Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Het geeft natuurlijk wel een kick om in één keer helemaal gezond te gaan levenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef scoloo het volgende:
Ja dat weet ik. Dan zal het helemaal moeilijk worden om niet teveel te eten. Maar je krijgt ook weer voordelen vanEigenlijk moet ik het in 1x allemaal omgooien, maar das makkelijker gezegd dan gedaan.
Jua, als maandag een paar personen nog niet hebben aangevuld knikker ik ze wel weer uit de sheet. Maakt het alleen maar verwarrend anders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:06 schreef cafca het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in C_F, maar aan de andere kant kan het ook makkelijk zijn om alles in één keer af te zweren. Net zoals "minder roken" en "minder chips eten" in mijn geval iig
niet werken. Maar zwaar zal het zeker zijn
Ik trouwens iedereen die in de spreadsheet staat, aan de OP toegevoegd, ook al is niet iedereen even fanatiek met die bijhouden.....
Vitamine D tekort kun je ook oplossen door meer in de zon te gaan zitten. Komende dagen (wel pas na het weekend) wordt het echt mooi weer. Goed excuus om een terrasje te pakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:02 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jua, als maandag een paar personen nog niet hebben aangevuld knikker ik ze wel weer uit de sheet. Maakt het alleen maar verwarrend anders.
Heb nu dus 2 schema's liggen voor spiermassa. Staan nog wel wat barbell oefeningen op geloof ik, even kijken of daar een dumbell equivalent voor kan vinden. Dochterlief liep vanochtend al te rollen met de dumbells, 12kg krijgt ze nog niet van de grond blijkbaar
Ben ook druk bezig met een boek over bijnieruitputting, wat waarschijnlijk een van de oorzaken is van mijn vetopslag rond mijn middel. Dat is ook wel de enige plek waar mijn vet echt wordt opgeslagen, echt dikke benen heb ik bijvoorbeeld niet. Denk dat ik vanavond maar eens géén film ga kijken ofzo, maar dat ik even verder ga met dat boek.
Daarnaast dus volgens de internist een vitamine D tekort. De D capsules die ik slik moet ik nu dus de hoeveelheid van verdubbelen zodat ik dan in ieder geval wat vrolijker en minder geirriteerd word, wat ook niet echt meewerkt als je een soort van emotie-eter bent.
Inderdaad, maar het is juist wel leuk om te lezen hoe al die individuën er mee om gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar vooral geld voor iedereen hier dat we niet op zoek zijn naar een wonderdieet, maar beter in ons vel willen gaan zitten (toch), en dat kan alleen door permanent gezonder te gaan leven! Hoe we dat doen, is weer een individuele kwestie.
ok, dat zou idd kunnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Freddeh het volgende:
Vaak het resultaat van die bijnieruitputting dus.
Dat noemen ze hobbyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Freddeh het volgende:
.....
Het rare is dan dat op een of andere manier, hoeveel pijn je onderkant ook doet, je het heerlijk vindt om 50km te fietsen...
.......
Toen ik nog wat jonger was zat ik op voetbal en was meer actief op sportgebied. Op dit moment toch al drie jaar vrij weinig gedaan aan sport, wat voetballen met vrienden, dat was het. Ben nu 20 en als ik zo doorga kijk ik over één jaar tegen drie cijfers voor de punt aan. Wil voorkomen in plaats van herstellen. Morgen begin ik rustig, even aanvoelen hoe de conditie is. Mijn doel is om fitter te worden en spiermassa op te bouwen, ik staar mij dus niet blind op de weegschaal. Maar in combinatie met minder snoepen en sporten moet ik binnen 5 weken toch wel onder 80 kilo zitten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Narcotical het volgende:
Verschilt, heb er ritjes bij zitten van 30 km maar ook van 75.
Wtf. Je wilt echt 75kg wegen bij die lengte?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:54 schreef VoCuz het volgende:
Ik zou ook graag mee willen doen om tien kilo kwijt te raken via het wielrennen. Morgen ben ik plan mijn eerste meters te maken. De bedoeling is om 3 á 4 keer per week op de fiets te zitten.
Ik ben 1,90 en 85 kilo. Ik zal morgen direct een update plaatsen hoe de eerste dag is verlopen. Even een vraag, hoeveel kilometer leggen jullie per sessie af?
Ik vind eerder die 5 kg in 5 weken wel erg snel.....quote:Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf. Je wilt echt 75kg wegen bij die lengte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |