Heb het over GS toernooien, OS kan ik wel inkomen dat hij daar een uitzondering voor wil maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me sowieso niet dat Hewitt gaat stoppen voor de OS als hij fit is.
Gast. Zolang ie fit is (half fit) gaat ie echt wel door, zeker tot de OS op Wimbledon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik bedoel geen challengers etc he GS toernooien dus
Dus hij gaat dan niet de GS spelen, maar wel de OSquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb het over GS toernooien, OS kan ik wel inkomen dat hij daar een uitzondering voor wil maken.
Malisse, die kerel had een vaste waarde in de top 20 moeten zijn indien het in z'n hoofdje goed zat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef rob1828 het volgende:
F. Mayer is het helemaal kwijt zo te zien... Malisse loopt er nu overheen.
Misschien was hij dan ook niet zo'n misselijk ventje geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Malisse, die kerel had een vaste waarde in de top 20 moeten zijn indien het in z'n hoofdje goed zat.
En Wimbledon, een paar weken daarvoor, op hetzelfde gras, laat hij lopen. Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb het over GS toernooien, OS kan ik wel inkomen dat hij daar een uitzondering voor wil maken.
Dan hadden we dit niet meegemaaktquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Misschien was hij dan ook niet zo'n misselijk ventje geweest.
Tegen fucking melloquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
Mello maakt er 1-1 in sets van tegen Llodra
Stel hij raakt geblesseerd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Wimbledon, een paar weken daarvoor, op hetzelfde gras, laat hij lopen. Tuurlijk.
Sowieso het idee dat Hewitt volgend jaar wel challengers/OS zou spelen maar geen Grand slams. Ook al zou hij buiten de top 100 staan, zodra hij zegt dat het zijn laatste jaar is krijgt hij WC's voor AO, Wimbledon en USO en waarschijnlijk ook RG. Voor de AO waarschijnlijk altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef Norrage het volgende:
Kijk Hewitt is veel geblesseerd en als dat nu weer komt gaat ie vast stoppen ja, maar voorlopig gaat ie dat echt niet definitief zeggen...
Tja, Llodra wist dit jaar ook te falen tegenquote:
Dit dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Sowieso het idee dat Hewitt volgend jaar wel challengers/OS zou spelen maar geen Grand slams. Ook al zou hij buiten de top 100 staan, zodra hij zegt dat het zijn laatste jaar is krijgt hij WC's voor AO, Wimbledon en USO en waarschijnlijk ook RG. Voor de AO waarschijnlijk altijd.
Tijd willen winnen door dubbelwedstrijden in te korten naar 3 sets, krijg je ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:57 schreef danusz1986 het volgende:
Dubbel wedstrijd tussen Bopanna/Quareshi en Cabal/Farah 16-16 in de derde set!
Haha koning. Maar, zonder te weten wat er precies gebeurd is, zou ik ook wel erg boos worden als ik zo uit een toernooi werd geknikkerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan hadden we dit niet meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |