Dat is het vooral ook ja, ik wil het heeeeell graag goed doen, maar ik weet niet hoe.. :\ Dat is wat me bezig houdt, en dan ben ik bang dat ik het fout doe ofzo, dus doe ik het maar niet, omdat ik bang ben dat het niet goed voor me is.. terwijl ik uiteindelijk wel beter weet natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat jij o.a. worstelt met wat normale/goede voeding is, dus hopelijk kan een diëtiste een deel van jouw probleem oplossen.
Iets in me zegt dat ik moet, vooral omdat ik al drie dagen niets had gedaan, en gister en eregister op lamballen niveau. Ik heb echt enorme bewegingsdrang ofzo,valt niet te omschrijven,quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vervelend voor jezelf. Ga eens niet sporten vandaag, je hebt al genoeg gedaan.
Opruimen en schoonmaken is niet erg (zouden meer mensen moeten doen), obsessief opruimen en schoonmaken wel. Voor sporten geldt hetzelfde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Siral het volgende:
Ik ben de hele morgen/middag bezig geweest met mn kamer opruimen, stofzuigen, schoolspullen orderen en kleerkast indelen, met als conclusie dat ik gewoon niet gedaan heb wat ik moest doen nee.
Denk je zelf dat een dietiste jou hierbij kan helpen?quote:O: boterham appelstroop, appel
L: boterham kipfilet, boterham appelstroop.
zucht..
Ik ben er wel van overtuigd dat als iemand die er verstand van heeft mij zegt hoe het moet, dat ik dat dan vertrouw. Dat is dan rust krijg. Ik vertrouw mezelf namelijk niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Opruimen en schoonmaken is niet erg (zouden meer mensen moeten doen), obsessief opruimen en schoonmaken wel. Voor sporten geldt hetzelfde.
[..]
Denk je zelf dat een dietiste jou hierbij kan helpen?
Vertel dit aan je moeder als ze van de telefoon is. Desnoods sleep je haar mee naar de compu en laat je dit topic zien.
Niet doen, geef je lichaam maar eens en optater. Natuurlijk protesteert het, want het is anders gewend. Net als dat jij bepaalde hoeveelheden niet gewend bent te eten, je maag heeft zich daar op aangepast. Dat betekent niet dat het verkeerd is om meer te eten of minder te bewegen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is het vooral ook ja, ik wil het heeeeell graag goed doen, maar ik weet niet hoe.. :\ Dat is wat me bezig houdt, en dan ben ik bang dat ik het fout doe ofzo, dus doe ik het maar niet, omdat ik bang ben dat het niet goed voor me is.. terwijl ik uiteindelijk wel beter weet natuurlijk.
[..]
Iets in me zegt dat ik moet, vooral omdat ik al drie dagen niets had gedaan, en gister en eregister op lamballen niveau. Ik heb echt enorme bewegingsdrang ofzo,valt niet te omschrijven,
Een dietiste kan je wel helpen met voeding en lijstjes, maar niet met de gedachten/obsessie/controle die het met zich meebrengt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is het vooral ook ja, ik wil het heeeeell graag goed doen, maar ik weet niet hoe.. :\ Dat is wat me bezig houdt, en dan ben ik bang dat ik het fout doe ofzo, dus doe ik het maar niet, omdat ik bang ben dat het niet goed voor me is.. terwijl ik uiteindelijk wel beter weet natuurlijk.
[..]
Iets in me zegt dat ik moet, vooral omdat ik al drie dagen niets had gedaan, en gister en eregister op lamballen niveau. Ik heb echt enorme bewegingsdrang ofzo,valt niet te omschrijven,
D'oh, you deserved itquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
Ja, maar het is echt dom hoor. Is een zwart topje met een paar strikjes en kralen. En voelde die dingen serieus al een paar keer aan de binnenkant zitten, terwijl ik ook echt 'iets' miste aan de buitenkant![]()
En net, ineens, realiseerde ik me hoe dat kon
Dan is nu dus het moment voor een T...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben de hele morgen/middag bezig geweest met mn kamer opruimen, stofzuigen, schoolspullen orderen en kleerkast indelen, met als conclusie dat ik gewoon niet gedaan heb wat ik moest doen nee.
O: boterham appelstroop, appel
L: boterham kipfilet, boterham appelstroop.
zucht..
en een boterham is 1 snee bij mij. trouwens.
Ja, dit helpt hoorquote:
Ik weet het. Maar ik denk zelfs: Goh, drie sneetjes brood en een appel? Da's toch niet ZOOO weinig als je de hele dag hebt thuis gezeten? Het voelt niet als superduper weinig? Maar dat IS het wel. Dat is het stomme van alles. Ik weet het zo drommels goed dat het anders kan! Mijn maag heeft alleen geen honger meer, ik krijg geen seintje meer binnen, ik ben het gewend geraakt..quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet doen, geef je lichaam maar eens en optater. Natuurlijk protesteert het, want het is anders gewend. Net als dat jij bepaalde hoeveelheden niet gewend bent te eten, je maag heeft zich daar op aangepast. Dat betekent niet dat het verkeerd is om meer te eten of minder te bewegen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mogen jullie ook nog 's samen in één bed slapen
Oh, ik kom wel meequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil Coco zo graag nog 's meetenKan Maria jou niet een keer meeslepen naar Engeland ofzo?
!
Nee daarom ineerst instantie in combinatie met maatschappelijk werk, dan evt psygh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Mini. het volgende:
Coco
[..]
Dan is nu dus het moment voor een T...
Je wilt toch niet serieus nog gaan sporten nu? Jij hebt het gevoel dat je eten moet verdienen, maar sporten moet je ook verdienen.
En sorry, maar ik geloof niet dat een diëtist gaat helpen. Die zit er niet naast als jij moet eten.
Nope..quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een dietiste kan je wel helpen met voeding en lijstjes, maar niet met de gedachten/obsessie/controle die het met zich meebrengt...
Dat ja...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Opruimen en schoonmaken is niet erg (zouden meer mensen moeten doen), obsessief opruimen en schoonmaken wel. Voor sporten geldt hetzelfde.
[..]
Denk je zelf dat een dietiste jou hierbij kan helpen?
Vertel dit aan je moeder als ze van de telefoon is. Desnoods sleep je haar mee naar de compu en laat je dit topic zien.
Ik wel. Trek je zaterdag je kleren ook binnenstebuiten aan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik kom wel meeLeuk leuk!
En je wilt me alleen maar meeten zodat je me irl uit kunt lachen, hehehe![]()
![]()
Ja, maar dit zijn excuusjes. Je weet dit en wil(de) er aan gaan werken, doe dat dan ook!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik denk zelfs: Goh, drie sneetjes brood en een appel? Da's toch niet ZOOO weinig als je de hele dag hebt thuis gezeten? Het voelt niet als superduper weinig? Maar dat IS het wel. Dat is het stomme van alles. Ik weet het zo drommels goed dat het anders kan! Mijn maag heeft alleen geen honger meer, ik krijg geen seintje meer binnen, ik ben het gewend geraakt..
Goed eten neemt stress weg, nu heeft je lichaam tekorten. Voed je lijf! Al visolie genomen vandaag? Begin maar met een gram of 3.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee daarom ineerst instantie in combinatie met maatschappelijk werk, dan evt psygh.
[..]
Nope..![]()
Maar ik denk wel dat het veel stress wegneemt..
nee, ik heb altijd al willen leren hoelahoepen, en dat kan met jouw oorbellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik kom wel meeLeuk leuk!
En je wilt me alleen maar meeten zodat je me irl uit kunt lachen, hehehe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat doe ik!! Brood in de morgen deed ik al nooit, ik at notabene een bakje yoghurt met een kiwi! En er zat boter op, EN APPELSTROOP. Ik bedoel, dit is allemaal al zoveel anders als hoe het was!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn excuusjes. Je weet dit en wil(de) er aan gaan werken, doe dat dan ook!
Ik eet vanavond gewoon mee wat de pot schaft he! En vanavond pak ik vast nog fruit en yoghurt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat ja...
Je hoeft geen expert te zijn om te snappen dat hier eten bij moet, als je het van ons allemaal en van je ouders niet aanneemt heb je jezelf ook zo wijs gemaakt dat het een slechte diëtist is of whatever waardoor je die ook niet meer hoeft te geloven.
quote:
Maar je planning was anders toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat doe ik!! Brood in de morgen deed ik al nooit, ik at notabene een bakje yoghurt met een kiwi! En er zat boter op, EN APPELSTROOP. Ik bedoel, dit is allemaal al zoveel anders als hoe het was!
[..]
Ik eet vanavond gewoon mee wat de pot schaft he! En vanavond pak ik past nog fruit en yoghurt.
Klopt, maar betekend niet dat dit al geen vooruitgang is.. Die lijst was waarschijnlijk een stap teveel..quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je planning was anders toch?Gut, ik weet het allemaal ook niet.
Niet bewust in ieder geval. Maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wel. Trek je zaterdag je kleren ook binnenstebuiten aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik heb altijd al willen leren hoelahoepen, en dat kan met jouw oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet bewust in ieder geval. Maar je weet maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat mag niet meer!quote:
Dan nog... Drie sneetjes brood eten andere mensen als ontbijt, en het is nu half 5. Dat betekent dat je nog 2 T's en een L tekortkomt. Magere yoghurt is misschien 60 kcals, en fruit nog minder. Het is gewoon véél te weinig, dus je moet gewoon nu tegen je moeder gaan zeggen dat je veel te weinig gegeten hebt en dat ze je onder geen beding moet laten sporten, als je jezelf niet kunt tegenhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat doe ik!! Brood in de morgen deed ik al nooit, ik at notabene een bakje yoghurt met een kiwi! En er zat boter op, EN APPELSTROOP. Ik bedoel, dit is allemaal al zoveel anders als hoe het was!
[..]
Ik eet vanavond gewoon mee wat de pot schaft he! En vanavond pak ik past nog fruit en yoghurt.
Ik weet het best, geloof me, je moet me echt geloven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan nog... Drie sneetjes brood eten andere mensen als ontbijt, en het is nu half 5. Dat betekent dat je nog 2 T's en een L tekortkomt. Magere yoghurt is misschien 60 kcals, en fruit nog minder. Het is gewoon véél te weinig, dus je moet gewoon nu tegen je moeder gaan zeggen dat je veel te weinig gegeten hebt en dat ze je onder geen beding moet laten sporten, als je jezelf niet kunt tegenhouden.
Je planning was niet te veel, dat is wat je lichaam nodig heeft zodat je je lichamelijk in elk geval beter en minder gestresst gaat voelen. Dat weet je best, je bent nu gewoon aan het terugkrabbelen.
Het gaat er niet om dat het minder slecht is dan eerst (en je lijf krijgt nog steeds niet alle voedingsstoffen die het nodig heeft). Punt is dat je het niet in je eentje kunt oplossen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar betekend niet dat dit al geen vooruitgang is.. Die lijst was waarschijnlijk een stap teveel..
*zoef*quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie facebook -> de map "Stomme acties - Part 2"
Que?quote:
I know.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het minder slecht is dan eerst (en je lijf krijgt nog steeds niet alle voedingsstoffen die het nodig heeft). Punt is dat je het niet in je eentje kunt oplossen.
Is je ma al foonloos?
Is die map toevallig prive?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie facebook -> de map "Stomme acties - Part 2"
Haha lijkt me onnodig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:43 schreef loveli het volgende:
Of je geeft haar nummer dan bellen wij je ma wel even
En daar zijn we ook donders trots op!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha lijkt me onnodig.
Maargoed jullie weten ook al te best dat ik dit wil oplossen. Alles wat er tot nu toe is gebeurd uit EIGEN initiatief. Zelf naar mn ouders gegaan, zelf gezegd dat ik hulp wil, zelf de huisarts gebeld, net zelf een afspraak gemaakt bij de dietist. IK WIL ER VANAF!
Denk dat je dit met jezelf moet uitvechten en gewoon moet gaan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha lijkt me onnodig.
Maargoed jullie weten ook al te best dat ik dit wil oplossen. Alles wat er tot nu toe is gebeurd uit EIGEN initiatief. Zelf naar mn ouders gegaan, zelf gezegd dat ik hulp wil, zelf de huisarts gebeld, net zelf een afspraak gemaakt bij de dietist. IK WIL ER VANAF!
Klopt, daarom heb ik woensdag ook een gesprek. En mochten ze daar merken dat het dieper ligt dan word ik alsnog door verwezen. Huisarts gaf al aan dat dit ook goed mogelijk kan zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Rituals het volgende:
@ Siral, knap dat je je voeding al vrij drastisch hebt kunnen aanpakken en producten durft te eten die je eet niet at, maar je ziet zelf ook dat je er nog lang niet bent. Een diëtiste kan je helpen met een lijstje maken, maar dat hebben mensen hier gisteravond en vandaag ook voor je gedaan en toch lukt het je niet. Heel begrijpelijk wat mij betreft, want de stap is nogal groot, maar daarom geven mensen hier aan dat een diëtiste alleen niet voldoende zal zijn voor jouw probleem.
Waarom zie je dan toch zo op tegen die psycholoog?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha lijkt me onnodig.
Dat zie ik niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom zie je dan toch zo op tegen die psycholoog?
Lijkt me nogal logisch! Het is echt niet makkelijk om je eigen tekortkomingen/problemen zo onder ogen te zien en eraan te werken. Dan kan je het nog zo graag willen, maar er ook tegen op zien!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom zie je dan toch zo op tegen die psycholoog?
Ik geloof ook wel dat je het ergens wel weet, maar iets weten en de kracht hebben om er ook naar te handelen zijn twee verschillende dingen. Zeker als je hoofd je tegelijkertijd het tegenovergestelde probeert wijs te maken. Het is heel knap dat je er al zoveel aan doet als je nu doet, maar je kunt niet altijd sterk zijn. Het is gewoon belangrijk dat je anderen inschakelt om je in de gaten te houden en te helpen als het je zelf even niet lukt om door te zetten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het best, geloof me, je moet me echt geloven.
Ik ga vanavond niet sporten. Ik ga wel naar een vriendin.
Niks meer binnenstebuiten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, ik moet naar overleg. Komt zo een sollicitant op gesprek en die moet o.a. een proefles verzorgen. Dus ben benieuwd
Desnoods gooi je gewoon wat wheypoeder door de yoghurt, dan hoef je in elk geval niet meer te eten dan je opkunt (als in: geen extra maaltijd nog).quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef Siral het volgende:
Ik kom als ik vandaag nog eet, wat ik nog ga eten, op 1210 calorieen.
Ik ga niet sporten. En vanavond proberen wat bij te eten. Nee. Ik ga wat bijeten.
^^quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik wist heul niet dat uniek een tatoeage heeft
Denk wel dat ik extra op kan. Het is meer wat in mijn hoofd speelt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Desnoods gooi je gewoon wat wheypoeder door de yoghurt, dan hoef je in elk geval niet meer te eten dan je opkunt (als in: geen extra maaltijd nog).
Fout!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Denk wel dat ik extra op kan. Het is meer wat in mijn hoofd speelt.
Want of ik nu die whey poeder pak, of een snicker.. beide calorieen. Snap je.
Snickers = zooi, whei = bouwstenen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Denk wel dat ik extra op kan. Het is meer wat in mijn hoofd speelt.
Want of ik nu die whey poeder pak, of een snicker.. beide calorieen. Snap je.
Op d'r FB staat een fotoquote:
Haha weet ik ook welquote:
Ook goed, maar dan straks niet met het excuus komen "ik zat vol na het avondeten".quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha weet ik ook wel
Maar als ik dan toch calorieen moet innemen doe ik dat liever in vaste vorm. Want honger heb ik wel..
Ik snap je heel goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat zie ik niet?
En het lijkt mij niet onlogisch dat het een enge gedachte is? Ik ben ook maar een mens.
Hmm ja... Maar ik denk niet dat hun precies snappen wat het voor me is ook. En dat het best diep kan gaan. Ze lijken het er makkelijk mee te hebben ofzo? Zovan; "gaat wel over"quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan straks niet met het excuus komen "ik zat vol na het avondeten".
Fijn dat je moeder goed reageerde. Als je ouders trouwens niet zo reageren als jij zou willen kun je ze best gewoon letterlijk zeggen "ik zou het fijn vinden als jullie ... deden", waarschijnlijk weten zij ook niet goed wat ze hiermee aan moeten en zijn ze allang blij als ze weten wat ze moeten doen.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:15 schreef Probability het volgende:
Siral, waarom heb jij eigenlijk een maatschappelijk werker?
Ik snap het, zat er zelf net ook net aan te denken. Ik moet jullie hier niet mee opzadelen, en sowieso niet al deze dingen random op een forum gooien.. dom.. Ga ik vanaf nu ook niet meer doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer terug. Nu nog eens bedenken wat ik straks ga eten.
Ik hoop niet dat ik nu tactloos of bot overkom, maar ben ik de enige die vindt dat de problematiek van Siral hier niet helemaal thuishoort?. Er staat me iig iets van mij dat dat toen zij hier eerder postte ook al eens gezegd is. Ik wil je niet wegjagen hoor, Siral, maar ik vind dit nogal heftige materie voor de Slankreeks en het ontneemt mij het lees- en postplezier een beetje
. Ik snap ook dat je je frustraties kwijt moet, maar miss is het een idee om een eigen topic aan te maken in LIF? Dan kunnen de mensen van hier die dat willen daar ook posten. Just my two cents
.
Zit atm kapucijners te doppen en die eten we met spekblokjes en gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
wat moeten we vanavond eten? vind het moeilijk om te bedenken!
quote:
Dan ook vooral niet doen, maar als je even iets kwijt moet kan dat heus hoor. Desnoods per pm.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik snap het, zat er zelf net ook net aan te denken. Ik moet jullie hier niet mee opzadelen, en sowieso niet al deze dingen random op een forum gooien.. dom.. Ga ik vanaf nu ook niet meer doen.
Ik merk ook aan mezelf dat het me extra stress geeft.
Eens met Vik, en ook niet omdat het me niets kan schelen ofzo, maar omdat nouja, wat Vik schreef dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu tactloos of bot overkom, maar ben ik de enige die vindt dat de problematiek van Siral hier niet helemaal thuishoort?. Er staat me iig iets van mij dat dat toen zij hier eerder postte ook al eens gezegd is. Ik wil je niet wegjagen hoor, Siral, maar ik vind dit nogal heftige materie voor de Slankreeks en het ontneemt mij het lees- en postplezier een beetje
. Ik snap ook dat je je frustraties kwijt moet, maar miss is het een idee om een eigen topic aan te maken in LIF? Dan kunnen de mensen van hier die dat willen daar ook posten. Just my two cents
.
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Maar het was wel al eerder duidelijk, fijn dat het nu in ieder geval een beetje onderbouwd wordt
Waarom was het al eerder duidelijk dan? Omdat ik niet op Sirals posts reageer?quote:
Aan-foto aubquote:
Heb je een markt bij je in de buurt? Daar kan je heel veel lekkers voor een betere prijs halenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik ga morgen ook noten scoren. Morgenmiddag vrij en daar heb ik écht zin in! Geen brood smeren vanavond
. En ik ga m'n fiets even laten repareren, want losse boutjes bij m'n voorwiel is niet echt safe
.
Keep us postedquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo! Ik ben weer thuis, lekker wel na al dat treinen![]()
Coco![]()
We gaan dus een roadtrip naar Hull doen?
wutwut!
Nu moe! Maar vanavond wel Zumba. Hopelijk zonder dramalama's![]()
Vast welquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je een markt bij je in de buurt? Daar kan je heel veel lekkers voor een betere prijs halen
Schattigquote:
Ik ben pas net thuis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan-foto aub. Of doe je hem aan naar de meet? Ik weet nog niet wat ik aan moet, want ik heb niks flatterends / leuks
. Miss dat ik morgenmiddag in de stad nog wat tegenkom en anders doe ik wel een universiteitssweater aan
.
Vertel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis.
Oh, en ik vervloek echt een 2 mensen op het moment en 1 in het bijzonder.
PM.quote:
Ach het is sowieso typisch dat de twee die het meeste aandacht nodig hebben in het topic (werk & studie) er problemen mee hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
Laat maar, maakt niet uit verder. Ik heb ook geen zin in discussie, want wellicht is het allemaal op gevoel gebaseerd. En dat zou een beetje stom zijn.
Ben jij dan mijn GeeBee-in-shining-armor?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Keep us postedEn anders ga ik gráág eens mee als introducé
Ben ik ook wel, het houdt me echt zwaar meer bezig dan het zou moetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Oeh spannend, Maria. Ik zou echt nerveus zijn om nu weer naar Zumba te moeten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach het is sowieso typisch dat de twee die het meeste aandacht nodig hebben in het topic (werk & studie) er problemen mee hebbenja hai
Je kunt beter mij meenemen, dan hoef je nooit meer zenuwachtig te zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn GeeBee-in-shining-armor?Zullen we haar samen kapot-rationaliseren?
![]()
[..]
Ben ik ook wel, het houdt me echt zwaar meer bezig dan het zou moetenMaarja, dan kan ik maar beter gaan ook he
![]()
Of course. En een paar goede Zumba moves laten zienquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn GeeBee-in-shining-armor?Zullen we haar samen kapot-rationaliseren?
![]()
[..]
Ben ik ook wel, het houdt me echt zwaar meer bezig dan het zou moetenMaarja, dan kan ik maar beter gaan ook he
![]()
True. En we zijn ook geen professionals, dus we zeggen ws. soms ook gewoon de verkeerde dingen.. Maar het frustreert ook gewoon een beetje, denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil nog 1 ding kwijt over/voor siral. maar ook ter info aan jullie...
ik ben zelf onder behandeling geweest van een eetstoornis (zoals jullie wel weten), en het ís gewoon eng die eerste stappen. ook is het heel normaal dat de dokter eerst via maatschappelijk werk (sommige eetstoorniscentra hebben ook maatschappelijk werk voor in en uitstromers ipv constant psychiaters erop) en een dietiste (die kan vgaststellen dat je idd. te weinig eet, en ook kan vaststellen dat je je niet of niet genoeg verbetert.) Het is geen gekke start, en het is al heel wat dat Siral dit doet.
Dit traject wordt ook vaak gekozen om een welwillende eetstoornispatient niet meteen af te schrikken.
de reacties die ik las hier zijn begrijpelijk, maar de aanpak "hup, eten" en rationeel overtuigen helpen echt niet als iemand een besmeerde boterham al als overwinning moet en mag zien.
wij zijn geen professionals, en daarom kan siral ook beter geen advies aan ons vragen, omdat er de kans is dat wij dingen erger maken, door haar te laten voelen alsof ze het allemaal fout doet bijvoorbeeld, ook al bedoelen we dat niet. anorexia is allereerst een psychische stoornis op gebied van controle, angsten en soms een soort straffen van jezelf. het ondergewicht is in veel gevallen daar de bijwerking van, en wordt vaak uiteindelijk ook een doel. maar dit is niet altijd het belangrijkste. het eten is daarom ook niet iets om over te praten of onderhandelen. dat moet anders, maar het helpt niet als wij dat zeggen...
Siral, mn PM box staat open als je wilt praten met me
beetje flauw dit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach het is sowieso typisch dat de twee die het meeste aandacht nodig hebben in het topic (werk & studie) er problemen mee hebbenja hai
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of course. En een paar goede Zumba moves laten zien
Oh, en inderdaad ga je beter gelijk weer!
Oe dat klinkt wel erg dreigendquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt beter mij meenemen, dan hoef je nooit meer zenuwachtig te zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Als de boel is overgewaaid kan je natuurlijk een keer mee, dan geef ik je de tijden door
[..]
Oe dat klinkt wel erg dreigend![]()
"Neem Viking maar mee, dan heb je er nooit meer last van", *wink wink nudge nudge*
Als je serieus wilt dan moet je maar eens PMen als je tijd hebtquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me grappig, ik heb al eeuwen geen Zumba meer gedaan
Gaan we doen, ik word echt zo >>quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je serieus wilt dan moet je maar eens PMen als je tijd hebtDe lessen zijn maandagavond, donderdagochtend en donderdagavond en zaterdagochtend, en dan kunnen we elkaar tomaatrood meeten!
![]()
Duh, die emmer is half zo groot als hij is. Als hij elke dag zo'n emmer wegkaant...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww!![]()
Wat een leuke dikke kat!
Dan sluit ik me bij de aandachtsvragers aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Viking84 het volgende:
.
I like!quote:
ik weet niet hoevaak noten op je menu staan, maar als je ze regelmatig gaat eten dan is het voordeliger om ze van de markt te halen. En ze zijn nog verser ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik ga morgen ook noten scoren. Morgenmiddag vrij en daar heb ik écht zin in! Geen brood smeren vanavond
. En ik ga m'n fiets even laten repareren, want losse boutjes bij m'n voorwiel is niet echt safe
.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Ewelina het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou nie zo van stippels, maar het model staat je mooi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wel. Trek je zaterdag je kleren ook binnenstebuiten aan?
Me toooooo!quote:
Ehmquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Ewelina het volgende:
Picca!staat je mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Whatsapp irl noemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef Probability het volgende:
Ik heb gister in een groeps whatsapp met vriendinnetjes allemaal slechte programma's gekekenZo leuk, net fok, maar dan IRL
!
Een Vik doen is falen met hardlopenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Over een week zijn mijn ouders richting de boot en hebben we voor het eerst ons huisje voor ons alleenen onze
mooie nieuwe bank
Zo onwerkelijk allemaal!
En dan kunnen we ook weer normaal eten en koken! En nieuwe hardloopweggetjes ontdekken om de buurt te verkennen! Ik moet echt eens een Vik doen: weer verslaafd worden aan hardlopen. Ik heb het ook echt een tijd lang heel leuk gevonden,maar de laatste pogingen strandden toch weer... Dus even bedenken wat ik kan doen om het leuk voor mezelf te maken. Denk dat de nieuwe omgeving me sowieso wel goed gaat doen en het feit dat ik dus tot aan september nog niet heel veel te doen heb, zeker als ik geen werk vind
Mocht jij daarnaar kijken als kind?quote:
ha! Da's zeker lang geledenquote:
Nouja, dit was toen ik rond mijn 17e op vakantie ging met vrienden. Ik weet niet hoe vaak we die film hebben gekeken, maar echt minstens zes keer ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mocht jij daarnaar kijken als kind?.
*insert polkamuziek*quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dit was toen ik rond mijn 17e op vakantie ging met vrienden. Ik weet niet hoe vaak we die film hebben gekeken, maar echt minstens zes keer ofzo
Then on Sunday just to be different,
She's a super king kamehameha bi-atch!![]()
![]()
![]()
gajedoen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*insert polkamuziek*
Tijd om om te kleden!
ZumbaQueenquote:
En lief doen tegen de plaatssteeldame!quote:
Oeh jaaa die damequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En lief doen tegen de plaatssteeldame!
oh, en wist je al dat je met Coco naar Engeland komt en dan samen met haar in een bed mag slapen?
Hou de eer aan jezelfquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe wel 'lief', ik hoop dat zij zich gedraagt![]()
Ja ik had de roadtrip al benoemd! En V1z0R zn struisvogel was ook al gesignaleerd
Will doquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik afwassen, een heule bult. Zucht ende mekker.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik word gelukkig ook niet snel boos ende geïrriteerd, zo fijn!Bij 'geduld' en 'tact' staat een foto van ons tweeën in de encyclopedie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik afwassen, een heule bult. Zucht ende mekker.
Ja doei.
Oh dat zou ik ook hebben, het is miss toch weer een zeur straks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Will doGelukkig word ik sowieso niet snel boos, ik was vorige keer ook meer verbaasd dan iets anders
Ik heb wel buikpijn
Sjemig, tis niet alsof ze zó imponerend is
![]()
Chao chao!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij 'geduld' en 'tact' staat een foto van ons tweeën in de encyclopedie!
Misschien dat je nu een 'verstandig' broodje nam en vroeger één met een lekkere dressing enzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
go Maria![]()
ik ga zo naar Laura Marling![]()
![]()
heb net Subway gegeten ivm niet genoeg tijd om te koken maar blergh wat een teleurstellingvraag me af of het vroeger lekkerder was of dat ik inmiddels meer smaak heb
in mijn herinnering was het iig veel lekkerder! ach jaaa
Ja, volgens mij wel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook hebben, het is miss toch weer een zeur straks.
Amsel op dit moment@vacasioooonnnn![]()
?
nope, beef en cheese met alles erop en eraanquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien dat je nu een 'verstandig' broodje nam en vroeger één met een lekkere dressing enzo?
Roadtrip! Enne, "what happens in Hull, stays in Hull", kk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo! Ik ben weer thuis, lekker wel na al dat treinen![]()
Coco![]()
We gaan dus een roadtrip naar Hull doen?
wutwut!
Nu moe! Maar vanavond wel Zumba. Hopelijk zonder dramalama's![]()
Zal ook wel per vestiging verschillen. Plus je amaaaaazing taste skills tegenwoordig, natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope, beef en cheese met alles erop en eraanmaar in mijn herinnering was het allemaal verser ofzo? het was me nu iig allemaal nogal prefab en uitgedroogd
Ik ook! Ze staat nu on tha dancefloor of doom!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Roadtrip! Enne, "what happens in Hull, stays in Hull", kk?![]()
Ik ben benieuwd naar DramaLama - the Sequel![]()
Ogog Maria! Team Maria!![]()
En in Slankquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Roadtrip! Enne, "what happens in Hull, stays in Hull", kk?![]()
Ik ben benieuwd naar DramaLama - the Sequel![]()
Ogog Maria! Team Maria!![]()
Ja daag, ik wil alleen maar sexy jurkjes en rokjes zien, anders blijf ik wel thuisquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Staat je mooi Ewelina!
Sigme, gans!! Nomnom!
Vik, verstandig om te proberen 's ochtends te lopen.. bij mij maakte dat ALLE verschil.
Net nog een klein uurtje in de tuin 'gewerkt' het is nu fijn weer.
Wat doen jullie aan op de meet? Ik gewoon een spijkerbroek hoor, voel ik mij het lekkerst in
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Die Coco, wat een schatje toch, is gelijk foto's voor ons aan het maken!
Ik wilde mijn ultrakorte rokje met panterprint aantrekken gecombineerd met mijn luipaardprintpumps. En dan natuurlijk een topje met enorm diep decolleté (en push-up bh voor extra effect, misschien zelfs gecombineerd met kipfilets, daar ben ik nog niet over uit). Ow, en dan natuurlijk mijn hoepeloorbellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat doen jullie aan op de meet? Ik gewoon een spijkerbroek hoor, voel ik mij het lekkerst in
Ik zou vooral niet te véél aandoen, dan is de kans dat je iets verkeerd om aantrekt ook kleinerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wilde mijn ultrakorte rokje met panterprint aantrekken gecombineerd met mijn luipaardprintpumps. En dan natuurlijk een topje met enorm diep decolleté (en push-up bh voor extra effect, misschien zelfs gecombineerd met kipfilets, daar ben ik nog niet over uit). Ow, en dan natuurlijk mijn hoepeloorbellen![]()
Of ben ik dan underdressed?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Die Coco, wat een schatje toch, is gelijk foto's voor ons aan het maken!
Ja, ik wil het accent vooral op mijn tieten leggenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet te véél aandoen, dan is de kans dat je iets verkeerd om aantrekt ook kleiner.
Oh en heb je ook een erg accent?.
Ik zit wat oude foto's door te kijken en kwam mezelf zojuist in dat outfitje tegen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, fuck it!
* uniekhoorn doet haar klompen en overal aan
Ik heb zich heul geen tieten voor een diep decolletéquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, fuck it!
Ik wil ze er met alle liefde af plukken *insert wenkbrauwsmiley die ik weer kwijt benquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Phaidra het volgende:
Trek iig geen zwarte broek of rok aan! De katten verharen nogal de laatste weken.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ze er met alle liefde af plukken *insert wenkbrauwsmiley die ik weer kwijt ben*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Van de gathering of smilies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Deal!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo even fotoows fxen van de jurkjes. En dan moeten jullie eerlijk zeggen of het leuk is of niet. Kk?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo even fotoows fxen van de jurkjes. En dan moeten jullie eerlijk zeggen of het leuk is of niet. Kk?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook helemaal niet erg als je hier post, hoor, Siral, maar nu is het een beetje een one man show en wij zijn hier amateurpsychologen, geen pro. Miss is het ook een idee om tot je bij een psycholoog terecht kunt een dagboek bij te houden waarin je je frustraties opschrijft? Dan kun je het meenemen naar de psycholoog
.
Ja,ja, bla, bla..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Worden wel baggerfoto's btw. Nergens goed licht, camera leeg, en met mijn telefoon kan ik geen fatsoenlijke hoek vinden. Dus hoop dat t een beetje zichtbaar is...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja,ja, bla, bla..
Kom nou maar op...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
Siral, veel succes!
En kom vooral wel weer hier posten als je daar wél zin in hebt, het geeft niet echt als dat soms wat storend is. Dat zijn veruit de meesten hier met enige regelmaat.Lijst:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja,ja, bla, bla..
Kom nou maar op...
Eens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ [url=http://rebelbadges.co.uk/images/with-stupid-up-button-badge-www.rebelbadges.co.uk.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden, tot laters <3
Ik de tweede, want wat donkerderquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
Leuk Coco! Als ik moet kiezen vind ik die eerste het leukste.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vrienden, tsk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden, tot laters <3
Ja doei.
Idd, wij weten onze plaats wel weerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Moeilijk, ik vind ze beide mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden, tot laters <3[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Als maatschappelijk werker (of: social worker) ondersteun je mensen bij het oplossen van en omgaan met hun problemen in hun dagelijks leven of in hun werk. Dit kan van korte, maar ook van langere duur zijn. Huurschuld of werkloosheid kunnen redenen zijn voor mensen om hulp te vragen, maar bijvoorbeeld ook opvoedings- of relatieproblemen. Door deze en andere problemen kunnen mensen depressief, verdrietig of opstandig worden en ze weten dan vaak niet hoe ze daar uit moet komen. Dit zijn voorbeelden van psychosociale problemen. Je helpt de cliënt door hem inzicht te geven in zijn problemen en hem nieuwe vaardigheden te leren. De cliënt kan hierdoor zijn problemen zelf hanteren en oplossen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef Probability het volgende:
@siral ik ken een maatschappelijk werker alleen van probleemgezinnen, dus vroeg mij af of er nog iets anders speelde? ik heb eigenlijk totaal geen idee wat de werkzaamheden van een maatschappelijk werker zijn, dus misschien zeg ik nu wel iets heel raars!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Coco!
Vind de tweede het mooist maar scheelt niks want had niet door dat het twee verschillende jurkjes waren
Nice Coco!
Vind de tweede het mooist maar scheelt niks want had niet door dat het twee verschillende jurkjes waren
Mutsquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Coco!
^^quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef progje het volgende:
@coco: vind ze beide mooi! Als ik moest kiezen dan zou ik voor de eerste gaan
Tmiquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een heel klein stukje hardgelopen in de sportschool van de ene naar de andere kant van de zaal!Denk aan 15 meter ofzo, maar het voelde niet raar ofzo!
Owja, en je kunt het onderste schroefje in mn enkel voelen zitten.
Die trek ik juist uit voor de bbqquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, fuck it!
Ook niet zo slim om dat een dag van tevoren te doen hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Chicolate het volgende:
Is het normaal dat haarverf een stuk extremere kleur krijgt tijdens het wachten? Het is nu zo ongeveer rood, en zou kastanjebruin moeten zijn. Het moet niet mislukken, morgen uitje (en mensen met camera's) en geen tijd voor emergency kapper acties. En mijn bovenlijf zit onder de vlekken
van de haarverf.
7 stuks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tmi. Huu schroefjes in je lijf.
Blijft die erin zitten btw?
Kun je nog wel door het poortje op het vliegveld?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
7 stuks.![]()
En ze blijven er in zitten, tenzij ik er last van krijg.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Chicolate het volgende:
Is het normaal dat haarverf een stuk extremere kleur krijgt tijdens het wachten? Het is nu zo ongeveer rood, en zou kastanjebruin moeten zijn. Het moet niet mislukken, morgen uitje (en mensen met camera's) en geen tijd voor emergency kapper acties. En mijn bovenlijf zit onder de vlekken
van de haarverf.
Ja, is normaal. En waarschijnlijk is je haarkleur deze week nog iets te donker. Maar dat komt wel goed na een dag of 7.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Chicolate het volgende:
van de haarverf.
Op de Bodyscan zie je ze niet (heb even meegekekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je nog wel door het poortje op het vliegveld?.
Dank je. Volgens de weegschaal niet, mijn kleding geeft wel iets anders aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik verliefd op het jurkje van Ewelina. De lengte staat je prachtig. Ben je afgevallen?
Zie je nou, je had net zo goed mooie schoenen kunnen halen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef Syrena het volgende:
En mijn crocjes zijn binnen maar die zijn te koud voor morgen en ze lopen niet zo superlekker als mijn nepperds, wat logisch is want die zijn een stuk breder![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
Die nepperds zijn fijn he?
Ik heb ze dus ook :p
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug! Zenuwen nergens voor nodig, ze was er nietWel even gemeld bij de instructrice, mocht ze dan later nog es gaan stieren tijdens de les dan weet die wat er was
![]()
Voel me nu wel vrij zen, lekker gedanst en mijn sportvriendinnetjes zijn lief
^^quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
Leuk Coco! Als ik moet kiezen vind ik die eerste het leukste.
Haha, ik vind het juist wel geinig! Ook een soort cyborg, maardanandersquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tmi. Huu schroefjes in je lijf.
Blijft die erin zitten btw?
Ik vind 'm ook leuk!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens ben ik verliefd op het jurkje van Ewelina. De lengte staat je prachtig. Ben je afgevallen?
Fijn!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug! Zenuwen nergens voor nodig, ze was er nietWel even gemeld bij de instructrice, mocht ze dan later nog es gaan stieren tijdens de les dan weet die wat er was
![]()
Voel me nu wel vrij zen, lekker gedanst en mijn sportvriendinnetjes zijn lief
Morgenochtend ook gelijk weer even je haar wassen, dat scheelt al.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Chicolate het volgende:
Het is inderdaad te donker uitgevallen. En nog dikke stress, de vlekken op mn hoofd wilden niet weg met gezichsspul terwijl dat wel moest volgens de verpakking. Shampoo does the trick gelukkig. Nog 27 wasbeurten te gaan
.
Moet sowieso wel ja, de vlekken op mn hoofd zijn nog niet helemaal wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Morgenochtend ook gelijk weer even je haar wassen, dat scheelt al.
Dankjewelquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
Siral, veel succes!
En kom vooral wel weer hier posten als je daar wél zin in hebt, het geeft niet echt als dat soms wat storend is. Dat zijn veruit de meesten hier met enige regelmaat.
Lijst:
• brinta
• ongeveer 10km hardlopen, vast niet erg hard
• half pond sperziebonen met mayo
• 6 krekkers & beleg
• hollandse nieuwe
• fruit, muesli & yoghurt
avondeten:
• gebraden gans, in ganzevet gebakken aardappeltje, in ganzestoofvocht geslonken snijmoes
• toe: rijstepudding
Nice Coco!
PM mag ook hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Geen pics van mijn hoofd op het forum, al helemaal niet met mislukt haar.
Helaas, ik ben geen ochtendmens. Ik heb een lange tijd op zondagochtend gesport in de sportschool, maar dan zat ik daar als een soort zombiequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra, probeer eens in de ochtend hard te lopen. Dat maakt voor mij echt het verschil.
Als ik in de avond moet hardlopen dan haal ik de 5 km lang niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |