abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98628454
Puck vond het badje ook helemaal niks in het begin. Ook samen douchen vindt hij niet bijster boeiend. Maar waar hij krijste in het badje, was hij wel stil onder de douche dus dat zou je kunnen proberen.
Eruit was ook een enorm drama want koud maar daar had Vanyel een tip voor. De fohn erop zetten :+

Puck vindt het badje nog steeds iets dat moet maar niet heel boeiend is. Hij lijkt nog steeds te schrikken als ik het water over zijn buikje richting zijn hals beweeg. Maar hij is inmiddels op een leeftijd dat ik hem iets in zijn handen geef en dan vindt hij het al beter uit te houden.

De kraam hier leerde ons ook inbakeren met de omslagdoek die wij hadden maar ik heb snel de pacco aangeschaft omdat dit een officiële veilige methode is.
Je zou wel wat she-wolf laatst aangaf kunnen doen. Een smaller gevouwen hydrofielluier rondom de armpjes en het rompje kunnen wikkelen. Minder risico.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98628538
Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt hoe ik Tess inbakerde met een hydofiel en een lakentje

dit is hoe wij het in het ziekenhuis geleerd hebben destijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98628756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt hoe ik Tess inbakerde met een hydofiel en een lakentje

dit is hoe wij het in het ziekenhuis geleerd hebben destijd.
Wauw das misschien wel het proberen waard, dan weten we of het uberhaupt werkt!!
leuk pakje ;) hebben we hier ook :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:14:06 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98629264
Wij bonden Nathan in met een dubbelgeslagen hydrofiel. Dan zetten we zn armpjes vast. Toen hij sterker werd kon hij dat los maken en zijn we een laken gaan gebruiken. Werkte toch tot een maand of 5/6. Toen is hij ziek geweest en zijn we gewoon gestopt.

Cleany, gefeliciteerd en welkom! Je staat in de OP.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:15:43 #130
283085 TWP
kassalade
pi_98629361
Baby's :')
:)
pi_98629963
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef TWP het volgende:
Baby's :')
Kwaliteitspost :')

zo jammer dat je dit topic tegenwoordig kunt verwijderen uit je actieve topics :{w
pi_98635216
Hier is een nieuw dieptepunt. Ze heeft vanaf zeven uur tot nu een uur geslapen. De rest drama. Steeds weer gaan staan in bed en krijsen. Speen uit bed gooien. Nu is ze al drie kwartier nonstop aan het krijsen. Ik krijg haar gewoon niet getroost, zo boos. Pfffff.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 04:20:41 #133
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98637356
He bah Sola, wat een narigheid! Hopelijk is het gaandeweg de nacht toch nog enigszins rustig geworden. Arme jij, arme zij.
pi_98637492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eruit was ook een enorm drama want koud maar daar had Vanyel een tip voor. De fohn erop zetten :+
Met dank aan de kraam. Het hielp dus?

Hier zijn bad en douche vanaf het begin een succes, ze vindt het geweldig. De badkamer is in de winter de warmste kamer van het huis en daarna kwam dus altijd een warme fohn (met hydro ertussen).

Ook aankleden vindt zij eigenlijk best leuk en wij ook. Meestal een lachfestijn hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 25-06-2011 05:29:13 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 08:20:09 #135
259886 pessie
pi_98637901
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:17 schreef Solagratia het volgende:
Hier is een nieuw dieptepunt. Ze heeft vanaf zeven uur tot nu een uur geslapen. De rest drama. Steeds weer gaan staan in bed en krijsen. Speen uit bed gooien. Nu is ze al drie kwartier nonstop aan het krijsen. Ik krijg haar gewoon niet getroost, zo boos. Pfffff.
Krijgt ze waterpokken?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 08:22:39 #136
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98637913
Sola, ik hoop dat je vannacht nog wat heb kunnen slapen! :*

Altijd zo sneu als ze ontroostbaar zijn. Tandjes, oorontsteking, wellicht? Alexa had veel last met doorkomen en was dan ook vaak snel geirriteerd en niet te troosten.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98637959
Sola :* hebben jullie uiteindelijk nog geslapen??

TM wat doe jij midden in de nacht op fok, die van jou slaapt toch door!

Hier een goede nacht en tot nu een blij meisje, maar 's morgens gaat het eigenlijk altijd goed! Tot ze moe word en weigert te slapen dan begint de ellende, maar nu ik van Sola hoor klaag ik niet meer want dan valt het bij ons reuze mee.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 08:41:24 #138
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98637992
Pessie, wil je 'Liv' er ook bij zetten? 16-6-11. Zodra ik wat meer tijd heb, schrijf ik wat mee, maar zolang ze in het ZH lig, is het erg druk. 8)7
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 25 juni 2011 @ 08:50:30 #139
259886 pessie
pi_98638049
Isis hoe gaat het nu? Hebben ze al een voorzichtige voorspelling gedaan wanneer ze mee naar huis mag?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 08:59:29 #140
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98638114
Het gaat met goede stappen vooruit, ze is uit de couveuse, infuusje is eraf, ze is onder de lamp vandaan, de CPAP eraf, zuurstofsnorretje daarna eraf, nu alleen nog vd monitors en de sonde af. :)

Ze kreeg tot eergisteren 8 sondevoedingen per nacht en gister heeft ze voor het eerst 3x uit een flesje gedronken *) Ze moet straks alle 7 voedingen uit n flesje drinken, dan mag ze naar huis. Over hoe lang dat ongeveer is, doen ze geen uitspraak. Ze blijven zeggen dat we moeten uitgaan vd uitgerekende datum (27-7) en dat alles wat eerder is, mooi is meegenomen. Wij hopen zelf dat ze rond 37, 38 weken naar huis mag O+.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98638292
Fijn dat t naar omstandigheden goed gaat isis.

Hier hebben we echt een :o nacht gehad. Hij was gisteren al heel vroeg moe, om iets voor 6. Om 10over 6 sliep ie. Echt geen kik heeft ie gegeven. En hij wordt net om 9uur wakker. Had m 3uur eerder verwacht :D
Volgens mij heeft ie 1keer een beetje gehuild, maar dat weet k niet zeker.
pi_98638375
:o Sonnetje, 15 uur slapen!! :o Hij zal wel honger hebben nu.
pi_98638423
Niet eens :') hij is gewoon aan t spelen, mafkees
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:33:42 #144
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98638503
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:
TM wat doe jij midden in de nacht op fok, die van jou slaapt toch door!

Hier een goede nacht en tot nu een blij meisje, maar 's morgens gaat het eigenlijk altijd goed! Tot ze moe word en weigert te slapen dan begint de ellende, maar nu ik van Sola hoor klaag ik niet meer want dan valt het bij ons reuze mee.
:D Scherp MP! Schrijf ik hier een keer wat over de voedingen, neemt mevrouw gewoon direct een loopje met ons :D. Ze dronk de laatste fles maar voor de helft leeg en kwam toen vannacht om 4u. Vandaar ;). En nu net om kwart voor negen konden we het ook lekker bekijken met de fles, na 30ml gaf ze er de brui aan ;( . Maar met al dat spek van haar maak ik me er niet al te druk om. Ze is een beetje verkouden maar hangt enorm de clown uit O+. Ze meldt zich vanzelf wel weer.

Isis wat fijn dat Liv het goed doet!!!

Sonnetje, die kleine man van jou :o. Wel fijn zo'n lekkere nacht voor jullie :).
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:59:54 #145
259886 pessie
pi_98638841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:59 schreef __Isis__ het volgende:
Het gaat met goede stappen vooruit, ze is uit de couveuse, infuusje is eraf, ze is onder de lamp vandaan, de CPAP eraf, zuurstofsnorretje daarna eraf, nu alleen nog vd monitors en de sonde af. :)

Ze kreeg tot eergisteren 8 sondevoedingen per nacht en gister heeft ze voor het eerst 3x uit een flesje gedronken *) Ze moet straks alle 7 voedingen uit n flesje drinken, dan mag ze naar huis. Over hoe lang dat ongeveer is, doen ze geen uitspraak. Ze blijven zeggen dat we moeten uitgaan vd uitgerekende datum (27-7) en dat alles wat eerder is, mooi is meegenomen. Wij hopen zelf dat ze rond 37, 38 weken naar huis mag O+.
Dat klinkt alsof het behoorlijk goed gaat!! Als ze eenmaal uit een flesje drinkt gaat het ook wel snel. Mag je in het ziekenhuis blijven slapen of nog niet?

Son, kan Floris even aan Nathan uit komen leggen hoe dat moet? :O . Ik wordt die 3 voedingen per nacht eigenlijk wel een beetje beu. En dan heb ik het nog makkelijk omdat manlief minimaal 1 voeding voor zn rekening neemt en tegenwoordig soms 2.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:07:34 #146
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98638973
Pessie wat ellendig dat Nathan jullie 's nachts nog zo bezighoudt. Maar liefst 3 voedingen, ik kan me voorstellen dat je dat beu bent.
pi_98639073
Wat fijn zo'n goede nacht Sonnetje *O* . En wat balen van de andere nachten -O- :*

Sofie slaapt ook gemiddeld 13 uur per nacht. N.a.v. Het flesvoedingtopic ben ik weer begonnen met brood. Ze vindt het heerlijk, en smult zo een boterham weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_98640281
Son wat een heerlijkheid!!! *O*

Pessie wat vervelend dat Nathan nog zo vaak komt 's nachts :*

TM, dat soort dingen moet je ook niet roepen he... Maar jou spekkie kan best af en toe eens wat voeding laten staan :)

Isis fijn dat het steeds beter gaat, hoop met jullie mee voor week 37/38 :)

Hier een slaapkoppie in de bondolino, bed was weer hysterisch! Heb dat inbinden met een hydrofiel geprobeert, maar ze laat het niet echt toe, blijft maar wapperen met die armpjes en krijsen daarbij, dus ik heb het even opgegeven en nu slaapt ze al bijna een uur bij mij O+ En aangezien het weekend is en manlief thuis is vind ik dit veel minder lastig :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:41:54 #149
259886 pessie
pi_98640512
MP. Vind ze het misschien vervelend om plat op haar rug te liggen? Zou ze wel slapen op bv haar zij of buik?

Oh ja. Mijn verjaardagscadeau is net gekomen *O* *O* *O*
Heb het zitje al gemonteerd dus als meneer wakker is kunnen we em uitproberen!
pi_98640915
Goeiemorgen!
tot een uurtje of 12 was meneer hier ontroostbaar, daarna is hij gaan slapen, en heeft hij er vannacht zelfs 5 uur tussen twee voedingen gelaten!
Wij zijn net een half uurtje wakker allemaal, en poeh, dat doet wel goed.. Hopelijk kunnen we er nu weer even tegenaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')