Als ik jou was, zou ik een tijdje wat afstand houden. Jij en EAN komen nu op de eerste plaats.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat ik er geen zin in heb dat ze weer gaat huilen en mijn vader dan gaat roepen als haar bloeduitslagen niet goed zijn ligt het aan jou.
Ja ik ook. Misschien dat je vriend eens met ze kan praten F_R?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er heel erg klaar mee zijn. Maar is het dan niet hard nodig dat er eens iemand met je ouders hierover praat?
Of iig laten weten dat je er even klaar mee bent dan weten zij dat ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja ik ook. Misschien dat je vriend eens met ze kan praten F_R?
Het staat de heren bijzonder goed iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is one size fits all![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico loopt er mee weg () :
[ afbeelding ]
En Billy laat hier even zien dat het jasje vanbinnen gevoerd is met een lekker zacht teddystofje:
[ afbeelding ]
quote:
Voorzichtig overpotten dan maar!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Strega, de andere blaadjeszaadjes krijgen echt geen schijn van kans
Ach, wat een lieverd zo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Hannibaaaaaaal?
[ afbeelding ]
Hannibaaaaaaaaaaaaaaaaal?
[ afbeelding ]
VRIEND?
[ afbeelding ]
Hij was dr nie
En een klein beetje aan mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Muis006 het volgende:
Emotionele chantage is het laagste van het laagste. Ik vind dat zo ontzettend laf
Lekker aan jezelf en je gezin denken hoor f-r!
Ja zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En een klein beetje aan mij
Ownee, dat was jij die dat moest
Ja, undquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:04 schreef Muis006 het volgende:
Ja zegik speel voor het andere team hoor.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, und
Téring hé, wat is er vandaag met jullie aan de hand
Geen idee wat je bedoelt, maar ik wil wel aan je denken hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, und
Téring hé, wat is er vandaag met jullie aan de hand
Jij fruitjunkquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Met mij niks hoor, ik ga weer aan de kersen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
helemaal niks. Je moet het es niet zo serieus opvatten. Je ziet de PI toch
?
Da's lievquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef indaha het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar ik wil wel aan je denken hoor
quote:
Ja moet je vooral mij pakkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]Muis denkt dat ik serieus ben
Gekkerd
Ik ben een beetje baldadig. Én ik word opstandig van mensen als de ouders van f_r. Een beetje zo zitten te peuren in het leven van een jonge meid. Toe 'ns ff
Maar verder zit ik jou gewoon een beetje te plagen hoor
Ja nouquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
Ja moet je vooral mij pakkenik ben het zonnetje in huis en ik bak taarten.
Ey, graag of niet. Ik kan toevallig onwijs lekker zoenen heurquote:
quote:
FUCK YEAHquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Strega het volgende:
Net een telefoontje van Pagan, die moest naar het ziekenhuis voor een inspanningstest. Daar zag hij nogal tegenop, maar het was goed gegaan!
Fijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Strega het volgende:
Net een telefoontje van Pagan, die moest naar het ziekenhuis voor een inspanningstest. Daar zag hij nogal tegenop, maar het was goed gegaan!
De stad of de musical?quote:
Ik twijfelde maar die andere was Vevo, ik haat Vevo linkjesquote:
De stadquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De stad of de musical?
Ik wil niet naar beiden
Maki pleasequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef indaha het volgende:
Oh-oh wil je een baby ringstaartmaki of een baby gorilla, je kunt nu nog kiezen de andere is voor mijn nichtje
Sing it sistaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Gooooooood goooooooooooooood gooooooooooood gooooooood vibrations
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Zo, er werd vanmorgen een collega afgevoerd door twee potige beveiligers. Die hoeft niet meer terug te komen.
We weten alleen nog steeds niet waarom
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Zo, er werd vanmorgen een collega afgevoerd door twee potige beveiligers. Die hoeft niet meer terug te komen.
Ja, zo zaten wij ook.quote:
De maki zit in de envelopquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef indaha het volgende:
[..]
De maki zit in de envelop![]()
Ja sparen niet echt, maar als ik ergens kom koop ik er meestal wel een paar voor mezelf en ook voor mijn petekind/nichtje.
Wil je eerstdaags ook een van het Dolfinarium?
Altijd spannend bij Nuonquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Lekker dan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was de zoon van de beheerder van het gebouwquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Altijd spannend bij Nuon![]()
Vorig jaar was er toch iemand van t gebouw af gesprongen![]()
Wij hadden ook een gek op de afdeling die wat rare dingen had gedaan, die was na een tijdje ook verdwenen
Jakkesquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat was de zoon van de beheerder van het gebouw
Ja ik zal hem.quote:
Vreselijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor als je ze kwijt wil graag,quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dol fijn ja!
Aw ok, want ik heb een paar dubbele, maar je wil alleen waar je zelf geweest bent?
Nee ik ken niemand verder die spaart.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor als je ze kwijt wil graag,maar als er mensen zijn die echt fanatiek sparen dan geef je ze maar aan hun
Ja die zijn ook ontzettend leuk, ik heb helemaal meegeleefd toen die serie op animal planat was over die familie stokstaartquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam net deze weer tegen en moest echt hardop lachen
Jaaaaaaaaaa ik keek altijd met Billyquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die zijn ook ontzettend leuk, ik heb helemaal meegeleefd toen die serie op animal planat was over die familie stokstaart
Ow ja was ik alweer vergeten.. toen was ik er ook nog.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoek jij ze? We hebben hier denk ik wel wat liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Nonneke het volgende:
worden hier nog Superdieren (die kaartjes van de AH) gespaard ?
Beeeeeeeebje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Nonneke het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:
Luna vindt het echt niet leuk als ik aan het zingen ben
Heeeeel misschien ligt het aan je zangkunst,quote:
Lief!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En zo kwamen ze allemaal naar de hondjes kijken![]()
[ afbeelding ]
Ja, triest. De beheerder is nu ook verhuisd (woonde naast het gebouw).quote:
Nee helaas niet , maar als ik mijn broertje binnenkort zie zal ik eens vragen want die gaat wel naar de Appiequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Nonneke het volgende:
nou voorlopig krijg ik ze nog wel bij de AH (toch ?), maar heb al wel een hele doos dubbelen waar ik iemand anders misschien al blij mee kan makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Zoek jij ze? We hebben hier denk ik wel wat liggen.
Hoewel, Pagan had er laatst een zooi weggeven geloof ik.
Welke dierentuin is dat dan want in de meeste mogen geen honden komenquote:
Als ik een stel heb stuur ik ze je op. Doen de boodschappen daar het meest, dus bewaar ze voor je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nou voorlopig krijg ik ze nog wel bij de AH (toch ?), maar heb al wel een hele doos dubbelen waar ik iemand anders misschien al blij mee kan maken
neefje heeft geen AH meer in zn durpdus ruilen op school kan toch niet
lief !quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Als ik een stel heb stuur ik ze je op. Doen de boodschappen daar het meest, dus bewaar ze voor je.
PM het adres maar FF
Ja ik ben dr nu drie jaar achter elkaar geweest, ik vind m best leuk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef indaha het volgende:
Daar ben ik ook nog nooit geweest,is die leuk om naar toe te gaan?
Maak dr een magneet van danquote:
O daar komen we bijna langs op weg naar harderwijk, maar dat kunnen we niet meer inplannen in ons weekend,quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
In Amersfoort mogen ook honden komen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Issie in Amersfoort ver van het station eigenlijk?
quote:Met het openbaar vervoer
Vanaf station Amersfoort loop je naar het park in circa 20 minuten. Vanaf de stationshal ga je rechtsaf de Barchman Wuytierslaan op en volgt de weg. Als je het spoor bent overgestoken, zie je al snel links DierenPark Amersfoort liggen. Je kunt vanaf station Amersfoort ook bus 70 richting Hilversum nemen, die stopt voor de deur. Het is de 2e halte na de spoorwegovergang.
Naja, als ik 2.5 uur in de trein gezeten heb dan willen de beesten wel ff lopen vrees ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je kan gewoon de bus nemen, dan is het een heel klein stukje lopen. Hebben wij ook gedaan toen
ja geloof het wel, je moet alleen een poepzakje kopen voor een euro ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
18,50 kost dat alweer tegenwoordig![]()
Honden gratis of niet?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja geloof het wel, je moet alleen een poepzakje kopen voor een euro ofzo
dat weet ik niet, wij hadden er zelf geen meequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook als je zelf altijd een rol poepzakjes bij je hebt?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat weet ik niet, wij hadden er zelf geen mee
Leuk. Begint het getrouwd zijn al wat te wennen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Maes het volgende:
Good vibrationsOnze weddingsong
![]()
Goed gedaan Pagan, het wordt nog wel eens wat met jou
Tja, jij gaat toch trouwen. en niet met je tante, dunkt me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Amersfoort is echt leuk ja.
Alleen dat Dinobos.![]()
Dat wordt nog es wat als we gaan trouwen.
Kreeg al commentaar van tante 1 dat als de receptie maar een uurtje zou duren tante 2 niet zou komen hoor.
Dat zei ik ook al ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, jij gaat toch trouwen. en niet met je tante, dunkt me.
Nee, das lekker, die mensen die van te voren al commentaar hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja.![]()
En dat ik niet eens wist of ik tante 2 wel uit ging nodigen.
Dat wordt nog leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, das lekker, die mensen die van te voren al commentaar hebben.
Doe het gewoon lekker zoals jij en WJ het willen
Tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef Ynske het volgende:
Mag naar een andere afdeling, meer uitgebreid werk
Leuk ik zal eens kijken tot wanneer kun je stemmen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb meegedaan aan de schrijfwedstrijd, doen jullie allemaal stemmen?
edit: tis anoniem dus je weet niet welke van mij is, maar stemmen is altijd leuk toch?
Stemtopic schrijfwedstrijd 'Maand van het spannende boek'
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik liet me dat gewoonweg niet zeggen, sorry hoor
Sorry hoor, maar ik vind je echt een stiekem hypocriet rotmensquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
f_r, serieus, jij hebt zo ontieglijk veel issues, je moet daar echt eens hulp voor vragen
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat iedereen haar spaart
Een baby van een maand slaapt niet door boehoe
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral dat mn ma vroeg of ik depressief ben, nou, joh, zou het?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Mijn neefje is veel groter dan mijn baby", godskolereJaloers op alles en iedereen? Hoe kóm je er bij?
![]()
En daar gaan we weer, de eetstoornis
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, toen ik zei dat ie groter was zei ze neeeeee valt wel meeeee hoor![]()
Kweetnieofjediefotogezienhebt?
Echt, lager dan laag vind ik ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar jaloers zijn op een neefje is echt om te kotsen
Net als de vergelijkingen met kindjes die bijna dood waren, haar baby is gezond vanaf dag 2 ofzo
Naja, ik heb echt met dr te doen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar ik vind je echt een stiekem hypocriet rotmensHier een beetje meelevend gaan doen en in de V&A gewoon F_R belachelijk lopen maken...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt, lager dan laag vind ik ditKijk eens naar je eigen relatie met je ouders, en als je dan zo'n mening hebt over iemand dan moet je dat ook gewoon face-to-face durven zeggen
![]()
En niet een beetje lam met iemand in een andere SC gaan roddelen
Oh, en Pisces, als je weer lurkt, voor jou geldt ongeveer hetzelfdeDapper hoor, over iemand oordelen die je niet kent en waar het niet gezien wordt door diegene
![]()
Sneuneusquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik heb echt met dr te doen hoor.
Dat geef ik al de hele tijd aan, ze lijkt er alleen niks mee te doen.
Je vraagt je af waar jij het van hebtquote:Mijn ouders maak ik heel duidelijk wat ik van ze denk, als zij dat graag anders zien zullen ze zich moeten schikken, want ik vind het echt prima zonder ze
Je hebt echt met haar te doen, dus ga je haar tot op het bot lopen afbranden elders?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn ouders maak ik heel duidelijk wat ik van ze denk, als zij dat graag anders zien zullen ze zich moeten schikken, want ik vind het echt prima zonder ze
Ja ja ja, je hebt met haar te doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn ouders maak ik heel duidelijk wat ik van ze denk, als zij dat graag anders zien zullen ze zich moeten schikken, want ik vind het echt prima zonder ze
Als ik lees wat soms over anderen wordt gezegd dan zou je het toch haast denken jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Gatverdamme.
Dat valt me echt enorm tegen. Vooral tegen iemand die hier NOOIT kwaad over een ander spreekt, altijd een lief woord klaar heeft voor iedereen, altijd meeleeft met anderen ondanks haar eigen ellende en nooit iemand kwaad doet.
Lekker dapper, zo iemand de grond in trappen.
Ik vraag me echt af of je dat nou nodig hebt om jezelf beter te voelen, anderen affikken.
Ik wilde net typen dat ik er een beetje misselijk van benquote:
Anders ik wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat ik er een beetje misselijk van ben
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje stil van, weet je dat
Uhuh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
O ja?quote:Mijn ouders maak ik heel duidelijk wat ik van ze denk, als zij dat graag anders zien zullen ze zich moeten schikken, want ik vind het echt prima zonder ze
Dit IS gewoon pesten. Klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen.
Eigenlijk vind ik dit gewoon pestgedrag.
En zelfs al vond je dat niet, dan nog ga je niet lekker laf elders zó over iemand praten.quote:
f_r ís ook heel lief. Té lief denk ik wel eens. Als iemand het niet verdient om bulldozer oh-oh over zich heen te krijgen, dan is zij het wel.quote:
Ja idd ik ookquote:
Precies. Als je dan een mening hebt, heb dan het lef om het hier te posten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En zelfs al vond je dat niet, dan nog ga je niet lekker laf elders zó over iemand praten.
Gewoon te kakken zetten. Ontzèttend onverdiend te kakken zetten.
En hier ben ik het zó mee eens. f_rquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd ik ook
FR, als je terugleest, trek je niets van oh-oh aanJe hebt het hartstikke zwaar met alles bij elkaar en ondanks dat heb je vaak genoeg oog voor anderen en hun sores
Ik werd er serieus verdrietig van dat ik dit zag staan in V&A, dit verdien je echt echt echt niet
Sowieso niks van aantrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd ik ook
FR, als je terugleest, trek je niets van oh-oh aanJe hebt het hartstikke zwaar met alles bij elkaar en ondanks dat heb je vaak genoeg oog voor anderen en hun sores
Ik werd er serieus verdrietig van dat ik dit zag staan in V&A, dit verdien je echt echt echt niet
Ik sluit me erbij aan. Ik weet gewoon niet wat ik ziequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Als je erover heen leest kan je je er niet meer aan optrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mening over een ander.
Of vindt de één nou eenmaal toffer om mee te SC-en dan de ander. Niemand hier vindt iedereen even leuk/grappig/lollig/lief.
Maar dat moedwillige getreiter tegen iemand die werkelijk geen vlieg kwaad doet, ik snap het echt niet. Lees er dan goddomme gewoon overheen als het je niet aan staat
Sowieso iedereen die net wat minder assertief is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Of vindt de één nou eenmaal toffer om mee te SC-en dan de ander. Niemand hier vindt iedereen even leuk/grappig/lollig/lief.
Maar dat moedwillige getreiter tegen iemand die werkelijk geen vlieg kwaad doet, ik snap het echt niet. Lees er dan goddomme gewoon overheen als het je niet aan staat
Ach, anderen afbranden kan -zoals al gezegd- iemand zelfbeeld opkrikken. Jammer dat mensen dat blijkbaar nodig hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Het wekt eerder irritatie op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb al langer dat ik me soms aan bepaalde opmerkingen erger, maar ik trek het me zelf niet zo erg aan, in tegenstelling tot sommige anderen. Maar dit is gewoon walgelijk.
Het is gewoon een gegeven dat in een groep als deze je nou eenmaal niet iedereen even tof vindt. Iedereen heeft zijn of haar favorieten en ergert zich wel eens aan iemand. Ik ook. Wij allemaal, weet ik 100% zeker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb al langer dat ik me soms aan bepaalde opmerkingen erger, maar ik trek het me zelf niet zo erg aan, in tegenstelling tot sommige anderen. Maar dit is gewoon walgelijk.
Iedereen zou het kwetsen denk ik, als er toch zo achter je rug om over je gepraat wordt. Terwijl ze face to face kusjekroel en lief is. Negeer haar dan gewoon, als je haar blijkbaar zo'n dramaqueen vindt. Of zeg het gewoon hier. Dit is achterbaks. Bah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het wekt eerder irritatie op.
Maar ik kan me voorstellen dat het f_r in haar situatie diep zou kwetsen..
Dat dus jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja ik roddel ook genoeg hoor, maar om dat zo openbaar te zetten vind ik een beetje vreemd. Zet het dan gewoon hier neer en niet in een andere SC.
QFT.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja ik roddel ook genoeg hoor, maar om dat zo openbaar te zetten vind ik een beetje vreemd. Zet het dan gewoon hier neer en niet in een andere SC.
Ik had het over de lullige opmerkingen over het algemeen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen zou het kwetsen denk ik, als er toch zo achter je rug om over je gepraat wordt. Terwijl ze face to face kusjekroel en lief is. Negeer haar dan gewoon, als je haar blijkbaar zo'n dramaqueen vindt. Of zeg het gewoon hier. Dit is achterbaks. Bah.
Je vindt het over the top ja? De verbazing en afschuw?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou denk ik dat iedereen weleens met z'n ogen rolt bij een post van F_R, want ze kan soms gewoon nogal naief zijn, of onnavolgbaar. Maar om dat dan elders af te gaan zitten kraken is ook wel erg jammer.
Maar goed, die totale verbazing en afschuw hier is ook wel erg over the top. F_R post onnavolgbaar, dat weet iedereen, en oh-oh kan soms een bitch zijn. En er wordt geroddedl op FOK! Of het nou ergens is waar je het nog terug kan lezen, of achter de schermen, op een meet, per PM, DM, MSN, etc.
Maar nogmaals; het neemt niet weg dat er laag is iemand in een andere SC zó te kakken te zetten.
Dit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ook gewoon niet op iemand reageren als iets je niet bevalt of iemand je niet ligt. Dat is een hoop aangenamer voor iedereen.
't Is vooral zo schraal omdat het hier wel allemaal kusjeliefieschatje-posts zijn, en dan vervolgens naar een andere SC rennen en zulke dingen posten.. Nou jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is vooral zo schraal omdat het hier wel allemaal kusjeliefieschatje-posts zijn, en dan vervolgens naar een andere SC rennen en zulke dingen posten.. Nou ja
Nee, ik zeg dat ik het laag vindt en dat ze het niet verdiend. Dat staat er ook volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vindt het over the top ja? De verbazing en afschuw?
Je vindt het normaal dat iemand die dat totáál niet verdient en altijd aardig is tegen anderen (NOOIT NOOIT NOOIT lelijk) zo afgezeken wordt? Ik weet niet wat ik lees.
Hypocrisie ten top.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is vooral zo schraal omdat het hier wel allemaal kusjeliefieschatje-posts zijn, en dan vervolgens naar een andere SC rennen en zulke dingen posten.. Nou ja
Ik rol zo vaak met mijn ogen bij posts.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou denk ik dat iedereen weleens met z'n ogen rolt bij een post van F_R, want ze kan soms gewoon nogal naief zijn, of onnavolgbaar. Maar om dat dan elders af te gaan zitten kraken is ook wel erg jammer.
Dan is de verbazing en afschuw best terecht imo en niet 'over the top'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het laag vindt en dat ze het niet verdiend. Dat staat er ook volgens mij.
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik rol zo vaak met mijn ogen bij posts.
Van iedereen wel eens eigenlijk. Van jou ook heel vaak (en dat was altijd duidelijk).
Vandaag ben ik het eens met jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
Jeetje
Ik geloof dat alles al gezegd is. Ik vind het heel erg voor f_r want dit zal haar diep kwetsen, ze is al zo onzekerWalgelijk om iemand ergens anders te kakken te zetten waar zij zichzelf niet kan verdedigen
oh-oh, je had toch altijd zo'n grote bek? Wees dan ook zo stoer om haar hier af te zeiken als je dat al zo nodig vindt
Je een beetje optrekken aan andere mensen voor zeik zetten. Dat je dat nog nodig hebt op jouw leeftijd
Ik wil me hier bij aansluiten want ik vind het niet goed dat F-r te kakken is gezet in een andere SC want dat verdient ze niet en als je iets zegt moet je dat idd hier doen maar sommige users hebben toch wel boter op hun hoofd want als iemand hier niet welkom is wordt heus wel gezorgd dat hij/zij niet meer hier komt posten door vervelend te doen of belachelijk te maken en dat is niet allleen Oh-oh die dat doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, die totale verbazing en afschuw hier is ook wel erg over the top. F_R post onnavolgbaar, dat weet iedereen, en oh-oh kan soms een bitch zijn. En er wordt geroddedl op FOK! Of het nou ergens is waar je het nog terug kan lezen, of achter de schermen, op een meet, per PM, DM, MSN, etc.
Maar nogmaals; het neemt niet weg dat er laag is iemand in een andere SC zó te kakken te zetten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Vandaag ben ik het eens met jou.
Nee nog steeds niet.quote:
True, een paar dagen geleden was het ook al raak. Ik denk dat het een beetje bij i-net hoort, want dat is zo lekker anoniem. Ik hou er niet vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
Ik wil me hier bij aansluiten want ik vind het niet goed dat F-r te kakken is gezet in een andere SC want dat verdient ze niet en als je iets zegt moet je dat idd hier doen maar sommige users hebben toch wel boter op hun hoofd want als iemand hier niet welkom is wordt heus wel gezorgd dat hij/zij niet meer hier komt posten door vervelend te doen of belachelijk te maken en dat is niet allleen Oh-oh die dat doet.
Dito. Maar je moet er wel bijhoren, anders word je met de grond gelijkgemaakt. Ik moet denken aan het schoolplein op de lagere school. Waat steevast twee of drie droeftoeters waren die door een grote groep anderen op hun kop gescheten werden. Ik hou er niet vanquote:Ik vind juist de SC leuk omdat er allemaal verschillende mensen met hoge of lage opleiding, veel of weinig geld homo of hetero ,met kinderen, honden katten konijnen of weet ik veel wat voor beesten zijn die allemaal hun verhaal, zorgen of blijde gebeurtenissen hierkwijt kunnen.
Laatst ook alquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Vandaag ben ik het eens met jou.
Ik vind jou zo'n lekker mensquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
True, een paar dagen geleden was het ook al raak. Ik denk dat het een beetje bij i-net hoort, want dat is zo lekker anoniem. Ik hou er niet van
[..]
Dito. Maar je moet er wel bijhoren, anders word je met de grond gelijkgemaakt. Ik moet denken aan het schoolplein op de lagere school. Waat steevast twee of drie droeftoeters waren die door een grote groep anderen op hun kop gescheten werden. Ik hou er niet van
Een keer is leuk, zo'n grapje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
True, een paar dagen geleden was het ook al raak. Ik denk dat het een beetje bij i-net hoort, want dat is zo lekker anoniem. Ik hou er niet van
[..]
Dito. Maar je moet er wel bijhoren, anders word je met de grond gelijkgemaakt. Ik moet denken aan het schoolplein op de lagere school. Waat steevast twee of drie droeftoeters waren die door een grote groep anderen op hun kop gescheten werden. Ik hou er niet van
Hij is wel zover af dat je de grootte ziet, ze zijn nog aan het weetikveel, romp en boeg bedekken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij wordt ook echt megaaaaaaa begreep ik
Zit er geen IKEA-like bouwplan in de 63e bijlage van het Oude Testament?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is wel zover af dat je de grootte ziet, ze zijn nog aan het weetikveel, romp en boeg bedekken.
Allemaal hout hè.
"ze' baseren zich op de ware afmeting, grrrrrrristenen hè, hebben vast een fotoootje gekregen van Den Heere.
't Is een beetje alsof je op een puppy gaat lopen stampen denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Laat het even duidelijk zijn dat ik dit echt een lage actie vind, en geenszins iets recht probeer(de) te lullen ofzo. Prima als je een zegje over iemand wil doen, maar doe het dan gewoon waar iemand het kan lezen.
Ik snapte ff de massahysterie niet, maar misschien is dat meer mijn gebrek, ben ik gewoon niet zo emotioneel aangelegd als sommigen hier. Gebrek aan EQ ofzo
Jij bent geen vrouw, jij snapt dit niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Laat het even duidelijk zijn dat ik dit echt een lage actie vind, en geenszins iets recht probeer(de) te lullen ofzo. Prima als je een zegje over iemand wil doen, maar doe het dan gewoon waar iemand het kan lezen.
Ik snapte ff de massahysterie niet, maar misschien is dat meer mijn gebrek, ben ik gewoon niet zo emotioneel aangelegd als sommigen hier. Gebrek aan EQ ofzo
LK, Asfalt of DJMO? Welke bedoel je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Maar even tussendoor, puur uit nieuwsgierigheid. Ik sla hier misschien helemaal de plank mis, maar ik krijg dan gewoon te weinig mee. Maar er is een bepaalde user (die niet in deze SC actief is) waar hier ook wel eens over geroddeld wordt. Dat is toch ook niet oké?
Kan zijn dat daar door één van de drie mods al lang wat van gezegd is hoor!
Dit dekt de lading wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is een beetje alsof je op een puppy gaat lopen stampen denk ik
Ik had die laatste in mijn hoofd, maar de eerste zag ik ook regelmatig gebeuren, ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
LK, Asfalt of DJMO? Welke bedoel je?
Ik moet gelijk denken aan 'ja maar ik heb m toch gekocht !!!einz etc'quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is een beetje alsof je op een puppy gaat lopen stampen denk ik
Eens en dat was ook niet oke. Van een iets andere orde (want er ging niemand in het topic van DJMO emphatisch zitten doen), maar daar is destijds ook op ingegrepen wegens niet okequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik had die laatste in mijn hoofd, maar de eerste zag ik ook regelmatig gebeuren, ja.
Over de naam van het nakie van Multiquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Even voor de duidelijkheid he, ik vind je niet stom ofzo.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan 'ja maar ik heb m toch gekocht !!!einz etc'![]()
Is misschien ook een scheve vergelijking, maar ik moest er even aan denken! En fijn dat daar iig ook iets van gezegd isquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eens en dat was ook niet oke. Van een iets andere orde (want er ging niemand in het topic van DJMO emphatisch zitten doen), maar daar is destijds ook op ingegrepen wegens niet oke
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had die laatste in mijn hoofd, maar de eerste zag ik ook regelmatig gebeuren, ja.
Normaal gesproken is het hier best gezellig, dus kom wel gauw weer een keertje langsquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Bamba het volgende:
Ik kies ook weer een fijn tijdstip om weer eens mee te lezen
![]()
F_R. Dit verdien je niet..
Ik weet, maar de drempel is af en toe net te hoogquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het hier best gezellig, dus kom wel gauw weer een keertje langs![]()
Gewoon overheen stappen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet, maar de drempel is af en toe net te hoog![]()
Leest waarschijnlijk mee en klaagt ergens anders over die o zo gemene F&Fers.quote:
Die leest vast wel mee hoorquote:
Dat laatst wordt echt eens tijd maar ik vrees niet dat ze het in zich heeft om zichzelf een spiegel voor te houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef senesta het volgende:
Ik vind het jammer, een beetje meer inleving, tolerantie en eerlijkheid zou je niet misstaan oh-oh. Vanmiddag zei je nog dat je recht voor zijn raap was en dingen zei zoals je bedoelde.
Het is dan wel erg zuur om te zien dat je hier normaal doet maar iemand dan ergens anders belachelijk loopt te maken. Hoe zou je het zelf vinden? Lage actie
[..]
Die leest vast wel mee hoor![]()
Hopelijk denkt ze er eens over na, mooie gelegenheid voor haar om eens een spiegel ter hand te nemen lijkt me.
Ik hoop dat ze daar wel doorheen kan prikken. 1 persoon terwijl de rest aangeeft dat ze het hartstikke rot vinden. En F_R; ze kunnen beter over je ouwehoeren dan van je vretenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind dit zo doodzonde voor de sfeer hier.
Als ik me ooit zou voelen als f_r nu zou ik wel twee keer nadenken om dat hier te posten.
Als het toch maar tegen me gebruikt wordt.
Sommige dingen heb je dan weer wel goed doorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar wel doorheen kan prikken. 1 persoon terwijl de rest aangeeft dat ze het hartstikke rot vinden. En F_R; ze kunnen beter over je ouwehoeren dan van je vreten![]()
Geroddeld wordt er toch wel denk ik altijd maar. Ik zou daar echt niet ergens voor wegblijven.
Daar zijn we gelukkig zelf bijquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind dit zo doodzonde voor de sfeer hier.
Als ik me ooit zou voelen als f_r nu zou ik wel twee keer nadenken om dat hier te posten.
Als het toch maar tegen me gebruikt wordt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Sommige dingen heb je dan weer wel goed door
Oh, dat vast wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar wel doorheen kan prikken. 1 persoon terwijl de rest aangeeft dat ze het hartstikke rot vinden. En F_R; ze kunnen beter over je ouwehoeren dan van je vreten![]()
Geroddeld wordt er toch wel denk ik altijd maar. Ik zou daar echt niet ergens voor wegblijven.
Huh, heb je het nu tegen mij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zijn we gelukkig zelf bij
Ik heb Oh-oh vrijwel altijd leuk en aardig gevonden, en ondanks de apartheden was mijn oordeel tot nu toe toch positief over je, maar ik vind dit echt te jammer gewoon.
Ik trek me nu niks meer van je aan gewoon, ik negeer je posts wel zoals jij ook zou moeten doen met posts van mensen die je niet moet
Ik kan me het wel voorstellen hoor, dat je dan persoonlijke dingen minder snel ergens online zet, als mensen er zo op reagerenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, dat vast wel.
Maar ik heb het over mezelf, later.
Al hoop ik dat ik dat niet hoef mee te maken.
Mijn zus heeft in eenzelfde soort situatie gezeten en dat is echt niet grappig.
Dat bedoel ik dus eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik kan me het wel voorstellen hoor, dat je dan persoonlijke dingen minder snel ergens online zet, als mensen er zo op reageren
Niet mensen...oh-oh. Ik heb verder alleen maar meelevende posts gezien, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik kan me het wel voorstellen hoor, dat je dan persoonlijke dingen minder snel ergens online zet, als mensen er zo op reageren
Volgens mij scrollt ze dan na vanavond heel snel door de SC.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zijn we gelukkig zelf bij
Ik heb Oh-oh vrijwel altijd leuk en aardig gevonden, en ondanks de apartheden was mijn oordeel tot nu toe toch positief over je, maar ik vind dit echt te jammer gewoon.
Ik trek me nu niks meer van je aan gewoon, ik negeer je posts wel zoals jij ook zou moeten doen met posts van mensen die je niet moet
In dit geval oh-oh ja, maar ik heb ook wel eens mindere reacties van anderen gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet mensen...oh-oh. Ik heb verder alleen maar meelevende posts gezien, toch?
quote:
Joh, zou het?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het tegen oh-oh zelf?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
kannie, moet ik lessen volgen bij oh-oh enzo en die is er niet
We zijn ook geen groep heiligen bij elkaar, maar zoiets als dit keert elke x aantal maanden terug met oh-oh in de hoofdrol.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
In dit geval oh-oh ja, maar ik heb ook wel eens mindere reacties van anderen gelezenniet alleen hier hoor, gewoon op Fok! in het algemeen ook
Nee, tegen mij joh, gekkiequote:
Ik vraag me af of ze dan trots is op zichzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn ook geen groep heiligen bij elkaar, maar zoiets als dit keert elke x aantal maanden terug met oh-oh in de hoofdrol.
Ik heb wel vaker dingen gelezen waarvan ik niet zo blij werd. Kijk wat ze persoonlijk tegen mij zegt interesseert me niks, maar als je mensen kwetst met wie ik goed om kan gaan dan word ik er wel boos over ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn ook geen groep heiligen bij elkaar, maar zoiets als dit keert elke x aantal maanden terug met oh-oh in de hoofdrol.
Op een gegeven moment moet je gewoon kappen ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dingen gelezen waarvan ik niet zo blij werd. Kijk wat ze persoonlijk tegen mij zegt interesseert me niks, maar als je mensen kwetst met wie ik goed om kan gaan dan word ik er wel boos over ja.
Indaha for pwessedentquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Er zijn hier wel meer mensen genegeerd en belachelijk gemaakt en nu doen jullie alsof jullie nooit meegedaan hebben doen dat vind ik wel een beetje laf.
En nee ik vindt dit niet goed wat gebeurd is, maar kijk allemaal ook eens naar jezelf,dat doe ik ook want ik heb toendertijd met DJMO ook meegedaan want het is zo gemakkelijk.
Ik hoop dat vanaf nu iedereen een beetje rekening houd met een ander zijn/haar gevoelens en als je iets tegen iemand hebt dan lees je er maar over heen idd.
Persoonlijk kan ik me niet herinneren dat ik iets negatiefs over iemand heb gezegd. Laat staan negeren of belachelijk maken. Als anderen dat wel doen, ja dat gaat inderdaad makkelijk, maar het is inderdaad ook laf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Er zijn hier wel meer mensen genegeerd en belachelijk gemaakt en nu doen jullie alsof jullie nooit meegedaan hebben doen dat vind ik wel een beetje laf.
En nee ik vindt dit niet goed wat gebeurd is, maar kijk allemaal ook eens naar jezelf,dat doe ik ook want ik heb toendertijd met DJMO ook meegedaan want het is zo gemakkelijk.
Ik hoop dat vanaf nu iedereen een beetje rekening houd met een ander zijn/haar gevoelens en als je iets tegen iemand hebt dan lees je er maar over heen idd.
Ik vind dat je deels gelijk hebt. Bij AH, DJMO en LK was het zo dat een groot deel van de SC meedeed aan het geroddel (en ja, dat is slechtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Maar dat is het ook. Het is altijd weer een beetje, een opmerking hier, een opmerking daar, en elke keer na een paar maanden is men er weer klaar mee en escaleert het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dingen gelezen waarvan ik niet zo blij werd. Kijk wat ze persoonlijk tegen mij zegt interesseert me niks, maar als je mensen kwetst met wie ik goed om kan gaan dan word ik er wel boos over ja.
En daar werd net zo goed wat over gezegd door de mods.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat je deels gelijk hebt. Bij AH, DJMO en LK was het zo dat een groot deel van de SC meedeed aan het geroddel (en ja, dat is slecht), maar bij al die 3 was het OOK zo dat diegene ook in deze SC kwam... Misschien niet op dat moment, maar ze zijn alledrie hier geweest...
Dus er werd niet heel ergens anders over ze geroddeld, en al helemaal niet hypocriet hier leuk gedaan en ergens anders geroddeld
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is het ook. Het is altijd weer een beetje, een opmerking hier, een opmerking daar, en elke keer na een paar maanden is men er weer klaar mee en escaleert het.
Dus, over een paar maanden zitten we er vast weer zo bij
en dat iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daar werd net zo goed wat over gezegd door de mods.
Dat klopt maar het kwetst natuurlijk net zo goed als je nare dingen over jezelf leest ook al is het hierquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat je deels gelijk hebt. Bij AH, DJMO en LK was het zo dat een groot deel van de SC meedeed aan het geroddel (en ja, dat is slecht), maar bij al die 3 was het OOK zo dat diegene ook in deze SC kwam... Misschien niet op dat moment, maar ze zijn alledrie hier geweest...
Dus er werd niet heel ergens anders over ze geroddeld, en al helemaal niet hypocriet hier leuk gedaan en ergens anders geroddeld
Dan zou het dus een stuk gezelliger zijn zonder. Al is het vaak zo dat elke groep zo'n iemand heeft, dus wie is de volgende danquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is het ook. Het is altijd weer een beetje, een opmerking hier, een opmerking daar, en elke keer na een paar maanden is men er weer klaar mee en escaleert het.
Dus, over een paar maanden zitten we er vast weer zo bij
ElisaB natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan zou het dus een stuk gezelliger zijn zonder. Al is het vaak zo dat elke groep zo'n iemand heeft, dus wie is de volgende dan
Heerlijk he, groepsprocessen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan zou het dus een stuk gezelliger zijn zonder. Al is het vaak zo dat elke groep zo'n iemand heeft, dus wie is de volgende dan
Ah, Senesta dus. *taps nose*quote:
quote:
Gepeste - middengroep (want dat is zo makkelijk) - pestkop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik vind het altijd wel interessant. Doet me denken aan dat programma op RTL4 over pesten. Eigenlijk is er in elke groep wel een pestkop, groepen voelen zich vaker samen horen als ze iemand buitensluiten.
Dan neem ik het terug hoor, wat ik zei dat je zo'n lekker mens wasquote:
Sorry maarre...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
( sorry ik had visite, nieuwe kersenlevering )
Ik zei hier ook dat ze issues heeft waar ze hulp mee moest gaan zoeken, en dat heb ik echt al heel vaak tegen haar gezegd. Ook dat ze altijd het glas halfleeg ziet etc etc etc.
En nee ik had het daar niet openlijk moeten neerzetten, maar ik wist ook dat het hier geen zin had om haar zo met haar neus op de feiten te drukken, omdat ze er toch niks mee doet.
Want ik denk echt dat de hele situatie vreselijk ongezond is daar, voor haarzelf, en ik hoop ook oprecht dat ze es voor zichzelf op gaat komen en niet in de slachtofferrol blijft hangen.
Ze koopt er werkelijk geen drol voor om alleen maar door iedereen zielig gevonden te worden.
Ik ben niet degene die het hier neerzet en dr met dr neus er in duwt.
Sorry f_r, het was zeker niet mijn bedoeling om je direct te kwetsen want dan had ik het wel gewoon hier neergezet!
Wil je dat er van maken? Mag hoor, daar niet van. Maar ik kan niet bedenken wat een betere manier was geweest. Alles via PM en dan maar heel hard hopen dat f_r nooit in de V&A-SC zal komen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef APK het volgende:
Het is anders ook wel lekker makkelijk scoren om die ellende even in dit topic te copy/pasten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je dat er van maken? Mag hoor, daar niet van. Maar ik kan niet bedenken wat een betere manier was geweest. Alles via PM en dan maar heel hard hopen dat f_r nooit in de V&A-SC zal komen?
Ik ben blij dat het hier staat en f_r in elk geval ook de steun kan krijgen die ze verdient.
Nu heeft Tombo het gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Als je f_r wilt sparen dan zou je zoiets in mijn optiek beter eerst per pm kunnen bespreken ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Wil je dat er van maken? Mag hoor, daar niet van. Maar ik kan niet bedenken wat een betere manier was geweest. Alles via PM en dan maar heel hard hopen dat f_r nooit in de V&A-SC zal komen?
Ik ben blij dat het hier staat en f_r in elk geval ook de steun kan krijgen die ze verdient.
Iedereen mag toch weten dat oh-oh lichtelijk achterbaks is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef APK het volgende:
[..]
Als je f_r wilt sparen dan zou je zoiets in mijn optiek beter eerst per pm kunnen bespreken ja.
Dit schiet ook niet op...
Dan zien we het gewoon anders. No probquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef APK het volgende:
Als je f_r wilt sparen dan zou je zoiets in mijn optiek beter eerst per pm kunnen bespreken ja.
Dit schiet ook niet op...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
(
Sorry f_r, het was zeker niet mijn bedoeling om je direct te kwetsen want dan had ik het wel gewoon hier neergezet!
Je hoopt dat ze voor zichzelf gaat opkomen, en dat wil je op deze manier bewerkstelligen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
( sorry ik had visite, nieuwe kersenlevering )
Ik zei hier ook dat ze issues heeft waar ze hulp mee moest gaan zoeken, en dat heb ik echt al heel vaak tegen haar gezegd. Ook dat ze altijd het glas halfleeg ziet etc etc etc.
En nee ik had het daar niet openlijk moeten neerzetten, maar ik wist ook dat het hier geen zin had om haar zo met haar neus op de feiten te drukken, omdat ze er toch niks mee doet.
Want ik denk echt dat de hele situatie vreselijk ongezond is daar, voor haarzelf, en ik hoop ook oprecht dat ze es voor zichzelf op gaat komen en niet in de slachtofferrol blijft hangen.
Ze koopt er werkelijk geen drol voor om alleen maar door iedereen zielig gevonden te worden.
heilig, nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, allemaal jouw schuld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ah, dus het is nu onaardig van mij dat ik het meld?
Tuurlijk joh
Ik reageer op wat ik hier lees.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je het gebeuren in V&A net zo hard afkeurt.
Joh, elke keer als ik weer eens in de SC kijk heeft de één dit, de ander dat, die weer zus, en zij weer zo. Dat is echt alleen fr niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat ze zielig gevonden wil worden.
Ze wil gewoon haar hart luchten.
Denk ik dan.
Ik hou niet van augurken. Die info heb je niet zoveel aan. Impliceren dat we hier lynch-mobben is te sneu om zelfs maar om te moeten lachen. Maar fyi: ik hou ook niet van lynch-mobs. Maar ik hou nog minder van het makkelijke op iemands kop schijten. Gewoon, omdat je het kunt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |