SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door stbabylon op 23-06-2011 15:30:13 ]
ik hou wel van sommige rap. En busta is lekker snelquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
mijn klomp brak.,.. busta, rapneger enzo... had ik niet verwacht.
Zet dat grappigs maar tussen " "quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het voordeel is, ik hoefde de OP niet aan te passen met iets grappigs
Dan moet je je grap maar bedenken voordat je de LAPO hunt ....quote:
Dat was vroeguh, voor de nieuwe deel knop en de gekoppelde topicsquote:
Ook maar ingestuurdquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi, dan nog 5 meer en we hebben een redelijke hoeveelheid stemmen
Zeur eens niet zo.. wijf!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef rival het volgende:
no way dat ik die lijst in ga vullen, al mijn geheimen op straat
Dat is toch niet meer sinds de open een nieuw deel knop?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je je grap maar bedenken voordat je de LAPO hunt ....
Nou, maandag wordt het zo lekker weer dat ik maar gewoon 2 dagen vrij pak.quote:
Lucht het op om zo een ingehuurd tmobile moppie uit te kafferen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk om callcenter mupkes met hun neus op het slechte beleid van hun werkgever te drukken![]()
Gelukkig komt alles goed.
mupske hangt op en lacht samen met der collega om jouquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk om callcenter mupkes met hun neus op het slechte beleid van hun werkgever te drukken![]()
Gelukkig komt alles goed.
Die dag dat het gaat onweren? Ja dat is altijd lekker om dan vrij te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer sinds de open een nieuw deel knop?
[..]
Nou, maandag wordt het zo lekker weer dat ik maar gewoon 2 dagen vrij pak.
Niet 2 dagen op de maandag, want dat past niet. Maar de maandag en de dag na maandag. Ook wel dinsdag genoemd.
nee nee, we lachen ons samen rotquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lucht het op om zo een ingehuurd tmobile moppie uit te kafferen?
Klopt... en daarom moet ie dus voortaan z'n "grappen" verzinnen voordat ie de Lapo huntquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer sinds de open een nieuw deel knop?
Nog steeds lekker nummerquote:
Of gewoon een trein koppen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt... en daarom moet ie dus voortaan z'n "grappen" verzinnen voordat ie de Lapo hunt
Ja dan jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die dag dat het gaat onweren? Ja dat is altijd lekker om dan vrij te zijn.
Oeh! Goede voor mijn lijst inderdaad!quote:
ik blijf altijd(meestal) vriendelijk tegen die mensen, heb zelf ook op callcenters gewerktquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lucht het op om zo een ingehuurd tmobile moppie uit te kafferen?
Jij belt de verkeerde 09 nummers?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
trouwens, heb altijd de leukste gesprekken met die belmiepen
Juist, ze uitschelden heeft echt geen zin, bezorg je ze ook een nare dag mee of een slecht gevoel.. Veel leuker om met ze te lachen, het idiote beleid van het bedrijf aan te stippen en vriendelijk te blijvenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
Laatste belde er eentje van tmobile. Ik mag mijn contract verlengen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik blijf altijd(meestal) vriendelijk tegen die mensen, heb zelf ook op callcenters gewerkt
Zit je nu serieus je tijd te verdoen met werken? De Singlesverkiezingen wachten op je stem!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist, ze uitschelden heeft echt geen zin, bezorg je ze ook een nare dag mee of een slecht gevoel.. Veel leuker om met ze te lachen, het idiote beleid van het bedrijf aan te stippen en vriendelijk te blijven
Jij bent er zo eentje die ze belt omdat je eenzaam bent en zin hebt in een goed gesprek?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
Ja nee, ik ben nu allemaal dingen aan het regelen voor mijzelf.. en ik vul toch overal L-E en Q. inquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit je nu serieus je tijd te verdoen met werken? De Singlesverkiezingen wachten op je stem!
Ook bij het treinkoppen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben nu allemaal dingen aan het regelen voor mijzelf.. en ik vul toch overal L-E en Q. in
Dan zie ik die lieve snoet van Q. tegen de snoet van L-E en spatten de vonken er vanafquote:
Er spat wel meer dan alleen vonken als je een trein koptquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zie ik die lieve snoet van Q. tegen de snoet van L-E en spatten de vonken er vanafwat een romantiek
Buikpijn, rugpijn, tietpijn, hoofdpijn.quote:
dat ligt eraan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er spat wel meer dan alleen vonken als je een trein kopt
zo klinkt t ook, mooi zo, ga zo door. Onze nieuwe kat doet raar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buikpijn, rugpijn, tietpijn, hoofdpijn.
Maar verder gaat het perfect hoor
Wat doet ie dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo klinkt t ook, mooi zo, ga zo door. Onze nieuwe kat doet raar.
Waarom zou je een stilstaande trein gaan koppen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt eraan.
Maar ik weet wat je bedoelt en zal dus niet beginnen over stilstaande treinen oid.
Wij hadden tijdens trainingsweekenden van Moulin Rouge deze 2 nummers als warming up... en die zijn tijdens de afterparty loeihard gedraaidquote:
Tja, waarom doen mensen aan "planken"?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je een stilstaande trein gaan koppen?
Ik krijg volgende week mijn kittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo klinkt t ook, mooi zo, ga zo door. Onze nieuwe kat doet raar.
Wat 1 persoon raar vindt, hoeft een ander niet raar te vindenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag... Raar natuurlijk!
Die hond denkt: "Hey eten!" HAP!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week mijn kitten![]()
Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat met mijn hond samen.
Die kans is zeker aanwezig jaquote:
Ja dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, waarom doen mensen aan "planken"?
Dat is me ook echt geheel onduidelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, waarom doen mensen aan "planken"?
Ik krijg misschien een puppyquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak daar maar Shame van.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mensen doen aan planking for hun 15 minutes of fame...
ze rent rond en gromt steeds heel hard om vervolgens ineens stil te staan en nog harder te miauwen.quote:
je krijgt nog een kat ook?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zat ook te denken om dat te gaan doen. Met mn zusje samen. Ik denk dat we helemaal in een deuk liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maak daar maar Shame van.....
Echt kansloos.....
Wat voor hype?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze proberen toch een nieuwe hype te lanceren. Iets met MacDonalds ijsjes.
Even zoeken
Hier kwam MeMo vorige week mee aanzetten.... Misschien helpt het!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze rent rond en gromt steeds heel hard om vervolgens ineens stil te staan en nog harder te miauwen.
Dat grommen is ook echt tegen helemaal niets.
Ah joh, gewoon bij alle negatieve dingen Peu invullen.... scheelt al een hoop!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, nog best veel werk die verkiezingen.
Daar komt ook de naam vandaan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wel mooi einde van planking, tussen 6 planken.
ik maak mr geen zorgen hoor, ze doet gewoon raar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier kwam MeMo vorige week mee aanzetten.... Misschien helpt het!
http://www.bookdepository(...)opmann/9781843104810
Maar wel apart.... is ze al geent tegen wormen enzo?
Haar inZENDINGEN? Ze deed mee aan een talenten show?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik maak mr geen zorgen hoor, ze doet gewoon raar.
En ja, ze heeft haar inzendingen gehad, wormenpillen, ontvlooid.
Ze is gewoon een beetje gek.(ik vind katers ook meestal gemakkelijker...)
tsjah poezen zijn net vrouwenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze is gewoon een beetje gek.(ik vind katers ook meestal gemakkelijker...)
je gaat stijf ergens liggen, maakt daar een foto van en pleurt die online.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef rival het volgende:
ik ken dat planking toevallig omdat iemand dat deed vorige week, ik las het verhaal van zijn fatale val van een balkon
echter nu weet ik niet wat planking is, wel dat het dodelijk is
noujah een dode is er al gevallen, niks te overtreffen meer dus... NEXT!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je gaat stijf ergens liggen, maakt daar een foto van en pleurt die online.
Als je dat doet op de rand van een balkon, op het spoor, op de snelweg of in een skilift ofzo, kan het idd dodelijk zijn.
Al meerdere zelfs....quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
noujah een dode is er al gevallen, niks te overtreffen meer dus... NEXT!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haar inZENDINGEN? Ze deed mee aan een talenten show?
Wel in de gaten houden hoor.... dat gemiauw kan een oorzaak hebben...
Haha ja, dan zal het wel meevallen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]t9
Ze doet het alleen als ze de gekke 5 min heeft en dan nog niet eens altijd, dus niets om me druk om te maken.
de truc is juist om t te doen en NIET dood te gaan geloof ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
noujah een dode is er al gevallen, niks te overtreffen meer dus... NEXT!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
De volgende mensen zijn vrijwel zeker van minstens 1 award (op alfabetische volgorde):
AirWin, Ang3l, El_Matador, Godtje, Heatwave, Huppelmuts, Kreator, missbehavin, PeuRac, Samzz, Spirit82, stbabylon, tijnbrein, Q
Dat jullie het even weten
Ik!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
De volgende mensen zijn vrijwel zeker van minstens 1 award (op alfabetische volgorde):
AirWin, Ang3l, El_Matador, Godtje, Heatwave, Huppelmuts, Kreator, missbehavin, PeuRac, Samzz, Spirit82, stbabylon, tijnbrein, Q
Q. natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
Ik weet niet wie ik moet kiezen voor Mooiste vrouw...... kunnen de dames even wat foto's van zichzelf PM-en?
Angel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
Ik weet niet wie ik moet kiezen voor Mooiste vrouw...... kunnen de dames even wat foto's van zichzelf PM-en?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Nee joh.. gewoon hoe die met z'n armen zwaait en doet.. dat ie boos is snap ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen (je bedoelt die ene die TE boos is neem ik aan?)
PM ze even door.... ik heb inspiratie nodig voor mijn lijstquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Van de 29 categoriën zijn er 7 met een gedeelde 1ste plaats, waarvan er 3 de eerste plaats(en) 1 stem heeft.
zeg maar welke 7, dan stem ik daar wel even opquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Van de 29 categoriën zijn er 7 met een gedeelde 1ste plaats, waarvan er 3 de eerste plaats(en) 1 stem heeft.
Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
PM ze even door.... ik heb inspiratie nodig voor mijn lijst
ik heb meegedaan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
*duwt Tech over de bank en maakt van zijn sterretje een rondje*quote:
echt angel...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt Tech over de bank en maakt van zijn sterretje een rondje*
Vrouw? Voelt dat als een vrouw?
ik hoor het tech al vragen, Ang3l waarom je pink? begin maar met de duim hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt Tech over de bank en maakt van zijn sterretje een rondje*
Vrouw? Voelt dat als een vrouw?
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef rival het volgende:
ik hoor het tech al vragen, Ang3l waarom je pink? begin maar met de duim hoor
Vreemd dat je dat weet! want....quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden
Wat een feest...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Die kans acht ik klein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er mensen die daar waarde aan hechten?
Ja natuurlijk. Ik huil mezelf vanavond in slaap hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik hoop het niet voor ze, dat meen ik echt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben vooral benieuwd of ik als grootste slet of grootste alcoholist wordt weggezetquote:
Ik vind jou ook de lekkerste hier, maar ik stem niet, sorryquote:
Om die laatste moeten wij vechten natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of ik als grootste slet of grootste alcoholist wordt weggezet
Verwacht niet dat je daar veel competitie in hebtquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om die laatste moeten wij vechten natuurlijk
met 2 handen op je rug Btjequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van grootste alcoholist win jij nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of ik als grootste slet of grootste alcoholist wordt weggezet
Oh wacht, volgens mij had Air me genomineerd voor grootste bord voor zijn/haar kop. Dat zou em ook nog kunnen worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
daar heb ik niet eens op gestemd, maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook de lekkerste hier, maar ik stem niet, sorry
Nee das waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ga jij niet worden, je kan niet eens zo goed tegen drank.
wacht maar, baas dropt straks vlak voor 5 nog iets bij jequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
Zowaar eens op schema met dingen die af moeten voor ik op vakantie kan
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
wacht maar, baas dropt straks vlak voor 5 nog iets bij je
Vet gaafquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Oh jezus, ik krijg net een mail dat ik aan het eind van de vakantie op een verplichte zelfreflectie week moet
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Oh jezus, ik krijg net een mail dat ik aan het eind van de vakantie op een verplichte zelfreflectie week moet
Kan nooit kwaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Het is in Apeldoorn, dat kan dus nietquote:
Ja, lach maar jijquote:
Je moet een week onder toezicht Fokken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, toch wel. Ik kan daar helemaal niet tegenquote:
joepiequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Arme jijquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Ik kan daar helemaal niet tegen
Wat ik ervan begrepen heb , worden er verschillende presentaties gegeven door iedere student, over de stageweken, opdrachten die je hebt gedaan e.d. Ook vinden er oefeningen plaats en spelletjes en dergelijke.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet een week onder toezicht Fokken?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoor het tech al vragen, Ang3l waarom je pink? begin maar met de duim hoor
Sorry babe. Eh, lijkt me echt iets voor jouquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in Apeldoorn, dat kan dus niet
[..]
Ja, lach maar jij
Klinkt als een cursus zoals ik er al velen van heb gehad bij de INGquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb , worden er verschillende presentaties gegeven door iedere student, over de stageweken, opdrachten die je hebt gedaan e.d. Ook vinden er oefeningen plaats en spelletjes en dergelijke.
Het is alsof ik weer terug ben op de middelbare school
ik gok, maar dat is slechte een vermoeden hoor, dat hij er wel grotere uitwerkt.....quote:
Ja, mij ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry babe. Eh, lijkt me echt iets voor jou
En die zijn leuk...?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt als een cursus zoals ik er al velen van heb gehad bij de ING
Beetje jammer voor hem dan, aangezien ik hier voor 5 uur allang weg benquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan nu al niet wachten op de "Told you so"
Waarom? Dan gaan er denk ik niet meer mensen zijn dan nu.quote:
Dan belt ie je gewoon of je morgen nog wat dingen kunt regelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetje jammer voor hem dan, aangezien ik hier voor 5 uur allang weg ben
Sommige waren best leuk jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ookGelukkig heb ik een telefoon met internet voor als het heel saai wordt
[..]
En die zijn leuk...?
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef rival het volgende:
eigenlijk wil ik niet verder praten over dit onderwerp
Ik heb er vanmiddag nog 4 bij gekregenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Dan gaan er denk ik niet meer mensen zijn dan nu.
Oh, zo. Ik dacht dat 't de 20e afgelopen zou zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag nog 4 bij gekregen
quote:
Oh ja, dat zou hij kunnen doen. Of een smsje vanavond om een uur of elfquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan belt ie je gewoon of je morgen nog wat dingen kunt regelen
Ik ken je zo goed dat ik weet dat je het hoe dan ook niet doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
op commando.... Jij kent mij echt totaal niet he
En dan gaat hij je ook in je vakantie nog lastigvallenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou hij kunnen doen. Of een smsje vanavond om een uur of elf
Ik heb het hem verboden. Nou ja, er een beetje over gehint that isquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan gaat hij je ook in je vakantie nog lastigvallen
Minstens de 20ste, omdat ik tot die tijd op vakantie wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat 't de 20e afgelopen zou zijn.
dat is niet waar, ik verstuur weleens een smsquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken je zo goed dat ik weet dat je het hoe dan ook niet doet
ik ook niet helemaal, maar kans op n smeuig verhaal...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was niet serieus![]()
tenminste.. denk ik.. geen idee
Dat ontken ik dan ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef rival het volgende:
dat is niet waar, ik verstuur weleens een sms
Mannen begrijpen geen hints hequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het hem verboden. Nou ja, er een beetje over gehint that is
Moet je bij Techno zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet helemaal, maar kans op n smeuig verhaal...
en als reactie vraag jij je dan af waarom hij dat zou willen posten.......quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt toch meestal ook wel smeuige verhalen?
Over mijzelf, niet over Technoquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt toch meestal ook wel smeuige verhalen?
Eruit is iets anders dan erinquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok, maar dat is slechte een vermoeden hoor, dat hij er wel grotere uitwerkt.....
en eigenlijk wil ik niet verder praten over dit onderwerp
Valt weinig te vertellen, uiteindelijk bleek het niet zo goed te werken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ook niet helemaal, maar kans op n smeuig verhaal...
................... zucht..............quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weleens een meisje versierd. Dat lukte en de volgende ochtend ging ik naar huis.
Smeuig he?
He noobie, probeer niet zo hard.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weleens een meisje versierd. Dat lukte en de volgende ochtend ging ik naar huis.
Smeuig he?
Heel smeuig. Da's meer dan dat ik heb gedaan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Smeuig he?
Hey snuitespruitje! Morgen is het weer Frisoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
................... zucht..............
die op meisjes vallen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey snuitespruitje! Morgen is het weer Friso
En ik heb 2 meisjes in stewardessenpakjes ingehuurd
Als ie er nu eens jongen zei.. ipv meisje.. dan is het wat andersquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel smeuig. Da's meer dan dat ik heb gedaan!
Ang3l, Ultimate Comics Spiderman #160 al gelezen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel smeuig. Da's meer dan dat ik heb gedaan!
Morgen?! Damn, heb net vanmiddag afgesproken om een biertje met een oud huisgenote te gaan drinken..quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey snuitespruitje! Morgen is het weer Friso
En ik heb 2 meisjes in stewardessenpakjes ingehuurd
Neen, hetero's.quote:
Ik hou niet zo van Spinnemanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ang3l, Ultimate Comics Spiderman #160 al gelezen?
Be careful what you wish for....quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe hoor je zo'n verhaal te vertellen dan? stbabylon? Teach me the ways of the... singles
Nou als je dat aan hem vraagt krijg je denk ik te horen dat er minstens een liter zaad en plas inhoort, en iets van toeschouwersquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe hoor je zo'n verhaal te vertellen dan? stbabylon? Teach me the ways of the... singles
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent me aan het verleiden he? vuige man!
Spidey gaat doodquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Spinneman
Wat was er dan?
Toeschouwers? Ze moeten toch wel actief meedoen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als je dat aan hem vraagt krijg je denk ik te horen dat er minstens een liter zaad en plas inhoort, en iets van toeschouwers![]()
Jongens vanuit de kroeg mee naar huis nemen heb ik echt zeeeelden gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie er nu eens jongen zei.. ipv meisje.. dan is het wat anders
Altijd daar slapen! Heel verstandigquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jongens vanuit de kroeg mee naar huis nemen heb ik echt zeeeelden gedaan.
En pas op, want door deze constatering heb ik ruzie gekregen met 1 van m'n beste vrienden
Met heel veel detail, tot aan hoeveel vocht ze spoot aan toequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoeft niet, mag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toeschouwers? Ze moeten toch wel actief meedoen?
Je kan gaan wanneer je wilt. Niemand die te lang blijft plakken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoef je je lakens ook niet iedere dag te verversen
Hoax! FOK!kers komen niet buitenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het was geen spuitert, wel 1 met haken in je rug. Ik liep nog dagen rond met krassen over mn rug. Het was zomer en strandweer. Handig.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoef je je lakens ook niet iedere dag te verversen
...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Met heel veel detail, tot aan hoeveel vocht ze spoot aan toe
Heb je dat gratis abbo nog genomen ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ang3l, Ultimate Comics Spiderman #160 al gelezen?
Ja heb ik genomen, en ben ook bezig in Deadpool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je dat gratis abbo nog genomen ?
Ik ben bezig in Deadpool (2008-present) en Venom (2003-2004)
Deadpool is echt hi-la-risch.
Ik moest al zo lachen in de 1e comic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb ik genomen, en ben ook bezig in Deadpool.
Jah! Had ik gedaan, maar verder nog niets mee gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je dat gratis abbo nog genomen ?
Ik ben bezig in Deadpool (2008-present) en Venom (2003-2004)
Deadpool is echt hi-la-risch.
Ik zit er sterk aan te denken om straks een betaald jaarabbonnement te nemen, kost 60 dollar geloof ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah! Had ik gedaan, maar verder nog niets mee gedaan
Nog ff geen tijd gehad het uit te voegelen.
Ik wil natuurlijk de Young Avangers volgen, vanwege Wiccan en Hulkling
Ik weet niet wat Steam is en ik game eigenlijk nooit meer via de PC.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Over superheroes gesproken. Champion's Online Free for All. Een superhelden MMORPG is via Steam gratis te downloaden en te spelen.
Ik doelde meer op het 'nog steeds spijt van' dan zou t wel smeuig zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen, uiteindelijk bleek het niet zo goed te werken.
Het is maar wat je onder snedig verstaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Godtje
Ik ben ook geen die-hard fokker. Ik lurk met snedige opmerkingen hier en daar.
Net goed.quote:
kijk nou ben ik niet zo'n comics fan meer maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen deze info liever niet lezen... misschien zou een spoiler handig zijnquote:
Oh nee hoor, dat was gewoon een grapje van Cue.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doelde meer op het 'nog steeds spijt van' dan zou t wel smeuig zijn geweest.
Maar ik heb zelf ook niet echt smeuige verhalen over mijzelf. Op vakantie heel netjes (tm) gedaan. Was een parenclub, maar niet heen geweest. Laatste keer met iemand anders dan Mrs. stbabylon is ook alweer een maand of meer terug. En de laatste keer met een Single is ECHT lang geleden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
@stbabylon: ik wil ook heul niet perse verhalen over techno...
Dat was een typo. Er moest sneuig staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Het is maar wat je onder snedig verstaat
jij hebt altijd een maatbeker bij in bed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met heel veel detail, tot aan hoeveel vocht ze spoot aan toe
Weet niet wat ze gaan doen, is wel het Ultimate universum he, zijn er wel meer die ze blijvend afgemaakt hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net goed.
Maar niemand is lang dood in comicworld. Het is net een soap
Daarom moet je af en toe seks hebben in de keuken! Duh!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt altijd een maatbeker bij in bed?
Staat al op elke comics websitequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
kijk nou ben ik niet zo'n comics fan meer maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen deze info liever niet lezen... misschien zou een spoiler handig zijn
Een snedige opmerking... is dat een anderw oord voor kutopmerking?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder snedig verstaat
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een snedige opmerking... is dat een anderw oord voor kutopmerking?
Scherp, gevat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken heel die universumpjes nog niet echt. Ben van voor die tijdquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet wat ze gaan doen, is wel het Ultimate universum he, zijn er wel meer die ze blijvend afgemaakt hebben.
Ik ook, ben heel lang geleden begonnen met de Spectaculaire Spiderman.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken heel die universumpjes nog niet echt. Ben van voor die tijd
Ik volgde de NL vertaling en daar had je maar 1 tijdlijn (nou ja, universum) en dan een paar teams.
Dus dat hele ultimate, house of M, earth met een nummertje en zo....
Heb die verhaallijn niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik ben al lang blij dat mijn secret comic crush niet heel lang dood bleef
[ afbeelding ]
Ik zie tetten, dat gaat je een ban kosten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik ben al lang blij dat mijn secret comic crush niet heel lang dood bleef
[ afbeelding ]
Ja, superlief! Ik kan weer rondlopen in de schuurquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
Wat lief, ik vrees dat ik het allemaal zelf moet doen.
Uitgemest ook.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Wow, thuiskomen van je werk en dat je ouders dan je schuur hebben uitgemest en ook nog eens de diepvries helemaal hebben schoongemaakt
En volgegooid met vlees?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Wow, thuiskomen van je werk en dat je ouders dan je schuur hebben uitgemest en ook nog eens de diepvries helemaal hebben schoongemaakt
quote:
Ja er stonden nogal veel spullen van ex enzo...quote:
Ritueel verbrand mag ik hopen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er stonden nogal veel spullen van ex enzo...
Nee, netjes opgeborgen.quote:
Die zijn nie blooohooooootquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie tetten, dat gaat je een ban kosten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ritueel verbranden moet je met de exen zelf doen, niet met hum spullen!![]()
Gewoon beide opties!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Psylockequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb die verhaallijn niet echt gevolgd.
Ik ga gewoon met de ex een maand naar Australiequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja dat weet ik vaag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psylocke
Was ooit Brits en een telepaat. Werd door een Portal gezogen en kwam in Mojoverse, waar er met haar gekloot werd. Haar ziel werd gehusseld met die van Kwannon, aziatische ninja van The Hand. Het lijf van Kwannon kwam terug op aarde met de ziel van Psylocke (ongeveer, min of meer plus een beetje..... ze kon een telepatisch zwaard vormen). Uiteindelijk kwam de echte Psylocke wraak nemen (met de codenaam Revanche) maar de twee kregen samen een band. Brits lijf met aziatisch-britse ziel stierf aan erf-virus, aziatisch lijf met brits-aziatishe ziel (zoals op de foto) bleef leven en sloot een soort pact met schaduwen (the crimson dawn, kon ze zich via schaduwen bewegen).... totdat ze een aantal jaar later werd vermoord. Maar vanwege al die zieleroerselen en schaudwen etc etc etc kwam ze een aantal maanden wele lekker terug uit de dood.
Ze is de sexbom van de serie
En ze had een relatie met................. ANGEL!
Ooit zijn die 2 krachten geswitched of gehusseld of overgenomen geloof ik ja. De telekinese en de telepathie. Maar de telekinese heeft ze niet meer omdat ze de Shadow King in haar heeft en ze die daarmee vasthoudt. Zoiets. Het is nogal een ingewikkeld wijfquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik vaag.
Heeft zij ook niet een gedeelte van de krachten van Jean Grey over genomen?
Elk Marvel karakter is vrij ingewikkeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit zijn die 2 krachten geswitched of gehusseld of overgenomen geloof ik ja. De telekinese en de telepathie. Maar de telekinese heeft ze niet meer omdat ze de Shadow King in haar heeft en ze die daarmee vasthoudt. Zoiets. Het is nogal een ingewikkeld wijf
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:24 schreef JoeyT het volgende:
En klaar! + 2 lekkere collega's ontmoet... Mooie dag...
Hij trekt zich sowieso nergens veel van aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij trekt je weinig aan van de 'don't shit where you eat' regel he?
Op zich een hele goede instellingquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij trekt zich sowieso nergens veel van aan
Klopt... maar je kan het overdrijvenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op zich een hele goede instelling
Heb dan weer weinig met Star Trekquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
Zitten die gasten van Big Bang Theory nou ook al in singles?
Marvel etc....
collega vroeg toen ik op zn bureau ging hangen: 'zou je ajb recht willen blijven staan?'quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:24 schreef JoeyT het volgende:
En klaar! + 2 lekkere collega's ontmoet... Mooie dag...
Daar heb ik ook weinig mee..... Sowieso met sci-fi....quote:
Iedereen gaat 26x dood, krijgt secundaire mutaties, vliegt naar andere tijdslijnen, krijgt klonen en alternates, relaties met iedereen en dan moeten wij het nog snappen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elk Marvel karakter is vrij ingewikkeld.
Star Wars vind ik niet zo boeiend. Ach, die eerste 3 films waren jeugdsentiment en wel aardig, maar verder.... neuh. Mijn nerdiness ligt meer in superhelden. Ik bedoel.... strakke spandex pakjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weinig mee..... Sowieso met sci-fi....
Star Wars is dan wel weer gaaf
Ik baal er nog steeds van dat die animated Spiderman series zo abrupt stopte na de secret wars/spider wars afleveringen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen gaat 26x dood, krijgt secundaire mutaties, vliegt naar andere tijdslijnen, krijgt klonen en alternates, relaties met iedereen en dan moeten wij het nog snappen?
Ik heb het al een hele tijd niet meer gevold, maar weet wel dat Age of Apocalypse mijn favoriete crossover wasEn dat die in tekenfilmvorm wellicht wordt uitgebracht
En laten we Transformers niet vergetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weinig mee..... Sowieso met sci-fi....
Star Wars is dan wel weer gaaf
Ik kies ze goed uit. Had van de week een gesprek met mn manager en een vrouw van HRM. Kreeg vanochtend telefoontje dat ze onder de indruk van me was. Logisch, waarschijnlijk heeft ze zelf niet door dat dat komt doordat ik met dr aant flirten was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij trekt je weinig aan van de 'don't shit where you eat' regel he?
Mja, die tekenfilms van vroegerquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En laten we Transformers niet vergeten
Het is t verschil tussen de wereld in je handpalm hebben of afhankelijk zijn van t 'lot'...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt... maar je kan het overdrijven
Aangezien je nog steeds niet geneukt heb, heb je blijkbaar vaak "de wereld" in je handpalmquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is t verschil tussen de wereld in je handpalm hebben of afhankelijk zijn van t 'lot'...
Wat een kleine wereld is het toch hequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien je nog steeds niet geneukt heb, heb je blijkbaar vaak "de wereld" in je handpalm
Haha, ga jij trws nog steeds met die ene van hier?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
collega vroeg toen ik op zn bureau ging hangen: 'zou je ajb recht willen blijven staan?'
Andere collega:![]()
O, en ik:
Wat ben je toch een berekenend mannetjequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kies ze goed uit. Had van de week een gesprek met mn manager en een vrouw van HRM. Kreeg vanochtend telefoontje dat ze onder de indruk van me was. Logisch, waarschijnlijk heeft ze zelf niet door dat dat komt doordat ik met dr aant flirten was.
Je moet gewoon weten wat je doet...
ja, we wonen al ruim n jaar samen en dat gaat heel goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha, ga jij trws nog steeds met die ene van hier?
Met mn collega bedoel je neem ik aan? Domme sletjes zijn er namelijk genoeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien je nog steeds niet geneukt heb, heb je blijkbaar vaak "de wereld" in je handpalm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |