www.weeronline.nlquote:Op zondag 24 juli 2011 21:44 schreef Pencile het volgende:
Zat even het weer voor sunnybeach te chekken maar als ik ga, next week, is er elke keer maar 70 % zonnekans... als er iemand terug komt, kan je misschien aangeven hoe het weer was?
Nee natuurlijk niet, alleen 70 % zonnekans, 30 % regen zegt me zo weinigquote:Op zondag 24 juli 2011 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ja wat denk je zelf?
Als het op die site staat dan klopt het ook.
Of dacht je dat het er eigenlijk stiekem
14 graden is?
Het waren eigenlijk alleen maar Deense chicks die er waren, die waren in elk geval toegankelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 11:37 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat je kunt geilen op die Zweedse chicks, maar zijn ze ook een beetje regelbaar? Of zijn het van die arrogante kuthoeren?
Wij zijn gister teruggekomen. Wij zaten in het 415 hostel, naast Dawn Parkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:04 schreef 67Impala het volgende:
Donderdag teruggekomen van een topvakantie in Sunny Beach in Dawn Park. Wat een vet appartement is dat.. wel wat afgelegen das een minpuntje. Wel een hele chille sfeer en een hele chille poolbar! Op slot waren we beetje vriendjes met de eigenaar en kregen we bijna elke dag wel een aantal rondjes! Echt super dik alleen wel heel slopend als je 10 nachten van 10 tot 6 gaat stappen..
Wij betaalden geen entree ivm die beachmasters pas, maat van me was hem vergeten en die moest idd 20 lev lappen. Kosten voor een biertje heb ik echt niet in de gaten gehad ivm dronken zijn enzo. Maar er zijn wel avonden voorbijgekomen dat ik rustig 200 a 220 lev heb uitgegeven. Waren mooie avondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Wij zijn gister teruggekomen. Wij zaten in het 415 hostel, naast Dawn Park
Hele chille vakantie gehad, vond alleen de Glade Viking erg tegenvallen! 20 lev entree en 7 lev voor een biertje
Haha, die Ier zat bij ons ook! Grijs haar en een bril? Heel lulverhaal dat hij Gaelic kon spreken en dat Nederlanders zo goed Engels kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:51 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wij betaalden geen entree ivm die beachmasters pas, maat van me was hem vergeten en die moest idd 20 lev lappen. Kosten voor een biertje heb ik echt niet in de gaten gehad ivm dronken zijn enzo. Maar er zijn wel avonden voorbijgekomen dat ik rustig 200 a 220 lev heb uitgegeven. Waren mooie avonden![]()
Hoe was het weer eigenlijk? Want er zat bij ons een uber Ier van een jaar of 60 in het appartement en die vertelde dat het weer nogal ging omslaan?
Ja hij leek ook een beetje op Rudi Völlerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Haha, die Ier zat bij ons ook! Grijs haar en een bril? Heel lulverhaal dat hij Gaelic kon spreken en dat Nederlanders zo goed Engels kunnen
Eigenlijk is het alleen woensdag slecht weer geweest..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |