Wij hadden drie appartementen en gingen soms ook in groepjes naar huis. De bewakers willen wel met je meelopen en de deur van je sectie openen, dan kun je bij je eigen kamer aanbellen en zo binnenkomen. Al hadden wij de kamers ingedeeld in groepen die met mekaar naar huis gingen. Of soms ruilden sommigen daarinquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:28 schreef nick-ajax-1991 het volgende:
Bedankt allemaal voor de antwoorden. heb super veel zin in de vakantie naar Sunny beach - Appartement Royal Sun. Wel jammer dat je maar 1 sleutel krijgt. Wat moet je dan bijvoorbeeld doen als je elkaar savonds kwijtraakt? ( we zijn namelijk met 11 man) en vorig jaar is het in Callela ook voorgekomen dat we in 2 groepen thuiskwamen ofzo. we hadden toen echter 2 a 3 pasjes omdat we deze krijgen bij de balie als je er om vroeg. Doen ze dan de kamerdeur voor je open als je dit vraagt bij de balie?
Ja bij de wisselkantorenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef ReachForThis het volgende:
Vraagje : is het erg dat ik niet meer aan leva's geraakt ben en enkel euro's heb?
Vertrek namelijk maandag en over het weekend valt dat niet meer te regelen...
Aanvaarden ze daar euro's??
Topquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Rikkkk het volgende:
Aight nette review, leuk geschreven
21 juli vertrek ik voor 12 daagjes naar Bulgaria
hotel flamingo iemand ervaringen gehad? of dingen gehoord?
Geen ervaring mee, maar kan wel volgens mij. Wij hoefden namelijk geen borg te betalenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef Pencile het volgende:
Zweedse dames zijn voor mij trouwens een min, aangezien me vriend ook meegaat, concurrentie![]()
Borg wordt wel gewoon in euros betaald neem ik aan?
Bij ons kon de borg in euro's of lev. Waar je natuurlijk voor euro's moet gaan want aan die lev heb je niks meer als je weg gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef Pencile het volgende:
Zweedse dames zijn voor mij trouwens een min, aangezien me vriend ook meegaat, concurrentie![]()
Borg wordt wel gewoon in euros betaald neem ik aan?
Dat jij geen ervaring gehad hebt met de criminaliteit daar wil niet zeggen dat het er niet is. Ik heb Nederlandse jongens gezien die compleet bont en blauw waren getrapt omdat ze in een taxi waren gestapt, en die taxi ging niet naar de bestemming maar naar een afgelegen industrieterrein. Telefoon en portemonnee afgegrepen en daarna nog gratis een paar beste schoppen.quote:Zonnestrand doet zijn naam terecht eer aan en de criminaliteit? Grootste mythe van Sunny Beach OOIT.
Jaloersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef yosander het volgende:
[..]. Heb niets over Flamingo gehoord.
[..]
Geen ervaring mee, maar kan wel volgens mij. Wij hoefden namelijk geen borg te betalen.
Oke bedankt, ja dat lijkt me wel een slimme keuze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Bij ons kon de borg in euro's of lev. Waar je natuurlijk voor euro's moet gaan want aan die lev heb je niks meer als je weg gaat.
Hele week bij ons. Maar waarschijnlijk gedurende je verblijf dus. Ze schrijven namelijk de data erop. Wij hadden 'm via onze reisleiding (Arke).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef JBeckers het volgende:
Ik vertek 15 augustes voor 11 dagen naar sunny beach.
Nu las ik in je review iets over een clubpas voor gratis entree in de discotheken.
Waar kun je deze halen? En zijn deze dan voor die 20 euro maar 1 dag geldig of meerdere?
In Viking betaalde je voor een cocktail zoals sex on the beach of vodka-energy 7 leva (bijna 4 euro). Maar in kroegen en barretjes is het 24/7 happy-hour, twee cocktails of 10 shotjes voor 10 leva etcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:28 schreef beeklaan het volgende:
Ik ga over een week! Klinkt goed je review?
Hoe veel betaal je nou in de GEMIDDELDE kroeg voor cocktails? (Tequila sunrise? Beviel me op Cherso vorig jaar beter dan het bier)...
En hoe veel kost een biertje dan in de kroeg?
Klinkt goed! In cherso is het overal 8 euro voor 2 cocktails..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
In Viking betaalde je voor een cocktail zoals sex on the beach of vodka-energy 7 leva (bijna 4 euro). Maar in kroegen en barretjes is het 24/7 happy-hour, twee cocktails of 10 shotjes voor 10 leva etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |