Ik probeer alleen mee te denken!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik heb maandag of dinsdag pas mijn arbeidsvoorwaardengesprek! En dat doen we bewust op korte termijn ivm opzeggen inderdaad.
Ik heb niet veel leuke meisjes gezien. Wel een leuke gay receptionist, kun je daar iets mee?
alcohol ontsmet dus dat zit wel snorquote:
Ik heb net geleerd dat stomme vragen niet bestaan, alleen stomme mensen.quote:
Ik heb een orchidee die gewoon al 3 jaar achter elkaar door bloeit, ik weet niet waar dat ding last van heeft!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het is een laatste opleving, dat heb ik altijd met halfdode orchideeėn.
Dat doen ze, taaie rakkers zijn het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een orchidee die gewoon al 3 jaar achter elkaar door bloeit, ik weet niet waar dat ding last van heeft!
Nicotine, teer en de overgebleven vodka van de nacht ervoor zijn dus het geheime recept?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een orchidee die gewoon al 3 jaar achter elkaar door bloeit, ik weet niet waar dat ding last van heeft!
Nou ja, dit is de enige die niet na een maand helemaal kaal is.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nicotine, teer en de overgebleven vodka van de nacht ervoor zijn dus het geheime recept?
Grapje natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nicotine, teer en de overgebleven vodka van de nacht ervoor zijn dus het geheime recept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Survival of the fittest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dit is de enige die niet na een maand helemaal kaal is.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk!Ik was je al voor schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Bij mij gaat alles doodquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En tien andere Singles!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
Wees er maar trots op dat je de hele dag op FOK! zit,
Je lijkt Samss wel.
Er is helemaal niets mis met helemaal kaal!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dit is de enige die niet na een maand helemaal kaal is.
Volgens mij heeft huppel sollicitatieplicht gekregen van het UWV.quote:
Maar dan met minder grote tieten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je lijkt Samss wel.
quote:
Wat heeft dat te maken met eerder op jouw 'grapje' reageren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je lijkt Samss wel.
We denken aan ze. Dat is toch lief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Blijven we wel een beetje lief, potverdorie.
Helemaal, overal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met helemaal kaal!
Oh don't bother L-Equote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Blijven we wel een beetje lief, potverdorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |