Ik heb twee orchideeën die zooo goed gaan. Ik heb gewoon ruimte moeten maken op de vensterbank voor ze, ze groeien de pan uit. Heerlijk, van die planten die het niet erg vinden als je eens in de twee weken aan ze denkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het is een laatste opleving, dat heb ik altijd met halfdode orchideeën.
als je mij nieuw leven in kan blazen dan is dat zeer welkomquote:
Daar praat ik niet meer mee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als de echte God. Die laat zich ook maar eens in de 2000 jaar zien.
Hoe dood ben je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
als je mij nieuw leven in kan blazen dan is dat zeer welkom
Moet je eerst half dood gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
als je mij nieuw leven in kan blazen dan is dat zeer welkom
Ik had er eentje verzopen, m'n lievelingquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb twee orchideeën die zooo goed gaan. Ik heb gewoon ruimte moeten maken op de vensterbank voor ze, ze groeien de pan uit. Heerlijk, van die planten die het niet erg vinden als je eens in de twee weken aan ze denkt.
3/4quote:
Hoiquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als de echte God. Die laat zich ook maar eens in de 2000 jaar zien.
Ja, ze doen het beter met heel weinig water he. Neem anders een cactus. Of een kat. Kijken hoe dat gaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eentje verzopen, m'n lieveling![]()
Hij is niet dood maar beide bloeitakjes vielen er binnen twee dagen af met de mooie gele bloemen
Niet zo minderwaardig over je FOK-matties.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, ik wel natuurlijk maar de rest niet.
En gefeliciteerd!quote:
Vermoedelijk 1 september.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En gefeliciteerd!![]()
Per wanneer? Hoe lang? En mag je drinken onder werktijd? En werken er leuke meisjes?
Hoe lang is je contract dooie!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Vermoedelijk 1 september.
Ik ben 1.73
Nee.
Ja, ik
Ja verdomme, ik heb maandag of dinsdag pas mijn arbeidsvoorwaardengesprek! En dat doen we bewust op korte termijn ivm opzeggen inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lang is je contract dooie!![]()
En hoezo vermoedelijk? Je moet snel antwoord hebben dan kan je voor 1 juli opzeggen
En nog andere leuke meisjes?
Waar is die mond net geweest?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Als dat mag.En een kusje geven op je wang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |