Als je zelf geen surfer bent is 4 dagen Surfers Paradise enorm veel.quote:Op maandag 26 september 2011 08:34 schreef Luco het volgende:
Ik ga uit van 5 dagen Byron Bay, 4 dagen Surfers Paradise en dan "moet" ik alweer in Brisbane zijn. Heb een kaart voor een band die hier in Australië best bekend is. Was in een half uur uitverkocht.
Dat kan vast nadat ik Brisbane gepasseerd ben. Heb mezelf daarna 2 weken de tijd gegeven om Cairns te bereiken.quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Soohr het volgende:
Ik wou zeggen, kan je beter naar Noosa gaan,
maar dat ligt weer ten noorden van Brisbane, dus aan die tip heb je niks.
Heb je nadat je in cairns bent aangekomen ook nog wat tijd of moet je dan weer vlug door?quote:Op dinsdag 27 september 2011 02:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat kan vast nadat ik Brisbane gepasseerd ben. Heb mezelf daarna 2 weken de tijd gegeven om Cairns te bereiken.
Byron bay was geweldig inderdaad, heel fijn sfeertjequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:09 schreef BramKVO het volgende:
Ik vond er ook niet zo veel aan. Eén avondje flink gestapt en 's anderdaags weer vertrokken. Het was er ook niet bijster druk toen ik er was (een maandagavond in het 'laagseizoen').
Byron Bay daarentegen 4 dagen/3 nachten gebleven
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Veersesmurf het volgende:
Zojuist mijn enkeltje Sydney geboekt voor ¤202,-19 feb. vlieg ik, kan niet wachten!
Nee. Tenminste een paar jaar geleden niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Veersesmurf het volgende:
Zojuist mijn enkeltje Sydney geboekt voor ¤202,-19 feb. vlieg ik, kan niet wachten!
Vraagje: als je een working-holdiday visum hebt en je komt het land binnen moet je ook een uitgaande vlucht kunnen tonen (toch?).
Ik heb dan nog 4 weken om via Darwin, Adelaide en Melbourne weer in Sydney te komen. Ga zo richting Brisbane, moet nog een verslag schrijven over mn werk in Sydney.. Week Brissy en dan door naar boven!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
Heb je nadat je in cairns bent aangekomen ook nog wat tijd of moet je dan weer vlug door?
Dat wordt haastenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb dan nog 4 weken om via Darwin, Adelaide en Melbourne weer in Sydney te komen. Ga zo richting Brisbane, moet nog een verslag schrijven over mn werk in Sydney.. Week Brissy en dan door naar boven!
Ik had er wel een mee,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:35 schreef buishuis het volgende:
Is het aan te raden een laptop mee te nemen? Zijn er algemeen gezien veel wifi punten etc?
Nou je staat te kijken hoever je moet lopen andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:36 schreef BramKVO het volgende:
Alles in Byron Bay ligt toch nagenoeg aan het strand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |