SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door stbabylon op 23-06-2011 15:30:13 ]
ik hou wel van sommige rap. En busta is lekker snelquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
mijn klomp brak.,.. busta, rapneger enzo... had ik niet verwacht.
Zet dat grappigs maar tussen " "quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het voordeel is, ik hoefde de OP niet aan te passen met iets grappigs
Dan moet je je grap maar bedenken voordat je de LAPO hunt ....quote:
Dat was vroeguh, voor de nieuwe deel knop en de gekoppelde topicsquote:
Ook maar ingestuurdquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi, dan nog 5 meer en we hebben een redelijke hoeveelheid stemmen
Zeur eens niet zo.. wijf!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef rival het volgende:
no way dat ik die lijst in ga vullen, al mijn geheimen op straat
Dat is toch niet meer sinds de open een nieuw deel knop?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je je grap maar bedenken voordat je de LAPO hunt ....
Nou, maandag wordt het zo lekker weer dat ik maar gewoon 2 dagen vrij pak.quote:
Lucht het op om zo een ingehuurd tmobile moppie uit te kafferen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk om callcenter mupkes met hun neus op het slechte beleid van hun werkgever te drukken![]()
Gelukkig komt alles goed.
mupske hangt op en lacht samen met der collega om jouquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk om callcenter mupkes met hun neus op het slechte beleid van hun werkgever te drukken![]()
Gelukkig komt alles goed.
Die dag dat het gaat onweren? Ja dat is altijd lekker om dan vrij te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer sinds de open een nieuw deel knop?
[..]
Nou, maandag wordt het zo lekker weer dat ik maar gewoon 2 dagen vrij pak.
Niet 2 dagen op de maandag, want dat past niet. Maar de maandag en de dag na maandag. Ook wel dinsdag genoemd.
nee nee, we lachen ons samen rotquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lucht het op om zo een ingehuurd tmobile moppie uit te kafferen?
Klopt... en daarom moet ie dus voortaan z'n "grappen" verzinnen voordat ie de Lapo huntquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer sinds de open een nieuw deel knop?
Nog steeds lekker nummerquote:
Of gewoon een trein koppen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt... en daarom moet ie dus voortaan z'n "grappen" verzinnen voordat ie de Lapo hunt
Ja dan jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die dag dat het gaat onweren? Ja dat is altijd lekker om dan vrij te zijn.
Oeh! Goede voor mijn lijst inderdaad!quote:
ik blijf altijd(meestal) vriendelijk tegen die mensen, heb zelf ook op callcenters gewerktquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lucht het op om zo een ingehuurd tmobile moppie uit te kafferen?
Jij belt de verkeerde 09 nummers?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
trouwens, heb altijd de leukste gesprekken met die belmiepen
Juist, ze uitschelden heeft echt geen zin, bezorg je ze ook een nare dag mee of een slecht gevoel.. Veel leuker om met ze te lachen, het idiote beleid van het bedrijf aan te stippen en vriendelijk te blijvenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
Laatste belde er eentje van tmobile. Ik mag mijn contract verlengen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik blijf altijd(meestal) vriendelijk tegen die mensen, heb zelf ook op callcenters gewerkt
Zit je nu serieus je tijd te verdoen met werken? De Singlesverkiezingen wachten op je stem!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist, ze uitschelden heeft echt geen zin, bezorg je ze ook een nare dag mee of een slecht gevoel.. Veel leuker om met ze te lachen, het idiote beleid van het bedrijf aan te stippen en vriendelijk te blijven
Jij bent er zo eentje die ze belt omdat je eenzaam bent en zin hebt in een goed gesprek?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
Ja nee, ik ben nu allemaal dingen aan het regelen voor mijzelf.. en ik vul toch overal L-E en Q. inquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit je nu serieus je tijd te verdoen met werken? De Singlesverkiezingen wachten op je stem!
Ook bij het treinkoppen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben nu allemaal dingen aan het regelen voor mijzelf.. en ik vul toch overal L-E en Q. in
Dan zie ik die lieve snoet van Q. tegen de snoet van L-E en spatten de vonken er vanafquote:
Er spat wel meer dan alleen vonken als je een trein koptquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zie ik die lieve snoet van Q. tegen de snoet van L-E en spatten de vonken er vanafwat een romantiek
Buikpijn, rugpijn, tietpijn, hoofdpijn.quote:
dat ligt eraan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er spat wel meer dan alleen vonken als je een trein kopt
zo klinkt t ook, mooi zo, ga zo door. Onze nieuwe kat doet raar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buikpijn, rugpijn, tietpijn, hoofdpijn.
Maar verder gaat het perfect hoor
Wat doet ie dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo klinkt t ook, mooi zo, ga zo door. Onze nieuwe kat doet raar.
Waarom zou je een stilstaande trein gaan koppen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt eraan.
Maar ik weet wat je bedoelt en zal dus niet beginnen over stilstaande treinen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |