Dit... en ik denk dat Kings Of Leon - Sex On Fire ook nog een lange weg te gaan heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:47 schreef female81 het volgende:
Van Clocks en Viva la vida komen we NOOIT meer af.
Die is op een gekunstelde manier tot 'klassieker' gespindoctord.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef Stefan het volgende:
Avond van Boudewijn de Groot is pas een paar jaar een klassieker.
Maar het spreekt wel een hoop mensen aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dis is op een gekunstelde manier tot 'klassieker' gespindoctord.
In jouw ogen. Maar de uiteindelijke geëikte klassiekers worden door de grootste gemene deler bepaald, en voor mijn gevoel zetten die eerder Clocks en Viva La Vida op dan Yellow. Zelfs al zou die laatste beter zijn. Wat ik wel met je eens ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef Stefan het volgende:
Clocks en Viva La Vida worden nooit klassiekers. Yellow is het wellicht en de rest van de Coldplaynummers zijn hier op gebaseerd.
Wat een onzin man, changes van tupac is zeker geen klassieker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:58 schreef Stefan het volgende:
Stan van Eminem is echt geen klassieker in de zin van waar we hier over praten. De enige rapklassieker is die van de Sugar Hill Gang
Inderdaad, geen klassieker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een onzin man, changes van tupac is zeker geen klassieker?
Alleen die metalen rotzooi die je zelf luistert zijn klassiekers zekerquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat Sidney Samson - Riverside een klassieker gaat worden. "We" kijken nu natuurlijk voornamelijk naar rocknummers, hoogstwaarschijnlijk omdat er in de typische klassiekertijd nog niet zoveel elektrische (op die manier tenminste) muziek gemaakt werd. Maar nu elektronische muziek veel belangrijker wordt in de hitlijsten denk ik dat zulke muziek ook heel goed kan uitgroeien tot klassieker.
Lady Gaga - Pokerface zal waarschijnlijk een dergelijke status later ook wel toegedicht krijgen trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |