Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Foto? Ik hoef het niet meer te vragen toch...
Voor die overige centen moet je wel rekenen dat je geen slijtage aan je eigen auto hebt en dat je verder zelf geen belasting, verzekering betaald.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef sanger het volgende:
Eigenlijk zou je voor die 10k km's dus 12 x ¤ 130 betalen = ¤ 0,156 / km
Dus? Wat wil je nu dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Christianc het volgende:
[..]
Voor die overige centen moet je wel rekenen dat je geen slijtage aan je eigen auto hebt en dat je verder zelf geen belasting, verzekering betaald.
Daar tegen over staat dat je niet je eigen no claim op bouwd...
Die bouw je wel op. Mocht je in de toekomst weggaan dan kun je van de lease-maatschappijp / verzekeraar een verklaring meekrijgen die je bij je nieuwe verzekeraar onder de snuffert kunt schuiven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Christianc het volgende:
[..]
Daar tegen over staat dat je niet je eigen no claim op bouwd...
Je hebt een auto van 29k bij een budget van 750 euro? Hm, want ik heb 700 euro, en ik rij straks een auto van 36k, zonder eigen bijdrage, maar wel degelijk met prive gebruik. Dus, ik heb uiteraard wel bijtelling, maar ik heb geen eigen bijdrage.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, auto van 29k. Budget van ¤ 750. Eigen bijdrage is voor privegebruik
Dat sommetje heb ik je per PM al voorgehouden....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Christianc het volgende:
[..]
Voor die overige centen moet je wel rekenen dat je geen slijtage aan je eigen auto hebt en dat je verder zelf geen belasting, verzekering betaald.
Dat doe je wel hoor. Je kunt van de leasemaatschappij een verklaring vragen over je schadevrije jarenquote:Daar tegen over staat dat je niet je eigen no claim op bouwd...
Iedere regeling is net weer anders natuurlijk. Bij ons in het bedrijf is dit gebruikelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
Je hebt een auto van 29k bij een budget van 750 euro? Hm, want ik heb 700 euro, en ik rij straks een auto van 36k, zonder eigen bijdrage, maar wel degelijk met prive gebruik. Dus, ik heb uiteraard wel bijtelling, maar ik heb geen eigen bijdrage.
Toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef Christianc het volgende:
Eigenlijk als je bedrijf buiten de 10k prive gewoon niets zegt, ben je voordeliger uit..
Ligt er aan of je het onderhoud en de afschrijving mee wilt rekenen. In je PM zei je van niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |