Het is nog altijd beter dan je als zwarte piet verkledenquote:
Inderdaad zeg, ik zou alleen al verhuizen voor die kamer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Internepper het volgende:
Fifa toernooi winnen, wat een bazen in dat huis.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
wat denk je zelf man mooiste stad van nederland en goeie schole
Aan je taalgebruik te zien heb je daar waarschijnlijk niet op gezeten dan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
Ik zat op het albeda collega spinozaweg goeie school hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien heb je daar waarschijnlijk niet op gezeten dan..
TS: succes met zoeken
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
Deze man weet. Rotterdam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
Looolquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
Smerige MBO'er.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
[..]
Ik zat op het albeda collega spinozaweg goeie school hoor
amenth is een echte hosselaar die komt er welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Smerige MBO'er.Jij smeekt later om promotie bij mij.
Eerder andersom.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
In de cel ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
[..]
amenth is een echte hosselaar die komt er wel
hahah denk je ik ga op kantoor werke ik doe wat k leuk vind en maak ng meer money als jouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Spoorknorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je wil daar toch geeneens wonen. Smeken of je bij een paar van die KUDTstudenten in mag wonenGelukkig heb ik die tijd gehad
Dit dus, het voordeel van die avonden is het gratis bier, plus je krijgt meestal nog tips over andere instemmingen (zo heet dat hier dan weer)quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ben je een autist of wat? Ga gewoon naar die avonden toe. Gratis bier met gezellige lui en als het niks wordt is het jammer, maar volgende keer beter.
Amenth Merhaba, her şey. Benimle.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah denk je ik ga op kantoor werke ik doe wat k leuk vind en maak ng meer money als jou
Mits de dames door de keuring komen, kies voor optie 2.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef Stuurver het volgende:
Ben vanochtend weer uitgenodigd voor 2 hospiteeravonden.
1 is bij een stel dat een 3e kamergenoot zoekt en de andere is bij 4 meisjes waarbij ik de enige jongen zou zijn als ik gekozen wordt
Weet niet of die situaties wenselijk zijn
Optie twee tenzij je van een triootje houdt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef Stuurver het volgende:
1 is bij een stel dat een 3e kamergenoot zoekt en de andere is bij 4 meisjes waarbij ik de enige jongen zou zijn als ik gekozen wordt
Ja, als het Groningen was dan zou ik niet twijfelen maar Rotterdam heeft helaas niet de mooiste Nederlandse vrouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mits de dames door de keuring komen, kies voor optie 2.
Hm.., doen wat je leuk vind én meer geld verdienen als afgestudeerde WO'er?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah denk je ik ga op kantoor werke ik doe wat k leuk vind en maak ng meer money als jou
Ik zou alsnog voor optie 2 gaan, je wilt echt niet bij een stel gaan wonen, tenzij ze een beetje makkelijk in de omgang zijn. Anders is het al snel 2 tegen 1.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef Stuurver het volgende:
Ze zitten alle 4 op de kunstacademie dus ik weet niet wat ik moet verwachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zou alsnog voor optie 2 gaan, je wilt echt niet bij een stel gaan wonen, tenzij ze een beetje makkelijk in de omgang zijn. Anders is het al snel 2 tegen 1.
En met vier meisjes? Tja, kan leuk zijn, zou er op z'n minst wel nog 1 dude bij willen, anders zou ik gillend gek worden
Diew huisgenoeten willen gewoon iemand erbij die geod fifa kan spelen, als je een fiai verslaving hebt wil je daar dan toch wel wonen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, ergens mogen wonen omdat je een Fifa tournooi wint
Klinkt leuk, maar aan de andere kant geeft het ook aan dat de huidige bewoners het geen reet interesseert wie er komt wonen.
okselhaar, shag en blikbierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze zitten alle 4 op de kunstacademie dus ik weet niet wat ik moet verwachten
ja echt, de mooiste stad van Nederland jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
Vanaf je 18e al in je eentje wonen, autistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef wise het volgende:
op kamers
doe het gelijk goed en neem je eigen appartement
Ja vooral in een onbekende stad lijkt mij dat nogal kut.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vanaf je 18e al in je eentje wonen, autist
Tjah, daarom is veel huisgenoten soms ook het best. Als je het dan niet met iedereen kan vinden maakt het nog weinig uit. Zit je met 3 anderen en je mag er eentje niet dan heb je al veel sneller een probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja vooral in een onbekende stad lijkt mij dat nogal kut.
Maar een mooie kamer + leuke huisgenoten lijkt me best wel nog lastig
Mensen dit doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Stuurver het volgende:
Voor de andere twee moet ik als zwarte piet verkleed komen ()
Zelfs dat vind ik minder gay.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen dit doengeef dan na afloop ook een pijpbeurt gelijk, gay is het toch wel
Drink bier, doe leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:
Heeft niemand hier ervaring met een hospiteeravond die hij of zij wellicht wil delen?![]()
Heb nu 4 afspraken staan, 3 voor bezichtiging en 1 voor hospiteeravond
Wat wil je weten dan? Meestal is het gewoon in de woonkamer zitten met de andere hospitanten en de huisbewoners, een voor een moet iedereen iets over zichzelf vertellen (waarom wil je hier wonen / wat verwacht je van het huis / hobbies) en daarna beetje los lullen met zoveel mogelijk huisbewoners.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:
Heeft niemand hier ervaring met een hospiteeravond die hij of zij wellicht wil delen?![]()
Heb nu 4 afspraken staan, 3 voor bezichtiging en 1 voor hospiteeravond
Hoe lang duurt dat meestal?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:30 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Meestal is het gewoon in de woonkamer zitten met de andere hospitanten en de huisbewoners, een voor een moet iedereen iets over zichzelf vertellen (waarom wil je hier wonen / wat verwacht je van het huis / hobbies) en daarna beetje los lullen met zoveel mogelijk huisbewoners.
Ligt eraan hoeveel mensen komen, of ze stemmingsrondes hebben (dus dat een aantal mensen na een half uur al naar huis mag omdat het hem sowieso niet gaat worden) en aan het huis.. maar ga uit van een uurtje of twee.quote:
houd je bek. roffa is mooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef Capi het volgende:
[..]
ja echt, de mooiste stad van Nederland ja
2 uur? is dat niet erg lang? eerste keer dat ik ging hospiteren duurde het 15/20 min, 2e keer 10 min.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen komen, of ze stemmingsrondes hebben (dus dat een aantal mensen na een half uur al naar huis mag omdat het hem sowieso niet gaat worden) en aan het huis.. maar ga uit van een uurtje of twee.
als eerste weggestuurdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef boskameel het volgende:
[..]
2 uur? is dat niet erg lang? eerste keer dat ik ging hospiteren duurde het 15/20 min, 2e keer 10 min.
oke bedankt heb namelijk een uur na aanvang van hospiteeravond nog een afspraakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen komen, of ze stemmingsrondes hebben (dus dat een aantal mensen na een half uur al naar huis mag omdat het hem sowieso niet gaat worden) en aan het huis.. maar ga uit van een uurtje of twee.
waarom niet? kan tog nie opeens weggaan als je takkie zet daaro?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Nooit te lang blijven is de gouden regel. Je ding doen, dit dat zeggen en na een halfuurtje gaan.
Het is gewoon vervelend als mensen te lang blijven hangen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom niet? kan tog nie opeens weggaan als je takkie zet daaro?
Als het een fatsoenlijke kamer is: gewoon doen. Let wel op de opzegtermijn, kun je na een paar maanden weer doorverhuizen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Stuurver het volgende:
Wat als je gekozen wordt bij zo'n hospiteeravond maar je weet nog niet zeker of je de kamer wil?
Met die kennis van de Nederlandse taal misschien wel ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef amenth het volgende:
[..]
eerst picsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:21 schreef Mestras het volgende:
WIE HEEFT EEN KAMER IN AMSTERDAM VOOR MIJ????!?!!?!?!??!
IK BEN HEEL LEUK ENSO! STUUR MAAR BERICHTJE!
Ja en dan mijn eigen drugskartel opzettenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:20 schreef Roces18 het volgende:
fuck al die hospiteeravonden neem een dikke vette lening bij een colombiaanse drugsbaron en koop je eigen penthouse
Rotterdamquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
Ik weet niet wat voor instemmingen jij hebt meegemaakt, maar bij ons gaat het anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Nooit te lang blijven is de gouden regel. Je ding doen, dit dat zeggen en na een halfuurtje gaan.
Hoe lang was je bezig met zoeken? had gehoord dat het een jaar kan duren voordat je iets betaalbaar vind in Amsterdamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:44 schreef AMDB het volgende:
Je komt er wel de grootste malloten tegen, tijdens die hospiteeravonden.
In Amsterdam bij één gezeten twee weken terug, leek meer een praatgroep, sommige mensen die kwamen kijken gooiden hun hele levensverhaal daar in de groep![]()
Gelukkig bij derde kamer kijken gelijk gelukt, telkens naar Amsterdam reizen is echt een hel.
Twee weken eigenlijk maar, derde keer kijken was raak. Maar dat was ook bezichtiging met eigenares, dat is soms gewoon gemakkelijker. Had geluk dat anderen er nog over na wilden denken, en ik gelijk zei dat ik het wel zag zitten. Wel een niet hele fijne locatie (Osdorp) maar prijs en oppervlakte (12m2/350pm) zijn vrij goed voor Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe lang was je bezig met zoeken? had gehoord dat het een jaar kan duren voordat je iets betaalbaar vind in Amsterdam
Heb je inderdaad netjes geregeldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Twee weken eigenlijk maar, derde keer kijken was raak. Maar dat was ook bezichtiging met eigenares, dat is soms gewoon gemakkelijker. Had geluk dat anderen er nog over na wilden denken, en ik gelijk zei dat ik het wel zag zitten. Wel een niet hele fijne locatie (Osdorp) maar prijs en oppervlakte (12m2/350pm) zijn vrij goed voor Amsterdam.
Veel succes nog iig, en niet jezelf teveel inlikken, daar prikt volgens mij iedereen doorheen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |