Aiiiiii....die doet pijn. En ik had nog wel een 7,5 voor Nederlands op mijn rapportquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:10 schreef de_huig het volgende:
'lagt' ja?
je doet me een beetje denken aan die sjaak die hier laatst het verschil tussen ligt en licht niet wist..
Say WHAAAAAAAAAAAAAAT?! (Hij is al eens gepost in deze reeks maar ik doe het nog een keer)quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef mstx het volgende:
Path of RighteousnessJA
![]()
Beste plaat ooit van WillemNEE
![]()
Wellusquote:
superrrrdikke plaat jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef mstx het volgende:
Path of Righteousness![]()
Beste plaat ooit van Willem
Oja sorry, en ik was Stuck In Ur Head ook nog vergeten, die is natuurlijk ook vele malen beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:24 schreef T-Force het volgende:
Beste is Scrap Attack, dat weet je best Bert!
Ooh verrek!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Da_Ripper het volgende:
zeker nog wel zijn sig
&
[Hardstyle #60] Welcome to the Council of the five eyes!
Hier ben je wel serieus, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Oja sorry, en ik was Stuck In Ur Head ook nog vergeten, die is natuurlijk ook vele malen beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah moet je checken welke foto er staat bij live pictures!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Coole thema site:
http://www.defqon1.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |