abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116655864
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja maar in Eindhoven komt er dus ook een :') Een maand geleden stond dat pand sowieso al leeg. Daarna ben ik zelf eigenlijk niet meer in het centrum geweest.
ze hebben de oude winkels leeg gemaakt maar zijn nog niet beginnen met inrichten van de primark..
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:05:17 #277
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116656763
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef electronique het volgende:

[..]

ze hebben de oude winkels leeg gemaakt maar zijn nog niet beginnen met inrichten van de primark..
Ok, die meisjes stapten dus waarschijnlijk gewoon over. Jammer want ben morgen weer in Eindhoven :9
吴 曼 迪
pi_116666508
M'n zusje en ik zijn erg nieuwsgierig naar de Primark. We zouden vanuit Zwolle moeten komen om er eentje te bezoeken. Welke Primark is goed te bereiken met het OV? Welke Primark is het leukst om naar toe te gaan? En volgens mij de belangrijkste vraag: op welke doordeweekse dag (en eventueel tijdstip) is het beste om te gaan?
I reject reality and substitute my own
pi_116689444
Ik vind die in Hoofddorp leuker dan in Rotterdam, is groter. Rotterdam is alleen uitstappen trein en je loopt zo winkelcentrum in. In Hoofddorp moet je naast trein ook met de bus naar het winkelcentrum. Verder is het geloof ik altijd wel druk.
pi_116689801
Zaandam is in het centrum toch? Dus op zich ook goed te doen met de trein. Alleen vanuit Zwolle vaker overstappen.

Is die van Rotterdam in het centrum?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 12 september 2012 @ 15:55:29 #281
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_116690419
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef Bartjebart het volgende:
Zaandam is in het centrum toch? Dus op zich ook goed te doen met de trein. Alleen vanuit Zwolle vaker overstappen.

nee in het winkelcentrum van alexanderium. Mijn moeder en ik gaan hier wel eens heen ook vanuit Zwolle en dan doelbewust alleen voor de Primark. De rest van het winkelcentrum is niet veel aan, zeker niet als je al een stad gewend bent.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_116690805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

nee in het winkelcentrum van alexanderium. Mijn moeder en ik gaan hier wel eens heen ook vanuit Zwolle en dan doelbewust alleen voor de Primark. De rest van het winkelcentrum is niet veel aan, zeker niet als je al een stad gewend bent.
Is dat vaak overstappen?

Ik zou me kunnen voorstellen dat elke overstap een extra belemmering is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116691348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
M'n zusje en ik zijn erg nieuwsgierig naar de Primark. We zouden vanuit Zwolle moeten komen om er eentje te bezoeken. Welke Primark is goed te bereiken met het OV? Welke Primark is het leukst om naar toe te gaan? En volgens mij de belangrijkste vraag: op welke doordeweekse dag (en eventueel tijdstip) is het beste om te gaan?
Ik zou sowieso vóór de middag gaan.. Dat scheelt bij sommige wel.
Rotterdam is tot nu toe de drukste waar ik ben geweest. In Essen (Duitsland) zit ook een fijne.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:18:59 #284
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_116691453
Wij gaan vrijdag naar Bremen, jeeej!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 12 september 2012 @ 16:30:47 #285
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_116691943
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat vaak overstappen?

Ik zou me kunnen voorstellen dat elke overstap een extra belemmering is.
Ik geloof een overstap in Amesfoort aan de overkant van het perron.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_116698170
Zwolle - Rotterdam Alex. is een directe lijn dacht ik.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:21:04 #287
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116707411
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef Myraela het volgende:
Zwolle - Rotterdam Alex. is een directe lijn dacht ik.
Dat klopt idd! Het is wel bijna 2 uur reizen.
pi_116733360
Ik hoorde een meisje in de stad aan een vriendin vertellen dat die in Eindhoven op 1 november zijn deuren opent. Lijkt mij wel érg ambitieus en weet niet hoe betrouwbaar die bron is, maar wie weet!
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2012 @ 18:58:34 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116750034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef Bartjebart het volgende:

die van zaandam is nog geen 5 minuten lopen vanaf het station
pi_116768402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoorde een meisje in de stad aan een vriendin vertellen dat die in Eindhoven op 1 november zijn deuren opent. Lijkt mij wel érg ambitieus en weet niet hoe betrouwbaar die bron is, maar wie weet!
Dat lijkt me idd wel ambitieus! Hoewel de american today er al uit aan het gaan is, dus wie weet!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_116769195
Zowel op het pand waar de primark zou moeten komen, alswel op de site van primark staat niks vermeld over een aankomende winkel in Eindhoven.
Als je googlet kom je ook alleen maar op dat gerucht van begin juli. Daarna niks meer over gelezen.
Enige feit is dat het pand daadwerkelijk leeg is, maar of er éçht een primark in komt, is dus tot nu toe niet bevestigd!!
pi_116769232
sowieso is de winkelzoeker op de site van primark maar een onding, laat staan de future shop zoeker
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:43:46 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116771489
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef amaranta het volgende:
Zowel op het pand waar de primark zou moeten komen, alswel op de site van primark staat niks vermeld over een aankomende winkel in Eindhoven.
Als je googlet kom je ook alleen maar op dat gerucht van begin juli. Daarna niks meer over gelezen.
Enige feit is dat het pand daadwerkelijk leeg is, maar of er éçht een primark in komt, is dus tot nu toe niet bevestigd!!
Nee, om onduidelijke redenen is het beleid van Primark om niet aan te geven waar ze zich vestigen. Maar ED heeft er wel als feit over bericht, dus ik denk wel dat het zeker is dát ze komen.

http://www.ed.nl/regio/ei(...)manus-Boexstraat.ece

quote:
Primark koopt pand Hermanus Boexstraat
vrijdag 06 juli 2012 | 21:26 | Laatst bijgewerkt op: maandag 09 juli 2012 | 02:40
Tekstgrootte

De bouwput op het 18 Septemberplein.
EINDHOVEN - De Ierse modeketen Primark komt naar Eindhoven. Tilburg aasde ook op een vestiging van deze modeketen, maar vist nu waarschijnlijk achter het net.

Kroonenberg Groep heeft in Eindhoven het gebouw op de hoek van de Vestdijk en de Hermanus Boexstraat verkocht aan Primark Netherlands, zo wordt gemeld op een betrouwbare vastgoedsite.

Primark zelf doet geen mededelingen. De winkel in Eindhoven komt in het pand waarin nu nog America Today zit. Die winkel vertrekt straks naar de kleine Blob, de Bubble. Een woordvoerder van America Today bevestigt de komst van Primark. Het nieuwe gebouw van Primark is zo'n 7350 vierkante meter groot en heeft vijf bouwlagen en een kelder. Het is nog onbekend wanneer de winkel opengaat.
pi_116773793
Zo wordt gemeld op 'een' betrouwbare vastgoedsite...
Ik hoop dat het waar is, maar ik zit nog een beetje in de eerst zien dan geloven fase.
Er is nl na dit bericht in juli helemaal niks meer over bericht op internet.... en alles wat je erover leest is gebaseerd op dit 'gerucht'.

Vaag toch???
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:58:47 #295
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116773845
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef amaranta het volgende:
Zo wordt gemeld op 'een' betrouwbare vastgoedsite...
Ik hoop dat het waar is, maar ik zit nog een beetje in de eerst zien dan geloven fase.
Er is nl na dit bericht in juli helemaal niks meer over bericht op internet.... en alles wat je erover leest is gebaseerd op dit 'gerucht'.

Vaag toch???
Ja, vaag is het zeker. Weet ook niet zo goed wat Primark met die geheimzinnigheid wil bereiken. Dat mensen erover praten waarschijnlijk :)
Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat hij er wel gewoon komt, maar dat het nog best even kan duren.
pi_116773979
Die winkel moet er komen ja!
pi_116777830
Sorry als dit al vele keren gevraagd is, maar ik kon zo snel geen duidelijk antwoord vinden.

Zaandam en Hoofddorp zijn voor mij ongeveer even dichtbij (ongeveer 40 minuutjes). Verschillen deze filialen nog erg van elkaar, en zo ja; welke raden jullie aan om heen te gaan? En welke is het rustigst?
pi_116779027
H'dorp, want Zaandam zelf, het winkelgedeelte althans, is een puinbende.
pi_116816633
iemand die weet of ze de heren "skinny" broeken in Hoofddorp/zaandam wel hebben? Was gisteren in Rotterdam maar helaas niet die variant. Pasvorm is perfect namelijk :)
pi_117237865
quote:
Primark Almere opent in december

De grootste Primark van Nederland opent medio december de deuren in Almere. Het gaat om een vierduizend vierkante meter grote winkel.

Primark meldt op de eigen website dat het bedrijf op zoek is naar medewerkers voor de nieuwe vestiging. De modeketen zoekt verkoopmedewerkers en supervisors.

Tot nu toe is de winkel in Zaandam het grootste Primark-filiaal in Nederland. De winkel, die eind vorig jaar opende, is zo'n drieduizend vierkante meter groot. In Eindhoven moet echter een nog grotere winkel komen. Het bedrijf heeft een winkelpand van 7350 vierkante meter aangeschaft aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Het hoekpand is recht tegenover het NS Station. Wanneer de Eindhovense winkel open gaat is nog niet bekend.

Volgens de Twentsche courant Tubantia aast Primark ook op een plek aan het H.J. van Heekplein in Enschede. In het pand is nu een vestiging van de Bijenkorf. Een woordvoerder van de Bijenkorf heeft aan de krant laten weten dat de warenhuisketen niet zal veranderen in een filiaal van Primark.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')