abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:45:29 #1
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98545380
Nou waar te beginnen ..Ik ben autist is bewezen enzo maargoed. Ik zie mezelf als redelijk normaal met sociale contacten. Ik sport, heb vrienden en mensen ''zien'' niks aan mij. Relaties heb ik express geweken omdat ik bang was dat als ik zou vertellen dat ik autist was die persoon af zou schrikken. Tot een aantal weken geleden ik het toch eens wilde proberen.

Ik had een leuk meisje ontmoet waar ik gek genoeg ook wat voor voelde. Na 3 x te hebben afgesproken en gezoend te hebben ( wat overigens als autist zijnde moeilijk schijnt te zijn?) maakte ik duidelijk dat ik haar wel leuk vond en zij mij ook. We spraken meerdere keren af bij haar thuis. Altijd met vrienden en nooit met zn 2en. Dat vond ik vervelend omdat dat toch anders is ik heb dit ook duidelijk gemaakt en ze zei dat ze graag in een groepje is....

Ze heeft een klote ex achter de rug maar ze heeft daar altijd positief over gepraat in mijn bijzijn: jaa mn ex zou dit en dat doen. Nu kon ik dit als signaal opvangen dat dit resterende gevoelens waren oid.

Helaas is het nu tot een einde gekomen omdat ik jaloers gedrag zou hebben getoond. Dit had ik echter niet in de gaten maar zij pikte signalen op. Nu ik me dit realiseer dat ik signalen niet kan oppikken knalt het weer dr in dat ik een autist ben en misschien niet geschikt ben voor relaties.
Als ik de hele situatie relativeer dan is het misschien ook deels mijn schuld geweest maar zij had ook dingen gezegd en gedaan waarvan ik dacht dat dat ook niet de juiste manier was.
Begrijp me goed ik koester geen wrok ofzo en dit is geen ''impuls-reactie'' k weet ook wel dat ik een vent moet zijn en verder moet gaan maar ik vind t wel fijn om af en toe mijn hart te luchten ook al kennen jullie mij en ik jullie niet.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:51:15 #2
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_98545538
Ik hoop niet dat je dit vervelend opvat, want zo bedoel ik het niet...

Maar misschien heeft het autist zijn er niet veel mee te maken? Dit gebeurd ook bij niet-autisten namelijk... ik bedoel alleen maar te zeggen dat 'niet geschikt zijn voor een relatie omdat je autist bent' en wat overdreven conclusie kán zijn, en je jezelf daar niet mee moet pijnigen?
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:52:42 #3
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98545581
Waarom zou ik het verkeerd opvatten?:P Nee maargoed omdat deze hele situatie te wijten was aan het missen van signalen dacht ik misschien heeft t er wel mee te maken ofzo. Pijnigen doe ik mezelf dr niet mee.. Ja tuurlijk t is ff kut maargoed life goes on
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:52:53 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_98545589
quote:
Ze heeft een klote ex achter de rug maar ze heeft daar altijd positief over gepraat in mijn bijzijn: jaa mn ex zou dit en dat doen. Nu kon ik dit als signaal opvangen dat dit resterende gevoelens waren oid.

Helaas is het nu tot een einde gekomen omdat ik jaloers gedrag zou hebben getoond. Dit had ik echter niet in de gaten maar zij pikte signalen op. Nu ik me dit realiseer dat ik signalen niet kan oppikken knalt het weer dr in dat ik een autist ben en misschien niet geschikt ben voor relaties.
Buiten dat ik me afvraag of je niet gewoon de rebound was.. Dit gebeurt niet alleen bij mensen met autisme. Dus om nou te zeggen dat je niet geschikt bent voor relaties is wat overdreven lijkt me.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:54:19 #5
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98545643
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Buiten dat ik me afvraag of je niet gewoon de rebound was.. Dit gebeurt niet alleen bij mensen met autisme. Dus om nou te zeggen dat je niet geschikt bent voor relaties is wat overdreven lijkt me.
Ik zeg daarom ook misschien hè? Ik ga niet uit 1 situatie meteen een conclusie trekken misschien lijkt t wel alsof ik dat nu doe hoor k weet niet:P
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:54:50 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_98545660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:54 schreef ELnacho het volgende:

[..]

Ik zeg daarom ook misschien hè? Ik ga niet uit 1 situatie meteen een conclusie trekken misschien lijkt t wel alsof ik dat nu doe hoor k weet niet:P
Ja daar leek het inderdaad op.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:55:49 #7
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98545702
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja daar leek het inderdaad op.
Okè
pi_98545718
Hoi ik ben geen autist maar ik vang ook geen signalen op, is compleet normaal vrouwen zijn van een andere planeet.
Je bent gewoon zoals de meeste andere kerels, je bent dus hierdoor zeker niet ongeschikt voor relaties.
Overigens is een beetje jaloezie heel normaal en vind ik haar argumentatie voor het afkappen van jullie relatie matig tot zeer slecht. Als je nooit overdreven jaloers hebt gereageerd dan is er niks aan de hand en denk ik dus (niet lullig bedoeld) dat je meer een rebound voor haar was.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 11:02:07 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_98545904
Dat meisje doet ook veels te vaag, maar dat doet vrouwen bijna allemaal. Dit vage gedrag geeft waarschijnlijk aan dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie en dat ze vermoedelijk nog gevoelens heeft voor die 'vervelende' ex.

Zo'n wispelturig type houdt het meestal helemaal niet lang uit met jongens.

Mag ik vragen welke vorm van autisme je hebt en hoe oud jij en meisje in kwestie bent?
:')
pi_98545959
Je komt hier niet autistisch over iig. Wellicht kun je beter niet zoveel aantrekken van wat zij van je gaat denken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:04:19 #11
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98545986
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat meisje doet ook veels te vaag, maar dat doet vrouwen bijna allemaal. Dit vage gedrag geeft waarschijnlijk aan dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie en dat ze vermoedelijk nog gevoelens heeft voor die 'vervelende' ex.

Zo'n wispelturig type houdt het meestal helemaal niet lang uit met jongens.

Mag ik vragen welke vorm van autisme je hebt en hoe oud jij en meisje in kwestie bent?
PDD-NOS ik 19 zij 18
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 11:11:09 #12
pi_98546230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef ELnacho het volgende:

[..]

PDD-NOS ik 19 zij 18
PDD-NOS heeft vooral te maken met het moeilijk kunnen interpreteren van emoties, toch? Dit kan lastig zijn vooral in het daten, omdat je lastiger dan anderen in kan schatten hoe de ander reageert en of diegene jou ook wel leuk vind.

Dit meisje is sowieso niet 'de ware' en zat maar met je te spelen waarschijnlijk.

Dat inschatten van de situatie is bij jou dus wat minder waarschijnlijk, maar zeggen dat je niet geschikt bent voor relaties is onzin. Is dit het eerste meisje waarmee je 'iets' had?

Ik zou zeggen vergeet haar (maar dat heb je mss al gedaan) en kijk een beetje om je heen. Als je denkt dat het je 'nooit' zal lukken straal je dat uit.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:11:10 #13
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98546231
Ze had het wel over ''vrienden zijn'' mja ik zei dat zie ik nog wel want ik vond dr ook echt leuk
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 11:11:53 #14
pi_98546256
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:11 schreef ELnacho het volgende:
Ze had het wel over ''vrienden zijn'' mja ik zei dat zie ik nog wel want ik vond dr ook echt leuk
als jij haar leuk vind en je kent haar & vrienden niet goed, dan absoluut niet :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:13:41 #15
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98546305
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

PDD-NOS heeft vooral te maken met het moeilijk kunnen interpreteren van emoties, toch? Dit kan lastig zijn vooral in het daten, omdat je lastiger dan anderen in kan schatten hoe de ander reageert en of diegene jou ook wel leuk vind.

Dit meisje is sowieso niet 'de ware' en zat maar met je te spelen waarschijnlijk.

Dat inschatten van de situatie is bij jou dus wat minder waarschijnlijk, maar zeggen dat je niet geschikt bent voor relaties is onzin. Is dit het eerste meisje waarmee je 'iets' had?

Ik zou zeggen vergeet haar (maar dat heb je mss al gedaan) en kijk een beetje om je heen. Als je denkt dat het je 'nooit' zal lukken straal je dat uit.
Ja je hebt deels gelijk. Emoties KAN ik wel interpreteren maar moet er dan bewust op letten het gaat wel steeds beter moet ik zeggen. Dit is idd het eerste meisje waarbij het zover kwam. Ik zoen wel vaak enzo en heb oppervlakigge contacten maar daar blijft het ook wel bij.
En of ze met me speelde weet ik niet want een vriendin van haar zei dat dat ze helemaal in de wolken was enzo en dat ik na het eerste afspraakje 'anders' was en niet mezelf.. Dit klopt zei ik nog want we spreken nooit iets met zn 2en af wat ik wel fijn gevonden zou hebben
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 11:15:47 #16
pi_98546362
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef ELnacho het volgende:

[..]

Ja je hebt deels gelijk. Emoties KAN ik wel interpreteren maar moet er dan bewust op letten het gaat wel steeds beter moet ik zeggen. Dit is idd het eerste meisje waarbij het zover kwam. Ik zoen wel vaak enzo en heb oppervlakigge contacten maar daar blijft het ook wel bij.
En of ze met me speelde weet ik niet want een vriendin van haar zei dat dat ze helemaal in de wolken was enzo en dat ik na het eerste afspraakje 'anders' was en niet mezelf.. Dit klopt zei ik nog want we spreken nooit iets met zn 2en af wat ik wel fijn gevonden zou hebben
dat is toch raar, ze vind je leuk, en vervolgens wil ze je niet één op één zien.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:16:59 #17
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98546390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

dat is toch raar, ze vind je leuk, en vervolgens wil ze je niet één op één zien.
Ja inderdaad want geloof mij iets met zn 2en doen is heeeel wat anders dan elke keer in een groepje iets doen. Dat zie ik ook nog wel haha.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 11:18:18 #18
pi_98546431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef ELnacho het volgende:

[..]

Ja inderdaad want geloof mij iets met zn 2en doen is heeeel wat anders dan elke keer in een groepje iets doen. Dat zie ik ook nog wel haha.
en als je dat eens aan haar verteld, dat je niet eens de kans hebt om jezelf te bewijzen behalve het eerste afspraakje. Nu wil ze vrienden zijn terwijl ze je nog helemaal niet goed kent, terwijl de eerste indruk van je leuk was.
pi_98546433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

PDD kan van alles zijn, het kunnen alle symptomen tegelijk zijn, maar daarmee niet vallen onder Autisme of Asperger, of wel, de mate van 'ergheid' en inzien van dingen kan extreem verschillen. De één ziet dus alle signalen en de ander helemaal niet.

@TS, laat het achter je, als dit echt je eerste keer was is het gewoon een leermoment geweest.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:19:31 #20
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98546458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

PDD kan van alles zijn, het kunnen alle symptomen tegelijk zijn, maar daarmee niet vallen onder Autisme of Asperger, of wel, de mate van 'ergheid' en inzien van dingen kan extreem verschillen. De één ziet dus alle signalen en de ander helemaal niet.

@TS, laat het achter je, als dit echt je eerste keer was is het gewoon een leermoment geweest.
Ja zo zie ik t ook ik ga dr niet lang mee zitten.. Dat ik hier een topic over plaats helpt daar ook bij vind ik.
pi_98546685
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:19 schreef ELnacho het volgende:

[..]

Ja zo zie ik t ook ik ga dr niet lang mee zitten.. Dat ik hier een topic over plaats helpt daar ook bij vind ik.
Oh, ik snap best waarom je dan een topic opent, maar ik bedoel het meer zo dat je gewoon moet inzien dat het een leermoment is, niet dat je dan per definitie ongeschikt bent.

Als ik je zo hoor ben je 'zo erg nog niet'. Ik ken een meisje met PDD dat alleen op de bank voor zich uitstaarde omdat er nieuwe mensen waren, om de haverklap een trap tegen de tafel verkoopte en enorm hard ging gillen, uit het niets. En als je haar vroeg wat voor thee ze wou, ging ze achterstevoren op de bank zitten om je niet aan te hoeven kijken. En die heeft ook al 2 relaties achter de rug.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:34:07 #22
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98546923
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:26 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oh, ik snap best waarom je dan een topic opent, maar ik bedoel het meer zo dat je gewoon moet inzien dat het een leermoment is, niet dat je dan per definitie ongeschikt bent.

Als ik je zo hoor ben je 'zo erg nog niet'. Ik ken een meisje met PDD dat alleen op de bank voor zich uitstaarde omdat er nieuwe mensen waren, om de haverklap een trap tegen de tafel verkoopte en enorm hard ging gillen, uit het niets. En als je haar vroeg wat voor thee ze wou, ging ze achterstevoren op de bank zitten om je niet aan te hoeven kijken. En die heeft ook al 2 relaties achter de rug.
Haha nee zo 'erg' ben ik niet :')
pi_98547686

Voor TS. Laat zo'n label je leven niet bepalen. Zo te lezen valt het wel mee met je autisme. Iedereen heeft wel minder sterke kanten, bij jou is het misschien dat je signalen minder snel oppikt, maar daar hebben zoveel mensen last van. Wat je overkomen is kan iedereen gebeuren, bij meer mensen wel dan niet waarschijnlijk.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:56:12 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98547742
Misschien kun je haar deze tutorial laten lezen?
http://www.relatietip.nl/(...)r-is-autistisch.html
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98548165
Dus omdat je jaloers deed ben je meteen gedumpt? Wat deed je zoal dan?
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:07:49 #26
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548166
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Nee dat is totaal niet waar ik op lijk. Ik ben wel spontaan ik hou van dynamiek ik doe graag spontane dingen en heb veel sociale contacten. Die site is een erg algemene afschemering vind ik :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:09:07 #27
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus omdat je jaloers deed ben je meteen gedumpt? Wat deed je zoal dan?
Nja naar mijn weten niet veel ze maakte wel een keer een opmerking van : jaa daar lopen hele leuke jongens en toen zij ik plagerig ook leuke meisjes :P en voor de rest zei ze hele tijd van ja die is knap en lekker en dit en dat maar daar zei ik niks op omdat ik wist ALS ik dr wat over ging zeggen dat t jaloers klonk :P ze zei ook dat ze me dr een beetje op aan het testen was...+ ze is niet echt lelijk dus veel van die gasten hangen steeds om dr heen enzo en een paar vinden haar leuk zei ze etc.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:10:36 #28
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98548256
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Joh, dat wijf heeft nooit samen af willen spreken, maar alleen in een groep, en voordat het daarvan komt dumpt ze TS al.

Dat wijf is mal. Alle malle wijven geven onbegrijpelijke signalen af, zonder gewoon in normale taal te zeggen wat ze willen. Dit heeft helemaal niks met autisme te maken, en maar is een doodnormaal geval van een mal wijf.

TS moet zich door dit soort onzin niet tot zelfonderzoek laten verleiden, het probleem ligt hier niet bij TS en zijn autisme, maar in haar malle hoofd.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98548294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef ELnacho het volgende:

[..]

Nja naar mijn weten niet veel ze maakte wel een keer een opmerking van : jaa daar lopen hele leuke jongens en toen zij ik plagerig ook leuke meisjes :P en voor de rest zei ze hele tijd van ja die is knap en lekker en dit en dat maar daar zei ik niks op omdat ik wist ALS ik dr wat over ging zeggen dat t jaloers klonk :P ze zei ook dat ze me dr een beetje op aan het testen was...+ ze is niet echt lelijk dus veel van die gasten hangen steeds om dr heen enzo en een paar vinden haar leuk zei ze etc.
Ik heb nog niets dumpwaardigs gehoord....

Al is dit juist negatief over haar. Ik zou dat niet willen horen. Beetje respectloos zelfs.
pi_98548314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:10 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Joh, dat wijf heeft nooit samen af willen spreken, maar alleen in een groep, en voordat het daarvan komt dumpt ze TS al.

Dat wijf is mal. Alle malle wijven geven onbegrijpelijke signalen af, zonder gewoon in normale taal te zeggen wat ze willen. Dit heeft helemaal niks met autisme te maken, en maar is een doodnormaal geval van een mal wijf.

TS moet zich door dit soort onzin niet tot zelfonderzoek laten verleiden, het probleem ligt hier niet bij TS en zijn autisme, maar in haar malle hoofd.
:Y
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:12:12 #31
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb nog niets dumpwaardigs gehoord....

Al is dit juist negatief over haar. Ik zou dat niet willen horen. Beetje respectloos zelfs.
hoe bedoel je?
pi_98548341
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef ELnacho het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Respectloos van haar, dat terwijl jullie net samen 'iets' hebben dat zij in jouw bijzijn zo over andere jongens praat. Dat is gewoon irritant.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:14:19 #33
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Respectloos van haar, dat terwijl jullie net samen 'iets' hebben dat zij in jouw bijzijn zo over andere jongens praat. Dat is gewoon irritant.
want zoals ook was ik aan t smsen zei iemand uit dat groepje van : wie is dat en toen zei ze ja zn andere vriendin enzo...ja ik voelde me dan wel ongemakkelijk en wist dan ook niet wat ik moest zeggen ook al plaagde ze denk ik

t waren steeds van die kleine dingen van beide kanten hoor
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:15:40 #34
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548425
K kan beter geen relatie nemen dan heb je dit gezeik ook niet :')
pi_98548439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef ELnacho het volgende:

[..]

want zoals ook was ik aan t smsen zei iemand uit dat groepje van : wie is dat en toen zei ze ja zn andere vriendin enzo...ja ik voelde me dan wel ongemakkelijk en wist dan ook niet wat ik moest zeggen ook al plaagde ze denk ik

t waren steeds van die kleine dingen van beide kanten hoor
Maar zij begon wel telkens. Ik weet niet, het klinkt als een irritant meisje. Ook dat ze nooit met jou alleen iets ging doen. Ik zou het niet op jezelf betrekken, zoals iemand hier al zei.
pi_98548453
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef ELnacho het volgende:
K kan beter geen relatie nemen dan heb je dit gezeik ook niet :')
Ik denk niet dat het een relatie was. :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:17:10 #37
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een relatie was. :)
Neej stel je voor als t wèl een relatie was :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:29:03 #38
348711 ELnacho
Nacho met kaas jonge
pi_98548875
Maar thnx voor t begrip iig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')