Toch heb ik over LLodra geen twijfels. Hij gaat het deskundig afmaken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Tja, Llodra wist dit jaar ook te falen tegenGranollers
in Miami of Indian Wells, weet niet meer welke van de twee.
Dus nu ben je het ineens eens?quote:
Dat had iedereen ook door, behalve de kankertrollquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet met je eens.
Sowieso het idee dat Hewitt volgend jaar wel challengers/OS zou spelen maar geen Grand slams.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet met je eens.
Gast je mamaquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat had iedereen ook door, behalve de kankertroll
En Llodra meteen door de service heen van Melloquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Toch heb ik over LLodra geen twijfels. Hij gaat het deskundig afmaken.
Nee, je leest het verkeerd. Misschien duidelijk met een 'quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sowieso het idee dat Hewitt volgend jaar wel challengers/OS zou spelen maar geen Grand slams.
Volgens mij zeg je dat je het er mee eens bent?
Maakt toch helemaal niet uit of hij wel of niet geblesseerd is, het is zijn laatste Wimbledon toch?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sowieso het idee dat Hewitt volgend jaar wel challengers/OS zou spelen maar geen Grand slams.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ga je me anders klappen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |