abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98564388
In het Recreatief Wielrennen topic kwamen we op het idee een challenge te maken. De challenge houdt in: 10kg per persoon afvallen.
Uiteraard kan niet iedere wielrenner dit want niet iedere wielrenner kan nog eventjes gauw 10kg missen. Maar voor degenen die het wél kunnen missen zijn we dus een race gestart.

We hebben inmiddels 6 personen te pakken die melden dat ze mee doen:
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Ik zeg: Bring it on!

Spreadsheet van de voortgang.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:28:57 #2
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_98564521
Thanks mylene

Ok... dat wist ik dus niet van die koffie.... ben daar nogal aardig aan verslaafd.. samen met roken. Met roken wil ik sowieso stoppen maar dan ga ik ook maar minderen met koffie. Nou je dat zo zegt van die vreetbuien daar heb ik altijd wel last van ja. Vooral 's avonds.
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
pi_98564546
Dank voor het openen van een nieuw deel :*
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:29:58 #4
275429 scoloo
pi_98564570
@freddeh ja klopt!
pi_98564762
Scoloo, als je stopt met roken, wat je zeker moet doen, moet je juist de calorieen extra goed in de gaten houden!

Roken beinvloed namelijk ook je metabolisme
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:34:55 #6
275429 scoloo
pi_98579754
Ja dat weet ik. Dan zal het helemaal moeilijk worden om niet teveel te eten. Maar je krijgt ook weer voordelen van :) Eigenlijk moet ik het in 1x allemaal omgooien, maar das makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_98593779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef scoloo het volgende:
Ja dat weet ik. Dan zal het helemaal moeilijk worden om niet teveel te eten. Maar je krijgt ook weer voordelen van :) Eigenlijk moet ik het in 1x allemaal omgooien, maar das makkelijker gezegd dan gedaan.
Het geeft natuurlijk wel een kick om in één keer helemaal gezond te gaan leven :)
Des te groter de voldoening als het lukt.
pi_98593824
Trouwens gisteren een barbeque gehad, de weegschaal was niet lief vanmorgen :(
(Eigenlijk moet je op dat moment ook niet op de weegschaal gaan staan....).
Maar goed, des te meer motivatie om komende weekend flink te gaan fietsen. Zondag wordt het mooi weer als het goed is.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:57:40 #9
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_98593827
Ik ben deze week dus met koffie gestopt vanwege die invloed op je bloedsuikerspiegel, en ik moet zeggen, voel me al een paar dagen absoluut kut. Maar dat zal na het weekend wel over zijn.

@scoloo ik zou niet in 1 klap stoppen met koffie, roken, en op dieet gaan. 1 van die dingen is al moeilijk genoeg! Veel mensen houden dieten niet vol omdat ze teveel willen in 1 keer. Ik ben nu over een periode van weken steeds strenger aan het worden, zodat steeds meer 'slechte ' dingen uit m'n patroon gaan. Als ik het niet zo geleidelik had gedaan, was ik zeker al weer teruggevallen!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_98593981
Ja, daar heb je wel gelijk in C_F, maar aan de andere kant kan het ook makkelijk zijn om alles in één keer af te zweren. Net zoals "minder roken" en "minder chips eten" in mijn geval iig
niet werken. Maar zwaar zal het zeker zijn :Y

Ik trouwens iedereen die in de spreadsheet staat, aan de OP toegevoegd, ook al is niet iedereen even fanatiek met die bijhouden.....
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:25:48 #11
275429 scoloo
pi_98595998
@fab : Daar heb je denk ik wel gelijk in. Ik ben nu langzaam met koffie aan het minderen... dronk ong 10-12 bakkies per dag... wil ongeveer naar 3 per dag. Roken zal nog niet gelijk gaan. Zit een beetje in een k*t periode op dit moment en ik denk dat roken me echt niet gaat lukken nu. Dus die zet ik op de planning zeg maar :9

@Cafca : Ik denk ook dat het wel per persoon verschillend is. Maakt eigenlijk natuurlijk ook niet uit hoe je het doet als je het maar doet toch?
pi_98596973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:06 schreef cafca het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in C_F, maar aan de andere kant kan het ook makkelijk zijn om alles in één keer af te zweren. Net zoals "minder roken" en "minder chips eten" in mijn geval iig
niet werken. Maar zwaar zal het zeker zijn :Y

Ik trouwens iedereen die in de spreadsheet staat, aan de OP toegevoegd, ook al is niet iedereen even fanatiek met die bijhouden.....
Jua, als maandag een paar personen nog niet hebben aangevuld knikker ik ze wel weer uit de sheet. Maakt het alleen maar verwarrend anders.

Heb nu dus 2 schema's liggen voor spiermassa. Staan nog wel wat barbell oefeningen op geloof ik, even kijken of daar een dumbell equivalent voor kan vinden. Dochterlief liep vanochtend al te rollen met de dumbells, 12kg krijgt ze nog niet van de grond blijkbaar :')

Ben ook druk bezig met een boek over bijnieruitputting, wat waarschijnlijk een van de oorzaken is van mijn vetopslag rond mijn middel. Dat is ook wel de enige plek waar mijn vet echt wordt opgeslagen, echt dikke benen heb ik bijvoorbeeld niet. Denk dat ik vanavond maar eens géén film ga kijken ofzo, maar dat ik even verder ga met dat boek.

Daarnaast dus volgens de internist een vitamine D tekort. De D capsules die ik slik moet ik nu dus de hoeveelheid van verdubbelen zodat ik dan in ieder geval wat vrolijker en minder geirriteerd word, wat ook niet echt meewerkt als je een soort van emotie-eter bent.
pi_98597748
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:02 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Jua, als maandag een paar personen nog niet hebben aangevuld knikker ik ze wel weer uit de sheet. Maakt het alleen maar verwarrend anders.

Heb nu dus 2 schema's liggen voor spiermassa. Staan nog wel wat barbell oefeningen op geloof ik, even kijken of daar een dumbell equivalent voor kan vinden. Dochterlief liep vanochtend al te rollen met de dumbells, 12kg krijgt ze nog niet van de grond blijkbaar :')

Ben ook druk bezig met een boek over bijnieruitputting, wat waarschijnlijk een van de oorzaken is van mijn vetopslag rond mijn middel. Dat is ook wel de enige plek waar mijn vet echt wordt opgeslagen, echt dikke benen heb ik bijvoorbeeld niet. Denk dat ik vanavond maar eens géén film ga kijken ofzo, maar dat ik even verder ga met dat boek.

Daarnaast dus volgens de internist een vitamine D tekort. De D capsules die ik slik moet ik nu dus de hoeveelheid van verdubbelen zodat ik dan in ieder geval wat vrolijker en minder geirriteerd word, wat ook niet echt meewerkt als je een soort van emotie-eter bent.
Vitamine D tekort kun je ook oplossen door meer in de zon te gaan zitten. Komende dagen (wel pas na het weekend) wordt het echt mooi weer. Goed excuus om een terrasje te pakken ;) Even aan de vitamine D werken!
Ik ben ook behoorlijk koffieverslaafd. Een maand geleden kreeg ik steeds meer koppijn die dag. Ik had toen nog helemaal geen koffie gedronken en de koppijn verergerde. 's avonds dronk ik 1 bakkie en de hoofdpijn verdween. Ik ben nu langzaam aan het minderen, maar ik drink er gemiddeld nog wel 5 per dag.
pi_98597938
5 Per dag red ik ook makkelijk, meestal 6 á 7, soms 8 á 10. Op dit moment zie ik het eventjes niet zitten te stoppen met koffie ivm stress. Maar aan de andere kant zou dit juist het ideale moment zijn ivm de werking van de bijnieren.

Wel waanzinnig hoe je 's ochtends na anderhalf uur stress (therapie) hoofdpijn hebt, 's avonds nog steeds hoofdpijn hebt en je bed in gaat, en de volgende ochtend weer helemaal helder bent. Voel me vandaag stukken beter dan gisteren (hoewel de jongedame wat last had van nachtmerries over spinnen en dus een keer of 6 wakker is geweest vannacht :O ).
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:16:47 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_98599862
Waarom helemaal stoppen met koffie? Zo slecht is dat toch ook weer niet (tenminste als je zonder melk/suiker drinkt)? Ik drink alleen 's ochtends koffie voor de lunch, na de lunch ga ik over op water
pi_98600164
Ik wil in ieder geval tijdelijk stoppen om mijn bijnieren weer fatsoenlijk op gang te krijgen. Na die tijd zie ik wel weer verder of ik nog koffie wil.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:34:41 #17
275429 scoloo
pi_98600531
Het is voor mij ook gewoon minderen. Maar bij elk bakkie koffie komt bij mij een peuk achteraan. Dus das dubbel slecht. Daarnaast heb ik ook nogal gevoelige darmen dus daar is de koffie ook niet echt goed voor. Ik drink hem trouwens wel zonder suiker en melk. Daar ben ik een paar jaar geleden al mee gestopt.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:40:54 #18
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_98600790
Oh, ik ben absoluut van plan om weer met koffie te beginnen als ik het issue van de vreet aanvallen heb opgelost. En NU even helemaal geen koffie is een experiment, omdat er volgens mij verband is. Maar 1 kopje koffie in de ochtend, wil ik later wel weer gaan invoeren!

Trouwens Freddeh, ik ben begonnen met een vitamine B suplement, omdat die vitamine groep (en dan vooral B5, maar je moet B vitamines altijd als groep slikken, want zodra je je intake van 1 verhoogd, heeft je lichaam ook meer behoefte aan de anderen) de bijnieren een oppepper schijnt te geven. En ik niet uitsluit dat die bij mij ook niet echt goed draaien.

Maar vooral geld voor iedereen hier dat we niet op zoek zijn naar een wonderdieet, maar beter in ons vel willen gaan zitten (toch), en dat kan alleen door permanent gezonder te gaan leven! Hoe we dat doen, is weer een individuele kwestie.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_98603733
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar vooral geld voor iedereen hier dat we niet op zoek zijn naar een wonderdieet, maar beter in ons vel willen gaan zitten (toch), en dat kan alleen door permanent gezonder te gaan leven! Hoe we dat doen, is weer een individuele kwestie.
Inderdaad, maar het is juist wel leuk om te lezen hoe al die individuën er mee om gaan.

Kwa koffie drink ik alleen 's-ochtends bij het ontbijt 2-3 koppen en 's-avonds na het eten 2.
Met veel gewone halvolle melk, want van zwarte koffie kreeg ik maagpijn.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:29:56 #20
275429 scoloo
pi_98614997
Ja inderdaad we proberen hier niet met zen allen goeroe's te worden :P maar wat cafca ook zegt, doordat je ervaringen van anderen leest word je weer gestimuleerd en doe je zelf ook weer nieuwe ideeën op en dat helpt mij wel heel erg.
pi_98621676
Stukje bij beetje kom ik verder in m'n dikke pil van dr James L Wilson over bijnieruitputting. Ik leer telkens iets bij, en langzaamaan begint wel door te dringen dat dit toch wel is waar ik al een tijdje mee rond loop. Het lastige is wel dat je al totaal nergens zin in hebt, en tóch dat boek moet doorspitten om te begrijpen wát je hebt, en hóe je er mee om moet gaan. Een van de belangrijke dingen die ik dus nodig heb ik genoeg nachtrust. Heb dus maar een stukje wekker software op m'n pc gezet die iedere avond om 21:30 afgaat. Ik moet er normaal om 6 uur al weer uit, dus ik kom als ik doorwerk net aan m'n 8 uur. Als dit niets is moet ik maar om 21:00 richting bed...

Gewoon geen zin, in helemaal niets. Heel de dag moe. Meerdere malen per dag de bekende middagdip in plaats van 1x rond 15:30 's middags. Aanhoudende hooikoorts/verkoudheid. Niet de energie kunnen vinden voor bijvoorbeeld de afwas en je er toch toe zetten om er dan dus een uur mee bezig te zijn terwijl het bijna niets is. Je benen en armen voelen zwaar, en nét op dat moment komen ze op het werk met een project waarbij je een paar keer 50 pc's heen en weer moet sjouwen. Voor je gevoel gaat niets zoals jij het zou willen. De kwaliteit van je leven is zwaar onder peil (gevoelsmatig)... :{

Het rare is dan dat op een of andere manier, hoeveel pijn je onderkant ook doet, je het heerlijk vindt om 50km te fietsen... :)

Ik denk dat ik wat betreft mijn humeur op dit moment wel op een 'all-time-low' zit, hoewel ik op wonderbaarlijke manier af en toe nog een grapje er tussendoor kan persen, en ik op het werk gewoon met een masker op zit alsof er niets aan de hand is.

Het leven is zwaar op dit moment, maar we worstelen ons er door, hopelijk wordt het beter met behulp van dr Wilson.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:35:20 #22
62913 Blik
The one and Only!
pi_98621872
Vind je klachten ook wel erg veel overeenkomsten hebben met overspannenheid
pi_98621892
Vaak het resultaat van die bijnieruitputting dus.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:37:07 #24
62913 Blik
The one and Only!
pi_98621933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Freddeh het volgende:
Vaak het resultaat van die bijnieruitputting dus.
ok, dat zou idd kunnen
pi_98622076
Die bijnieren zorgen zeg maar voor de aanmaak van de juiste hormonen en stoffen om je lichaam correct te laten reageren op stress. Ik heb in het verleden aardig was shit meegemaakt wat zich bij mij altijd heerlijk ophoopt en blijft broeien. Op een gegeven moment kunnen je bijnieren de stress niet meer bijbenen en loop je tegen een burnout aan.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:43:24 #26
275429 scoloo
pi_98622167
Ja idd. Ik zit toevallig nu ook overspannen thuis. En het ging bij ook zo. Ik wil je niks aanpraten maar misschien is het wel slim om eens langs de huisarts te gaan. die kan je daar ook bij helpen.
pi_98622243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Freddeh het volgende:
.....
Het rare is dan dat op een of andere manier, hoeveel pijn je onderkant ook doet, je het heerlijk vindt om 50km te fietsen... :)
.......
Dat noemen ze hobby ;)

Verder lijkt het inderdaad zoals Blik zegt veel op overspannenheid

Ik ken je verder niet goed en ben geen dokter, maar van wat ik zo lees, lijkt het ook een beetje op een optelsom van een aantal zaken: Je bent aan het graven in vervelende dingen uit je verleden, hebt een jonge dochter, kost ook veel energie weet ik uit ervaring, misschien stress voor je a.s. verhuizing...... tel dat bij elkaar op en neem er een bijnieruitputting bij (hoewel die ook veroozaakt kan worden door voornoemde punten), geen wonder dat je moe bent.
In ieder geval goed dat je het serieus neemt, overal is een oplossig voor, en uiteindelijk kom je er uit. ^O^
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:46:35 #28
275429 scoloo
pi_98622281
sorry had dat laatste van die bijnier niet gelezen.
pi_98622379
Jeetje, ik dacht dat dit een afslanktopic was.....lijkt wel R&P hier ;)
pi_98622451
Ben in het verleden jarenlang gepest omdat ik te dik was, zodoende zit ik nu in therapie. Zo, de link met R&P is gelegd ;)
pi_98638268
Zo, vandaag voelt als een redelijke dag. Heb vanochtend m'n laatste kop koffie gehad en bereid me nu voor op het Cap_Fab syndroom. Ontwenningsverschijnselen.

Heb me nog niet er toe kunnen zetten om die trainingsschema's om te zetten naar bruikbaar dumbell formaat, misschien kom ik daar vandaag nog aan toe. Zit voorlopig eerst 8 uur thuis te werken voor de werkgever (want alleen een hond heeft een baas).
pi_98639398
Ach, het is in ieder geval nog geen weer om te fietsen, dus mooi weer om te werken ;)
Ik ga straks naar de kapper, ben ik weer een halve kilo lichter. Is dat valsspelen?
pi_98639468
Ik zou dan graag willen dat je je haar laat wegen door de kapper, anders vind ik het niet helemaal eerlijk en zouden wij voor hetzelfde resultaat heel ons lichaam moeten gaan scheren ;)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:51:26 #34
275429 scoloo
pi_98639630
Hahah kunnen we binnenkort dan ook een shave meet organiseren?? :')

Woensdag, eergisteren en gister in de regen gefietst.... vandaag niet zoveel zin om dat weer te doen eigenlijk.....
pi_98639649
Dan sla je een keer over :) Of je het nu merkt of niet, in de regen fietsen heeft wel impact op je gezondheid. Kun je beter een rustdag nemen en wat leuks voor jezelf gaan doen.

Of voor mij. Misschien kun je een kinderstoel komen verven, of 2 eetkamerstoelen. Of je komt vast helpen met inpakken :+
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:18:09 #36
275429 scoloo
pi_98640065
Daar heb je gelijk in. Ik voel me dan wel eens schuldig naar mezelf dat ik niet ga als het wel kan...

Hahah rotterdam toch? Of daar in de buurt?

Ga je al snel in het noorden wonen dan? Ik denk dat je er meer rust vindt. Ik wil niet per direct zeggen dat het noorden beter is maar het gaat er allemaal wel wat rustiger aan toe. Zelf werk ik doordeweeks in Rotterdam dus ben der een beetje bekend.

Succes met verven! Enne geen druipers hé :P
pi_98640167
Verven gaat wel lukken, doe ik vanavond wel als de jongedame in bed ligt te slapen. Heb ik er even rust voor. Ben nu nog voor m'n werk bezig tot 5 uur helaas.

Dordrecht, inderdaad vlakbij Rotterdam. We hebben het nu over een overdrachtsdatum van 5 september, dus op zich redelijk vlug. Even afwachten hoe dat worden gaat dan.
Beetje terug naar m'n roots zeg maar ;) Kom oorspronkelijk ook van het platteland af. Nooit boer geweest, maar wel altijd tegenover een boer gewoond. Heerlijk, die oude huizen. Het huis dat we kopen is van 1912, en dat zie je alleen maar terug in ons deel van de woning. Fantastisch! :D
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:26:49 #38
275429 scoloo
pi_98640222
Aa zooo.. Dord.. Ja daar kom ik ook wel voor men werk. Werk in de haven namelijk. Maar 1912 die staat er al bijna 100 jaar dan. Oo als je van het platteland komt dan ken je de mentaliteit ook wel, dat scheelt. 5 september is ook al mooi snel. Geniet ervan!
pi_98640487
Is de enige woning in die regio die zo vast staat daar, dat ie in die 100 jaar nog niet verzakt is :)
Genieten van het plattelandsleven gaat me wel lukken, daar twijfel ik niet over.

Wat doe jij precies in de haven?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:59:47 #40
275429 scoloo
pi_98640968
Stuwadoor. Overslag. Van zeeschepen in binnenvaartschepen.
pi_98659436
Zo, vandaag was een goeie dag. Niet meer dan 2 koppen koffie gehad en niet te veel gegeten. Wel vanavond nog wat gesnoept helaas, maar goed. Dan maar minder hard afbouwen dan direct 'cold turkey'. Dat is dan even niet anders.

Ondertussen wel bezig met m'n schema aan te passen van barbell naar dumbell oefeningen :)

Zometeen naar m'n nest, en nog even lezen over m'n bijnieren.
pi_98675539
85.4 kilo is het geworden. Dat valt me alleszins mee na 14 dagen uitgebreid uit eten in Italie. Wat een goddelijk voedsel is dat toch :)
pi_98695137
Ik zou ook graag mee willen doen om tien kilo kwijt te raken via het wielrennen. Morgen ben ik plan mijn eerste meters te maken. De bedoeling is om 3 á 4 keer per week op de fiets te zitten.

Ik ben 1,90 en 85 kilo. Ik zal morgen direct een update plaatsen hoe de eerste dag is verlopen. Even een vraag, hoeveel kilometer leggen jullie per sessie af?
  zondag 26 juni 2011 @ 22:38:31 #44
308981 Narcotical
Best in the World
pi_98697523
Verschilt, heb er ritjes bij zitten van 30 km maar ook van 75 ;).
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_98697706
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Narcotical het volgende:
Verschilt, heb er ritjes bij zitten van 30 km maar ook van 75 ;).
Toen ik nog wat jonger was zat ik op voetbal en was meer actief op sportgebied. Op dit moment toch al drie jaar vrij weinig gedaan aan sport, wat voetballen met vrienden, dat was het. Ben nu 20 en als ik zo doorga kijk ik over één jaar tegen drie cijfers voor de punt aan. Wil voorkomen in plaats van herstellen. Morgen begin ik rustig, even aanvoelen hoe de conditie is. Mijn doel is om fitter te worden en spiermassa op te bouwen, ik staar mij dus niet blind op de weegschaal. Maar in combinatie met minder snoepen en sporten moet ik binnen 5 weken toch wel onder 80 kilo zitten.
pi_98708215
Pff, met alle spanning van afgelopen weken was de kans groot dat er iets raars zou gebeuren. Afgelopen nacht wakker geworden, misselijk. Na een uur wakker te hebben gelegen met verkrampte maag is alles van gisteren er dus nog even uitgekomen. Via de ingang. Heerlijk...
Vanochtend om half 7 de wekker, ik lekker douchen, ontbijten, etc. Niets meer aan het handje. Fantastisch, en vannacht dacht ik nog wel aan griep.

Anyway, gewicht is weer omhoog gegaan. Niet vreemd na de spaning van afgelopen week, maar als het even kan moet er wel een eind aan komen nu. Weekend ging goed, nu proberen de zaken zo te draaien dat alles positief loopt voor mij.

Gisteravond m'n laatste kop koffie gehad. Afbouwen werkt niet goed genoeg en gaat me veel langer moeilijkheden opleveren dan de cold turkey methode. Dus. Water.

Iedere 2 uur iets met vezels eten. Voor m'n gevoel heb ik veel te veel eten bij me ;)
pi_98708544
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:54 schreef VoCuz het volgende:
Ik zou ook graag mee willen doen om tien kilo kwijt te raken via het wielrennen. Morgen ben ik plan mijn eerste meters te maken. De bedoeling is om 3 á 4 keer per week op de fiets te zitten.

Ik ben 1,90 en 85 kilo. Ik zal morgen direct een update plaatsen hoe de eerste dag is verlopen. Even een vraag, hoeveel kilometer leggen jullie per sessie af?
Wtf. Je wilt echt 75kg wegen bij die lengte?
pi_98708706
Ik neem aan dat iedereen hier verantwoordelijk omgaat met z'n gewicht.
Er vanuit gaande dat VoCuz verantwoordelijk genoeg is mbt dit onderwerp denk ik dat we hem best kunnen toelaten tot de club hoor ;)
pi_98709303
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wtf. Je wilt echt 75kg wegen bij die lengte?
Ik vind eerder die 5 kg in 5 weken wel erg snel.....

Maar goed, de eerste kilo's gaan meestal wel redelijk snel en, zoals Freddeh al zegt: we zijn allemaal volwassen mensen, we gaan er vanuit iedereen verantwoord met zijn gewicht omgaat.
pi_98709336
Die 5kg in 5 weken kán inderdaad erg snel zijn, afhankelijk van hoeveel vet je hebt. Uitgaande van een normale lichaamsbouw bij 190cm en 85kg denk ik dat die 5kg wel eens haalbaar zou kunnen zijn. Het kost je wel wat uurtjes van je week wil je het halen, maar ik zie het niet als onhaalbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')