abonnement Unibet Coolblue
pi_98700744
Dat van die rompers wist ik ook niet :D vind het wel een goed idee voor als er flink gepoept is ;)
pi_98701572
Kan me ook nog niet voorstellen dat dat werkt. Of werkt het alleen bij rompers zonder mouwen?

Ja, erg he mamaPurk?? Zal vande week even foto's maken van al die grotejongensdingen!

En Sarah lekker aan het schaterlachen? Niks heerlijkers als je kindje wat dubbel ligt van het lachen O+
pi_98702592
Met lange mouw rompers zou ik het niet doen denk ik, alleen met de neutrale witte (hema) rompers zou ik het doen.

Ja dat schateren, ik kan me dat van J helemaal niet zo herinneren dat die dat al zo snel deed, maar het is geweldig, je moet dan zelf wel mee lachen :)

Kom maar op met die foto's!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 juni 2011 @ 00:30:33 #254
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98703116
werkt met alle soorten rompers! Mijn kraamhulp bij Bram vertelde het gelukkig al en het is al menig keer nodig geweest bij beide kinders.

Bij lange en korte mouwtjes, drukkers open, armpjes uit de mouwen en dan naar beneden uitdoen
pi_98707731
Wat sugarsnap zegt!
En ze lubberen niet uit. Tis hier ook maar incidenteel trouwens, maar tis wel heel handig :)
Bij zulke luiers gaat ie ook gelijk in had/onder de douche
pi_98707956
Haha kwam ik een tijd geleden ook pas achter van die rompers, nav een topic ban hier weet niet meer hoe die heet....:wel handig topic!
pi_98708238
We hebben het hier eigenlijk ook bijna nooit nodig. Zo af en toe zit er wat op de romper, en dan rol ik hem op.
Vanmorgen om 6 uur werd ik wakker van een heftig huilende Sofie. Ze lag op dr buik, en met dr hoofd op het voeteneind. Ik heb dr weer goed gelegd, zeepaard aangedaan en het doekje in dr handen gegeven. Ik heb haar daarna niet meer gehoord. Zometeen moet ze er wel uit, want dan gaan we babyzwemmen.
*poef* nu is het weg
  maandag 27 juni 2011 @ 08:36:25 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98708457
Een vriendin vertelde het me van de rompers toen Nathan uit het ziekenhuis was gekomen. Toen was hij een week of 8 meen ik. Was naar aanleiding "hoe krijg je in vredesnaam een romper aan/uit met al die apparatuur".

We zijn gisteren heerlijk naar het zomerhuis gefietst en weer terug. Toch 35 minuten enkele reis maar ging fantastisch!

schaterlachende baby's zijn lief!

Nathan heeft vandaag een zomerpakje aan O+ Zo een met shirt zonder mouwen en zo'n soepel broekje O+
pi_98708679
Die rompertip ga ik ook onthouden, voor als het eens nodig mocht zijn.

Bartje is gisteravond in bad geweest, en wij hebben de fohn ook eens uitgeprobeerd, maar dat vond hij fantastisch! Daarna gedronken om half 10, en toen bleef hij maar piepen. O+ heeft hem meegepakt, en kwam hem uiteindelijk om 3 uur weer brengen, toen had hij pas weer honger! En daarna heeft hij lekker liggen slapen, en na een voeding ligt hij nu weer, en O+ laat ik ook nog even liggen.

Straks een draagconsult, jammer dat het nu al zulk warm weer is, maar ik ben wel benieuwd..
  maandag 27 juni 2011 @ 11:13:17 #260
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98712284
Oeh Ltiekje, een draagconsult, das leuk!
Rompertrucje was mij al bekend, ideaal, vooral idd bij poep tot in de nek. :D

Ik ben blij dat ik niet meer met dikke buik zit, nu het zo warm is... :)
Mijn kleine mupke heeft voor het eerst een t-shirtje aan, zo cute. Wel nog een broekje met lange pijpen en blote pootjes er onder.
We blijven maar lekker in huis vandaag, manlief is voor het eerst weer werken, dus het is onze eerste dag alleen thuis. Even weer een nieuw ritme vinden samen...
Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige langs, ben benieuwd wat die te melden heeft.
pi_98713044
Ik zou sfeeren dat ik hier net een reactie heb geplaatst die er dus niet staat...

Juud eerste dag alleen met Lientje, leuk, komt helemaal goed :)

L'tiekje, leuk zo een draag consult en fijn dat bartje de fohn fijn vind :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 juni 2011 @ 11:38:17 #262
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98713142
Oeh draagconsult. Tof!

Juud, eerste dag. Spannend! Manlief heeft me eerst een halve dag alleen gelaten. Daarna hebben we direct de box opgehaald (stond nog bij mn schoonouders). Ik kon Nathan nergens kwijt bij wakker zijn. Daarna is hij 3/4de dag gaan werken en pas later echt hele dagen.
pi_98714637
Hoe is het met amy sola?

Ean is niet helemaal fit denk ik vannacht kwam ze om 03:45 en had een vieze luier toen om 08:00 met weer een vieze luier en om 11:30 met jawel weer een vieze luier.
Tijdens de fles gaf ze echt een hele golf terug en dat doet ze nooit. Mooi op haar eigenlijke 1e jurkje dat ik maar eens aangedaan had.

En ik moet straks naar het z-huis dus ze moet mee.
pi_98714904
Juud, hoe bevalt je eerste dag alleen tot nu toe?

FR, het gaat goed. Ze heeft net weer 2 uur geslapen, heel makkelijk. Ik heb de HA gebeld, maar omdat ze geen koorts heeft hoefde ik niet langs te komen. Afgesproken om neusspray te geven en pcm bij pijn en als ze wel koorts krijgt dan langskomen. Maar ze is heel blij vandaag O+

Vervelend dat Ean niet zo lekker is! Heb je nacontrole in het ziekenhuis?

Vandaag is onze trouwdag, alweer 3 jaar getrouwd ^)

En Amy kan uit een rietjesbeker drinken! Ze vindt het geweldig. Ze snapt alleen nog niet hoe ze het water dan in haar mond moet houden als ze het opgezogen heeft :D
  maandag 27 juni 2011 @ 12:41:13 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_98715070
Juud, jouw dag lijkt erg op de mijne. Hier is de wijk net weg en ik ben ook voor het eerst de hele dag alleen. Mijn man moest na drie weken vrij weer aan de slag. Het plan was eigenlijk om op tijd op te staan en al voor de grote hitte naar de supermarkt te wandelen, maar ten eerste was de nacht niet optimaal en kon ik er dus niet uit en ten tweede protesteert mijn lijf nu tegen de shoptocht die ik zaterdag gemaakt heb. Ik kan het even niet anders omschrijven dan bandenpijn. Pff. Dus vandaag maar rustig aan en zo min mogelijk trap lopen enzo.
Tienus ligt in een dun broekje en romper in de box, hij gaat vanmiddag denk ik in de wagen en lekker mee de tuin in. Beetje genieten van de zon (ik dan he, hij niet).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98715120
Balen dat het nog niet zo goed gaat lichamelijk mefke heb je nog fysio
@sola ik moet naar de dermatoloog

en een vriendin is bevallen van een gezonde zoon met 33wk4d zit hier in de lucht lijkt het wel
pi_98715262
Lekker rustig aan Mef :Y

Ik vind het hier ook wel even goed, er is te eten en te drinken in huis, okay we hadden eigenlijk wat anders willen eten maar t wordt dus toch maar soep, omdat ik te lam ben om met die warmte kind in de doek te hijsen en te gaan lopen en dan ook dreumes nog lopend (!) mee te zeulen. Je zult zien dat ze halverwege weigeringen krijgt :')

Morgen moeten we weer naar het cb, ik ben heel benieuwd wat de kleine dame hier weegt en hoe lang ze is, en ik heb een hele waslijst met allergie-vragen ook voor de wvk/lk.

Verder haak ik weer in na onze mini-vakantie. T waren twee fantastische dagen ;) we hebben ons vermaakt en jongste is lekker overal in mee gegaan en heeft in t campingbedje geslapen.
:)
pi_98717062
Pffff... wat is het warm! Ik moet zo werken, geen zin dus...

Wat naar zo een nacht FR :* en succes in het ziekenhuis.

Sola gefeliciteerd met je trouwdag *O* en fijn dat Amy zich weer beter voelt :)

Mefke wat naar dat je zo een last hebt, maar gelukkig hoef je niet persee actief te zijn vandaag!

En Mignonne, lekker dat jullie en mooi weekend hebben gehad :) Ik ben er eigenlijk ook wel aan toe om er even tussenuit te gaan met de meisjes, maar dat word pas in september zoals het er nu uitziet...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 juni 2011 @ 16:18:55 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98723541
Vandaag voor het eerst met Soneal bij de huisarts geweest, vannacht om 3 uur werd hij al een keer wakker maar behalve dat ik dat niet van hem gewend ben en hij z'n handje bij z'n linker oor hield maakte ik me nergens zorgen om; voeding en weer terug naar bed.

Om 06.30 was hij alweer wakker (ook erg vroeg voor zijn doen, maar kan ook af en toe gebeuren), N. geeft m een schone luier en ik hoor dat hij maar blijft krijsen... ben ik ook niet gewend.
Ik leg hem weer aan en hij begint te drinken maar ondertussen zegt N. dat hij hem helemaal niet aankeek, z'n oogjes niet open deed.
Tijdens het voeden krijg ik ook geen contact met hem, hij lijkt op een nare manier diep in slaap...

Na de voeding is het gelijk weer drama; hij lijkt zijn ogen niet open te kunnen doen, wrijft in z'n ogen maar ze blijven dicht, terwijl er niets raars aan te zien is, behalve dat ze wat gezwollen zijn, maar geen pus of andere plakmiddelen.

Ik maak z'n oogjes nat met een washandje en z'n rechter oog gaat een beetje open maar links zit dicht, en m'n kind is volledig overstuur en niet kalm te krijgen.

Temperatuur was goed (36.8) maar een permanent krijsend kind wat echt niet stil te krijgen is, en z'n oogjes niet tot amper open doet is me vreemd.

Om kwart over 8 de huisarts maar gebeld en daar konden we om 9 uur al terecht, nog net voldoende tijd voor een snel badje...
Uiteraard begon hij al wat stiller te worden zodra ik opgehangen had met de assistente van de huisarts en na het badje leek hij zelfs weer een beetje in z'n doen.

Het was dat z'n linker oog nog flink dicht zat, anders had ik zo'n "wat doe ik hier eigenlijk" gevoel gehad in de wachtkamer.

De huisarts dacht dat het door een muggenbeet kwam, maar controleerde z'n oortjes ook nog even en het trommelvlies van z'n rechter oor is iets ontstoken... Dat verklaart waarschijnlijk wel waarom hij zich de laatste dagen zo onprettig voelt als hij ligt, maar dat we daar achterkomen door een dicht oog...

Als het oog over een paar dagen nog zo is maar even terugkomen en ondertussen bij pijn eventueel paracetamol geven.
Dat had ik nog niet in huis dus we konden gelijk boodschappen gaan doen, en gelukkig vond meneer het in de maxi cosy wel prima, dus boodschappen doen ging ook goed, vervolgens viel hij bij thuiskomst al in slaap voor ik hem uit de MC kon halen en heeft hij tot 12.45 geslapen, en na een flinke voeding was hij weer vrolijk en babbelde weer voor 10... met een iets dik oog, dat nog wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98726778
Soneal ben je weer een beetje opgeknapt?

Ean is al zo ongeveer de hele dag aan het huilen. Ik heb haar net maar over gedragen aan d'r vader
pi_98727188
Klinkt pittig voor Soneal, en zielig. hopen dat hij snel weer opknapt...

Vanmorgen draagconsult gehad, en nu bartje wat onrustig was heb ik gelijk het geleerde in de praktijk gebracht..

en ziehier..

  maandag 27 juni 2011 @ 17:55:44 #272
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98727680
Laiv wat ontzettend schattig!

Soneal, sneutje.

Juud en Mefke, hoe ging het?
  maandag 27 juni 2011 @ 19:05:40 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98730612
Goed!

Vanochtend toen manlief vertrok me nog een keer omgedraaid, nog iets meer dan een uurtje kunnen slapen, tot 9.10 uur, toen begon een onverlaat te boren twee huizen verderop.
Lientje lag te slapen, dus ik ben gaan douchen en aankleden, daarna was ze wakker en ging ik haar omkleden, ze draagt 's nachts al een pyjama of iets wat er voor door kan gaan.
Was aangezet, naar beneden, Lientje eten en in dr wipper, ik eten en koffie. Lientje in slaap gewiegd en toen in de kinderwagen. Ik computeren en de keuken even opruimen (vaatwasser)
Ik lunchen, Lientje lunchen en lekker knuffelen, 15 minuten voordat de wijkverpleegkundige kwam dacht ze, er zit me iets dwars, om vervolgens van boven en beneden leeg te lopen. Dus schoonpoetsen, en toen poepte ze ook nog over het aankleedkussen... _O-
Bezoekje van een uurtje, wvp vond haar mooi en erg wakker en alert voor zo'n klein meisje, dat hadden we zelf ook al bedacht. :)
Daarna theedrinken met mijn mams, Lientje's oma, en eten voor Lientje, vervolgens eten koken en nu niets meer....

Dat was het ongeveer, een fijne eerste dag!
Ow en mijn kind kan windjes laten, als een ouwe beer... wat een lawaai! :o
  maandag 27 juni 2011 @ 20:03:22 #274
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98733237
Larissa lachte al soms af een toe een beetje, maar nu heeft ze haar lach echt ontdekt zeg maar. Ze lacht vandaag echt naar iedereen, zo schattig O+

Verder heb ik vandaag een les geleerd: geen opwindbare mobile kopen, gewoon een op batterijen.

Larissa begint elke keer te protesteren zodra hij afgelopen is, en dat is erg snel met dit ding :P Krijg ondertussen kramp in mijn arm :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 27 juni 2011 @ 20:11:44 #275
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98733625
Ja The Tankgirl, ik ga er ook eentje op batterijen zoeken, elke 3 minuten sta ik dat ding weer op te winden pffff

Leandra hoop dat het snel goed gaat met zn oog.

Ow Juud79 ik ben ook zo bang dat dat me nog eens gaat gebeuren dat hij alles onder poept.......
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_98737852
Wij hebben er een op batterijen en die draait bijna de hele dag, vooral als ze slaapt en als we hem dan uit doen word ze wakker...
En Sarah slaat het kleine flesje wat ze tussendoor kreeg over vandaag! dus ze zit nu op 4x 180/6 dat is echt lekker want dat scheelt 2 voedingen met vorige week :)

Juud wat fijn zo een goede eerste dag :)

Larissa lacht O+ (nu op de foto zien te krijgen die lach :))

L'tiekje ziet er lekker uit bartje zo tegen je aangeplakt O+

Ow Soneal gelukkig voel je je alweer wat beter :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:41:47 #277
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98737969
Juud fijne eerste dag dus!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:53:08 #278
100412 mefke79
komt goed!
pi_98738612
Egopostje...het vervolg van dag 1 was iets minder. Ik dacht dus te veel gedaan te hebben en dat daar de pijn vandaan kwam. Uiteindelijk werd de pijn steeds gemener, dus ik dacht: ik ga effe op de bank liggen. Dat lag niet, dus naar boven, naar bed, maar eerst even langs het toilet. En toen ging het mis, ik kon niet meer staan van de pijn, ben nog op bed beland, maar kon geen kant meer op. Drie kwartier later kwam mijn man thuis en lag ik jankend op bed. Pas na 2 paracetamol en ibuprofen werd het dragelijk. Uiteindelijk naar de HAP en wat blijkt: een blaasontsteking. Terwijl plassen dus geen zeer deed. Goed...ab-kuur, pijnstilling en nog op controle bij de eigen huisarts. En de toevoeging van de oudere huisarts: je bent zes weken kraamvrouw, rustig aan doen he....

Juud, jouw eerste dag zag er prima uit!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98739066
Aw Mefke :* maar gelukkig heb je wel meteen de oorzaak!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 juni 2011 @ 22:06:59 #280
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98739511
Oh Mefke wat naar! Ik kan me voorstellen dat plassen misschien niet pijnlijk voelt. Je bent net bevallen, bij mij duurde het volgens mij wel even voordat alles weer een beetje normaal voelde.
pi_98741424
Bartje O+

Mefke :*
Ow en nog bedankt voor je pm, momenteel lijkt het even wat beter te gaan met Jelle, maar ik hou het even in m'n achterhoofd
pi_98741601
Mefke, wat vervelend zeg! Wel fijn dat ze nu de oorzaak hebben en het hopelijk snel beter gaat..
  maandag 27 juni 2011 @ 23:44:30 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98745394
Mef, wat naar! Gelukkig meteen duidelijk waar het door komt en dus een adequate behandeling. Hopelijk is het snel weer helemaal goed! :*

Bartje wat ben je een scheet, echt een menneke ook! O+

Leandra hopelijk is het oogje van Soneal snel weer goed!

Larissa lacht! Wat gelukkig word je daar dan van he TG? O+

Juud, wat goed dat je eerste dag zo lekker liep! :*

En MP ook hier nog een keer ^O^ voor Sarah!

Wat doen jullie trouwens met de kleding cq. het beddegoed van jullie kleintjes met dit weer? De deken lijkt me veel te warm nu (het is best warm boven). Zat te denken aan een romper met lange mouwen en een lakentje. Lijkt me warm zat, wat jullie?

Vandaag lekker bij mijn zusje geweest. Haar purkje en die van mijn anders zussie in het badje en wij lekker kletsen en op een deken in het gras liggen O+. Heerlijk dagje! We wonen heel dicht bij elkaar en dat is zo fijn! Het zijn mijn beste vriendinnetjes en hopelijk blijven onze kindjes elkaar ook altijd zo lief vinden als dat ze nu doen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het 'gele boek' heeft Saar last van een sprongetje (allergieterm). Ben bang dat het wel klopt (alweer) want ze jengelt veel om (ogenschijnlijk) niks en heeft veel mamahonger. Daar geven we dan ook maar aan toe natuurlijk! Waarom ze dat lekker vindt bij 30+ graden is me een raadsel :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 27-06-2011 23:58:33 ]
pi_98745617
Dat raadsel hier ook ;) zou je mijn naam in mp willen veranderen tm?

Klinkt als een zeer geslaagde dag tm! Ziet er ook gezellig uit :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 juni 2011 @ 23:59:09 #285
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98746193
Done, stupid! Sorry ;) siteverwarring ipv speenverwarring :D.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:22:26 #286
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98750826
Wij hebben airco in huis, niet zo'n mobiele maar ingebouwd. Het is hier 23 graden gister en vandaag. K blijf lekker binnen met kleine man. Hij slaapt gewoon onder deken. In zn kamer is t normale temperatuur (warm in appartement altijd)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_98752134
Het is hier binnen volgens mij rond de 24-25 graden, en Bartje heeft vannacht met een rompertje aan geslapen en onder een lakentje.

Gisteravond had hij wat krampjes, maar toen ik hem in de draagdoek deed was hij snel rustig... Wat een uitkomst!
pi_98753450
Wat schattig TM O+

Mef :* snel opknappen!

Juud fijn dat je eerste dag zo goed ging.

LT wat een ontzettend mooie doek heb je!! :o O+ mooie kleur <3 heb je een andere foto, of welke is het? :9

Leandra hoe is het nu met Soneal en zn oogje?

@Kleding, jongste had gister een pakje met korte mouwtjes/pijpjes aan wat we in Frankrijk hebben gekocht, heel dun en luchtig, geen rompertje eronder. En ze sliep onder een lakentje en met het raam open. Het was ontzettend warm boven ;) volgens de babyfoon 32 graden.
:)
pi_98753704
mignonne, het is iig een storchenwiege, en volgens mij is het de Leo Grun.

een betere foto volgt via pm, ik hoef niet zo nodig met mijn gezicht online..
pi_98753748
Op Sofie haar kamer is het nu rond de 25 graden. Ze slaapt in een rompertje zonder mouwen, een dunne slaapzak en onder een lakentje. Eigenlijk hoeft dat lakentje niet, maar ze slaapt beter in als ze ingestopt is. Elke ochtend vinden we haar wel in bed boven het lakentje.

Gister leek ze eenkennigheid te vertonen. Ze was bij een vriendin van me, en heeft daar een uur gehuild. Toen ze mij weer zag was het gelijk weer lachen. Ze gaat ondanks dat ik nu even niet werk, wel de afgesproken dagen/tijden naar de gastouder. Ik zou het naar vinden als ze daar te lang niet komt. Ik gok dat ze dan weer enorm moet wennen.
*poef* nu is het weg
pi_98754035
Floris heeft gisteren de hele dag in zn luier/blote billen (laatste denk ik) gelopen. Ik was aan t werk. Lekker in t zwembadje is ie geweest.
En als ie kleren aan had (uitlaten hond) had ie een singlet en katoenen kort broekje aan. Geen romper.
Vannacht heeft ie in zn luier in zn slaapzak gelegen. Hij was gisteravond al klam (beetje vochtig haar ook).

Juud fijn dat t gisteren zo goed ging!

Kj waarom werk je nu niet?

L'tiekje, wat een mooi mannetje zeg O+ lekker bij mama in de doek O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:16:12 #292
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98755665
Eline heeft vannacht in een mouwloos rompertje, dunne slaapzak en lakentje geslapen. Net zoals bij KJ is dat lakentje eigenlijk niet nodig, maar ze slaapt beter als ze is ingestopt

nu heeft ze weer alleen een rompertje aan en vanmiddag als J. met ze naar het ziekenhuis moet (Bram moet naar de KNO arts) krijgt ze daar nog een kort broekje overheen
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:24:27 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98755962
Ik ben net met Nathan naar het cb geweest. Mijn inschatting was goed, ik heb een vette vent van 9.5 kilo!

Gewicht:

Lengte:
pi_98756305
Floris heeft nu alleen zn luier aan :D
K schrok net joh, toen k m zn bed uithaalde. Heel zn gezicht zat onder t bloed. Zag net dat ie een wondje op zn tong heeft.

Zo nathan groeit goed! Hij doet niet onder voor floris :)
Hoe lang is ie?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:53:42 #295
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_98757086
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
Wij hebben er een op batterijen en die draait bijna de hele dag, vooral als ze slaapt en als we hem dan uit doen word ze wakker...
En Sarah slaat het kleine flesje wat ze tussendoor kreeg over vandaag! dus ze zit nu op 4x 180/6 dat is echt lekker want dat scheelt 2 voedingen met vorige week :)

Juud wat fijn zo een goede eerste dag :)

Larissa lacht O+ (nu op de foto zien te krijgen die lach :))

L'tiekje ziet er lekker uit bartje zo tegen je aangeplakt O+

Ow Soneal gelukkig voel je je alweer wat beter :*
Mag ik vragen welke mobile jullie hebben?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_98757165
Hier was het ook erg warm en hebben beiden ramen open gestaan. Puck lag in zijn romper in de pacco. Ik vroeg me af hoe warm hij het had dus ik heb hem eruit gehaald (viel nog mee hoe hij er uit kwam) en geprobeerd hem zo te laten slapen. Om 1.30uur heb ik hem maar weer in de pacco gedaan want niemand kreeg slaap.
Door helemaal niks verder over hem heen te leggen kwam hij er niet oververhit uit gelukkig.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:04:16 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98757502
Nathan is 73 cm.

DML, als je het in de gaten wilt houden hoe warm hij uit de pacco komt kun je ook even temperaturen.

Wat sneu, Floris wondje op zn tong. Enig idee hoe hij eraan komt?
pi_98757719
Nou zijn hoofdje en nekje voelen vaak wel oke en zijn temp is ook gewoon normaal maar zijn romper kan echt drijfnat zijn bij het gedeelte waar je dus meerdere laagjes om hem heen wikkelt. En dat dan op een normale nacht die niet heel warm is verder.
Nu was zijn romper helemaal droog nog gek genoeg. Ik had hem dus eigenlijk beter niet eruit kunnen halen rond middernacht maar ja, dat is achteraf :')

Nathan, groeit lekker ^O^

Arme soneal, hoe is het nu?

Mef, je zo beroerd voelen van een blaasontsteking jeetje :o Doe eens even snel rustig aan jij.

L'tiekje, bartje ligt daar heerlijk zeg O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98758072
Ach mefke toch gelukkig hebben ze gevonden waar het aan ligt. En nu wel lekker rustig aan doen he
Pessie nathan groeit goed
Ik zag een heel mooi bartje

Hier is het in huis niet echt heel warm dus ean had wel kleertje aan vannacht en alleen een lakentje en vanmorgen had ze 37,0 als temp. Nu alleen een zomersrompertje en een zomersjurkje
pi_98758246
TM, ik zou Saar trouwens niet eens lange mouwen aangetrokken hebben maar gewoon een korte of geen mouwen romper. Ze is groot genoeg nu om op temperatuur te blijven en als ze het echt koud heeft zet ze het wel op een gillen denk ik ;)

Hoe komt Saar uit de pacco trouwens? Of gebruik je die niet elke nacht?
Leuke foto van haar met haar neefje!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')