Die film ..quote:
niet gekeken. ik vind rowan atkinson niet grappig.quote:
Dat kanquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gekeken. ik vind rowan atkinson niet grappig.
Stop dan!quote:
werk.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
zo en nu weer weg, kusje doei.
ik wilde net in jouw kwaliteitstopic posten.quote:
Maak een nieuw topic aan met als TT '\'quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde net in jouw kwaliteitstopic posten.
gooien ze het op slot
Je hebt dan al zoveel kwaliteitstopics gemist he. Want ik post alleen in kwaliteit, waarom ik hier dan post weet ik ook niet. :Squote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee in dit topic hier moet ik gepost hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt dan al zoveel kwaliteitstopics gemist he. Want ik post alleen in kwaliteit, waarom ik hier dan post weet ik ook niet. :SEenmalig posten mag toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihiThere is a time of cumming and going.
Stond ik op de cover?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:46 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zag net een boekje 'ik ben een piraat'. Het was heel schattig.
Ik verklaar de oorlog aaaaan....quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
we gaan oorlog voeren en ik ben de winnaar.
TSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Klinkerbotsing is niet meer onder onsquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De laatste tijd alleen maar
Nog een week......quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is niet meer onder ons
Dus zonder Klinker is het geen SC? Dan kan je net zo goed de SC stoppen, het zou niet moeten uitmaken of er een persoon wel of niet er is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is niet meer onder ons
Jawel dan is het juist een SLOWchat, klinker was zo een beetje de ruggengraat het gaat wel zonder maar liever met.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus zonder Klinker is het geen SC? Dan kan je net zo goed de SC stoppen, het zou niet moeten uitmaken of er een persoon wel of niet er is.
woensdag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatje, wanneer moet je weer werken?
Dan vind ik deze SC werkelijk nutteloos als maar een iemand het opgang kan houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel dan is het juist een SLOWchat, klinker was zo een beetje de ruggengraat het gaat wel zonder maar liever met.
Morgen tentamen voor mijn P, laatste kans, ik stress en ben ziek geworden door de stress en nu ben ik godganse tijd afgeleid dus faal ik morgenquote:
hoi cosjequote:
Vertrouwen in jezelfquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vind ik deze SC werkelijk nutteloos als maar een iemand het opgang kan houden.
[..]
Morgen tentamen voor mijn P, laatste kans, ik stress en ben ziek geworden door de stress en nu ben ik godganse tijd afgeleid dus faal ik morgen
[..]
hoi cosje
Het is toch opgang?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vind ik deze SC werkelijk nutteloos als maar een iemand het opgang kan houden.
En ja dat is dus een stop volgen dan maar.
[..]
Morgen tentamen voor mijn P, laatste kans, ik stress en ben ziek geworden door de stress en nu ben ik godganse tijd afgeleid dus faal ik morgen
[..]
hoi cosje
Jawel, het gaat al de hele week goedquote:
Jawohl maar waarom zeikt iedereen dan godganse tijd over Klinkerquote:
Ja nee er zijn hier 3 appie's 'om de hoek'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slim gezegd wel, straks heb je een Cosje voor je neus
Geen reden om je zorgen te maken dus, op tijd slapen zodat je wat minder ziek ben hopelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, het gaat al de hele week goedDus ik hoop op morgen ook, zo moeilijk is het tentamen van morgen niet dus
[..]
Jawohl maar waarom zeikt iedereen dan godganse tijd over Klinker_!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nee er zijn hier 3 appie's 'om de hoek'.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alsof ik niet weer hoe Cosje er uit ziet, waar die woont en waar die werkt
Ik slaap al vier dagen met slaappil rond half 12 en ben dan rond half 9 klaar wakkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen reden om je zorgen te maken dus, op tijd slapen zodat je wat minder ziek ben hopelijk
Zeg ik nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alsof ik niet weer hoe OV er uit ziet, waar die woont en waar die werkt
NEEM ONTSLAG NU KAN HET NOG.quote:
stalkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alsof ik niet weer hoe OV er uit ziet, waar die woont en waar die werkt
Netjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik slaap al vier dagen met slaappil rond half 12 en ben dan rond half 9 klaar wakker
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Netjeshopelijk werkt dat dan goed genoeg.
Je bedoelt zo een moslimgebouwgeval.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Amsterdam is maar een klein dorp, we gaan naar dezelfde kerk
GA IK ONMIDDELIJK DOENquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg ik niet
[..]
NEEM ONTSLAG NU KAN HET NOG.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ookmaar goed wat doe jij allemaal tegenwoordig
[..]
Je bedoelt zo een moslimgebouwgeval.
Proberen een leven te creërenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ookmaar goed wat doe jij allemaal tegenwoordig
[..]
Je bedoelt zo een moslimgebouwgeval.
GOED ZO, RED JEZELF RED JEZELF DAN MAAR GEEN MONEY OM TE ROLLEN, MAAR JE ROLT JE ER WEL WEER IN.quote:
Ja wist naam niet meer.quote:[..]![]()
Hoequote:
Minder te fokken, uit zoeken wat ik wil en een leuke meid zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GOED ZO, RED JEZELF RED JEZELF DAN MAAR GEEN MONEY OM TE ROLLEN, MAAR JE ROLT JE ER WEL WEER IN.
[..]
Ja wist naam niet meer._
Synagoge is het ook nietDus nouja tot zo ver mijn kennis
[..]
Hoe
IK GA ERGENS ANDERS WERKENquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GOED ZO, RED JEZELF RED JEZELF DAN MAAR GEEN MONEY OM TE ROLLEN, MAAR JE ROLT JE ER WEL WEER IN.
[..]
Ja wist naam niet meer._
Synagoge is het ook nietDus nouja tot zo ver mijn kennis
[..]
Hoe
Goed bezig dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Minder te fokken, uit zoeken wat ik wil en een leuke meid zoeken
KAN JE OOK DOENquote:
ONEE HIJ IS NIET MEER DOOD. SPEELT HIJ SOMS OOK IN DIE SERIE DIE NIEUW IS OP TV MAAR VAN IK DE NAAM OOK AL NIET WEET * Flippiee is vergeetachtigquote:
een moskee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bezig dus![]()
Als je die chick gevonden hebt he, details
[..]
KAN JE OOK DOEN
ja hoe heet het dan![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bezig dus![]()
Als je die chick gevonden hebt he, details
[..]
KAN JE OOK DOEN
ja hoe heet het dan![]()
DOE MAAR GAMMA DAN KAN JE ZEGGEN., DAT ZEG IK GAMMA.quote:
Yesquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Uiteraardjij als eerste. Maar dat duurt nog wel even.
Hoe is het met jou en K?
OKE ZAL IK ONTHOUDENquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DOE MAAR GAMMA DAN KAN JE ZEGGEN., DAT ZEG IK GAMMA.
ohja dankje
[..]
Yes
Rook jijquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
Ik heb zojuist een pakje sigaretten gevonden en er één gerookt.
Nu ben ik straalmisselijk.
Tussen m'n oren?
Of kan ik gewoon niet tegen Camel?
jmrquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
zaterdag gaat onze personeelsvereniging vissen, maar ik ga niet meequote:
Noohh, kutleven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag gaat onze personeelsvereniging vissen, maar ik ga niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noohh, kutleven.
Had van de week nog deze:uhhh wat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noohh, kutleven.
Had van de week nog deze:Die is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die eet jou in 1 hap opquote:
Poisonist ofzoiets alles jwzquote:
Kut ik was er niet sorry Flipsquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
zo en nu weer weg, kusje doei.
Met mij gaat het goed, ben definitief aangenomen voor mijn nieuwe opleidingquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
Leukerds, hoe is het?
Goed nieuws: ik heb een voorschot salaris
Goedzo man!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, ben definitief aangenomen voor mijn nieuwe opleiding
Hee mooierdquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
Leukerds, hoe is het?
Goed nieuws: ik heb een voorschot salaris
Hoiquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee mooierd
voorschot? je hebt toch al meer dan een maand gewerkt?
maar goed. alles beter dan 61 cent
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Goedzo man!Zullen ze vast geen spijt van krijgen, met jouw hoofd
wil je geld bijverdienen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi
Ja nou, omdat er iets mis was gegaan konden ze me alleen een voorschot geven, krijg later de rest
Nop. Ik heb overigens wel genoeg voorschot gehadquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je geld bijverdienen?
kun je goed strijken?
je hoeft ook niet te strijken, leek me gewoon leuk als je langskwamquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop. Ik heb overigens wel genoeg voorschot gehad
Hellãoquote:
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef sharr het volgende:
Ben ik nou echt de enige die dacht dat Al Qaida één persoon was?
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
bar slechtquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Creeg het volgende:
Al Qaida betekent letterlijk De Basis.
Haha die grap van Peter Heerschop toen:
''Trainer, sta ik vandaag in Al Qaida?''
Klopt, maar op dat moment was 't wel leukquote:
Nah meer een stressgerelateerde aanval die zich nu uit in een hoofdpijn... blij zijn als het morgen geweest isquote:
Had jij nou niet zovaak last van hoofdpijn?quote:
Dat klinkt helaas herkenbaar, hopelijk is het na morgen voorbijquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nah meer een stressgerelateerde aanval die zich nu uit in een hoofdpijn... blij zijn als het morgen geweest is
Ik heb bijna nooit hoofdpijn, behalve met stress of als ik ziek word, nu dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Had jij nou niet zovaak last van hoofdpijn?![]()
Nog tot woensdag zit ik er waarschijnlijk meequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt helaas herkenbaar, hopelijk is het na morgen voorbij
[..]
Ik heb bijna nooit hoofdpijn, behalve met stress of als ik ziek word, nu dus
Jesusquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nog tot woensdag zit ik er waarschijnlijk mee
Zoveel valt er niet te melden meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesusbalen man
Wilde je mij nog spreken trouwens? Dan flikker ik msn even aan.
Ik moet nog anderhalve week..
Verdikkemequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te melden meer
Och jongen, graag, maar dat lijkt me niet geschikt om hier zo te doen. Sowieso zal het geen wonderen gaan verrichtenquote:
Je kan het proberen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Och jongen, graag, maar dat lijkt me niet geschikt om hier zo te doen. Sowieso zal het geen wonderen gaan verrichten
jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik zeg dat ik om 9 uur ga slapen, geloven jullie mij dan?
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik zeg dat ik om 9 uur ga slapen, geloven jullie mij dan?
Als jij dat onzin vindt, gaan anderen het ook zo zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En dan weer mensen opzadelen met mijn onzin. Ik bedank vriendelijk.
Ik vind dat je vrij weinig onzin vertelt, en opzadelen doe je nooit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En dan weer mensen opzadelen met mijn onzin. Ik bedank vriendelijk.
Dit, stort je hart uitquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat je vrij weinig onzin vertelt, en opzadelen doe je nooit.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te melden meer
Bambiquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Creeg het volgende:
Weet iemand nog een goeie film die ik kan kijken?
Sucker Punch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Creeg het volgende:
Superman a XXX Parody.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Creeg het volgende:
American History X,quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Creeg het volgende:
quote:
Ik ga downloaden gelijkquote:
Machetequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Creeg het volgende:
Ik weet niet of jij dat wel zo leuk gaat vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Al gezienquote:
Kom jij maar naar de hema in Wassenaar/Nieuw Vennep, op excursie voor je werk ofzoquote:
doeiquote:
rustig aan, je pc is niet snellerquote:
Broertje heeft weer een vriendinnetjequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stom, beide. Ik kom wel bij je thuis je broertje vervelen.
Zelfde als je jou gaat knuffelen dus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Broertje heeft weer een vriendinnetjeJe mag m'n katten wel knuffelen? Gegarandeerd liefde en waardering en misschien een paar nagels in je schouders.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zelfde als je jou gaat knuffelen dus?
Lijm 'm gauw vast..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn hand doet pijn van het stoten, hij gaat er vast afvallen.
Nee, dat kan nog niet, want hij zit er nog op. Misschien plakband om de boel bij elkaar te houden. En anders ligt hier vast wel naald en draad voor als ie echt stuk is.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
Oh grutjes.
Ik knalde met m'n hand tegen een bureaupunt aan. Ja. Dus. Auw.
Stoer wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Henkie94 het volgende:
Wijffie van 10 met 40 graden koorts ging toch meedoen met le musical.
Warme melk met honingquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
wil ik slapen, ben ik over dat punt van moe zijn heen >_>
Nee, echt gemeendquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, echt gemeend![]()
Ik denk dat ik toen keihard afgehaakt was en zielig in m'n bed was gaan liggen
Zou ik nu misschien ook wel doen
Inderdaad, ik ben namelijk nooit sarcastischquote:
hoeft nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Creeg het volgende:
Lol met 40 graden koorts hoor je in een ziekenhuis te liggen
Neejoh, tenzij het heel lang duurt. Meisje uit m'n klas kwam vandaag met 40 graden koorts een tentamen makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Creeg het volgende:
Oh, ok. :3 Toen ik binnenkwam om alle shit klaar te zetten zat ze een beetje slap in een stoel. Was wel zielig om te zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, echt gemeend![]()
Ik denk dat ik toen keihard afgehaakt was en zielig in m'n bed was gaan liggen
Zou ik nu misschien ook wel doen
Oh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben namelijk nooit sarcastisch
Ahw, wat zielig. Ik vind dat ze een medaille verdient.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh, ok. :3 Toen ik binnenkwam om alle shit klaar te zetten zat ze een beetje slap in een stoel. Was wel zielig om te zien.
[..]
Oh?
Er waren meerdere mensen ziek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Creeg het volgende:
Ze heeft al een medaille. Haar mooie jurk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig. Ik vind dat ze een medaille verdient.
Hahaha, je verzint het gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik hoor msn geluidjes maar niemand zegt wat
ik ben te eenzaam
Oh, oke, mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze heeft al een medaille. Haar mooie jurk.
Kun je de extensie wijzigen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Creeg het volgende:
Waarom als ik een film download zit de film er natuurlijk in maar ook een exe bestand. De film speelt niet af en het is geen virus. Het doet gewoon niks..
Nee.quote:
Nop. films gecomprimeerd met H.264 zijn rond de 700 MB. Hogere kwaliteit zit al gauw aan de 1.5 GB. :3quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Creeg het volgende:
De film is totaal ook iets meer dan 700.000 MB.. normaal is een film 1.4G ofzo.
Joppie chipsquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Die joppie chips is vies, maar ik wil hem niet weggooien
kom maar halenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Joppie chipsik wil wel hoor
Hmm, alsnog werkt hij nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nop. films gecomprimeerd met H.264 zijn rond de 700 MB. Hogere kwaliteit zit al gauw aan de 1.5 GB. :3
Sowieso raar dat t een .exe is. Welke film?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hmm, alsnog werkt hij niet
Nja, dan maar afwachten tot ie uit is
Nouja, de film zit er in en een bestand met dezelfde naam als exe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sowieso raar dat t een .exe is. Welke film?
Leerlingetje die lerares nueckt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nouja, de film zit er in en een bestand met dezelfde naam als exe.
De film is Bad TeacherWilde even kijken of hij leuk is
Ik speel nog 2010quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Creeg het volgende:
Yes, dus nu maar Comedy Central aanzetten en verder met Football Manager 2011
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik speel nog 2010old skool shit is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |