Doe er niks mee, oke, want Keauning is een super lieve, brave, nette jongen die nooit meer zoiets gaat doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezienJongens, verpest het nou niet voor jezelf..
btje rellen togquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want R_R kennende. Waarschijnlijk zit hij alles door te brieven aan Adsense.
Etsu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe er niks mee, oke, want Keauning is een super lieve, brave, nette jongen die nooit meer zoiets gaat doen
Je kon er wel om lachen, maar je moet wel ingrijpen omdat je functie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezienJongens, verpest het nou niet voor jezelf..
Lachen om een niet aantrekkelijke man die niet meer in de bloei van zijn leven is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kon er wel om lachen, maar je moet wel ingrijpen omdat je functie.
Toch?
Dat is mijn ervaring als mod zijnde
als zijndequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Toch?
Dit inderdaad. Tenenkrommende fout.quote:
Ik kan er helemaal niet om lachen omdat dit serieuze gevolgen kan hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Toch?
Dubbelopquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
Ey trouwons.
Ik ben mod geweest van een Pokémonforum.
Ben ik nu nog steeds denk ik.
Sommigen wilden mij niet geloven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niet om lachen omdat dit serieuze gevolgen kan hebbenMod of geen mod.
Jij denkt serieus dat diegene alle topics controleert of er erotische foto's in staan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niet om lachen omdat dit serieuze gevolgen kan hebbenMod of geen mod.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat diegene alle topics controleert of er erotische foto's in staan?
Hee hoiquote:
Maar om andere "vergrijpen" klopt mijn vermoeden wel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerste ban op FOK!?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:0gmo
Goddelijk
Etsu lees eerst de Topics die er gelinked werden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat diegene alle topics controleert of er erotische foto's in staan?
'Goddelijk'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hierzo:
http://dsworld.nl/forum/viewforum.php?f=21
STFU!!quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
Alle vijf? Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Etsu k lees eerst de Topics die er gelinked werden.
Eumgquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
Kanker hé. Zie die spam in dat Pokémonboard.
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat er zelf bij had gezet...
Saai: boontjes en aardappelenquote:
Boontjes zijn lekker hoor!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Saai: boontjes en aardappelen. Gehaktbal was lekker hoor
!
Jij al gegeten?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boontjes zijn lekker hoor!
Ja friet met een frikandel en komkommer.
Nopequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar om andere "vergrijpen" klopt mijn vermoeden wel?
Oke.quote:
Zaterdag weer 1 en 23 Juli pas weer.quote:
Ja, dat is inderdaad best triest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
Verwachte reactie van Dastan: over eten praten._____!
quote:
quote:
quote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Morgenavond pas, maar dan moet ik werken.![]()
Zaterdag en zondag wel weer.
Mwah, ben niet zo gek op de Nederlandse keuken wat dat soort gerechten betreftquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boontjes zijn lekker hoor!
Ja friet met een frikandel en komkommer.
quote:
Sociale contacten, eng hè.quote:
Bij ons zijn ze allemaal 'gratis' hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die om geld vragen op de uitnodiging van een examenfeest.
Etsu is niet geslaagdquote:
Ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Joosterd het volgende:
Gekookte aardappelen zijn niet mijn ding. Doe mij maar Pasta's en zulks.
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze allemaal 'gratis' hoorHooguit flesje/kratje mee ter celebratie.
Dezen jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Joosterd het volgende:
Ja oke, ik heb ook liever buitenlands eten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo gek op de Nederlandse keuken wat dat soort gerechten betreft.
Goeie combinatie, heeft vast wel gesmekt?
Van mij mag je komen als je het kunt vinden.quote:
Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet. Je lijkt me zo'n dandy-achtig type.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze allemaal 'gratis' hoorHooguit flesje/kratje mee ter celebratie.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Joosterd het volgende:
quote:
Echt jongens, stop daarmee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb ook liever buitenlands eten.
Maar uiteraard, frietjes zijn altijd lekker!
[..]
Van mij mag je komen als je het kunt vinden.
Niet weten dat Etsu niet geslaagd is en dat als reden gebruiken waarom Etsu niet naar examen feestjes gaat waar meisjus en jongens zich helemaal vol laten tanken omdat zij een papiertje hebben gehaald...quote:
Baas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet weten dat Etsu geslaagd is en dat als reden gebruiken waarom Etsu niet naar examen feestjes gaat waar meisjus en jongens zich helemaal vol laten tanken omdat zij een papiertje hebben gehaald...
En de miesjes zich vervolgens vol laten tanken door de jongons.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet weten dat Etsu geslaagd is en dat als reden gebruiken waarom Etsu niet naar examen feestjes gaat waar meisjus en jongens zich helemaal vol laten tanken omdat zij een papiertje hebben gehaald...
*proest*quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
En de miesjes zich vervolgens vol laten tanken door de jongons.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij ons is de zakker ook gewoon van de partij, maar ik snap je punt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik niet naar geslaagd-feestjes ga als ik gezakt ben.
Zekah.quote:
Lang en studentikoos. Niet bepaald dandy hoor, loop ook in een overdreven alternatief kloffie rond op Lowlands.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet. Je lijkt me zo'n dandy-achtig type.
Er zijn ook meisjes die pot zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk vind ik diploma's van het voortgezet onderwijs niet eens zo bijzonder.
Dus je bent ook gezakt of bent van plan om de middelbare overnieuw te doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heb momenteel alleen nog maar de basisschool afgerond
.
Biijzonder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Het was een verkapt fotoverzoek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij ons is de zakker ook gewoon van de partij, maar ik snap je punt...
[..]
Zekah.
[..]
Lang en studentikoos. Niet bepaald dandy hoor, loop ook in een overdreven alternatief kloffie rond op Lowlands.
Die dingen krijg je zelfs als jarenlang niets doet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Weet ikquote:
Die wil ik ook krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die dingen krijg je zelfs als jarenlang niets doet...
Nou...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Diploma-uitreiking nog hèquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je bent ook gezakt of bent van plan om de middelbare overnieuw te doen?
En een certificaat voor bijles geven. HA!quote:
Ogen dicht en fantaseren over een vrouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die lesbische vrouwen dat fijn vinden.
he bah zo viesquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ogen dicht en fantaseren over een vrouw.
Het warme zaad zal niemand onprettig vinden.
Mwah, vwo moet je toch nog wel íets doen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent stoer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Diploma-uitreiking nog hè
[..]
En een certificaat voor bijles geven. HA!
Wat vertel je dat met gevoel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ogen dicht en fantaseren over een vrouw.
Het warme zaad zal niemand onprettig vinden.
Let morgen goed op je post.quote:
Van vwo weet ik het niet hoor.quote:
Bij andere niveaus dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, vwo moet je toch nog wel íets doen hoor.
Ik weet. Wil je me aanraken?quote:
Weet niet hoor, maar als je versneld havo/vwo doet/deed, dan moet je toch wel je best doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Let morgen goed op je post.
[..]
Van vwo weet ik het niet hoor.
[..]
Bij andere niveaus dan.
Ik heb ook bijles biologie gegevenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Joosterd het volgende:
Enige waar ik bijles in gaf was Biologie.![]()
Had het hoogste van de klas voor praktijkonderzoeken.
Zo geil.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker. Als ik tegen een raam kom, beslaat het.
Dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar als je versneld havo/vwo doet/deed, dan moet je toch wel je best doen.
Baas ik was te oud voor de onderbouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb ook bijles biologie gegeven! Aan de onderbouw
Bij ons kon je alleen onderbouw bijles geven, ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Baas ik was te oud voor de onderbouw.
Eerste periode op zich wel 2de periode geen makkelijker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar als je versneld havo/vwo doet/deed, dan moet je toch wel je best doen.
Spannondquote:
quote:
quote:
Hij is echt, van m'n twitterquote:
Deed ik dat? Dat moet heeeeel lang geleden zijn, minstens een jaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef Dastan het volgende:
Of heeft twimg niets met Twitter te maken?
O, dan vergis ik mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Deed ik dat? Dat moet heeeeel lang geleden zijn, minstens een jaar
Wanneer jij maar wiltquote:
Oh sweet Jezus thats goodtwitter:RockstarGames twitterde op donderdag 23-06-2011 om 17:05:33Today, we're very happy to announce that #LANoire will be arriving on the PC platform this fall: http://t.co/GjYgpXG reageer retweet
Okiequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke mooi, dan kijk ik even in mijn agenda wanneer ik tijd heb.
Ik las het, nu nog GTA V, ze verwachten die nog in 2012quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Flitskikker het volgende:
Oh sweet Jezus thats goodtwitter:RockstarGames twitterde op donderdag 23-06-2011 om 17:05:33Today, we're very happy to announce that #LANoire will be arriving on the PC platform this fall: http://t.co/GjYgpXG reageer retweet
[ afbeelding ]
Haha.quote:
Niet dandy genoeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik las het, nu nog GTA V, ze verwachten die nog in 2012(maar vast niet voor de pc nog..)
En, is m'n gezicht goedgekeurd bij m'n gedrag, of niet dandy genoeg?
En RDR voor PC lijkt me ook vetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik las het, nu nog GTA V, ze verwachten die nog in 2012(maar vast niet voor de pc nog..)
En, is m'n gezicht goedgekeurd bij m'n gedrag, of niet dandy genoeg?
Spijtig man.quote:
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimenquote:
Sissy wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimen
ik zeg: neu
hij helemaal over de schreef wtfik zat met open mond te luisteren naar zijn getier.
nu toch maar doen, uit angst
Is het zo'n puinhoop dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimen
ik zeg: neu
hij helemaal over de schreef wtfik zat met open mond te luisteren naar zijn getier.
nu toch maar doen, uit angst
Nog meer gayquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn kast opruimen. [ afbeelding ]
Wees blij dat je niet in een van de Scandinavische landen woont, daar is het nog duurder namelijk.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen hebben al boekenlijsten van hun nieuwe school gekregen en/of toekomstige klasgenootjes ontmoet. Dat gaat echt snel..
Ik moet eerst m'n oude boeken nog inleveren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen hebben al boekenlijsten van hun nieuwe school gekregen en/of toekomstige klasgenootjes ontmoet. Dat gaat echt snel..
Teringjodenquote:
Heb je enig idee waar HMH voor staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Teringjoden.
Zekers een Amsterdammertje ook nog?
Jaquote:
Laat maar, ik snap je niet danquote:
Drank.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wie weet er een cadeau voor 2 meiden?
Heb morgenavond namelijk verjaardag.
Vibrators. En erachter: "ik bied mezelf ook aan, kan natuurlijk ook".quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vibrators. En erachter: "ik bied mezelf ook aan, kan natuurlijk ook".
Chocola.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Reusachtige chocoladerepen met een leuk kaartje. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dan zal het wel een goed idee zijn, als iedereen het zegt.quote:
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalenquote:
Ja, idd, daar kan ik nog wel eens naar kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Reusachtige chocoladerepen met een leuk kaartje. Lekker makkelijk.
Zou niet best zijn als ze daar geen Heineken zouden schenkenquote:
Ik heb dat bij de laatste drie verjaardagen gegeven. Elke keer weer succes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, idd, daar kan ik nog wel eens naar kijken
Een fluitje heet dat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalen.
ga je zeker ook voor de rest van je leven doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de laatste drie verjaardagen gegeven. Elke keer weer succes.
Ok, nice, geld vind ik altijd zo afgezaagd om te geven namelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de laatste drie verjaardagen gegeven. Elke keer weer succes.
Tja, wat andersquote:
Ik zal hem zeker onthouden.. Het is een garantie voor succes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je zeker ook voor de rest van je leven doen?
Geld verstoppen in je kast.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
Ik heb zo-even een vijfje gevonden in mijn kast.
Ooh, dan is een Amsterdammertje zekers 30clquote:
Chocola met een kaartquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, wat anders. Koop er een kaart bij, stellen meiden meestal wel op prijs
.
Vaasje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dan is een Amsterdammertje zekers 30cl.
Ben nog niet thuis in al die termen.
Waarom kijk jij in de zakken van je oude broekenquote:
Je hebt ook nog een vaasje. Maar dat is geloof ik hetzelfde als een fluitje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dan is een Amsterdammertje zekers 30cl.
Ben nog niet thuis in al die termen.
Hoe groot is een Amsterdammertje danquote:
Omdat ik 'm weggooi. En even checken toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kijk jij in de zakken van je oude broeken
Daarom moet je voor een reusachtige reep gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je die chocolade nou op een toffe manier brengt.
Straks heb je helemaal geen broeken meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ik 'm weggooi. En even checken toch.
Nee, een fluitje is kleiner dan een vaasje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een vaasje. Maar dat is geloof ik hetzelfde als een fluitje.
Ze hebben plastic festival-bierbekers, volgens mij middengroot formaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalen.
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks heb je helemaal geen broeken meer.
Als ik een vaasje bestel krijg ik 25 cl.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, een fluitje is kleiner dan een vaasje.
Fluitje:
[ afbeelding ]
Vaasje:
[ afbeelding ]
Zoals?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je die chocolade nou op een toffe manier brengt.
Vaasje is een Amsterdammertje. Alleen wordt in Brabant over het algemeen vaasje gehanteerd (want bavaria) en Amsterdammertje meer richting randstand omdat Amstel.quote:
O, nee, dit was een heel oude. Die was te klein. Ik heb zo'n vier spijkerbroeken denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan loop je in je onderbroek rond, dat is smerig.
Dat klopt toch? Dat Amstel glas hebben wij thuis ook en is 25clquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ik een vaasje bestel krijg ik 25 cl.
In totaal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, nee, dit was een heel oude. Die was te klein. Ik heb zo'n vier spijkerbroeken denk ik.
Oplichters.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vaasje is een Amsterdammertje. Alleen wordt in Brabant over het algemeen vaasje gehanteerd (want bavaria) en Amsterdammertje meer richting randstand omdat Amstel.
Wat is een fluitje dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Dat Amstel glas hebben wij thuis ook en is 25cl.
Dacht dat zoiets een Amsterdammertje heette
20 of 22cl dan denk ik.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Zwarte broekenJe bent toch geen een emo verdomme
Het is een zwarte, smalle broek van spijkerstof. Dat is gans niet raar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
En je hebt ook nog een pul.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
o
godsamme, ik ga hier hard onderuit
Mannen in zwarte pakken zijn toch ook geen emo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is een zwarte, smalle broek van spijkerstof. Dat is gans niet raar.
Hele slechte vergelijking.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mannen in zwarte pakken zijn toch ook geen emo.
En "Das boot"quote:
In Oost-Europa is een pul de standaardquote:
Je kan een S, M of L nemen. M is standaard en 3 muntjes. Eén muntie is dus 1.25 euro.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso Oost-Europa.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef yosander het volgende:
[..]
In Oost-Europa is een pul de standaard
Te moeilijk allemaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Maar bij ons zijn vaasjes 33cl. Geen 25.
Afzetters. Zeg dat maar namens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan een S, M of L nemen. M is standaard en 3 muntjes. Eén muntie is dus 1.25 euro.
L is 4
Het beter werkquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Maar bij ons zijn vaasjes 33cl. Geen 25.
En ik drink ze alleen maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach, ik tap en breng ze alleen maar weg, zal mij een worst wezen.
Nee, bier is geen voedsel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ze praten over bier. Bier is een vorm van voedsel, want uiteindelijk gaat het via je mond naar binnen. Ik vind het een kwalijke zaak dat je dit goedkeurt en zelfs mee praat.
Bier eet je niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ze praten over bier. Bier is een vorm van voedsel, want uiteindelijk gaat het via je mond naar binnen. Ik vind het een kwalijke zaak dat je dit goedkeurt en zelfs mee praat.
Toch wel een knappe prestatie om de twee meest smerige pilsjes in één post te proppen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, een fluitje is kleiner dan een vaasje.
Fluitje:
[ afbeelding ]
Vaasje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel een knappe prestatie om de twee meest smerige pilsjes in één post te proppen.
Ik heb gewoon de eerste hit van Google afgeplukt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel een knappe prestatie om de twee meest smerige pilsjes in één post te proppen.
Bevroren bier is echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je het invriest en in stukjes eet.
IJs!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, om de dorst te stillen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom zou je vocht innemen? Om honger deels te stillen.
HJ drinkt geen bierquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lust wel kriek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
HJ drinkt geen bier.
Hertog Jan
Suzanne
Dan knappen de flesjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tappen is vetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef Mr.DD het volgende:
Alle examenfeestjes hadden tot nu toe een tap
Nou, als ik teveel gedronken heb, dan voelt mijn maag redelijk vol en dan hoef ik geen eten meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, om de dorst te stillen.
Opdat mijn mond niet verdorste
Was'daquote:
Wie gaat dan ook bier in flesjes invriezen?quote:
Dat is toch dat Belgen bier?quote:
Ik had juist geen schuim.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Tappen is vet.
Ik herinner m'n eerste biertje nog: alleen maar schuim
Weet ik, goochem. Doet niets af aan het feit dat Amstel en Bavaria smerig zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
HJ drinkt geen bier.
Hertog Jan
Suzanne
Ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook bier in flesjes invriezen?
Giet gewoon in een plastic bakje en invriezen maar.
Ik kan tappen, maar meestal ligt het ook aan de tap. De ene heeft heel veel druk, de ander amper. De ene gebruikt van die grote fusten, de ander weer van die kleintjes. Bij tappen heb ik meestal zo'n 70% slagingskansquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Tappen is vet.
Ik herinner m'n eerste biertje nog: alleen maar schuim
Ja, Etsu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Alle soorten bier.
Proef je eigenlijk wel verschil?
Bier met kers enzo. Belgenbier inderdaad.quote:
Duvel is zwaarder bier. Bovendien heel anders, want speciaalbier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Grolsch en Duvel?
Ja, heel duidelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Alle soorten bier.
Grolsch is niet te drinken en Duvel wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Grolsch en Duvel?
WERELDEN van verschil.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Alle soorten bier.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Alle soorten bier.
Bovendien is Grolsch voor Boeren en Duvel voor echte mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grolsch is niet te drinken en Duvel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |