dat haar van eva, danic! geweldig

(en ik dacht dat Jaël al veel haar had bij de geboorte

)
Wat een leuk filmpje van Elise Cantare, knap
Verder sterkte voor Isis, is ook niets dat gereis
Sola klinkt bij jou echt als erger dan bij ons! Maar wij lijken het gevonden te hebben.
Hier vandaag een zeer goede dag en ik hoop dat er meer gaan volgen, het lijkt dat we de oorzaak van het huilen en niet willen slapen hebben gevonden. Voeding!!
Sarah kreeg altijd:
eerste fles 180/6
dan 3x 150/5 met steeds ongeveer 3 uur ertussen
dan in de loop van de avond 90/3
laatste fles 180/6
Raar ritme maar die 90 was omdat ze anders de avond niet trok of vervolgens midden in de nacht kwam..! En tussendoor dus alleen maar hazeslaapjes.
Vandaag heb ik vanmorgen een drastisch besluit genomen, we geven steeds 180/6.
8 uur dus eerste fles.
10 uur in de bondolino naar het centrum, vervolgens tot half 1, dus 2,5 uur in de bondolino geslapen.
kwart voor 1 fles 180/6
Daarna in de auto familiebezoek, onderweg niet geslapen maar daar ruim een uur geslapen, op de arm maar toch,ze sliep!
kwart voor 5 weer een fles 180/6
Thuis gekomen lekker gedoucht en 8 uur 90/3 omdat we bang zijn dat ze anders vannacht komt omdat ze minder voeding heeft gehad over de hele dag!
Nu ligt ze tevrede wakker te zijn in de wagen en hopelijk valt ze zo zelf in slaap.
tussen 23 en 00 krijgt ze nog een keer 180/6
Het lijkt er dus op dat de flesjes van 150/5 haar niet voldoende verzadigde waardoor ze niet in ontspanning of rust kwam. En nu gebeurt dit wel. Rede waarom ik hier nog niet mee aan het experimenteren was, is omdat we het drie weken geleden hebben geprobeert en toen bleef ze spugen na 2 flessen 180/6 en op het CB hadden ze gezegd dat we zeker niet meer voeding mochten gaan geven. Nou ik heb dat advies even in de wind geslagen, maar uiteindelijk krijgt ze dus zelfs nu minder voeding op een dag (eerst totaal 900/30 over de hele dag, nu 810/27 over de hele dag) en gaat het beter.
Heb ook al bedacht dat ze eerst misschien gewoon te veel binnen kreeg en het niet goed kon verwerken ofzo...
Nou ja goed lang verhaal maar wij zijn blij!! Hopelijk zet dit patroon zich voort en kunnen we overgaan tot de slaapjes boven in bed, maar eerst dit maar goed gestructureerd krijgen

Blij blij blij