En "Das boot"quote:
In Oost-Europa is een pul de standaardquote:
Je kan een S, M of L nemen. M is standaard en 3 muntjes. Eén muntie is dus 1.25 euro.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalen.
Sowieso Oost-Europa.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef yosander het volgende:
[..]
In Oost-Europa is een pul de standaard
Te moeilijk allemaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Maar bij ons zijn vaasjes 33cl. Geen 25.
Afzetters. Zeg dat maar namens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan een S, M of L nemen. M is standaard en 3 muntjes. Eén muntie is dus 1.25 euro.
L is 4
Het beter werkquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Maar bij ons zijn vaasjes 33cl. Geen 25.
En ik drink ze alleen maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach, ik tap en breng ze alleen maar weg, zal mij een worst wezen.
Nee, bier is geen voedsel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ze praten over bier. Bier is een vorm van voedsel, want uiteindelijk gaat het via je mond naar binnen. Ik vind het een kwalijke zaak dat je dit goedkeurt en zelfs mee praat.
Bier eet je niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ze praten over bier. Bier is een vorm van voedsel, want uiteindelijk gaat het via je mond naar binnen. Ik vind het een kwalijke zaak dat je dit goedkeurt en zelfs mee praat.
Toch wel een knappe prestatie om de twee meest smerige pilsjes in één post te proppen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, een fluitje is kleiner dan een vaasje.
Fluitje:
[ afbeelding ]
Vaasje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel een knappe prestatie om de twee meest smerige pilsjes in één post te proppen.
Ik heb gewoon de eerste hit van Google afgeplukt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel een knappe prestatie om de twee meest smerige pilsjes in één post te proppen.
Bevroren bier is echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je het invriest en in stukjes eet.
IJs!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je het invriest en in stukjes eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |