Gedaan.quote:
Het gaat nog niet eens daarom weet je, maar het gaat erom dat je mensen voor jodenhaters gaat uitmaken terwijl wat ze zeggen helemaal niet gaat om het haten van Joden, maar juist met iets heel anders te maken heeft zoals dierenwelzijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef johny2011 het volgende:
je uitgescholden voelen met het woord antisemiet![]()
maar wel terechte klacht
Ik denk dat je je er niet zoveel van aan moet trekken omdat gelovigen zich nou eenmaal snel beledigd voelen en dan gaan aanvallenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:39 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het gaat nog niet eens daarom weet je, maar het gaat erom dat je mensen voor jodenhaters gaat uitmaken terwijl wat ze zeggen helemaal niet gaat om het haten van Joden, maar juist met iets heel anders te maken heeft zoals dierenwelzijn.
Mensen die Joden haten.quote:
Dit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Joden![]()
Regering van Israël![]()
Antisemieten![]()
Arabieren![]()
Turken![]()
Peruanen![]()
Wit-russen
Ik weet niet of je over de hele gemeenschap kunt spreken, ik zou eerder spreken over een kleine groep hypocriete Joden, en in sommige gevallen ook nog eens hypocriete Zionisten, die het voor de rest van de Joden verpesten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Ouqz het volgende:
Het probleem is niet David, de doorsnee jood maar de gehele gemeenschap van joden. Deze denkt dat ze zich alles kan veroorloven zolang het maar onder het 'wij hebben geleden' motto gebeurt. Dit heet de holocaust industrie en ik vind het sneu voor de mensen die hier in trappen. En dat zijn er aardig wat.
Mensen die alle joden maar meteen haten omdat ze het relateren aan Ajaxquote:
Ik weet niet hoe groot die gemeenschap is, maar het is zeker geen 'kleine groep'. Israel heeft aardig wat inwoners en deze worden vanaf dag één geindoctrineerd dat het joodse volk eeuwen heeft geleden en dat hen misdaden daarom verantwoord zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik weet niet of je over de hele gemeenschap kunt spreken, ik zou eerder spreken over een kleine groep hypocriete Joden, en in sommige gevallen ook nog eens hypocriete Zionisten, die het voor de rest van de Joden verpesten.
Zionistenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik weet niet of je over de hele gemeenschap kunt spreken, ik zou eerder spreken over een kleine groep hypocriete Joden, en in sommige gevallen ook nog eens hypocriete Zionisten, die het voor de rest van de Joden verpesten.
Profesionele muurtjes bouwersquote:
Idd. Ik vind dat ook dat ze altijd maar doen van, wij hebben geleden dus wij mogen alles.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Ouqz het volgende:
Het probleem is niet David, de doorsnee jood maar de gehele gemeenschap van joden. Deze denkt dat ze zich alles kan veroorloven zolang het maar onder het 'wij hebben geleden' motto gebeurt. Dit heet de holocaust industrie en ik vind het sneu voor de mensen die hier in trappen. En dat zijn er aardig wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |