Dezen jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Joosterd het volgende:
Gekookte aardappelen zijn niet mijn ding. Doe mij maar Pasta's en zulks.
Ja oke, ik heb ook liever buitenlands eten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo gek op de Nederlandse keuken wat dat soort gerechten betreft.
Goeie combinatie, heeft vast wel gesmekt?
Van mij mag je komen als je het kunt vinden.quote:
Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet. Je lijkt me zo'n dandy-achtig type.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze allemaal 'gratis' hoorHooguit flesje/kratje mee ter celebratie.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Joosterd het volgende:
Gekookte aardappelen zijn niet mijn ding. Doe mij maar Pasta's en zulks.
quote:
Echt jongens, stop daarmee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb ook liever buitenlands eten.
Maar uiteraard, frietjes zijn altijd lekker!
[..]
Van mij mag je komen als je het kunt vinden.
Niet weten dat Etsu niet geslaagd is en dat als reden gebruiken waarom Etsu niet naar examen feestjes gaat waar meisjus en jongens zich helemaal vol laten tanken omdat zij een papiertje hebben gehaald...quote:
Baas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet weten dat Etsu geslaagd is en dat als reden gebruiken waarom Etsu niet naar examen feestjes gaat waar meisjus en jongens zich helemaal vol laten tanken omdat zij een papiertje hebben gehaald...
En de miesjes zich vervolgens vol laten tanken door de jongons.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet weten dat Etsu geslaagd is en dat als reden gebruiken waarom Etsu niet naar examen feestjes gaat waar meisjus en jongens zich helemaal vol laten tanken omdat zij een papiertje hebben gehaald...
*proest*quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
En de miesjes zich vervolgens vol laten tanken door de jongons.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij ons is de zakker ook gewoon van de partij, maar ik snap je punt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik niet naar geslaagd-feestjes ga als ik gezakt ben.
Zekah.quote:
Lang en studentikoos. Niet bepaald dandy hoor, loop ook in een overdreven alternatief kloffie rond op Lowlands.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet. Je lijkt me zo'n dandy-achtig type.
Er zijn ook meisjes die pot zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk vind ik diploma's van het voortgezet onderwijs niet eens zo bijzonder.
Dus je bent ook gezakt of bent van plan om de middelbare overnieuw te doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heb momenteel alleen nog maar de basisschool afgerond
.
Biijzonder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Het was een verkapt fotoverzoek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij ons is de zakker ook gewoon van de partij, maar ik snap je punt...
[..]
Zekah.
[..]
Lang en studentikoos. Niet bepaald dandy hoor, loop ook in een overdreven alternatief kloffie rond op Lowlands.
Die dingen krijg je zelfs als jarenlang niets doet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef yosander het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |