Hehe ik hoor die belgische commentator het nog zeggen uurtje terug: helaas hebben wij dit jaar niet alle rechtenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef DeMessias het volgende:
Twee Belgen in de derde ronde, juichen!
Ik ben er ook bang voor, Hewitt is natuurlijk niet helemaal fit en die gaat het waarschijnlijk niet volhoudenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:42 schreef Nober het volgende:
Als het maar niet te serieus word...
[ afbeelding ]
Hewitt speelt wel heel vast, zoals hem gewoon is, en is aan het net erg sterk. Zijn service daarentegen loopt voor geen meter (toch wist Soderling hem maar 1x te breken). Speelt in ieder geval veel beter dan verwachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef BobW het volgende:
Ik vind Hewitt nog niet eens zo heel goed spelen, maar Soderling slaat de ballen steeds uit. Als hij zijn normale niveau haalt moet hij wel winnen
Who the f--- is Masha?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef brandlex het volgende:
Volgende ronde: Serena Williams vs. Marshia Kirilenko! De beste tegen de mooiste! Nu Serena niet in topvorm is, acht ik Kirilenko niet eens kansloos.
Zou mooi zijn. Kirilenko, de lekkerste, door ten koste van Serena Williams, de vervelendste.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef brandlex het volgende:
Volgende ronde: Serena Williams vs. Masha Kirilenko! De beste tegen de mooiste! Nu Serena niet in topvorm is, acht ik Kirilenko niet eens kansloos.
Gelukkig heb ik een beetje fantasie! hehequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef kevinoz het volgende:
Yeah, mn gevallen held, Hewitt komt er zo op!! Met een beetje fantasie kan dat wel een mooie 5 setter worden
Door de regen die is geweest of eraan komt. Anders paste het niet in het schema.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef F.M.D. het volgende:
waarom spelen ze dubbels opeens best of 3 op wimbledon ?
chat afzettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef Aalbers het volgende:
hebben jullie bij de stream ook zon gare tik? soort ping pong geluidje
tot en met de finale?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Door de regen die is geweest of eraan komt. Anders paste het niet in het schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |