te horen dat het Joodse volk eeuwen heeft geleden, maar de verdeeldheid in de Islamitische wereld is geheel te wijten aan buitenstaanders. Besef je de schijnheilige onzinnigheid van zulke gedachten nu echt niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die gemeenschap is, maar het is zeker geen 'kleine groep'. Israel heeft aardig wat inwoners en deze worden vanaf dag één geindoctrineerd dat het joodse volk eeuwen heeft geleden en dat hen misdaden daarom verantwoord zijn.
Natuurlijk hebben ze die keuze niet en er zullen er vast individuen tussen zitten die zich loskoppelen van het propaganda apparaat, maar feit blijft dat dit zelfde apparaat honderden joodse scholen subsidieert over de hele wereld. Dit is dan ook direct de kracht van de joodse maatschappij: ze zijn allemaal verbonden en worden semi-aangestuurd vanuit een centraal punt.
Zodra een ontwikkeld Islamitisch land dit inziet zal het rap gedaan zijn met de versplintering van de Islam en kan er worden samengewerkt tussen alle Islamieten, met wat voor doel in het vizier dan ook. 'Probleem' is alleen dat de VS dit al lang begrepen heeft en dit probeert te voorkomen door de Arabische wereld verdeeld en versplinterd te houden door met sommige samen te werken en sommige in brand te steken. Ze willen daar in het M-O alleen beperkte vrede.
Maar goed, we gaan off-topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |