Wauw das misschien wel het proberen waard, dan weten we of het uberhaupt werkt!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt hoe ik Tess inbakerde met een hydofiel en een lakentje
dit is hoe wij het in het ziekenhuis geleerd hebben destijd.
Met dank aan de kraam. Het hielp dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eruit was ook een enorm drama want koud maar daar had Vanyel een tip voor. De fohn erop zetten![]()
Krijgt ze waterpokken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:17 schreef Solagratia het volgende:
Hier is een nieuw dieptepunt. Ze heeft vanaf zeven uur tot nu een uur geslapen. De rest drama. Steeds weer gaan staan in bed en krijsen. Speen uit bed gooien. Nu is ze al drie kwartier nonstop aan het krijsen. Ik krijg haar gewoon niet getroost, zo boos. Pfffff.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:
TM wat doe jij midden in de nacht op fok, die van jou slaapt toch door!
Hier een goede nacht en tot nu een blij meisje, maar 's morgens gaat het eigenlijk altijd goed! Tot ze moe word en weigert te slapen dan begint de ellende, maar nu ik van Sola hoor klaag ik niet meer want dan valt het bij ons reuze mee.
Dat klinkt alsof het behoorlijk goed gaat!! Als ze eenmaal uit een flesje drinkt gaat het ook wel snel. Mag je in het ziekenhuis blijven slapen of nog niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:59 schreef __Isis__ het volgende:
Het gaat met goede stappen vooruit, ze is uit de couveuse, infuusje is eraf, ze is onder de lamp vandaan, de CPAP eraf, zuurstofsnorretje daarna eraf, nu alleen nog vd monitors en de sonde af.
Ze kreeg tot eergisteren 8 sondevoedingen per nacht en gister heeft ze voor het eerst 3x uit een flesje gedronkenZe moet straks alle 7 voedingen uit n flesje drinken, dan mag ze naar huis. Over hoe lang dat ongeveer is, doen ze geen uitspraak. Ze blijven zeggen dat we moeten uitgaan vd uitgerekende datum (27-7) en dat alles wat eerder is, mooi is meegenomen. Wij hopen zelf dat ze rond 37, 38 weken naar huis mag
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |