SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een tijdje samen toch, jaar of 3-4quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, we wonen al ruim n jaar samen en dat gaat heel goed.
minder hoor, nog geen 3 jaar, in oktoberquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer een tijdje toch, jaar of 3-4
.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Michael Jackson waart hier rond.... is spezza een gereincarneerde Michael?
vind ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
Oja, ik open niet. Ik dicht alleen...
@Janies Tof voor jullie!
Zal er morgen rustig op aan gaan sturen... (L)quote:
Ah coolquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minder hoor, nog geen 3 jaar, in oktober
Nee...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat ik VAKANTIE heb?
Het is je gegund hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Lekker! Hoe lang heb je???quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Nu een weekje. Maar zoonlief moet gewoon naar school, dus het is niet echt vakantie. Maar wel lekkerquote:
Nog twee daagjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh hoezo dat? Geen werk meer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik over een week (ws) weer thuis zit?
@missbehavin: lekker
Relaxed toch! Beetje uitslapen, bankhangen goed uitrusten... Ik teken ervoor. Hoe oud is je zoon?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu een weekje. Maar zoonlief moet gewoon naar school, dus het is niet echt vakantie. Maar wel lekker
Aanbod staat hequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu een weekje. Maar zoonlief moet gewoon naar school, dus het is niet echt vakantie. Maar wel lekker
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zat net te berekenen dat ik door een vroeg afgekapte reis dit jaar nog 300 uur heb staan.
Reizen? Mooiste wat er is int leven...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
Vakantie? Werk lekker door, zie geen rede om vrij te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |